roadruner1000 Objavljeno September 16, 2010 Opozori Objavljeno September 16, 2010 Živjo, a kdo mogoče ve dimenzijo in težo valjčkov od kymco xciting 500. Po možnosti ceno in dobavo artikla
Drejči Objavljeno September 16, 2010 Opozori Objavljeno September 16, 2010 (popravljeno) 25x22,5 teža? verjetno 30g saj so isti kot pri skuterjih s Piaggio Master motorji (Atlantic, Nexus, X9,.. ) dobavljivost... glede na dimenzije to ne bi smel biti problem Popravljeno September 16, 2010. Popravil Drejči
skuterist Objavljeno September 17, 2010 Opozori Objavljeno September 17, 2010 ej, ej, ej... upam, da ne prodaš :evilgrin: Hvala.... 25x22,5 teža? verjetno 30g saj so isti kot pri skuterjih s Piaggio Master motorji (Atlantic, Nexus, X9,.. ) dobavljivost... glede na dimenzije to ne bi smel biti problem Piaggio Masterji ima 28g valjčke (nisem čisto 100%). se pravi kakšne 4-6g dol in bo dosti bolje.
Blond Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 evo mene ... ker ste me na zadnjem srečanju tako navdušili z vašimi "pojočimi" potovalniki sem tudi sam takoj naslednji dan prebrskal ebay in nabavil radio z zvočniki direktno iz hongkonga o kvaliteti tukaj ne bi razglabljal... sedaj pa je treba zadevico zmontirati.... fizično bo v levem predalčku.... vašo pomoč pa potrebujem pri razstavljanju Aprilie Atlantic 500 in sicer bom mogo demontirat prednji del, pod belanco tam kjer sta oba predala. Tisti, ki ste to že demontirali na omenjeni Aprili prosim za kak nasvet, da se ne bom čisto na suho loto tega projekta. LP Blond
petek123 Objavljeno September 22, 2010 Opozori Objavljeno September 22, 2010 evo mene ... ker ste me na zadnjem srečanju tako navdušili z vašimi "pojočimi" potovalniki sem tudi sam takoj naslednji dan prebrskal ebay in nabavil radio z zvočniki direktno iz hongkonga o kvaliteti tukaj ne bi razglabljal... sedaj pa je treba zadevico zmontirati.... fizično bo v levem predalčku.... vašo pomoč pa potrebujem pri razstavljanju Aprilie Atlantic 500 in sicer bom mogo demontirat prednji del, pod belanco tam kjer sta oba predala. Tisti, ki ste to že demontirali na omenjeni Aprili prosim za kak nasvet, da se ne bom čisto na suho loto tega projekta. LP Blond Jaz sem imel aprilio takšno kot ti.Raztavi se pa tako moraš vzeti dol armatiro. v tavlkem predalu sta dva ali trije vijaki,to odviješ,tam ko ima original za zvočnike mrežice vzameš ven oziroma plastiko mislim da je tudi tam na vsaki strani vijak.Vijak je še na sredinski konzoli ,tam ko sediš pri nogah maš še vijak na vsaki strani. Ko snemaš plastiko bodi pazliv in zelo pazljiv da ne boš kakšnega jezička na plastiki polomil.So zelo majhni in se hitro odlomijo.če ga odlomiš ne bo več plastika stala kot je original.Kakšna pa je kvaliteta zvočnikov in kolko si plača za njih maš kakšno slikico
petek123 Objavljeno September 22, 2010 Opozori Objavljeno September 22, 2010 Jaz sem imel aprilio takšno kot ti.Raztavi se pa tako moraš vzeti dol armatiro. v tavlkem predalu sta dva ali trije vijaki,to odviješ,tam ko ima original za zvočnike mrežice vzameš ven oziroma plastiko mislim da je tudi tam na vsaki strani vijak.Vijak je še na sredinski konzoli ,tam ko sediš pri nogah maš še vijak na vsaki strani. Ko snemaš plastiko bodi pazliv in zelo pazljiv da ne boš kakšnega jezička na plastiki polomil.So zelo majhni in se hitro odlomijo.če ga odlomiš ne bo več plastika stala kot je original.Kakšna pa je kvaliteta zvočnikov in kolko si plača za njih maš kakšno slikico če ti to kaj pomaga Genuine Aprilia spare parts for atlantic 500 2001-2004
skuterist Objavljeno September 24, 2010 Opozori Objavljeno September 24, 2010 Bi koga zanimala "tunel torba"? Velika 18l in odporna na vodo :grim , ima pas za nošenje v primeru da jo hočete nesti "sabo". Yamaha console bag
petek123 Objavljeno September 24, 2010 Opozori Objavljeno September 24, 2010 Bi koga zanimala "tunel torba"? Velika 18l in odporna na vodo :grim , ima pas za nošenje v primeru da jo hočete nesti "sabo". Yamaha console bag zakaj to prodajaš saj ga boš rabil ko boš zamenjal cbf 1000
Mai Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 Vidim da je debata zavila v rahlo drugacno smer kot sem si predstavljal, ali pa pac ne Se vedno sem v odlocanju kateri skuter, se vedno pa, priznam, nisem sprobal nobenega. Cenovno nisem omejen, je pa res da mi je oblikovno dalec najbolj vsec Nexuska. Morda kak nasvet, kaj pri nakupu najbolj gledati in na kaj biti najbolj pozoren ? Hvala!
skuterist Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 Vidim da je debata zavila v rahlo drugacno smer kot sem si predstavljal, ali pa pac ne Se vedno sem v odlocanju kateri skuter, se vedno pa, priznam, nisem sprobal nobenega. Cenovno nisem omejen, je pa res da mi je oblikovno dalec najbolj vsec Nexuska. Morda kak nasvet, kaj pri nakupu najbolj gledati in na kaj biti najbolj pozoren ? Hvala! poizkusi oba, tako boš vedel kaj ti paše. Po moje najbolje da poiščeš skuter s "znano" zgodovino, vse ostalo pa ti bo @x raider lažje svetoval. Povprašaj ga.
x raider Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 (popravljeno) Vidim da je debata zavila v rahlo drugacno smer kot sem si predstavljal, ali pa pac ne Se vedno sem v odlocanju kateri skuter, se vedno pa, priznam, nisem sprobal nobenega. Cenovno nisem omejen, je pa res da mi je oblikovno dalec najbolj vsec Nexuska. Morda kak nasvet, kaj pri nakupu najbolj gledati in na kaj biti najbolj pozoren ? Hvala! Poglej vse kot pri ostalih motorjih (ohranjenost,servisi,če ni bil razbit,realni km,obraba zavor,da mu napetost el. brezhibno deluje,..) razen razlika je da ne gledaš verižnega seta ker ga nima ima pa varjator , ta pa mora delovati tiho in da ne potrese pri speljevanju in enakomerno vleče v obrate. Vsekakor pa je dobro če kupuješ rabljenega da po nakupu preveriš komponente v varjatorju (jermen,valčki,..)da si potem brezkrbi in če je treba tudi opraviš servis. Drugače pa je NEXSUS 500 lep športen maxs,i ki ga tudi kakšen nedelski izlet na malo dalšo turco ne preseneti. Vsekakor si moraš kupiti maxsija katerega si sam želiš in je tebi všeč. Koliko pa na lasni koži preizkušam vse maxsije nad 400ccm pa ni nobenega ki bi imel kakšne hujše napake, le pri rabljenih moraš pazit kaj kupiš, ker so nekateri zelo slabo vzdrževani posebej določeni iz uvoza. Karkoli boš že kupil ti želim uspešen nakup in se morda vidimo na kakšni skupni maxsi vožnji, do sezone bom tudi jaz nabavil nazaj maxsija pa čeprav sem poskusil vse in bom tudi tistega nabavil ki mi je do sedaj najbolj odgovarjal. Lp. Popravljeno September 26, 2010. Popravil x raider dotem 1
petek123 Objavljeno September 28, 2010 Opozori Objavljeno September 28, 2010 Poglej vse kot pri ostalih motorjih (ohranjenost,servisi,če ni bil razbit,realni km,obraba zavor,da mu napetost el. brezhibno deluje,..) razen razlika je da ne gledaš verižnega seta ker ga nima ima pa varjator , ta pa mora delovati tiho in da ne potrese pri speljevanju in enakomerno vleče v obrate. Vsekakor pa je dobro če kupuješ rabljenega da po nakupu preveriš komponente v varjatorju (jermen,valčki,..)da si potem brezkrbi in če je treba tudi opraviš servis. Drugače pa je NEXSUS 500 lep športen maxs,i ki ga tudi kakšen nedelski izlet na malo dalšo turco ne preseneti. Vsekakor si moraš kupiti maxsija katerega si sam želiš in je tebi všeč. Koliko pa na lasni koži preizkušam vse maxsije nad 400ccm pa ni nobenega ki bi imel kakšne hujše napake, le pri rabljenih moraš pazit kaj kupiš, ker so nekateri zelo slabo vzdrževani posebej določeni iz uvoza. Karkoli boš že kupil ti želim uspešen nakup in se morda vidimo na kakšni skupni maxsi vožnji, do sezone bom tudi jaz nabavil nazaj maxsija pa čeprav sem poskusil vse in bom tudi tistega nabavil ki mi je do sedaj najbolj odgovarjal. Lp. IN TO JE BURGMAN 650 e
skuterist Objavljeno September 28, 2010 Opozori Objavljeno September 28, 2010 in za katerega si se zdaj odločil ???? Nekaj se že šušlja, pa da boste še ostali na "tekočem" (da ne bo kdo rekel da med prijatelji delam razliko ). Od maxija sem se za nekaj časa poslovil, kam bo šel še nevem ker sem ga dal v "račun" (Akrapovič pa je že na poti k novemu lastniku). Za razliko od ostalih (@scarabeo500, @dant3, @mrkixi) se sam na koncu nisem odločil za enduro variantio, ampak sem "pristal" na CBF 1000F. Tako ne boste več v skrbeh kam me je odneslo :grrr , se pa vidimo drugo leto v Osijeku če ne prej :evilgrin:.
x raider Objavljeno September 28, 2010 Opozori Objavljeno September 28, 2010 IN TO JE BURGMAN 650 e Pustimo se presenetiti, vse je še v zraku !!!
Tamav Objavljeno September 30, 2010 Opozori Objavljeno September 30, 2010 Ali je že kdo imel isto težavo; po daljšem časovnem obdobju mirovanja skuterja (cca slab mesec) ne vžge več (vergla v prazno, akumulator ok). Ko sem se stalno vozil je vžigal kot rožca Skuter Atlantic 500 Sprint (prevoženih 3.500km).
x raider Objavljeno September 30, 2010 Opozori Objavljeno September 30, 2010 Ali je že kdo imel isto težavo; po daljšem časovnem obdobju mirovanja skuterja (cca slab mesec) ne vžge več (vergla v prazno, akumulator ok). Ko sem se stalno vozil je vžigal kot rožca Skuter Atlantic 500 Sprint (prevoženih 3.500km). Preveri če je res akumolator vredo in če ni kapacitete pod 12.2V, ne bo vžgal ker svečka ne dobi dosti elektrike. Kupi novo svečko NGK- CR7EKB akumolator preglej če ima vse celice polne max ga napolni pa bo motor vžgal kot mina. Sem že imel nekaj podobnih primerov da je bila svečka v okvari. Lp.
Mavti Objavljeno September 30, 2010 Opozori Objavljeno September 30, 2010 Nekaj se že šušlja, pa da boste še ostali na "tekočem" (da ne bo kdo rekel da med prijatelji delam razliko ). Od maxija sem se za nekaj časa poslovil, kam bo šel še nevem ker sem ga dal v "račun" (Akrapovič pa je že na poti k novemu lastniku). Za razliko od ostalih (@scarabeo500, @dant3, @mrkixi) se sam na koncu nisem odločil za enduro variantio, ampak sem "pristal" na CBF 1000F. Tako ne boste več v skrbeh kam me je odneslo :grrr , se pa vidimo drugo leto v Osijeku če ne prej :evilgrin:. To pa je preskok! pri vsej ponudbi pa da se človek lahko odloči je kar problem O:-)denarni ali pa tehnični :grim ,sedaj bo skuter samo še lep spomin. :yes: :yes: in skuteristi sedaj odpademo kot gumb od gat (spodnjih hlač)! :surrender:"malo heca" Vse čestitke in veliko zadovolnjih kilometrov še naprej PS: vabilo na šenaprej velja.
x raider Objavljeno September 30, 2010 Opozori Objavljeno September 30, 2010 To pa je preskok! pri vsej ponudbi pa da se človek lahko odloči je kar problem O:-)denarni ali pa tehnični :grim ,sedaj bo skuter samo še lep spomin. :yes: :yes: in skuteristi sedaj odpademo kot gumb od gat (spodnjih hlač)! :surrender:"malo heca" Vse čestitke in veliko zadovolnjih kilometrov še naprej PS: vabilo na šenaprej velja. Jaz sem tudi pred leti bil dolga leta motorist in sem se vrnil na maxsija, jih menjal cel kup in ga trenutno zopet kupujem nazaj, ker vem da je edini dvokolesnik ki je namenjen za vse namene pa čeprav se večina motoristov zmrduje nanj. Lp. revival in dotem 2
Tamav Objavljeno Oktober 1, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2010 Preveri če je res akumolator vredo in če ni kapacitete pod 12.2V, ne bo vžgal ker svečka ne dobi dosti elektrike. Kupi novo svečko NGK- CR7EKB akumolator preglej če ima vse celice polne max ga napolni pa bo motor vžgal kot mina. Sem že imel nekaj podobnih primerov da je bila svečka v okvari. Lp. Evo najdu napaku, šalabajzarji italijani ne znajo narest, da bi nivo goriva kazal pravilno; očitno sem se vozu na hlape, kar naenkrat pa ni šlo več na hlape Morm pogledat zakaj se mi rezerva ne prižge?
x raider Objavljeno Oktober 1, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2010 Evo najdu napaku, šalabajzarji italijani ne znajo narest, da bi nivo goriva kazal pravilno; očitno sem se vozu na hlape, kar naenkrat pa ni šlo več na hlape Morm pogledat zakaj se mi rezerva ne prižge? Tudi to se zgodi ! Prvo preveri kontakte ker se pogosto dogaja na Italjanih da oksidirajo, če kazalec goriva pride na rdečo in se ne prižge lučka je lahko vzrok žarnica v kontrolni, ali pa je plovec (potenciometer) v rezervarju zaštekal. Vse se da uredit, lepo po vrsti in boš zrihtal. Lp.
Hornet Objavljeno Oktober 2, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2010 (popravljeno) Danes po cca 14 dneh odprem garažo, da bi se šel zapeljat... In glej ga zlomka ko ga postavim s štenderja, zadnja guma popolnoma prazna. Nič jasno, pogledam če je vsaj kaj še ostalo pritiska in pokaže 0 bar, napumpam z tisto staro na nogo ga zapeljem ven. Krem okol in okol gume, poslušam, obračam, grem z roko po gumi, nič. Že zadnjič meril olje in bilo dosti pod nivojem, kljub temu, da je bil pred dobrim mesecem na uradnem servisu. Že zadnjič nalil not pol deci, danes še enega, tko da sem jezen na servis. Zlili so mi not litr tistega na servisu, tistih 8 deci od lani pa mi pustili da se še naprej stara, namesto da bi porabili starega in dodali novega. Zamenjali so mi valjčke. Ker mi je treslo pri nizkih obratih oz mi je zdrsavalo pri pospeševanju, do cca 50km/h (prevelike vibracije)sem rekel, da naj mi naštelajo ročico plina in pogledajo kaj je narobe. Niti ne vem katere valjčke so dal not in tud za stare ne vem katere teže so bili se pa stanje ni izboljšalo. X-raider, ti imaš že veliko izkušenj s temi stvarmi pa mi predlagej, kaj bi bilo lahko narobe... Aja še to... tam kjer je bila guma najnižje oz na tistem mestu ki naj bi bil na tleh, če nebi bil na štenderju je guma z obeh strani zgledala, kot da je mastna. Popravljeno Oktober 2, 2010. Popravil Hornet
x raider Objavljeno Oktober 2, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2010 Danes po cca 14 dneh odprem garažo, da bi se šel zapeljat... In glej ga zlomka ko ga postavim s štenderja, zadnja guma popolnoma prazna. Nič jasno, pogledam če je vsaj kaj še ostalo pritiska in pokaže 0 bar, napumpam z tisto staro na nogo ga zapeljem ven. Krem okol in okol gume, poslušam, obračam, grem z roko po gumi, nič. Že zadnjič meril olje in bilo dosti pod nivojem, kljub temu, da je bil pred dobrim mesecem na uradnem servisu. Že zadnjič nalil not pol deci, danes še enega, tko da sem jezen na servis. Zlili so mi not litr tistega na servisu, tistih 8 deci od lani pa mi pustili da se še naprej stara, namesto da bi porabili starega in dodali novega. Zamenjali so mi valjčke. Ker mi je treslo pri nizkih obratih oz mi je zdrsavalo pri pospeševanju, do cca 50km/h (prevelike vibracije)sem rekel, da naj mi naštelajo ročico plina in pogledajo kaj je narobe. Niti ne vem katere valjčke so dal not in tud za stare ne vem katere teže so bili se pa stanje ni izboljšalo. X-raider, ti imaš že veliko izkušenj s temi stvarmi pa mi predlagej, kaj bi bilo lahko narobe... Aja še to... tam kjer je bila guma najnižje oz na tistem mestu ki naj bi bil na tleh, če nebi bil na štenderju je guma z obeh strani zgledala, kot da je mastna. Guma če nima tujka je lahko samo ventilček (poglej če ni spokan) ali pa menjaj notanji del ki se odvije, ker guma je tubeles in ni šans da spusti. Kar se pa varjatorja ter sklopke tiče je pa treba vse pogledat in se ugotovi kaj je narobe, tisto ko ti pa trese pa ponavadi niso valčki ampak je čisto druga stvar, ole pa morda nimaš prave sintetike da ti ga toliko požira ali pa ti ga sploh niso dovolj nalili. Žalostno če ti je to delal servis da ti ni naredil kakor je treba, v zadnjih časih pa opažam da je malo serviserjev ki bi obvladali (avtomatik,varjomatik) in nasplošno kaj se v varjomatu in sklopki vzdržuje. Če pri rednem servisu v varjatorju narediš vse tiste osnove kot je potrebno, nimaš kdaj po nepotrebnim posegat vanj in še nepotrebne stroške si prihraniš. Lp. dotem 1
Hornet Objavljeno Oktober 2, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2010 Obrnil sem 10k km in je rekel, da je zamenjal valjčke ker so bili obrabljeni. Saj sem si potegnil z interneta navodila za servis in si jih bom tudi sprintal pa od sedaj naprej sam delal servise. Menjava olja in zračnga filtra je enostavna, malo se bo treba pa naučit o variatorju in valjčkih pa sklopki. Pa razmišljam, da bi dal notr multivarja namesto originala in zamenjal še izpuh.
x raider Objavljeno Oktober 3, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2010 Obrnil sem 10k km in je rekel, da je zamenjal valjčke ker so bili obrabljeni. Saj sem si potegnil z interneta navodila za servis in si jih bom tudi sprintal pa od sedaj naprej sam delal servise. Menjava olja in zračnga filtra je enostavna, malo se bo treba pa naučit o variatorju in valjčkih pa sklopki. Pa razmišljam, da bi dal notr multivarja namesto originala in zamenjal še izpuh. Če si se odločil za to verzijo ti priporočam MALOSSI jermen ter varjator z valčki in v tem kompletu so tudi vzmeti za sklopko zraven in povratna vzmet. Sem že menjal ducat takšnih kompletov na različne scooterje ter maxsije in se zadeva obnese odlično, pri nekaterih maxsijah pa že zadostujejo samo lažji valčki. Lp.
Hornet Objavljeno Oktober 3, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2010 Tako ali tako je Multivar2000 od Malossija, dvomim pa da obstaja razlika med originalnim in malossi jermenom, čeprav se mi zdi, da sem prebral da je slednji narejen iz kevlarja, se pravi bolj vzdržljiv. Kolikor vem so zraven multivarja tudi valjčki v kompletu glede vzmeti pa po pravici povem, da nimam pojma. Je potrebno pri menjavi izpuha tudi nastaviti kakšne druge stvari?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se