Skoči na vsebino

Moj maxiscooter


Tomozuki

Priporočene objave

Hmnja, tale "maxi scooter" del foruma je dokaj "zanemarjen". Oz. pardon izrazu. Lahko bi "maxi" imel svoj forum, saj spada (po moje) v popolnoma drugo kategorijo, kakor "city", če smem uporabiti slednji izraz. Ta uvod pa delam za to, da me ne boste kregali, da smetim po temi. Le nekako nisem uspel najti primernega mesta, novo temo pa se mi je zdelo nesmiselno odpirati za nekaj osnovnih vprašanj.

V neki drugi temi sem že omenil, da me izrazito mika Malagudti Spidermax 500 (RS ali GT - zaenkrat ni bistveno). Na omenjenem maxiju sta me prepričala predvsem dva argumenta: velikost prtljažnega prostora pod sedežem (ki skupaj z morebitnim top-case ponuja dovolj prtljažnega prostora za dva) in velika 16-palčna kolesa (ki naj bi botrovala k izredni stabilnosti tega maxija, tako da naj bi bila primerljiva z "motorji").

Zakaj sploh razmišljam o maxiju? Z ženo imava oba rada izlete in "pristen stik", katerega dvokolesnik ponuja. Na najinem KLE-ju sva naredila precej lepih km-jev, ki nama še danes polepšajo kak turoben dan. Zakaj sva sploh kupila KLE-ja? Dober položaj sedenja (predvsem voznika) in dober pregled nad dogajanjem na cesti. Zakaj se nama je "zameril"? Hja, predvsem zaradi pomanjkanja udobja.

Večinoma sva se vozila z "avtomobilskimi hitrostmi", no roko na srce ponavadi odtenek hitreje. Zato nama je polliterski strojček popolnoma zadostoval z vidika zmogljivosti. Vedno bolj pa sva pogrešala UDOBJE. Spogledovala sva se z različnimi motocikli (od npr. Varadero, pa do nižje CB 600 oz. 1000 F) ampak... nekako ni bilo "volje" za nakup. Nato pa sva imela priložnost "povohati od blizu" burgmana. In rekla ... to je to. To hočeva. Nato sva se začela ozirati naokoli in... pogled je nekako obstal na Malagutiju Spidermax. Predvsem zaradi omenjenih lastnosti. Če rečem pavšalno... križanec med maksijem in motociklom. Midva bi ga namreč imela predvsem za "potovalnik".

Berem vaša doživetja in izkušnje, pa sem rekel... Vprašati ni greh. Saj beseda ni konj. Kaj bi torej vi priporočili (ob upoštevanju zgoraj napisanega) naj še pogledam (tukaj apeliram predvsem na to, da me "prepričate" da kupim "vaš" maxi)?

Hvala lepa vnaprej in veliko čudovitih km-jev želim vsem skupaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmnja, tale "maxi scooter" del foruma je dokaj "zanemarjen". Oz. pardon izrazu. Lahko bi "maxi" imel svoj forum, saj spada (po moje) v popolnoma drugo kategorijo, kakor "city", če smem uporabiti slednji izraz. Ta uvod pa delam za to, da me ne boste kregali, da smetim po temi. Le nekako nisem uspel najti primernega mesta, novo temo pa se mi je zdelo nesmiselno odpirati za nekaj osnovnih vprašanj.

V neki drugi temi sem že omenil, da me izrazito mika Malagudti Spidermax 500 (RS ali GT - zaenkrat ni bistveno). Na omenjenem maxiju sta me prepričala predvsem dva argumenta: velikost prtljažnega prostora pod sedežem (ki skupaj z morebitnim top-case ponuja dovolj prtljažnega prostora za dva) in velika 16-palčna kolesa (ki naj bi botrovala k izredni stabilnosti tega maxija, tako da naj bi bila primerljiva z "motorji").

Zakaj sploh razmišljam o maxiju? Z ženo imava oba rada izlete in "pristen stik", katerega dvokolesnik ponuja. Na najinem KLE-ju sva naredila precej lepih km-jev, ki nama še danes polepšajo kak turoben dan. Zakaj sva sploh kupila KLE-ja? Dober položaj sedenja (predvsem voznika) in dober pregled nad dogajanjem na cesti. Zakaj se nama je "zameril"? Hja, predvsem zaradi pomanjkanja udobja.

Večinoma sva se vozila z "avtomobilskimi hitrostmi", no roko na srce ponavadi odtenek hitreje. Zato nama je polliterski strojček popolnoma zadostoval z vidika zmogljivosti. Vedno bolj pa sva pogrešala UDOBJE. Spogledovala sva se z različnimi motocikli (od npr. Varadero, pa do nižje CB 600 oz. 1000 F) ampak... nekako ni bilo "volje" za nakup. Nato pa sva imela priložnost "povohati od blizu" burgmana. In rekla ... to je to. To hočeva. Nato sva se začela ozirati naokoli in... pogled je nekako obstal na Malagutiju Spidermax. Predvsem zaradi omenjenih lastnosti. Če rečem pavšalno... križanec med maksijem in motociklom. Midva bi ga namreč imela predvsem za "potovalnik".

Berem vaša doživetja in izkušnje, pa sem rekel... Vprašati ni greh. Saj beseda ni konj. Kaj bi torej vi priporočili (ob upoštevanju zgoraj napisanega) naj še pogledam (tukaj apeliram predvsem na to, da me "prepričate" da kupim "vaš" maxi)?

Hvala lepa vnaprej in veliko čudovitih km-jev želim vsem skupaj.

Jaz pa povem samo to da sem bil vrsto let motorist,sedaj pa že vozim sedem let maxsije in sem jih že menjal pet ter odkrito povem da iz maxsija ne grem več zaredi udobja ter vsestranske uporabe motorja. Tega Malagutija ki si omenil je kar uredo zadevca, sem ga vozil in mi je deloval povprečno med maxsiji in tudi agregat ima Piaggonov 500ccm in ne več minerelijev kot ga je imel njegov brat 400ccm. Želim ti uredo nakup ter mnenje po nekaj km ki jih bosta naredila v dvoje. LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo mogoče manual v elektronski obliki za Gilera Runner 200 4t? Bi mu bil zelo hvaležen...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olje v motorju 1,1l cca 30€ (Motul)

Olje v menjalniku 0,25l cca 15€

oljni filter cca 10€

max 2 uri dela cca 40€

skupaj cca 90€

jebemtiš, kaj ti sesalci rabjo res tako draga olja?

a ne pride liter motornega tam nekje max 14 ojrof?

pa olj za mnjalnik se mi zdi tudi nekam sumljivo drago.

Popravljeno . Popravil BRANE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jebemtiš, kaj ti sesalci rabjo res tako draga olja?

a ne pride liter motornega tam nekje max 14 ojrof?

pa olj za mnjalnik se mi zdi tudi nekam sumljivo drago.

Ah kje, to so samo cene na uradnem servisu, se mi zdi :)

Motorno olje za Piaggio maxije (5W40) je tam okoli 10€ liter ali pa še manj. Jaz sem ga letos kupil kar na Petrolu, Top Synt (5W40, sintetično olje) in mislim da je bil dobrih sedem evrov liter. Oje menjalnika pa je 80W90, ga še nisem kupoval a bi rekel, da tudi ne more biti več kot 10€ po litru. Ga bom šel kupit v kratkem, me prov zanima cena.

Popravljeno . Popravil Drejči
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz dajem v vse maxsije pol sintetiko 10w-40 in mašine tečejo ko urce. Tisto ki priporočajo Italjani je pač tako? Sintetika je popolno metanje denarja v stran. Maxsiji se pa ja ne vrtijo čez 10 000 obratov. Večinoma uporabljam Silkolene in Shell in še glede olja nisem imel nikoli problemov, lani pa sem imel Atlantica pa je tudi imel predpisano 5w-40 in ko sem menjal olje in nalil Silkolene 10w-40 je motor občutno lepše tekel kot prej z sintetiko, razdrl pa sem že nekaj agregatov z uporabo olji Silkolene in videl da s tistimi dodatki kot jih ima ter ELEKTROSINTETIČNO TEHNOLOGIJO maxsimalno obvaruje motor kot pri hladnem zagonu in pri velikih obremenitvah. Cene pa se vrtijo tam okrog 10eur kar se pa tiče hipoidnega olja pa tudi ni dražji od 10 eur SAE 80-90. Kot sem že dejal povprečni servis maxsija (olje,filter,svečka, olje menjalnik, vse kontrole ter čiščenje varjatorja znese 50-60eur. LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa povem samo to da sem bil vrsto let motorist,sedaj pa že vozim sedem let maxsije in sem jih že menjal pet ter odkrito povem da iz maxsija ne grem več zaredi udobja ter vsestranske uporabe motorja. Tega Malagutija ki si omenil je kar uredo zadevca, sem ga vozil in mi je deloval povprečno med maxsiji in tudi agregat ima Piaggonov 500ccm in ne več minerelijev kot ga je imel njegov brat 400ccm. Želim ti uredo nakup ter mnenje po nekaj km ki jih bosta naredila v dvoje. LP.

Podobno mnenje sem zasledil na več tujih forumih. Zanimivo mi je tudi, da se nekako tlači v isti koš Burgmana, SilverWing in SpiderMax. Prvi naj bi bil nekako "top of the top", po zmogljiostih naj bi mu sledila Hondica, Medtem ko je pajkec kompromis izredne udobnosti, estetike in solidnega agregata, prednjačil pa naj bi v stabilnosti/okretnosti. Nekajkrat sem celo zasledil primerjavo med omenjenimi in GoldWind-ko v smislu udobja.

Žena je hondico nekako izločila iz izbire zaradi izgleda. Najlepši se ji zdi SpiderMax, Burg pa je nekako najprestižnejši. Pri meni je stanje podobno, le da funkcionalnosti dajem nekaj prednosti pred samim izgledom. Burga sva imela priložnost temeljito spoznati in nimam nobenih pripomb, razen da je morebiti res malenkost okoren pri nižjih hitrostih. SpiderMaxa moram še nekje preizkusiti, a kar sem pebral na tujih forumih/blogih, ga kar ne morejo prehvaliti.

Glede ostalih (Atlantic, X9, Exciting, itd.) je možno, da morda malo delam krivico, ampak... Enostavno se meni zdi, da omenjeni trije nekako izstopajo po karakteristikah. Scer pa trenutno delam na tem, da se zmenim za testno vožnj za SpideMax-a v Trstu ali Gorici.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podobno mnenje sem zasledil na več tujih forumih. Zanimivo mi je tudi, da se nekako tlači v isti koš Burgmana, SilverWing in SpiderMax. Prvi naj bi bil nekako "top of the top", po zmogljiostih naj bi mu sledila Hondica, Medtem ko je pajkec kompromis izredne udobnosti, estetike in solidnega agregata, prednjačil pa naj bi v stabilnosti/okretnosti. Nekajkrat sem celo zasledil primerjavo med omenjenimi in GoldWind-ko v smislu udobja.

Žena je hondico nekako izločila iz izbire zaradi izgleda. Najlepši se ji zdi SpiderMax, Burg pa je nekako najprestižnejši. Pri meni je stanje podobno, le da funkcionalnosti dajem nekaj prednosti pred samim izgledom. Burga sva imela priložnost temeljito spoznati in nimam nobenih pripomb, razen da je morebiti res malenkost okoren pri nižjih hitrostih. SpiderMaxa moram še nekje preizkusiti, a kar sem pebral na tujih forumih/blogih, ga kar ne morejo prehvaliti.

Glede ostalih (Atlantic, X9, Exciting, itd.) je možno, da morda malo delam krivico, ampak... Enostavno se meni zdi, da omenjeni trije nekako izstopajo po karakteristikah. Scer pa trenutno delam na tem, da se zmenim za testno vožnj za SpideMax-a v Trstu ali Gorici.

Mislim da tu na forumu nihče ne vozi Spidermaxa. Tako da Ti bomo težko kaj svetovali.

Imaš pa tule en link če ti bo kaj v pomoč:

SpiderMax

Če se boš odločil za nakup pa ga predstavi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na servisu mi je dal notr olje Motul, nisem pa pogledal katere vrste. Ker gre v mojega ravno 1,1 liter mi je računal 2 litra, kar je ostalo (0,9l) pa mi je dal za domov, tako da lahko v primeru sam dotočim. Je pa res da je uradni servis drag sam kaj hočeš, na servisih pa na dodatni in varovalni opremi pa res ni za šparat... posebej če se ne spoznaš na zadeve....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na servisu mi je dal notr olje Motul, nisem pa pogledal katere vrste. Ker gre v mojega ravno 1,1 liter mi je računal 2 litra, kar je ostalo (0,9l) pa mi je dal za domov, tako da lahko v primeru sam dotočim. Je pa res da je uradni servis drag sam kaj hočeš, na servisih pa na dodatni in varovalni opremi pa res ni za šparat... posebej če se ne spoznaš na zadeve....

Daj prosim poglej na plastenko kakšno olje so ti natočili. Me pač firbec matra :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje za vse lastnike novejših Runnerjev 125, k imajo obratomer.

Koliko obratov ima pri hitrosti 110kmh?

Pa kdo morda ve na kolk ima blokado?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da je Variomat en močnejših sklopov, ki jih menjamo pri skuterju, tukaj opisujem svoje izkušnje z menjavo. Torej report z menjave oziroma tunninga dveh skuterjev. Obdelana primerka sta oba Gillera Nexus 500. En od Drejčija prejšni model, torej do 06 in moj, novejši. Naj povem, da imata oba tovarniško različne nastavitve in sicer mlajši model ima variomat z 8 valjčki in sklopko z 5 lamelami, prejšni model pa varoimat s 6 valjčki in sklopko s 3 lamelami. Razlike pri pospešku so bile kar očitne, po nekajkratnih prizkušanjih sva ugotovila, da novejši pospeši kar precej bolje in si nabere okoli 30 metrov prednosti, potem pa oba pospešujeta dokaj enako. Končne hitrosti nisva merila.

Nato sledi menjava. Prvi je dobil variomat Malossi in tršo belo vzmet, drugi samo variomat JCosta. Na koncu opišem še delovanje posameznega variomata, Drejči, če boš imel kaj za dodat, kar napiši.

Podiranje variomata...

6kwduxCWHVnAdVDM.v.jpg

Odprt variomat

_Ea7rpsPbixURFwJ.v.jpg

AAAAAA, matica se ne sname, in groza, nimam pravega orodja.....

oPF3m1YS39kNhfuT.v.jpg

A mojster je mojster in orodje naredi sam.... neverjetno, pohvalno, kapo dol!!!

KoRqjhBhaoYZbYla.v.jpg

Končno matica popusti, po debeli uri napenjanja...

Mx0be9TQIMbB33s7.v.jpg

Še sklopko očisti, zamenja vzmet...

UUA0z7ffhfFJYTHQ.v.jpg

Na vrsti je drugi nexus...

bxDh6FBg9vS4q2ah.v.jpg

Isti problemi z matico, shit ta tud ne gre:

cbPCmp6lyK4hdUf1.v.jpg

a uspelo nam je... J COsta variomat:

sq6eiFqY48gpxrBu.v.jpg

Po menjavi, preverimo ostale sklope in malo podmažemo...

drballzfPQ9i7xaO.v.jpg

Zadeva je končana!!!

nekaj o mojstru: Po letih mladenič, po znanju starešina, neverjetno natančen in potrpežljiv. Mehanika je njegova strast, obisk svetujem, priporočam, zapovedujem vsem, ki vozite motorje. Strokovno, profesionalno in ugodno. Moj nov stalni mehanik, škoda da ne šraufa avtov.

Karakter: nasmejan, zgovoren, šarmanten, ne naganja iz delavnice, želi, da si prisoten, in prav po picajzelsko maltretira matice, vijake in vse ostalo. Sam se mam za potrepžljivca, samo tole pa nebi zdržal. Še enkrat HVALA!!!

Verjetno vas zanima primerjava Malossi vs JCosta. Allright:

Po menjavi prvega, smo testirali novejši letnik nexusa z tovarniškim variomatom in starejšega z Malossijem. Rezultat: situacija se je ravno obrnila. Pustil me je zadaj za lepih 30 metrov in verjetno bi me še več, če nebi zmanjkalo ravnine. Torej napredek več kot očiten.

Po menjavi variomata v novejšem skuterju z JCosto pa sva ugotovila naslednje:

Variomata, lahko rečem delujeta identično....Ka rme je dokaj presenetilo. Test končne hitrosti je pokazal 175 pri obeh, motorni vrtljaji nekje na 7800 rpm. V drugem poizkusu v štartu z mesta do konca (na avtocesti), sva vozila vzopredno, niti 3 cm prednosti za enega ali drugega do končne hitrosti. (je šlo še malo bolje)

dc7mYeeGyM8fEyCf.v.jpg

Vsi ki kupujete, odločitev bo vaša. JCOsta je malnkost dražji, a po sedanjih izkušnjah nič boljši, se pa Malossi da nadgrajevat. Edini test, ki nam še ostane bo pospeševanje od določene hitrosti, ki ga opraviva z Drjčijem naslednjič, če se strinjaš seveda. Potem bomo vedeli, kako se variomata odzivata med samo vožnjo, pa še bolje bosta uležana.... Zanimiva bi bila tudi primerjava z malossijem in izpuhom, ki ga ima en naš član, z nama obema.

Za konec še anekdota, ki se nama je zgodila...

Se peljeva dol z Jezerskega po naši strani, in pred ravnino med Britofom in Kranjem naju dohiti motorist. Oba navdušena nad novimi zmogljivostmi, letiva po ravnini kot usekana (jaz osebno do 150km/h), in ko zmanjšujeva prd krožnim križiščem v Kranju, se ustavim, da bi Drejčiju rekel: a si vidu stari kolk leti, še motorist naju ni mogu prehitet, hehehehe, NOT, izkazalo se je da je POLICIST na motorju. Katastrofa. Njegov pogled, ko me je ustavil je bil pogled bika v nova vrata. EEE, dober večer, dokumenti so? Seveda. Koliko ste pa peljali, seveda tišina, odgovorim, malo čez 100 po števcu(ja pač mal lažeš ane). Odgovori, ja debelih 150 km/h, pa veste koliko je omejitev? EEE, seveda, več kot 90 že ne, sem iskren. Nato reče, pa zaboga, kaj pa je to za ena zadeva da tko leti, kolk pa gre? V tistem sem se mu hotel pohvalit da 180, se ugriznem v jezik, da me ne bo slučajno še bol cepil in rečem, ja okoli 160. Veste, to je maxi skuter, 500 ccm. Počasi dojame, za kaj gre in pademo v zanimiv pogovor. A ker je bil dec na mestu, smo se kmalu lepo poslovili, odšla pa sva z lepimi napotki, kaj je varna vožnja in določenimi informacijami. Ko je speljal, je pa skoraj nakazal kaj pomeni padec. LOL.

Torej tole bo vse, če je preveč ni treba brat, za vprašanja sva vam na voljo.

Srečno vožnjo vsem in upam, da se letos kaj večkrat skupaj kam zapeljemo.

P.S.: Uff, sem pozabu še na par skupnih fotk, da vas malo nadražim z anaslednjič in se bo kdo pridržil:

uvXK2B1PTZgtGTAU.v.jpg

I8szedbrjXBFx2sz.v.jpg

SbYTjXCF9DQo5QeU.v.jpg

Popravljeno . Popravil debitel
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej fanta tole vama pa zamerim :evilgrin: . Zakaj nista sporočila da gresta k @X-raiderju na "servis"?

Tudi sam ga bom prosil za mehanične storitve takoj ko bo skuter "izgubil" garancijo. Drugače pa :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej fanta tole vama pa zamerim :evilgrin: . Zakaj nista sporočila da gresta k @X-raiderju na "servis"?

Tudi sam ga bom prosil za mehanične storitve takoj ko bo skuter "izgubil" garancijo. Drugače pa :OK:

Krivda je na Drejčijevi strani, sorry. Tud sam nebi vedel, če ne bi klical x-raiderja in se dogovarjal za drugi termin. Naslednjič napovedujem, testiranje JCOste z različnimi nastavitvami in par fur na Golico. Če bo X-raider za, en vikend, pa gremo lahko v kompletu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bravo fantje :worship: Tole ste imeli fajn dogodivščino :OK: Zdaj sem izgleda tudi jaz prepočasen za vaju... :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še ena primerjava pospeševanja z mesta med maxijem in motociklom (ne vem, ali smo to že pisali na tem forumu ali ne).

Mislim, da je vsem jasno, da ima motocikel dosti boljši štart in nadaljne pospeševanje zaradi večjega navora in moči, vendar se mora voznik za tak štart precej bolj potrudit in pripravit, kot voznik maksija, ki lahko vedno z lahkoto in brez kakšnih posebnih priprav samo obrne plin do konca in wroooooo, ga že ni več. Z zamenjanim variomatom bo to verjetno še bolj očitno. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še ena primerjava pospeševanja z mesta med maxijem in motociklom (ne vem, ali smo to že pisali na tem forumu ali ne).

Mislim, da je vsem jasno, da ima motocikel dosti boljši štart in nadaljne pospeševanje zaradi večjega navora in moči, vendar se mora voznik za tak štart precej bolj potrudit in pripravit, kot voznik maksija, ki lahko vedno z lahkoto in brez kakšnih posebnih priprav samo obrne plin do konca in wroooooo, ga že ni več. Z zamenjanim variomatom bo to verjetno še bolj očitno. :naughty:

To sem zadnjič v praksi dokazal vozniku Honde CBF 600 :naughty: , je pa res da sem sedel na GP800 :evilgrin: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Krivda je na Drejčijevi strani, sorry. Tud sam nebi vedel, če ne bi klical x-raiderja in se dogovarjal za drugi termin. Naslednjič napovedujem, testiranje JCOste z različnimi nastavitvami in par fur na Golico. Če bo X-raider za, en vikend, pa gremo lahko v kompletu.

Odlično fantje vse se uredi samo če je volja, glavno pa da sta zadovoljna z nabavo varjomatov, v nedeljo ga pa še jaz grem malo segrevat po ovinkih. Bom napisal v temo MAXSI-01 uro in kraj, morda se kdo pridruži. LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej fanta tole vama pa zamerim :evilgrin: . Zakaj nista sporočila da gresta k @X-raiderju na "servis"?

Tudi sam ga bom prosil za mehanične storitve takoj ko bo skuter "izgubil" garancijo. Drugače pa :OK:

Ja se opravičujem, a naj v svoj zagovor napišem le to, da so mi dan pred tem pripeljali in montirali kuhinjo. Še @debitel me je dobil na telefon ravno ko sem petnajst minut pred zaprtjem Bauhausa iskal parkirno mesto :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En up-date.

Tkole bom rekel, rabim več pospeška v nižji hitrosti, to me je peljalo, da sem klical v tovarno JCosta. Pač, detektivski načiin.

Povedali so mi, da je JCosta EVO2, ki ga imam, narejen po kopitu za Master 500 motor, seveda pa ni prilagojen za točno vrsto motorja, ker so motorji različno težki, imajo različne konfiguracije, itd... Prosil sem jih, konkretno za moj skuter in v kratkem dobim par kompleov valjčkov za testirat. Mi je pa gospod pojasnil, da je Jcosta edini variomat, ki z menjavo lažjih ali težjih valčkov, ne zgubiš na končni hitrosti, ker ima tak princip delovanja. Torej pridobiš na pospešku in nič ne zgubiš. Zanimivo.

Well, bomo videli v praksi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In naj sedaj še jaz nekaj malega napišem o včerajšnjem dnevu.

Po tem, ko sem imel Malossijev jermen in vario doma že od lanske jeseni se je včeraj končno vse poklopilo in zadevo smo vstavili v sesalec. Je treba takoj povadati, da kapo dol @x raider-ju :worship: Kakšne težke ovire sta pred njega postavila moj in @debitelov Nexus, to je neverjetno. Na mojem so bile dobesedno vse matice zategnjene, kot da bi jih zategoval ponorel kovač z metersko gedoro. Neverjetno! A smo na koncu le uspeli, no Ivan je uspel, midva sva bila le opazovalca.

Rezultati so takšni kakor jih je opisal @debitel. Varia sta se po zmogljivosti na las podobna in težko bi bilo reči kateri je boljši. Morda čez čas, ko se naredi nekaj kilometrov.

Moram pa tu priznati, da me je bilo pred menjavo kar malo strah in sem zato tudi bil tako nezainteresiran za čimprejšnji poseg, da ne bi bil zadovoljen. No, ta strah je bil povsem odveč in če lahko kaj predlagam vsem voznikom maxijev je to gotovo menjava variomata. Sploh ne gre za to, da so sedaj pospeški boljši in je tudi končna hitrost za las višja, gre za način podajanja moči in navora. Tovarniški variator je imel nekakšnjo luknjo v moči med tri in štiri tisoč obrati, kar se je najbolj poznalo pri prehitevanjih in ob vožnji skozi zaprte ovinke, ko potrebuješ moč pri izhodu iz ovinka, a te moči ni bilo nikjer in je prišla šele, ko si bil že zunaj. Torej prepozno. Tega sedaj ni več. Območje motornih vrtljajev se je dvignilo za kakšnih tisoč obratov in to je popolnoma spremenilo izkušnjo. Sedaj je prehitevanje odločno in gladko, ter nizanje zaprtih ovinkov v užitek :OK:

Pa še nekaj slikic:

20090417-dyf3ukg6g39115d6f424mggs4t.jpg20090417-fj233npyuisk7mr63gre7df53k.jpg

20090417-jdag5it6nwi4c4bn4tqgxqcgqt.jpg20090417-qyia1d9q7srd4myuidcq6x5j2s.jpg

20090417-djhqyh5a5q9t9taqrk2aw311ts.jpg20090417-crhbfpcktn7jb43b834skt85wt.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povedali so mi, da je JCosta EVO2, ki ga imam, narejen po kopitu za Master 500 motor, seveda pa ni prilagojen za točno vrsto motorja, ker so motorji različno težki, imajo različne konfiguracije, itd... Prosil sem jih, konkretno za moj skuter in v kratkem dobim par kompleov valjčkov za testirat. Mi je pa gospod pojasnil, da je Jcosta edini variomat, ki z menjavo lažjih ali težjih valčkov, ne zgubiš na končni hitrosti, ker ima tak princip delovanja. Torej pridobiš na pospešku in nič ne zgubiš. Zanimivo.

Res zanimivo.

Te grize k ni Costa boljša od Malossija? Kr priznej. :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gut, sem pa mislu, da sem te za 2 km/h dol poču v drugi rundi, hehehehe. morš it zraven, ko bom probaval valjčke na JCOsti, bomo nardil par fur na Golico, da se vidi, a bo kaj razlike.

Drgač pa TX for the ride!

P.S.:ne niti ne grize, sam če se spomniš sem ti reku, da je prešvoh ven z ovinka, ko sva norela na Jezersko. To me grize. Drgač me je pa Malossi lepo presenetu.

Popravljeno . Popravil debitel
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!