Skoči na vsebino

Moj maxiscooter


Priporočene objave

Rešitev vrtinčenja vetra tudi za Suzuki Burgman 650

Danes sem poskusil podložiti steklo na mojem burgmanu (k7 exe).

Ugotovil sem, da ne gre., ker ima drugace pritrjeno steklo, zaradi elektricnega pomika...

Razmisljam, da bi namontiral mra-jevo vario touringn sipico.

Ima mogoce kdo ze to namontirano na burgmanu, kako se obnese?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

iz mojih izkušenj ti priporočam vgradnjo bele povratne fedre, ker je mehkejša od originala, malossi potrebuje mehkejšo, posledično bo tudi manj sklopka in vse ostalo okoli nje trpelo :OK:

ok hvala za info :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem poskusil podložiti steklo na mojem burgmanu (k7 exe).

Ugotovil sem, da ne gre., ker ima drugace pritrjeno steklo, zaradi elektricnega pomika...

Razmisljam, da bi namontiral mra-jevo vario touringn sipico.

Ima mogoce kdo ze to namontirano na burgmanu, kako se obnese?

O ti šment!!

Kako pa je nosilec stekla vpet? Ali ni nekam fiksno vpet?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Pri sportcityu menjam valjčke. Je pomembno kako jih obrnem? Na eni strani je stranski "utor" 1 mm pomaknjen na notr, če me razumete kej hočm povedat. Imam 6 valjčkov, 3x2 para naj tisti utor gleda ven ali notr, se pravi jih obrnem drug proti drugemu ali na ven? Po oboddni zunanji strani so pa vsi gladki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri sportcityu menjam valjčke. Je pomembno kako jih obrnem? Na eni strani je stranski "utor" 1 mm pomaknjen na notr, če me razumete kej hočm povedat. Imam 6 valjčkov, 3x2 para naj tisti utor gleda ven ali notr, se pravi jih obrnem drug proti drugemu ali na ven? Po oboddni zunanji strani so pa vsi gladki.

Ja seveda je pomembno, kako jih obrneš. To vprašanje je za @X-raider

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da se xraider čimprej oglasi in napiše. Še eno vprašanje. Je potrebno z mastjo kaj namazat pri variatorju npr ležaje? Tudi vijake bi malo podmazal, da se izognem morebitni rji. Koliko nastavim pnevmatsko pištolo (piše, da je 400NM) pri zategovanju? Zdaj imam nastavljeno na 1. stopnjo in sem brez težav odtegnil obe matici.

Popravljeno . Popravil Hornet
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V service manualu piše naj bo tista stran valjčkov, kjer je površina oblečena v plastiko v smeri vrtenja. Mislim, da je to to, se pravi, da mora biti stranica s plastiko obrnjena v kontra smer urinega kazalca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V service manualu piše naj bo tista stran valjčkov, kjer je površina oblečena v plastiko v smeri vrtenja. Mislim, da je to to, se pravi, da mora biti stranica s plastiko obrnjena v kontra smer urinega kazalca.

Na desni strani. Poglej si tole:

bodi pozoren na minuto 2,21 in 4,19 tega posnetka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tam kjer je zalita puša z bakelitom mora biti obrnjeno v levo in v venček zaporedja, ker agregat teče naprej in se valči naslanjajo v celoti na rob varjatorja in tudi lepše teče če je tako kot mora biti.

Sedaj se odpravljam na vikend turo, vreme je cool, gooo !!! Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Misliš če gledaš ohišje od zgoraj je na zgornjem delu v levo, na spodnjem pa v desno oz tam kjer je zalito s plastiko je v smeri vrtenja, to je pa kontra smer urinega kazalca. Ok Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Misliš če gledaš ohišje od zgoraj je na zgornjem delu v levo, na spodnjem pa v desno oz tam kjer je zalito s plastiko je v smeri vrtenja, to je pa kontra smer urinega kazalca. Ok Hvala!

Normalno da boš imel varjator položen na mizi z jermenico obrnjeno navzdol in venčkom navzgor da boš lahko vtavil valčke, zaliti del pa mora biti v smeri vrtenja.

Prav danes sem delal na novo varjator ter sklopko na retro varjanto, lastnik motorja ni mogle verjeti da lahko 500ccm mašina tako lepo pospešuje po takši predelavi. Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Multivarja si ne morem privoščit tako da predelave odpadejo. Sem pa pregledal moj jermen in po 16k km zgleda zelo ohranjen. Menjam ga preventivno. Še eno vprašanje. Na novem jermenu ni narisana smer vrtenja pa sem ga dal not tako da je zgoraj napis malossi, se pravi tako kot beremo, proti desni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo če razmislim da pri vrtenju v smeri vožnje in predpostavki da so valjčki obrnjeni z zalitim delom v smeri vožnje. Sicer sem jih tako obrnil ampak pri pospeševanju jih tako ali tako potisne nazaj in se naslanjajo na zadnji del ohišja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šele zdaj razumem kako je s tem. :) Pri vstavljanju jih obrneš v smeri vrtenja, ko pa je variator nameščen na os se vse obrne za 180 stopinj in pri vrtenju se potem plastificirana stranska stran valjčkov pri pospeševanju naslanja na ohišje. :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Imam še nekaj vprašanj glede servisov. Na koliko je treba menjat zavorno tekočino (olje) oz kam izhlapi, glede na to da je to zaprt sistem? Koliko je potrebujem za obe zavori? Z kakšno mastjo in na koliko časa moram mazat kolesne ležaje? Je možno, da so ležaji krivi za vibracije pri vožnji? Hvala za pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Danes sem spet razstavil skuter. Valjčke sem vstavil v ohišje tako kot je narisano na prvi sliki.

Primerjava starih (rdečih) valjčkov z novimi original za skuter (slika 2). Stari so malenkost večji premer pa ne vem če je tudi zaradi tega malo več vibracij. Ne vem koliko je razlika v teži. Bom preveril ob priliki.

Je treba menjat tudi "sliderje" na pokrovu? (slika 3)

Na označenih mestih je bil oljni madež. Vse kar sem naredil sem prebrisal. Črna zadeva je dovod iz zračnega filtra, sem odstranil in pobrisal par kapljic olja na ohišju. (slika 4)

Na sliki 5 je pri vrtenju naprej slišat čuden zvok pa ne vem če je to normalno? Imam video pa ne pusti naložit ne mp4 ne rar datoteke.

Vse dele sem spihal z kompresorjem.

post-4906-0-16369300-1349533793_thumb.jpg

post-4906-0-93238500-1349533974_thumb.jpg

post-4906-0-74993600-1349533980_thumb.jpg

post-4906-0-53342400-1349534242_thumb.jpg

post-4906-0-65062100-1349534251_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

Zdravo,

 

mi lahko kdo poda kakšno priporočilo glede maxi scooterja in sicer Nexus 500 ali 300. Naj dodam da 90% vožnje je mestne (primestne)..mogoče kdaj kam bol daleč.
Kaj mi priporočate 500 ali 300? stroški itd..

Sicer pa sem se že dosti vozil z 500ccm Nexusom in je cool, sam je 2000€razlike (nov) pa še kak strošek več, višja poraba..

 

Je imel kdo možnost preizkusiti 300ccm kako gre?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

 

mi lahko kdo poda kakšno priporočilo glede maxi scooterja in sicer Nexus 500 ali 300. Naj dodam da 90% vožnje je mestne (primestne)..mogoče kdaj kam bol daleč.

Kaj mi priporočate 500 ali 300? stroški itd..

Sicer pa sem se že dosti vozil z 500ccm Nexusom in je cool, sam je 2000€razlike (nov) pa še kak strošek več, višja poraba..

 

Je imel kdo možnost preizkusiti 300ccm kako gre?

Pozdravljen

Sam imam NEXUSA 500 in je odličen tako za mesto kot za razne izlete. Ker je eden izmed manjših maxijev v klasi 500 jaz ne bi razmišljal v 300 tki. Stroški po moje ne morejo biti ne vem koliko nižji od 500 ker sta si kar zelo podobna. Poraba na mojem pri neki zmerni vožnji je cca 4,5 l/100km in črez 5,5 še nisem prišel, je pa 2010 letnik. Pa preden greš po novege, mal poglej za kakšnim rabljenim, sam naj bo slovenski in redno vzdrževan, ker je razlika v ceni kr občutna, kar se pa motorja tiče so pa od 2007 popolnoma enaki sam barve so mal spreminjali ostalo je pa vse enako.

lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si imel priložnost voziti 300??

Mislim da si me narobe razumel !!!

Če imaš možnost med tema dvema bi se osebno vsekakor raje odločil za 500, nimam pa proti 300 nič ,razliko pa sem od daleč videl pri servisah, do sedaj pa sem vozil že vse maxije tudi katerih še ni bilo v SLO ker veliko hodim po tujini in primer I in D sta pri tem dober korak pred nami, je pa res da smo si ljudje različni in tudi eni manj polagajo pozornos v detajle kot drugi, prvo pred nakupom pa moraš vedeti kaj sploh si želiš in kaj pričakuješ od dvkolesnika.       Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!