Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
no, sej nekih rekordov ne pricakujm .. rad bi se pa primerju z ostalimi (proti supersport itak nimam moznosti..)

bom pa montiral kamero na celado in uploadal onboard lap na grobniku, na youtube :)

sam ne vem če lahk tko dolg film gor daš :lol1:

Objavljeno
sam ne vem če lahk tko dolg film gor daš :lol1:

ce furam pod 2:45, mi placas pijaco. fer ? :D

Objavljeno
je kdo ki bere to temo sou s supermoto ze, kaksne cajte je pelu ?

En Avstrijček pelje z totalno predelanim Ktm supermoto 1.42.

Objavljeno
En Avstrijček pelje z totalno predelanim Ktm supermoto 1.42.

hm ja, sam tud kubikaza pomoje ni nc manjsa ko 950, js mam pa 450 :) verjamm pa, da mam js vec konjev kot on ..

Objavljeno
hm ja, sam tud kubikaza pomoje ni nc manjsa ko 950, js mam pa 450 verjamm pa, da mam js vec konjev kot on ..

Me se zdi da je okol 770 kubikov. Je pa en cilinder sigurno.

Objavljeno

Dejstvo je da vse kar je pod 1,50 že konkretno leti(bolj ko si marsikdo ki še ni bil na grobniku misli), sploh pa za kakega debitanta če pelje prvič pod 1,50 je to že več kot super uspeh, tud po ciljni se ni problem peljat krepko preko 270, večji problem je pol pravilno zbremzat in ujet idealno levo linijo.

Za prvič se je pomoje bzv sploh obremenjevat z kakeršnimikoli časi, raje iskat idealne linije, vstopne hitrosti, prestave v ovinku...:grim :grim

Objavljeno
... tud po ciljni se ni problem peljat krepko preko 270...

Camleku so namerili top speed nekaj čez 280 km/h. Dvomim, da jih je veliko, ki se peljejo krepko čez 270 po ciljni ravnini - realnih seveda. Drugo je govoričenje tistih, ki se jim motor že v 4. po števcu zvrti čez 299 (zobnikipress).

Objavljeno
Dejstvo je da vse kar je pod 1,50 že konkretno leti(bolj ko si marsikdo ki še ni bil na grobniku misli), sploh pa za kakega debitanta če pelje prvič pod 1,50 je to že več kot super uspeh, tud po ciljni se ni problem peljat krepko preko 270, večji problem je pol pravilno zbremzat in ujet idealno levo linijo.

Za prvič se je pomoje bzv sploh obremenjevat z kakeršnimikoli časi, raje iskat idealne linije, vstopne hitrosti, prestave v ovinku...:grim :grim

Glej o tistem glede 1:50 se zelo strinjam z tabo, samo tole z " krepko preko 270", ta je pa mal huda. Kolikokrat si pa že pelu preko 270 na Grobniku, pa z kakšnim motorjem. Bil sm kr nekajkrat dol, pa tud pelem ne tok slab, sam preko 250 pa še tud enkrat ni ratal, tko da pomojem to glih ni običajno.

Objavljeno
Glej o tistem glede 1:50 se zelo strinjam z tabo, samo tole z " krepko preko 270", ta je pa mal huda. Kolikokrat si pa že pelu preko 270 na Grobniku, pa z kakšnim motorjem. Bil sm kr nekajkrat dol, pa tud pelem ne tok slab, sam preko 250 pa še tud enkrat ni ratal, tko da pomojem to glih ni običajno.

hm, tvoja aprilia iam kolko, okoli 130-140 konjev ? nove R1 naj bi jih mele 185 .. tko da 260-275 bi moglo ratat

Objavljeno
hm, tvoja aprilia iam kolko, okoli 130-140 konjev ? nove R1 naj bi jih mele 185 .. tko da 260-275 bi moglo ratat

Ja itak da imajo novejši SS motorji precej več moči pa lažji so itd., sam mislu sm, da teh hitrosti skoraj zagotovo ne dosega nekdo, ki vozi krog okoli 1:50. No vsekakor se lahko tud motim, sam mislm, da ne.

Objavljeno

kolk pa je rekord grobnika ? 1:28 al kko ze ?

Objavljeno

Ja neuradnega ma Camlek 1:28 pa nekaj stotink, uradnega pa Wayne Rainey čist mal več, sicer je pa to v tej temi vsaj 10x že napisano

Objavljeno
Dejstvo je da vse kar je pod 1,50 že konkretno leti(bolj ko si marsikdo ki še ni bil na grobniku misli), sploh pa za kakega debitanta če pelje prvič pod 1,50 je to že več kot super uspeh, tud po ciljni se ni problem peljat krepko preko 270, večji problem je pol pravilno zbremzat in ujet idealno levo linijo.

Za prvič se je pomoje bzv sploh obremenjevat z kakeršnimikoli časi, raje iskat idealne linije, vstopne hitrosti, prestave v ovinku...:grim :grim

bi te rad vidu ja da se pelješ 270 po ciljni ravnini :lol1: :lol1:

ni tko lahko kot bi se zdel..

pa moraš računat da camlek pade mim tebe na ravnini pa je to še zmer samo 280..ampak pade!!!!

Objavljeno
bi te rad vidu ja da se pelješ 270 po ciljni ravnini :lol1: :lol1:

ni tko lahko kot bi se zdel..

pa moraš računat da camlek pade mim tebe na ravnini pa je to še zmer samo 280..ampak pade!!!!

dejte mi pod rit neki konkurenčnga.. kar ma top spid krepko prek 270 pa bom pelu krepko prek 270...

sam nakonc ravnine pa kr pogrebn zavod prpraute :kva2:

Objavljeno

Ma kako 270, to pa pomoje ne more bit res. Ne govorim iz lastnih izkušenj, ampak veliko napisanega je v temi, v glavi pa sem si najbolj zapomnil da se hitrost vrtijo okrog 240 na uro za 600ccm, tisočaki pa kakih 10km/h več.

Objavljeno
Ma kako 270, to pa pomoje ne more bit res. Ne govorim iz lastnih izkušenj, ampak veliko napisanega je v temi, v glavi pa sem si najbolj zapomnil da se hitrost vrtijo okrog 240 na uro za 600ccm, tisočaki pa kakih 10km/h več.

točno tako..pa še to samo na števcu..al pa +5

Objavljeno

Ja to sem ču.. Zdej pa seveda če pride kašen z kašnim strojem za podirat rekorde sigurno gre 270, samo gre samo uni. Ne pa vsi po vrsti

Objavljeno
Ja to sem ču.. Zdej pa seveda če pride kašen z kašnim strojem za podirat rekorde sigurno gre 270, samo gre samo uni. Ne pa vsi po vrsti

amaterji ...

Objavljeno (popravljeno)

par tednov nazaj sem med vožnjo po grobniku imel pri sebi gps napravo (ki naj bi bla kolikor toliko natančna glede hitrosti) in je pokazalo po parih krogi največjo hitrost 265km/h...pri korženju okol 1.37.xx (več krogov)...tko, da tm okol 270 se sigurno peljejo tahirtri po ciljni ravnini....

motor pa je gsxr-1000 k5 (stock mašina)

Popravljeno . Popravil Gorgh
Objavljeno

No jaz pravim po števcu, ti pa pri velikih hitrostih tud lažejo za nekaj km/h, največ kar sem dosegel je bilo 273 kolk sem pač uspel poškilit, je pa res da sem pol mogel res noro zbremzat (na zaviranju sem štemplal zadnjih 100m kot nor) in na koncu ne ravno najbolj idealno ujel ovinek. :blush:

Ps, Z hondo 1000rr(07) akrapovič evo, pa na ciljni sem menjaval brez sklopke.

Objavljeno
par tednov nazaj sem med vožnjo po grobniku imel pri sebi gps napravo (ki naj bi bla kolikor toliko natančna glede hitrosti) in je pokazalo po parih krogi največjo hitrost 265km/h...pri korženju okol 1.37.xx (več krogov)...tko, da tm okol 270 se sigurno peljejo tahirtri po ciljni ravnini....

motor pa je gsxr-1000 k5 (stock mašina)

:worship:

Objavljeno
dejte mi pod rit neki konkurenčnga.. kar ma top spid krepko prek 270 pa bom pelu krepko prek 270...

sam nakonc ravnine pa kr pogrebn zavod prpraute :kva2:

Ne boš se ... ;) Za tako hitrost moraš že iz zagrebškega pridivjat v 4. s polnim gasom, to pa so sposobni taki, ki se peljejo krepko pod 1:40 (gorgh naprimer). Razen če imaš tudi ti tak hud čas.

Objavljeno
Ne boš se ... ;) Za tako hitrost moraš že iz zagrebškega pridivjat v 4. s polnim gasom, to pa so sposobni taki, ki se peljejo krepko pod 1:40 (gorgh naprimer). Razen če imaš tudi ti tak hud čas.

se kr strinjam..pa še mim vhoda v bokse strese to da ni tko izi se nad 250 peljat

Objavljeno (popravljeno)

Eno vprašanje bi postavil. Jaz in še eden kolega se že dolgo pogovarjava, da bi šla enkrat (ali večkrat) na pisto. Problem je v tem, da nimam pojma kako ta stvar izgleda. A to se enostavno pelješ do grobnika in lahko voziš (ob plačilu seveda) ?

Ali je grobnik sploh ok za začetnika na pisti ali bolj priporočate kaj drugega?

lp

Popravljeno . Popravil Tomba
Objavljeno
Eno vprašanje bi postavil. Jaz in še eden kolega se že dolgo pogovarjava, da bi šla enkrat (ali večkrat) na pisto. Problem je v tem, da nimam pojma kako ta stvar izgleda. A to se enostavno pelješ do grobnika in lahko voziš (ob plačilu seveda) ?

Ali je grobnik sploh ok za začetnika na pisti ali bolj priporočate kaj drugega?

lp

http://www.grobnik.hr/hrv/kalendar.asp

ko je dan zelen lahko kar prideš..drugače pa so razna srečanja kjer se moraš prijavit..mal pobrskej po netu..motohappening itd..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!