x raider Objavljeno Avgust 6, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2011 nexus je odlična izbira. Kakšen variator???? treba je drugje gledat morebitne napake. Original variator ruži serijsko in to je to iz mojih izkušenj sm FR4 variator ne ruži vsi ostali polini, malossi, top, betella ružijo. Pri nexusu so možne napake 1. puščanje vodne pumpe 2. luft v ojnici (večja verjetnost pri modelih starejših od 2005 vendar nobeden ni izključen) motor ropota z močnim kovinskim zvokom 3. puščanje benzina v olje ( večja verjetnost pri modelih starejših od 2005) 4. regulator napetosti ( ne polni baterije, strelja iz izpuha, nihanje napetosti pri lučeh) Priporočam nexusa 500, ker je pač tmax predrag. Nexus morda zaradi svojega enega cilindra ni narejen prav za potovat ( čeprav ljudje delajo izlete po 300km +) je pa izvrsten za po mestu in bližnji okolici. Sam ga uporabljam celo leto in naredim letno do 8000km. Uvožen ali slovenski ne vidim razlike, motor je vedno narejen v italiji in nikjer drugje torej velikih razlik ni, kvečjemu so italjanski modeli narejeni boljše kot slovenski, zato ne si delat nekih filmov. ČE je vsakih 4000km zamenjano olje in filter se ni kaj bat, seveda z 5W40 in ne kot nekateri "mehaniki pri nas ko dajajo 10W40 ker ga imajo za težke motorje na zalogi!! O varjatorjih ne bom komentiral, saj še nisem nobenega novega slišal da bi ružil in zakaj pol tovarniško to vgrajujejo če bi bil takšen šit, le zahteva svoje redno vzdrževanje, kar je pa navedeno o odmični gredi pa je uničena le tedaj če se vgrajuje kit cilindra ker ležaji tega ne prenesejo, ali premalo olja,... puščanje benzina v ole je pa zelo redek primer ali je pol pri tistih zadnjih km ko že ima izpuljeno dušo, kar se pa tiče vodnih črpalk in navitja (stratorja),regulatorja napetosti pa tako imajo Italjani hibo, ki še dandanes ni odpravljena, razen stratorju in reglerju lahko podalšaš življensko dobo če redno nadziraš akumolator in da se ne voziž z praznim. Z samimi maxsiji delam predolgo časa da poznam podrobnosti njihovih karateristik in moje mnenje je da ko se kupuje rabljen motor da ti že zunanja ohranjenost pove vse in kakšna oseba ga vozi, ostale finese pa lahko pove ali vidi mehanik ali tisti ki se na to dobro spozna. O ostalih stvareh ne bom komentiral, povem pa le tisto kaj vem in ne bom nekomu solil pameti saj vsak ve zase, z rade volje pa pomagam vsakemu če le morem, saj sem že v svojem življenju prebrodil hude krize in stiske, in ne živim v prstižu, tako da se zavedam da je vsak človek vreden svoje spoštovanja. Lp. dotem 1
lisjak Objavljeno Avgust 6, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2011 Hvala vsem za razne informacije,pri motorjih res že veliko pove vizualni izgled in kakšen je lastnik, ker danes sem šel gledat enega burgmana 400 in temu lastniku je pač normalno da je motor skoz na dežju in soncu, tak da ko si mal okoli motorja gledal je bilo vse kar je kovinsko že čist zarustan in plastika cela zbledela,tako da če gledam proti tistem kar sem nazadnje gledal ne moreš verjet kakšne so razlike med lastniki in odnos do motorjev.Drugače pa me še mal zanima glede nexusa, ali je možno s tem maxijem iti z svojo boljšo polovico tudi na kakšno daljšo turo,naprimer do dalmacije ,črne gore itd.,ker je pač bolj športno naravnan in še enovaljnik po vrhu. Hvala za info Lp.
x raider Objavljeno Avgust 6, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2011 Hvala vsem za razne informacije,pri motorjih res že veliko pove vizualni izgled in kakšen je lastnik, ker danes sem šel gledat enega burgmana 400 in temu lastniku je pač normalno da je motor skoz na dežju in soncu, tak da ko si mal okoli motorja gledal je bilo vse kar je kovinsko že čist zarustan in plastika cela zbledela,tako da če gledam proti tistem kar sem nazadnje gledal ne moreš verjet kakšne so razlike med lastniki in odnos do motorjev.Drugače pa me še mal zanima glede nexusa, ali je možno s tem maxijem iti z svojo boljšo polovico tudi na kakšno daljšo turo,naprimer do dalmacije ,črne gore itd.,ker je pač bolj športno naravnan in še enovaljnik po vrhu. Hvala za info Lp. Brez problema če ni udelan motor, tisto pomembno se pa pred takšno dolgo turo pregleda ali po potrebi naredi servis in ni straha, imam kolega ko mu že vrsto let redno vzdržujem APRILIO ATLANTIC 500 in vsako leto gre večkrat z njo na jug in do sedaj brez kakšnihkoli problemov, letos je bil celo v Makedoniji, ko se srečava mu bom rekel za slike in jih objavim v temi dnevne maxi fure, Motor pa ko kupuješ pa kot si tudi sam navedel, da se že na zunanjosti ugotovi ter na lastniko ali je vredo ali ne.( zame je bistvo rabljenega motorja,ohranjenost in vzdrževanje, če je že od zunaj vse ok je pol zelo mala verjetnost da je drugo zanemarjeno in da ima čim man km ) Če te zanima bilokaj ali če boš rabil kakšno izčrpno pomoč me lahko kontaktiraš preko PM ali GSM. Lp. dotem 1
lisjak Objavljeno Avgust 6, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2011 Brez problema če ni udelan motor, tisto pomembno se pa pred takšno dolgo turo pregleda ali po potrebi naredi servis in ni straha, imam kolega ko mu že vrsto let redno vzdržujem APRILIO ATLANTIC 500 in vsako leto gre večkrat z njo na jug in do sedaj brez kakšnihkoli problemov, letos je bil celo v Makedoniji, ko se srečava mu bom rekel za slike in jih objavim v temi dnevne maxi fure, Motor pa ko kupuješ pa kot si tudi sam navedel, da se že na zunanjosti ugotovi ter na lastniko ali je vredo ali ne.( zame je bistvo rabljenega motorja,ohranjenost in vzdrževanje, če je že od zunaj vse ok je pol zelo mala verjetnost da je drugo zanemarjeno in da ima čim man km ) Če te zanima bilokaj ali če boš rabil kakšno izčrpno pomoč me lahko kontaktiraš preko PM ali GSM. Lp. Res hvala za vse info. in predloge, ko bom maxija nabavil,bom sam prosil če bi se lahko oglasil na en rahel pregled. Upam da bo možakar čim prej z morja, pa da se zmeniva za eno pametno ceno,potem se pa slišimo. Lp
lisjak Objavljeno Avgust 27, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2011 Res hvala za vse info. in predloge, ko bom maxija nabavil,bom sam prosil če bi se lahko oglasil na en rahel pregled. Upam da bo možakar čim prej z morja, pa da se zmeniva za eno pametno ceno,potem se pa slišimo. Lp Pozabil sem povedat, da mi je majster motor prodal , tako da sem se odločil, da imam sedaj malo več časa za razmislek kaj kupiti in ali ga kupiti letos konec sezone ali pozimi ali pred sezono . Tako da zaenkrat hvala vsem za vse informacije, pa upam da se čimprej kje srečamo na kakšni maxi vožnji.
hoyla Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 Živjo Lep pozdrav vsem maxiscooteristom, evo motor sem zamenjal tako, da komaj čakam na vikend, da ga preiskusim... Maxi in kdaj greva na :beer1: probno vožnjo?
x raider Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 Burgman ki mi je takoj padel v oči !!! Ka se še folk ne bo spomnil ???
Drejči Objavljeno Marec 19, 2012 Opozori Objavljeno Marec 19, 2012 Dolgo se nismo nič pisali, tudi videli se nismo že lep čas... da ne bo kdo mislil, da se ne vozim več, naj z vami delim dogodivščino preteklega vikenda... V petek na mopedku veselo brzim po mestu in uživam v spomladanskih temperaturah, se počutim zelo samozavestno in se mi lušno zdi, ko ne čakam v dolgih kolonah pred semaforji itd. V trenutku, ko sem mi zazdi, da zadeva res lepo leti, me preseneti pojemek, si mislim, hmmm... wtf? Potem, spet in čedalje bolj pogosto, prav grdo začne cukati. Uspem še parkirati pred štacuno, kamor sem bil namenjen, odpeljal pa nisem več od tam. No, sem, kakih 200m. Več pa ne. Se praskam po čeladi, kaj bi lahko bilo? Bencina je vrh glave, štarter vrti ko zmešan, a vžge se hudič ne. Ok, neki ne vredu, pokličem pomoč in se odvlečem do doma, na srečo je bil zelo blizu. Včeraj se nato lotim hudiča. Najprej preverim, ali zadeva sploh še deluje. Start sprej v sesalni kolektor in zadeva vžge, pa takoj spet crkne, aha, torej deluje, le bencina ne dobi. Razdrem pol motorja, se dokopljem do vbrizga goriva in dam dol cevi za dovod bencina. Dam kontakt in nič. Bencina ni. Ok, pumpa je krivec. Razdrem drugo polovico motorja, da se dokolpljem do rezervoarja in pumpe, ki je v njem, jo potegnem ven in z zanimanjem opazujem črno žičko kako veselo migeta. Minus je padel dol s kontakta Nataknem nazaj, priklopim +12V in šhuuuuu... vse je mokro od bencina. Kul. Zacinim obe žički na konektor in se lotim dolgotrajnega sestavljanja... zokid in tuksinet 2
lisjak Objavljeno April 8, 2012 Opozori Objavljeno April 8, 2012 (popravljeno) Vidim da ste tukaj razni mački za kakšne hitre servise. Katere vijake in kaj vse moram odstraniti na nexusu 2010 letniku, da bi zamenjal sprednjo žarnico. Mal sem že sam probval, sam me je mal strah da ne bom kakšne plastike odlomil, v navodilih pa kaže za 05 letnik. Popravljeno April 8, 2012. Popravil lisjak
V-strom650 Objavljeno April 8, 2012 Opozori Objavljeno April 8, 2012 (popravljeno) Vidim da ste tukaj razni mački za kakšne hitre servise. Katere vijake in kaj vse moram odstraniti na nexusu 2010 letniku, da bi zamenjal sprednjo žarnico. Mal sem že sam probval, sam me je mal strah da ne bom kakšne plastike odlomil, v navodilih pa kaže za 05 letnik. Zdravo, na sprednji maski najprej odstraniš okrasni logotip Gilere (okrogla plastika), pod katerim se nahajo vijaki, ki držijo okrasno trikotno plasttiko. šele ko odstraniš ta trikotnik, prideš do vijakov, ki držijo žaromet. Vijaki za žaromet pa se nahajo tudi z notranje strani, znotraj predalov (na levi in desni strani). Uspešno menjavo ti želim. LP, Bojan. Popravljeno April 8, 2012. Popravil V-strom650
lisjak Objavljeno April 8, 2012 Opozori Objavljeno April 8, 2012 Zdravo, na sprednji maski najprej odstraniš okrasni logotip Gilere (okrogla plastika), pod katerim se nahajo vijaki, ki držijo okrasno trikotno plasttiko. šele ko odstraniš ta trikotnik, prideš do vijakov, ki držijo žaromet. Vijaki za žaromet pa se nahajo tudi z notranje strani, znotraj predalov (na levi in desni strani). Uspešno menjavo ti želim. LP, Bojan. Pozdravljen Hvala za hiter odgovor, nikoli si ne bi mislil da so za značko kakšni vijaki, pa se mi je zdela nekam majava, ampak sem mislil to je pač italijan.Zdaj ko vem kakšen je sistem mislim da bo šlo. Še enkrat havala. Lp
Drejči Objavljeno April 17, 2012 Opozori Objavljeno April 17, 2012 Spet jaz... po dooolgem času, zopet nekaj novega na mojem maksiju. Malossi lonc Ja, že prej sem imel nek "aftermarket" lonc, bil je LeoVince SBK. Sicer povsem soliden lonc, a preglasen in to že od samega začetka, nato je pa še dušilna ploščica izginila in zadeva ni bila več za vozit. Tale Malossi je pa za enkrat ok. Naj bi bil tudi najboljše, kar lahko dobiš na tem področju, tako, da bomo videli Sedaj mi ostane le še, da se končno vzamem v roke in odpravim k @x-raiderju na veliki servis in vgradnjo športne odmične gredi. Odlašam že dve leti in pol
gusar Objavljeno April 17, 2012 Opozori Objavljeno April 17, 2012 (popravljeno) Spet jaz... Ja, že prej sem imel nek "aftermarket" lonc, bil je LeoVince SBK. Sicer povsem soliden lonc, a preglasen in to že od samega začetka, nato je pa še dušilna ploščica izginila in zadeva ni bila več za vozit. Tale Malossi je pa za enkrat ok. Naj bi bil tudi najboljše, kar lahko dobiš na tem področju, tako, da bomo videli Sedaj mi ostane le še, da se končno vzamem v roke in odpravim k @x-raiderju na veliki servis in vgradnjo športne odmične gredi. Odlašam že dve leti in pol Drejči kje si ga nabavu in kolk je cena? Lonca mislm. Popravljeno April 17, 2012. Popravil gusar
Drejči Objavljeno April 17, 2012 Opozori Objavljeno April 17, 2012 Kupil sem ga direktno od Malossija, oz. preko njihove uradne spletne štacune http://www.malossistore.eu/ Cena je bila zelooo ugodna, saj sem že v preteklosti veliko kupoval in nabrat toliko nekih točk, da sem bil upravičen do 30% popusta. Zaradi tega popusta sem zadevo potem tudi vzel. Za polno ceno, dvomim, da bi.
Blond Objavljeno April 17, 2012 Opozori Objavljeno April 17, 2012 še en ko se bo vozil na koncu vrste
Hornet Objavljeno April 23, 2012 Opozori Objavljeno April 23, 2012 Zamenjat moram jermen na sportcity-u. Potrebujem kakšno posebno orodje in moram na kaj posebnega paziti pri menjavi?
revival Objavljeno April 23, 2012 Opozori Objavljeno April 23, 2012 Zamenjat moram jermen na sportcity-u. Potrebujem kakšno posebno orodje in moram na kaj posebnega paziti pri menjavi? Kompresor in pneumatsko pištolo,pa še malo dobre volje
Hornet Objavljeno April 29, 2012 Opozori Objavljeno April 29, 2012 A je pneumatska pištola nuja? V čem oprat zračni filter in za kaj ga je treba potem namočit v olje - verjetno, da se prah prilepi preden pride čez filter. Kje kupit tekočino za pranje in kje olje za filter?
revival Objavljeno April 29, 2012 Opozori Objavljeno April 29, 2012 A je pneumatska pištola nuja? V čem oprat zračni filter in za kaj ga je treba potem namočit v olje - verjetno, da se prah prilepi preden pride čez filter. Kje kupit tekočino za pranje in kje olje za filter? Pneumatska pištola je nuja,ker drugače zdrobiš jermenico,filter opereš v žajfnici,ko pa je suh ga rahlo nakapljaš z motornim oljem in pregneteš.Tako sem jaz naredil in je OK.Če pa ni preveč umazan,ga pa samo spihaj s kompresorjem.
Hornet Objavljeno April 29, 2012 Opozori Objavljeno April 29, 2012 Hm, potem moram kupit pnevmatsko pištolo a ne vem katero, v interdiskontu imajo eno osnovno za 25€. Je dovolj dobra za par vijakov odšravfat pri mopedu in premontažo za avto naredit al naj kupim kaj bolj kvalitetnega? V merkurju jih tud imajo samo ne vem za ceno.
revival Objavljeno April 30, 2012 Opozori Objavljeno April 30, 2012 Hm, potem moram kupit pnevmatsko pištolo a ne vem katero, v interdiskontu imajo eno osnovno za 25€. Je dovolj dobra za par vijakov odšravfat pri mopedu in premontažo za avto naredit al naj kupim kaj bolj kvalitetnega? V merkurju jih tud imajo samo ne vem za ceno. Motor boš lahko pošraufal,za avto je pa prešvoh
lisjak Objavljeno Maj 2, 2012 Opozori Objavljeno Maj 2, 2012 En lep maxi pozdrav, lepi dnevi so za nami in s tem tudi vse bolj umazani maxiji. Zato sem se odločil da ga malo očedim :K . Ker je to bilo moje prvo čiščenje maxija, me zanima s čim je najbolje po pranju negovat plastiko, ker ko sem ga kupil je bil kot iz trgovine, čeprav je bil rabljen in se je ves svetil in tudi ta lesk obdržal do današnjega pranja. Pa mal me še nasplošno zanima če je treba pri pranju kaj čuvat da voda ne pride na kakšna določena mesta in so zaradi tega lahko kakšni problemi. Aja, pa še nekaj me zanima, kako bi lahko namazal na nexusu tisti armotizer ko se nastavlja višina zadnjega dela, ker mi v spodnjem delu kjer je priterjen na motor obupno škripa , tk da mi je včasih kr nerodno ko se ker poskusi gor usest. Sem že mal gledal če bi vzel vijak ven iz zgloba in mal namazal, sam me je strah da se bo motor dol obesil. Če je kdo že imel kašne izkušnje s tem bi prosil za nasvet.
Drejči Objavljeno Maj 5, 2012 Opozori Objavljeno Maj 5, 2012 Čaki mal... ker zračni filter bi vi prali in v olje namakali?? Upam, da ne papirnatega, takega, kot je originalni. Če pa je govora o športnem, gobici, potem pa ok
lisjak Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 A res nobeden ne pere motorja in ga na koncu malo ošminka da se lepše sveti ko je na novo opran ? Kak se kaj obnesejo ti silikonski spreji ?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se