Skoči na vsebino

Grobnik


a

Priporočene objave

Glede na to, da se včasih člani foruma skupaj odpravite na Grobnik, vas sprašujem za mnenje glede sestavljanja skupine.

Ko sem se zadnjič omenil spodaj naštete tri zadeve skupini motoristov, ki je bila slučajno v moji bližini:

1. da se ponavadi hkrati skupaj zamenja prvo in zadnjo gumo. Ne sme se montirati gor gume dveh različnih proizvajalcev, gume različnega tipa istega proizvajalca, ampak kvečjemu isto gumo, kot je spredaj. Se pravi, če je Metzeler M3 spredaj, mora biti isto zadaj.

Tip je kazal zadaj bolj športno gumo in spredaj bolj potovalno, na superšpotniku s katerim se gre cestne dirke.

2.Pri zelo močnem zaviranju iz visoke hitrosti z supešportnikom (npr. do ustavitve) je koncentracija in delo samo na zavorah, ne pa na metanju v nizko prestavo, da tuli motor. Motor pri takem zablokira zadnjo gumo (ki že tako sili v zrak) (več kot 80% teže je na sprednjem kolesu) in motocikla skoraj ni več mogoče obvladati.

3.Menjava sprednje gume pri superšportniku iz preseka 70 na 60 ni najbolj priporočljiva izbira za ceste, ker je presek 70 bolj predvidljiv in daje vozniku "feedback"; presek 60 nasprotno ne pušča toliko napak (manj rezerve) in v skrajni rabi preseneti brez vnaprejšnjega opozorila. Z zamenjavo na nižji presek dosežemo zmanjšanje "predteka" oziroma manjši odmik prednje vilice glede na vertikalo, kar je res bolj odzivno pri metanju motorja v nagib.

Skupina mi je danes napisala, da bi šla z menoj na Grobnik, ker mi je pripravljena pozabiti, da sem nekdo, ki samo pametuje (zgoraj našteto) ve pa dejansko bolj malo iz izkušenj.

Vprašanje: kako se vam zdi, da bi se podili po Grobniku 200km/h v skupini s tako praktičnimi fanti, ki vedo zadeve iz prakse?

Antares

Popravljeno . Popravil antares
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:kva2:

:lol1: :lol1: :lol1:

in ne, s tabo praktikom ki se podiš po grobniku 200km/h nebi upal furat! Mi je prepovedal od tete stric, no ne on, ampak njegov sosed.

krnekispet

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:kva2:

:lol1: :lol1: :lol1:

in ne, s tabo praktikom ki se podiš po grobniku 200km/h nebi upal furat! Mi je prepovedal od tete stric, no ne on, ampak njegov sosed.

krnekispet

Pametno, ker si zadnjič, ko sem te videl, desegel obvozni čas none od mojega bratranca.

Antares

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. da se ponavadi hkrati skupaj zamenja prvo in zadnjo gumo. Ne sme se montirati gor gume dveh različnih proizvajalcev, gume različnega tipa istega proizvajalca, ampak kvečjemu isto gumo, kot je spredaj. Se pravi, če je Metzeler M3 spredaj, mora biti isto zadaj.

Tip je kazal zadaj bolj športno gumo in spredaj bolj potovalno, na superšpotniku s katerim se gre cestne dirke.

Jest osebno bi naredil ravno obratno... spredaj dirkalno (mehko, da drži smer), zadaj potovalno (da je za dalj časa):D

Osebno sm imel na prejšnjem motorju spredaj Metzeler Racetech K2, zadaj Dunlop Qualifier... ni blo nobene razlike (razen te, da je Dunlopka slabša guma .) )

2.Pri zelo močnem zaviranju iz visoke hitrosti z supešportnikom (npr. do ustavitve) je koncentracija in delo samo na zavorah, ne pa na metanju v nizko prestavo, da tuli motor. Motor pri takem zablokira zadnjo gumo (ki že tako sili v zrak) (več kot 80% teže je na sprednjem kolesu) in motocikla skoraj ni več mogoče obvladati.

OK, pač delaš kompromisno: zaviraš in obenem še mečeš v nižje prestave... vrteče se zadnje kolo ti daje stabilnost, ko ti rine motor na prvo kolo (vsaj tko dela fizika). Aja... kaj pa po zaviranju? S šesto prestavo naprej? :slap:

Vprašanje: kako se vam zdi, da bi se podili po Grobniku 200km/h v skupini s tako praktičnimi fanti, ki vedo zadeve iz prakse?

Če imaš kaj prakse s piste in dobro voziš... se nebi kaj dosti preganjali po pisti... kmalu bi bli fantiči pred/za tabo in stvar bi bla rešena... potem pa na :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pametno, ker si zadnjič, ko sem te videl, desegel obvozni čas none od mojega bratranca.

Antares

:lol1:

Ma ti si car, vse vidiš in veš, čudno je le, da tebe noben ne pozna.

@Brdaus: mar se ti res zdi smiselno (in resno) odgovarjati na njegove provokacije?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Brdaus: mar se ti res zdi smiselno (in resno) odgovarjati na njegove provokacije?

:hmm: sej se samo pogovarjamo, ane? svoje mnenje lahko vsako napiše ;) Če pa ob tem zvem še kaj novega, pa smo sploh zmagal :OK:Če se mi nebi dalo pisat, vrjemi, da nebi :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da se včasih člani foruma skupaj odpravite na Grobnik, vas sprašujem za mnenje glede sestavljanja skupine.

Ko sem se zadnjič omenil spodaj naštete tri zadeve skupini motoristov, ki je bila slučajno v moji bližini:

1. da se ponavadi hkrati skupaj zamenja prvo in zadnjo gumo. Ne sme se montirati gor gume dveh različnih proizvajalcev, gume različnega tipa istega proizvajalca, ampak kvečjemu isto gumo, kot je spredaj. Se pravi, če je Metzeler M3 spredaj, mora biti isto zadaj.

Tip je kazal zadaj bolj športno gumo in spredaj bolj potovalno, na superšpotniku s katerim se gre cestne dirke.

Bullshit. Ce je bilo, je bilo ravno obratno. Spredaj sportna iz zadaj sport touring. Sam osebno sicer tega ne podpiram, ampak ce nekomu ustreza, je to sprobal, vidi da se obnese, zakaj pa ne. Aja, sam sem cca 1000km fural spredaj Michelin Pilot Power, zadaj pa Dunlop Qualifier, da sem jo se do konca porabil. Motor se je obnasal fenomenalno, v ovinke je super padal, drzalo je do uses.. Obe gume sta bile sportne, namenjeni taki voznji in ne vem kje je bil problem. Je pa res, da se naceloma motor lepse obnasa, ce so gor identicne gume, predvsem zaradi loka in nalezne povrsine, ki se pri razlicnih proizvajalcih in tipih gum razlikuje. Ter seveda zmesi, ce kombiniras sport in touring. Skratka ne razumem tega, da dajas izkusnje mnodgih motoristov, ki imajo prevozenih xxx km v nic, zato ker ti nekaj pravis. Saj ne da nimas prav, ampak niso pa vsi drugi neumni, ki se mogoce odlocijo za drugacno opcijo, ki se je prav tako izkazala za dobro.

2.Pri zelo močnem zaviranju iz visoke hitrosti z supešportnikom (npr. do ustavitve) je koncentracija in delo samo na zavorah, ne pa na metanju v nizko prestavo, da tuli motor. Motor pri takem zablokira zadnjo gumo (ki že tako sili v zrak) (več kot 80% teže je na sprednjem kolesu) in motocikla skoraj ni več mogoče obvladati.

Seveda je koncentracija predvsem na zavorah, ko zaviras pred zavojem, ampak ce ne menjas v nizjo ne bos potegnil iz zavoja kot bi lahko. Sploh pa kolikor se spomnim ni bil to predmet debate..

Se mi zdi da sva se prav midva menila, glede izboljsevanja casov na dirkaliscu.. Sam sem rekel, da ko si enkrat ze hiter in znas peljat, lahko pridobis se kaksen delcek sekunde pri zaviranju.. Fora je v tem, da velika vecina motoristov na dirkaliscu ne upa tiscat do tiste zadnje tocke, kjer bi se se dalo zavret in odpeljat ovinek po idealni liniji, da bi bil potem izhod se vedno optimalen, ampak to pocne prej. Ta filing dobis z izkusnjami in poznavanjem nekega dirkalisca.. Definitivno pa se da lovit malce casa tudi pri poznih zaviranjih oziroma z najkasnejsim se optimalnim zaviranjem za dober izhod. Ti se nisi strinjal. In to je bilo to.

3.Menjava sprednje gume pri superšportniku iz preseka 70 na 60 ni najbolj priporočljiva izbira za ceste, ker je presek 70 bolj predvidljiv in daje vozniku "feedback"; presek 60 nasprotno ne pušča toliko napak (manj rezerve) in v skrajni rabi preseneti brez vnaprejšnjega opozorila. Z zamenjavo na nižji presek dosežemo zmanjšanje "predteka" oziroma manjši odmik prednje vilice glede na vertikalo, kar je res bolj odzivno pri metanju motorja v nagib.

Sem ti ze v temi o ridah nekaj pisal o tem.. Se pa drugace strinjam z napisanim.

Skupina mi je danes napisala, da bi šla z menoj na Grobnik, ker mi je pripravljena pozabiti, da sem nekdo, ki samo pametuje (zgoraj našteto) ve pa dejansko bolj malo iz izkušenj.

Vprašanje: kako se vam zdi, da bi se podili po Grobniku 200km/h v skupini s tako praktičnimi fanti, ki vedo zadeve iz prakse?

Antares

To ni napisala skupina, ampak sem napisal jaz, ne druge mocit v to. Se vedno drzi.. Z veseljem bi sel na grobnik z nekom, ki je zelo izkusen, da se kaj naucim. In ne vem zakaj se ne bi peljal na grobniku z mano. Ne bom ne prvi ne zadnji, ki je zacel z voznjo po dirkaliscih. Vsak rabi nekoga, da ga "nauci" in mu pokaze.. Hec je samo v tem, da bi jaz to rad naredil v praksi na pisti ne pa v teoriji na ridah :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in boš tudi zeloo hitro nazaj :rolleyes:. Bratje hrvatje so pozabili pripisati, da je FP za rajo samo dopoldne (do 12.30) potli pa po kategorijah za tekmovalce AA, katerim se lahko glede na zmogljivosti mopeda pridružiš in plačas sitnih 40 € za tiste pol urice tekmovalne družbe ...... :unsure:

Imel si prav, da so pozabili napisati to "malenkost" :whistle: vendar sem vseeno dal tistih 40€ za pol ure, da sem šel malo pogledat na pisto.

Dobra stran njihove "pozabljivosti" je pa ta, da ni bilo na pisti nobene gužve, le vsake toliko je kakšen priletel mimo mene. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene samo zanima kako se kaj obnese metzeler M3 na grobniku(če je kdo že probal)?

lp

Popravljeno . Popravil QQ7
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene samo zanima kako se kaj obnese metzeler M3 na grobniku(če je kdo že probal)?

lp

Obnese se 6 do 8 krogov, potem pa mora it počivat in se hladit. In to pri ne ravno hitrih časih okoli 1:48 ... :rolleyes:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obnese se 6 do 8 krogov, potem pa mora it počivat in se hladit. In to pri ne ravno hitrih časih okoli 1:48 ... :rolleyes:

D.

:o Tolk mal... pa tolk počas? Si vozil tut Dunlop? Recimo 208RR... kako se obnesejo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam men tut še nobena guma ni držala več kt 8-10 krogov normalno..še najbol je bla michelin slick..

drgač pa metzeler slick 1.42 do 1.44 8 krogov pol se je pa MEN zdela čudna..je pa res da mi je hotla nekej puščat..vzrok neznan..

pirelli supercorsa 1.44 do 1.47 8 krogov pr velik vetra..

ostalih nisem probal..

michelinka pa kot da ne bi nič bilo..res pa da takrat ko sem jo mel sem vozil 1.45 do 1.48..

je pa zlo odvisno tut od temperature..

ok ne da bi bil nek ekspert..sam povem kaj se je men zdel..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:o Tolk mal... pa tolk počas? Si vozil tut Dunlop? Recimo 208RR... kako se obnesejo?

Sem - zdržijo 2 kroga manj...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem - zdržijo 2 kroga manj...

CBR900RR + 208RR + 3. krog = na pesku (iz prakse)

Popravljeno . Popravil GhostRR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skratka ne razumem tega, da dajas izkusnje mnodgih motoristov, ki imajo prevozenih xxx km v nic, zato ker ti nekaj pravis. Saj ne da nimas prav, ampak niso pa vsi drugi neumni, ki se mogoce odlocijo za drugacno opcijo, ki se je prav tako izkazala za dobro.

Preden sem to povedal, sem opozoril, da govorim za svoj motor, ter da se na tvojega (ali tiste drugačnega tipa od mojega) ne spoznam toliko, da bi komentiral.

Gume v nasprotju s tem, kar sem povedal, porušijo zelo precizno in delikatno ravnovesje podvozja motorja; mogoče se to pri drugačnem tipu uporabe od moje ne pozna; ne vem. Kot sem rekel, vprašajte koga od simpatičnih hrvaških asov, če bi vozil s kombinacijo bistveno drugačno od moje.

Seveda je koncentracija predvsem na zavorah, ko zaviras pred zavojem, ampak ce ne menjas v nizjo ne bos potegnil iz zavoja kot bi lahko. Sploh pa kolikor se spomnim ni bil to predmet debate..

Tebe ni bilo zraven, nekdo mi je to opisoval, pa se nisem mogel zadržati in sem mu dal svoja dva stavka.

Kot sem napisal, govorim o močnem zaviranju, z vso silo. (da ni končal v bagru pri 180km/h). Motor je bil superšportnik; in ponovno govorim samo za to kategorijo (specifična konstrukcija ciklistike). "S tem, ko pri superšportniku, lahko tudi med vožnjo (napaka voznika), prestavite tako nizko, da gre motor v visoke vrtljaje, je zaviranje agregata tako močno (še posebej če je kakšen boxer), da zablokira zadnje kolo, to pri športni vožnji pomeni, da je motocikel ušel iz nadzora, posledica je obisk debla ob cesti." in res je opis težav, ki jih je imel pri obvladovanju motorja, ustrezal blokiranju zadnjega kolesa, skoraj šel namesto v bager v ograjo (20cm).

Se mi zdi da sva se prav midva menila, glede izboljsevanja casov na dirkaliscu.. Sam sem rekel, da ko si enkrat ze hiter in znas peljat, lahko pridobis se kaksen delcek sekunde pri zaviranju.. Fora je v tem, da velika vecina motoristov na dirkaliscu ne upa tiscat do tiste zadnje tocke, kjer bi se se dalo zavret in odpeljat ovinek po idealni liniji, da bi bil potem izhod se vedno optimalen, ampak to pocne prej. Ta filing dobis z izkusnjami in poznavanjem nekega dirkalisca.. Definitivno pa se da lovit malce casa tudi pri poznih zaviranjih oziroma z najkasnejsim se optimalnim zaviranjem za dober izhod. Ti se nisi strinjal. In to je bilo to.

Ne, nisva se nikdar menila o dirkališču.

Edino en Ljubljančan, me je enkrat vprašal, kako je z Grobnikom in kakšen je asfalt.

Ponavljam odgovor: "v Grobnik že leta ne investirajo, kot bi morali, kar se pozna prav povsod (od razpok na konstrukcijskih delih naprej, ki jih niti ne sanirajo). Asfalt je tak kot je, nimaš kaj izbirati."

Popravljeno . Popravil antares
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene samo zanima kako se kaj obnese metzeler M3 na grobniku(če je kdo že probal)?

lp

Precej zelo dobro, res ne zdrži 400km, ker je Grobnik pač Grobnik.

na kakšnem dobrem italijanskem dirkališču pa lahko maltertiraš non stop do 400km, potem pa je še uporabna za cestno vožnjo. Guma ima cel kup zelo priročnih tehnoloških trikov, ki izboljšajo njeno obnašanje za manj zahtevne.

To je guma za tiste, ki se vozijo po cesti in se vsake toliko z istim setom gum hočejo še razvetriti na dirkališču.

Za bolj zahtevno uporabo je prava samo ena opcija : "profesinalne" - namenske gume (z grelci gum).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene samo zanima kako se kaj obnese metzeler M3 na grobniku(če je kdo že probal)?

lp

Celo zelo dobro. Seveda je Grobnik Grobnik.

Na kakšnem italijanskem dirkališču lahko z njimi narediš vse do 400km, nato pa so še za cestno uporabo.

To je guma za tiste, ki se z istim setom gum vozijo po cesti in se vsake toliko razvetrijo na dirkališču.

Imajo pa vgrajen cel kup zelo zanimiv tehniških trikov, ki povprečnemu uporabniku zelo olajšajo tako hitro vožnjo po cesti, kot občasno hitrost na dirkališču. Ker je guma na tržišču že kar nekaj časa, je tudi cena zelo privlačna.

Za bolj bolj zahtevne: namenske gume (z grelci seveda).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tebe ni bilo zraven, nekdo mi je to opisoval, pa se nisem mogel zadržati in sem mu dal svoja dva stavka.

Kot sem napisal, govorim o močnem zaviranju, z vso silo. (da ni končal v bagru pri 180km/h). Motor je bil superšportnik; in ponovno govorim samo za to kategorijo (specifična konstrukcija ciklistike). "S tem, ko pri superšportniku, lahko tudi med vožnjo (napaka voznika), prestavite tako nizko, da gre motor v visoke vrtljaje, je zaviranje agregata tako močno (še posebej če je kakšen boxer), da zablokira zadnje kolo, to pri športni vožnji pomeni, da je motocikel ušel iz nadzora, posledica je obisk debla ob cesti." in res je opis težav, ki jih je imel pri obvladovanju motorja, ustrezal blokiranju zadnjega kolesa, skoraj šel namesto v bager v ograjo (20cm).

Ne morem si kaj, da ne bi malo podrezal :)

Koliko SS motorjev je boxerjev? :D

Drugace je res kar pravis, ce menjas prehitro prenizko, lahko masina toliko zavira, da blokira zadnje kolo.. Ampak mislim, da ta pojav zdalec ni rezerviran za SS motorje, ker tu ni neke znanosti v specificni konstrukciji ciklistike, ampak se gre zato, koliko navora ima masina. V bistvu, ti bo pri taki voznji prej blokiral en V-twin naked ali celo enduro, kot kaksna SS 4 valjna pila. Nima tu SS ali ne SS nic zraven, razen tega, da se te motorje pac bolj spona in je vec verjetnosti da bo to pocel nekdo na SS, kot kdo drug. Ubistvu kar se samega tehnicnega vidika tice, so SS tu se v prednosti proti drugim motorjem, ker so navadno 4 valjniki in imajo navadno v ta namen bolj izpopolnjene anti shock sklopke , oziroma kakorkoli se ze rece temu, ki preprecujejo blokado zadnjega kolesa, ko butnes v nizjo in hitro spustis sklopko.. Seveda pa ti ta anti shock ne pomaga, ce to naredis res pri prevelikih vrtljajih..

Ne, nisva se nikdar menila o dirkališču.

Sva se ja in to tocno o tem kar sem napisal, kje se da lovit delcke sekunde za izboljasnje casov..

Sicer pa nima veze, tema je o Grobniku, dejmo se raje zmenit kdaj gremo tiscat gor, kot da tle bluzimo kar nekaj..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ah, seveda, gume na R-1, ki jo vozim so Dunlop 209GP.

Zelo simpatična izbira.

Antares

A ninjo imas se? Kaj si pa tam vozil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prikolicarje je res zanimivo gledat dol :OK:

Ves mogoce okvirne case prikolicarjev na Grobniku?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preciziram slabo napisano, pri supersport je specifika zaradi medosne razdalje in razdelitve teže, ter tako naprej, se pravi da je konstrukcijsko nagnjena k temu, da je zaviranje motorja na zadnji gumi bolj delikatno; v prej opisanih okvirih.

Kaj si pa tam vozil?

Tam? kje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slovnicno slabo napisano.. My bad..

Napisal si, da na R1 uporabljas 209gp in sem hotel uprasat katere pnevmatike si uporabljal na Ninji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!