Skoči na vsebino

Moj maxiscooter


Tomozuki

Priporočene objave

lp

jaz ga operem z šaponom za avto in ga pobrišem. Potem plastike pošpricam z šprejom za armaturo.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp

jaz ga operem z šaponom za avto in ga pobrišem. Potem plastike pošpricam z šprejom za armaturo.

Pozdravljen

Sem probal z max-brillom pa ni istega učinka kot je bil ko sem ga kupil.

Sem mal pregledal tuje forume in našel da večinoma uporabljajo silikon sprej od motula in wurtha ali od yamahine kozmetike za motorje ki naj bi povrnil lesk plastiki in gumi, ob enem pa ščitil pred umazanijo kot tudi posledično naj bi se mušice in umazanija lažje izprala pri pripranju.

Bom nekaj nabavu, pa da vidimo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk pa mate stare motorje, da vam je plastika tolk propadla?? Te silikonski spreji se bolj uporabljajo za kovinske dele in ne za plastiko...vso kemijo, katero boste pa nanesli na plastiko, boste pa prej ali slej fejst tezko dol spravli, ko se vam bo to vse zapeklo na prahu in soncu...ce je ze tko hudo, smirgel in lak dol in na novo lakirat...novo je samo enkrat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor sem razbral iz priporočil proizvajalcev, so ti spreji kot neka zaščita plastike ali gume da obdrži svoje prvotne lastnosti ob enem pa da sijaj

in ustvari se nekakšen zaščitni film ki z

aščiti vse plastične površine z časovno dolgo nelepljivim filmom, ki preprečuje nalaganje umazanije in staranje plastike.

Sicer imam namen povečini mazat to črno plastiko ki jo je na scooterjih kar veliko in če ne kupiš novega, so večinoma iz primorske

kjer so povečini ne garažirani in veliko izpostavljeni soncu in so te temne plastike lahko že pri mlajšem motorju popolnoma zbledele. Čeprav sem imel srečo da sem dobil odlično ohranjen motor

bi vseeno rad še vnaprej vzdrževal plastiko da bi bila kot do sedaj.

Tako kot pri avtu že vsa leta redno čistim in mažam armaturke, pa za enkrat nisem opazil da bi plastiki kaj škodovalo.

Drugače pa vsak zase ve kaj in kako mu je všeč. Če pa ima kdo kakšne preizkušene metode vzdrževanja teh temnih plastik pa se priporočam za nasvet.

Lp

Popravljeno . Popravil lisjak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Armatura avtomobila in zunanja plastika skuterja, zame nista primerljivi...drugi vremenski vplivi...mas pa na trgu tolk tega, da ti res ni treba bit v skrbeh, kaj nabavt...osebno vileda, avtosampon, ce je res nuja, ostalo voda...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni, spet me nekaj zanima :blush: , sedaj pa od lastnikov nexusa.

Kakšne imate kaj izkušnje z vetrno zaščito na motorju. Velik sem okoli 170, imam original vetrobransko steklo na srednji poziciji ker višje ne gre (drugače je veliko boljše sam čudn pa zgleda ko ne vem kaj :BUA: ) ker potem ne morem

normalno manevrirat, ker ogledala udarjata v steklo :slap: . Čeprav je steklo že nekakšna podaljšana verzija kot na starejših modelih mi vseeno nad 90 zelo močno vrtinči

zrak v zgornjem delu čelade, tako da po daljši vožnji začne že glava bolet od tega bobnenja :angry: . Probal sem jo dat nižje in je bilo še slabše, ko pa sem jo odstranil

pa bobnenja ni bilo sam sem se pa komaj za krmilo držal. Mal sem tuhtal kako bi se kaj obnesel vizir od starejšega modela ker je kar precej nižji od mojega, sam ne vem kje ga dobit ker nobeden od kolegov nima nexusa, kupovat na slepo pa mi glih ni ker ne vem kako bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, spet me nekaj zanima :blush: , sedaj pa od lastnikov nexusa.

Kakšne imate kaj izkušnje z vetrno zaščito na motorju. Velik sem okoli 170, imam original vetrobransko steklo na srednji poziciji ker višje ne gre (drugače je veliko boljše sam čudn pa zgleda ko ne vem kaj :BUA: ) ker potem ne morem

normalno manevrirat, ker ogledala udarjata v steklo :slap: . Čeprav je steklo že nekakšna podaljšana verzija kot na starejših modelih mi vseeno nad 90 zelo močno vrtinči

zrak v zgornjem delu čelade, tako da po daljši vožnji začne že glava bolet od tega bobnenja :angry: . Probal sem jo dat nižje in je bilo še slabše, ko pa sem jo odstranil

pa bobnenja ni bilo sam sem se pa komaj za krmilo držal. Mal sem tuhtal kako bi se kaj obnesel vizir od starejšega modela ker je kar precej nižji od mojega, sam ne vem kje ga dobit ker nobeden od kolegov nima nexusa, kupovat na slepo pa mi glih ni ker ne vem kako bo.

Zdravo,

sam nimam teh problemov, namreč, da bi ogledala udarjala v vizir, pa ga imam nastavljenega na najvišjo (od treh) pozicij. Kar se tiče vetrne zaščite, pa moram priznat, da Nexus z originalnim vizirjem resnično ne nudi toliko zaščite, kot kakšen drug maxi, je pa treba vedet, da je že v osnovi sama oblika bolj športno naravnana. Sicer lahko kupiš povišano šipo od Givija, ima na spletni strani. Kako se pa obnese, pa nimam izkušenj. Meni vizir ustreza, očitno sem se navadil na "bobnenje", verjetno pa nekaj naredi tudi čelada; sam prisegam na Sharkove čelade, ki so znane po tem, da so udobne in tihe.

Lep pozdrav, Bojan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor sem razbral iz priporočil proizvajalcev, so ti spreji kot neka zaščita plastike ali gume da obdrži svoje prvotne lastnosti ob enem pa da sijaj

in ustvari se nekakšen zaščitni film ki z

aščiti vse plastične površine z časovno dolgo nelepljivim filmom, ki preprečuje nalaganje umazanije in staranje plastike.

Sicer imam namen povečini mazat to črno plastiko ki jo je na scooterjih kar veliko in če ne kupiš novega, so večinoma iz primorske

kjer so povečini ne garažirani in veliko izpostavljeni soncu in so te temne plastike lahko že pri mlajšem motorju popolnoma zbledele. Čeprav sem imel srečo da sem dobil odlično ohranjen motor

bi vseeno rad še vnaprej vzdrževal plastiko da bi bila kot do sedaj.

Tako kot pri avtu že vsa leta redno čistim in mažam armaturke, pa za enkrat nisem opazil da bi plastiki kaj škodovalo.

Drugače pa vsak zase ve kaj in kako mu je všeč. Če pa ima kdo kakšne preizkušene metode vzdrževanja teh temnih plastik pa se priporočam za nasvet.

Lp

Zdravo,

vsake toliko pošpricam črne plastike z Maxi brilom, barvne dele (pri meni rdeča) in vizir pa občasno spoliram z neko polirno tekočino... In to je to. Res pa nisem eden tistih, ki motor glancajo po vsaki furi... :-)))

LP, Bojan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

sam nimam teh problemov, namreč, da bi ogledala udarjala v vizir, pa ga imam nastavljenega na najvišjo (od treh) pozicij. Kar se tiče vetrne zaščite, pa moram priznat, da Nexus z originalnim vizirjem resnično ne nudi toliko zaščite, kot kakšen drug maxi, je pa treba vedet, da je že v osnovi sama oblika bolj športno naravnana. Sicer lahko kupiš povišano šipo od Givija, ima na spletni strani. Kako se pa obnese, pa nimam izkušenj. Meni vizir ustreza, očitno sem se navadil na "bobnenje", verjetno pa nekaj naredi tudi čelada; sam prisegam na Sharkove čelade, ki so znane po tem, da so udobne in tihe.

Lep pozdrav, Bojan.

Ma, ne vem kako delajo ti italijani da že originalni deli nekako ne štimajo kot bi morali, sedaj imam na srednji poziciji pa že levo ogledalo

ob skrajnem obratu krmila v desno udarja v steklo levo pa ne, če dam pa na zgornjo pa ne morem do konca obrnat krmila levo in desno ker že zdavnaj udarita v vizir. Kar se vetrne zaščite tiče sem vedel da je to bolj športen scooter kar mi je tudi všeč sam moti me bobnenje zaradi višine stekla ne veter, drugače za daljše vožnje imam čelado NOLAN N84 in je kar uredu sam veter napolno udarja v zgornji del in je kar zoperno. Videl sem na enem srebrnem nexusu v ptuju (ali je mogoče na tem forumu) da je imel o kappe povišan vizir izgledalo je še kar nekako zanimivo, čeprav na nexusovo obliko pašejo veliko bolj manjši vizirji. Zato me pa zanima če ima kdo namontiran manjši vizir in kako je glede bobnenja v čeladi in vetra v prsih. Če ne drugega se bo pač treba navadit ali pa motor zamenjat.

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za hec odmontiraj steklo dol in pojdi en krog. Boš presenečen... :) ...le, ne it čez 100km/h...

Potem pa ti ostaneta dve možnosti, ali večji, višji vetrobran, ali manjši, nižji. Sam sem se odločil za manjšega in kupil od Malossija. Slikca je tu nekje že napopana, le zna biti, da kar nekaj strnani nazaj. Lahko pa nerediš tudi tako kot sem sam, predno sem kupil nov Malossijev vetrobran, tega odžagaš :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem probval par dni nazaj več kombinacij višin stekla in tudi brez, zato sem prišel do spoznanja da je najboljše brez šipce kar se tiče vrtinčenja okoli glave, sam pri 100+ sem se še komaj držal za belanco. Zato bi pa rad nekje probal tanizko šipco od nexusa ker moja je že ona povišana in kljub najnižji nastavitvi je še vedno precej visoka. Drugače pa mu ful paše ta od malossija, kak se kaj obnese kar se vetra tiče v prsih in pod čelado in ali je fejst moteč veter pri višji hitrosti ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ti napisal, da ne it čez 100km/h :)

Ja, tale od Malossija je recimo za tretino nižja od orginalne "ta'nizke" šipce, torej, konkretno nižja od tiste katero imaš ti. Vrtinčenja je manj, je pa tudi vetra v ramena več. Za mene in mojo višino (180) je tole optimum med tihostjo in vetrno zaščito, pa še dobr zgleda :)

Zakaj pa ne odžagaš šipce katero imaš sedaj gor? Dobr, če zajebeš, ni povratka, a če greš počasi in postopoma znižuješ/režeš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ekole, rešil problem z vetrom v čeladi :kva2: , sicer ne kot je svetoval drejči ( nisem imel jajc za prvi rez :wacko: ), ampak kot sta na srečanju maxiscooterjev ob debati v mojih težavah z vizirjem svetovala @gorazd in V-strom650 da bi pod šipco vstavil nekakšne podložke :notworthy: :worship: . Takoj ko sem prišel domov sem probal kako se bo obnesla njuna ideja, čeprav kar z parimi konci neke stare gume, ampak je delovalo. Prvi dan ko sem prišel v službo sem dal delat distančnike za povišanje vizirja in šele danes izprobal kot se reče na malo daljši furi. Skratka sem prezadovoljen z rezultatom, ker do dobrih 120 sploh nimaš občutka da je kakšna hitrost kaj da bi šele pihalo. Hrup v čeladi je popolnoma izginil tako da sedaj pri 110 še normalno slišim zvok motorja in je prava turistična vožnja :smoke: brez vsakega bobnenja in piskanja okoli glave. Še enkrat hvala

za vse ideje in informacije, se izplača it na takšna srečanja, se lahko marsikaj izve :OK: .

LP

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ekole, rešil problem z vetrom v čeladi :kva2: , sicer ne kot je svetoval drejči ( nisem imel jajc za prvi rez :wacko: ), ampak kot sta na srečanju maxiscooterjev ob debati v mojih težavah z vizirjem svetovala @gorazd in V-strom650 da bi pod šipco vstavil nekakšne podložke :notworthy: :worship: . Takoj ko sem prišel domov sem probal kako se bo obnesla njuna ideja, čeprav kar z parimi konci neke stare gume, ampak je delovalo. Prvi dan ko sem prišel v službo sem dal delat distančnike za povišanje vizirja in šele danes izprobal kot se reče na malo daljši furi. Skratka sem prezadovoljen z rezultatom, ker do dobrih 120 sploh nimaš občutka da je kakšna hitrost kaj da bi šele pihalo. Hrup v čeladi je popolnoma izginil tako da sedaj pri 110 še normalno slišim zvok motorja in je prava turistična vožnja :smoke: brez vsakega bobnenja in piskanja okoli glave. Še enkrat hvala

za vse ideje in informacije, se izplača it na takšna srečanja, se lahko marsikaj izve :OK: .

LP

Super, da si rešil težavo. Zanima me, ali imaš šipo zdaj še vedno na srednji poziciji, ali si jo prestavil višje/niže. Lahko morda prilepiš eno sliko, kako zadeva zgleda? In če prav razumem, imaš zmontirane distančnike za povišanje šipe in podložke za spremembo naklona, ali ne?

LP, Bojan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sva z Gorazdom malo polepila motor da boma bolj vidna na cesti! Zdaj pa tistemu ki me ne vidi- je treba vozniškp odvzet takoj :kva2:

forum1.jpg

forum2.jpg

forum3.jpg

forum4.jpg

forum5.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobro sta to naredila. tudi jaz sem že razmišlal, da bi nekaj treba polepit, razmišljam da bi celega dal v belo mat folijo, z odsevniki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sva z Gorazdom malo polepila motor da boma bolj vidna na cesti! Zdaj pa tistemu ki me ne vidi- je treba vozniškp odvzet takoj :kva2:

forum1.jpg

forum2.jpg

forum3.jpg

forum4.jpg

forum5.jpg

Sicer nisem pristaš nalepk,ampak tole mi deluje zelo okusno in pa kar je najvažnejše tudi vidno :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super, da si rešil težavo. Zanima me, ali imaš šipo zdaj še vedno na srednji poziciji, ali si jo prestavil višje/niže. Lahko morda prilepiš eno sliko, kako zadeva zgleda? In če prav razumem, imaš zmontirane distančnike za povišanje šipe in podložke za spremembo naklona, ali ne?

LP, Bojan.

Šipca je ostala tam kot je bila, na srednji poziciji in sem ji spremenil naklon tako da sem vstavil pod original vložke plastične distančnike debeline kot original in višine 16 mm. Na zgornje luknja pa sem vstavil distančnike 20 mm + mehka pena za pod steklo in stem dosegel mirnost vizirja pri višji hitrosti in prostem teku da ne vibrira preveč. Skratka simpel kot pasul sam ideja je potrebna :worship: . Drugače pa tisti ki ne pozna nexusa sploh ne porajta da je kaj drugače in tudi vizir normalno stoji ko ga gledaš iz strani. Jaz sem dal distančnika za mojo višino in sem tudi prej improviziral z različnimi koti in pozicijami vizirja.

Par slikic z večih kotov, upam da si lahko predstavljaš.

post-10556-0-53023400-1337890175_thumb.jpg

post-10556-0-23736200-1337890235_thumb.jpg

post-10556-0-56934600-1337890266_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil lisjak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

imam samo eno vprašanje v zvezi z menjavo variomata. Imam nexusa 500 letnik 2007 in sem kupil Malossi Multivar variomat poleg katerega je priložena še bela vzmet za sklopko. Zanima me, če ste jo vi zamenjali? ali ste pustili original.

Sprašujem, ker sem na Ita forumih bral, da naj bi se celo z original bolje obneslo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

iz mojih izkušenj ti priporočam vgradnjo bele povratne fedre, ker je mehkejša od originala, malossi potrebuje mehkejšo, posledično bo tudi manj sklopka in vse ostalo okoli nje trpelo :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!