oljka Objavljeno Maj 6, 2012 Deli Objavljeno Maj 6, 2012 lp jaz ga operem z šaponom za avto in ga pobrišem. Potem plastike pošpricam z šprejom za armaturo. maxiscooter 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lisjak Objavljeno Maj 6, 2012 Deli Objavljeno Maj 6, 2012 lp jaz ga operem z šaponom za avto in ga pobrišem. Potem plastike pošpricam z šprejom za armaturo. Pozdravljen Sem probal z max-brillom pa ni istega učinka kot je bil ko sem ga kupil. Sem mal pregledal tuje forume in našel da večinoma uporabljajo silikon sprej od motula in wurtha ali od yamahine kozmetike za motorje ki naj bi povrnil lesk plastiki in gumi, ob enem pa ščitil pred umazanijo kot tudi posledično naj bi se mušice in umazanija lažje izprala pri pripranju. Bom nekaj nabavu, pa da vidimo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
oljka Objavljeno Maj 6, 2012 Deli Objavljeno Maj 6, 2012 lp pa javi, tako da bom še jaz probal Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mataur Objavljeno Maj 6, 2012 Deli Objavljeno Maj 6, 2012 Kolk pa mate stare motorje, da vam je plastika tolk propadla?? Te silikonski spreji se bolj uporabljajo za kovinske dele in ne za plastiko...vso kemijo, katero boste pa nanesli na plastiko, boste pa prej ali slej fejst tezko dol spravli, ko se vam bo to vse zapeklo na prahu in soncu...ce je ze tko hudo, smirgel in lak dol in na novo lakirat...novo je samo enkrat... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lisjak Objavljeno Maj 6, 2012 Deli Objavljeno Maj 6, 2012 (popravljeno) Kolikor sem razbral iz priporočil proizvajalcev, so ti spreji kot neka zaščita plastike ali gume da obdrži svoje prvotne lastnosti ob enem pa da sijaj in ustvari se nekakšen zaščitni film ki z aščiti vse plastične površine z časovno dolgo nelepljivim filmom, ki preprečuje nalaganje umazanije in staranje plastike. Sicer imam namen povečini mazat to črno plastiko ki jo je na scooterjih kar veliko in če ne kupiš novega, so večinoma iz primorske kjer so povečini ne garažirani in veliko izpostavljeni soncu in so te temne plastike lahko že pri mlajšem motorju popolnoma zbledele. Čeprav sem imel srečo da sem dobil odlično ohranjen motor bi vseeno rad še vnaprej vzdrževal plastiko da bi bila kot do sedaj. Tako kot pri avtu že vsa leta redno čistim in mažam armaturke, pa za enkrat nisem opazil da bi plastiki kaj škodovalo. Drugače pa vsak zase ve kaj in kako mu je všeč. Če pa ima kdo kakšne preizkušene metode vzdrževanja teh temnih plastik pa se priporočam za nasvet. Lp Popravljeno Maj 6, 2012. Popravil lisjak Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mataur Objavljeno Maj 6, 2012 Deli Objavljeno Maj 6, 2012 Armatura avtomobila in zunanja plastika skuterja, zame nista primerljivi...drugi vremenski vplivi...mas pa na trgu tolk tega, da ti res ni treba bit v skrbeh, kaj nabavt...osebno vileda, avtosampon, ce je res nuja, ostalo voda... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lisjak Objavljeno Maj 14, 2012 Deli Objavljeno Maj 14, 2012 Pozdravljeni, spet me nekaj zanima , sedaj pa od lastnikov nexusa. Kakšne imate kaj izkušnje z vetrno zaščito na motorju. Velik sem okoli 170, imam original vetrobransko steklo na srednji poziciji ker višje ne gre (drugače je veliko boljše sam čudn pa zgleda ko ne vem kaj ) ker potem ne morem normalno manevrirat, ker ogledala udarjata v steklo . Čeprav je steklo že nekakšna podaljšana verzija kot na starejših modelih mi vseeno nad 90 zelo močno vrtinči zrak v zgornjem delu čelade, tako da po daljši vožnji začne že glava bolet od tega bobnenja :angry: . Probal sem jo dat nižje in je bilo še slabše, ko pa sem jo odstranil pa bobnenja ni bilo sam sem se pa komaj za krmilo držal. Mal sem tuhtal kako bi se kaj obnesel vizir od starejšega modela ker je kar precej nižji od mojega, sam ne vem kje ga dobit ker nobeden od kolegov nima nexusa, kupovat na slepo pa mi glih ni ker ne vem kako bo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
V-strom650 Objavljeno Maj 15, 2012 Deli Objavljeno Maj 15, 2012 Pozdravljeni, spet me nekaj zanima , sedaj pa od lastnikov nexusa. Kakšne imate kaj izkušnje z vetrno zaščito na motorju. Velik sem okoli 170, imam original vetrobransko steklo na srednji poziciji ker višje ne gre (drugače je veliko boljše sam čudn pa zgleda ko ne vem kaj ) ker potem ne morem normalno manevrirat, ker ogledala udarjata v steklo . Čeprav je steklo že nekakšna podaljšana verzija kot na starejših modelih mi vseeno nad 90 zelo močno vrtinči zrak v zgornjem delu čelade, tako da po daljši vožnji začne že glava bolet od tega bobnenja :angry: . Probal sem jo dat nižje in je bilo še slabše, ko pa sem jo odstranil pa bobnenja ni bilo sam sem se pa komaj za krmilo držal. Mal sem tuhtal kako bi se kaj obnesel vizir od starejšega modela ker je kar precej nižji od mojega, sam ne vem kje ga dobit ker nobeden od kolegov nima nexusa, kupovat na slepo pa mi glih ni ker ne vem kako bo. Zdravo, sam nimam teh problemov, namreč, da bi ogledala udarjala v vizir, pa ga imam nastavljenega na najvišjo (od treh) pozicij. Kar se tiče vetrne zaščite, pa moram priznat, da Nexus z originalnim vizirjem resnično ne nudi toliko zaščite, kot kakšen drug maxi, je pa treba vedet, da je že v osnovi sama oblika bolj športno naravnana. Sicer lahko kupiš povišano šipo od Givija, ima na spletni strani. Kako se pa obnese, pa nimam izkušenj. Meni vizir ustreza, očitno sem se navadil na "bobnenje", verjetno pa nekaj naredi tudi čelada; sam prisegam na Sharkove čelade, ki so znane po tem, da so udobne in tihe. Lep pozdrav, Bojan. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
V-strom650 Objavljeno Maj 15, 2012 Deli Objavljeno Maj 15, 2012 Kolikor sem razbral iz priporočil proizvajalcev, so ti spreji kot neka zaščita plastike ali gume da obdrži svoje prvotne lastnosti ob enem pa da sijaj in ustvari se nekakšen zaščitni film ki z aščiti vse plastične površine z časovno dolgo nelepljivim filmom, ki preprečuje nalaganje umazanije in staranje plastike. Sicer imam namen povečini mazat to črno plastiko ki jo je na scooterjih kar veliko in če ne kupiš novega, so večinoma iz primorske kjer so povečini ne garažirani in veliko izpostavljeni soncu in so te temne plastike lahko že pri mlajšem motorju popolnoma zbledele. Čeprav sem imel srečo da sem dobil odlično ohranjen motor bi vseeno rad še vnaprej vzdrževal plastiko da bi bila kot do sedaj. Tako kot pri avtu že vsa leta redno čistim in mažam armaturke, pa za enkrat nisem opazil da bi plastiki kaj škodovalo. Drugače pa vsak zase ve kaj in kako mu je všeč. Če pa ima kdo kakšne preizkušene metode vzdrževanja teh temnih plastik pa se priporočam za nasvet. Lp Zdravo, vsake toliko pošpricam črne plastike z Maxi brilom, barvne dele (pri meni rdeča) in vizir pa občasno spoliram z neko polirno tekočino... In to je to. Res pa nisem eden tistih, ki motor glancajo po vsaki furi... :-))) LP, Bojan. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lisjak Objavljeno Maj 15, 2012 Deli Objavljeno Maj 15, 2012 Zdravo, sam nimam teh problemov, namreč, da bi ogledala udarjala v vizir, pa ga imam nastavljenega na najvišjo (od treh) pozicij. Kar se tiče vetrne zaščite, pa moram priznat, da Nexus z originalnim vizirjem resnično ne nudi toliko zaščite, kot kakšen drug maxi, je pa treba vedet, da je že v osnovi sama oblika bolj športno naravnana. Sicer lahko kupiš povišano šipo od Givija, ima na spletni strani. Kako se pa obnese, pa nimam izkušenj. Meni vizir ustreza, očitno sem se navadil na "bobnenje", verjetno pa nekaj naredi tudi čelada; sam prisegam na Sharkove čelade, ki so znane po tem, da so udobne in tihe. Lep pozdrav, Bojan. Ma, ne vem kako delajo ti italijani da že originalni deli nekako ne štimajo kot bi morali, sedaj imam na srednji poziciji pa že levo ogledalo ob skrajnem obratu krmila v desno udarja v steklo levo pa ne, če dam pa na zgornjo pa ne morem do konca obrnat krmila levo in desno ker že zdavnaj udarita v vizir. Kar se vetrne zaščite tiče sem vedel da je to bolj športen scooter kar mi je tudi všeč sam moti me bobnenje zaradi višine stekla ne veter, drugače za daljše vožnje imam čelado NOLAN N84 in je kar uredu sam veter napolno udarja v zgornji del in je kar zoperno. Videl sem na enem srebrnem nexusu v ptuju (ali je mogoče na tem forumu) da je imel o kappe povišan vizir izgledalo je še kar nekako zanimivo, čeprav na nexusovo obliko pašejo veliko bolj manjši vizirji. Zato me pa zanima če ima kdo namontiran manjši vizir in kako je glede bobnenja v čeladi in vetra v prsih. Če ne drugega se bo pač treba navadit ali pa motor zamenjat. Lp. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Drejči Objavljeno Maj 16, 2012 Deli Objavljeno Maj 16, 2012 Za hec odmontiraj steklo dol in pojdi en krog. Boš presenečen... ...le, ne it čez 100km/h... Potem pa ti ostaneta dve možnosti, ali večji, višji vetrobran, ali manjši, nižji. Sam sem se odločil za manjšega in kupil od Malossija. Slikca je tu nekje že napopana, le zna biti, da kar nekaj strnani nazaj. Lahko pa nerediš tudi tako kot sem sam, predno sem kupil nov Malossijev vetrobran, tega odžagaš Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Drejči Objavljeno Maj 16, 2012 Deli Objavljeno Maj 16, 2012 eto slikce RobiRoberto in Mavti 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lisjak Objavljeno Maj 17, 2012 Deli Objavljeno Maj 17, 2012 Sem probval par dni nazaj več kombinacij višin stekla in tudi brez, zato sem prišel do spoznanja da je najboljše brez šipce kar se tiče vrtinčenja okoli glave, sam pri 100+ sem se še komaj držal za belanco. Zato bi pa rad nekje probal tanizko šipco od nexusa ker moja je že ona povišana in kljub najnižji nastavitvi je še vedno precej visoka. Drugače pa mu ful paše ta od malossija, kak se kaj obnese kar se vetra tiče v prsih in pod čelado in ali je fejst moteč veter pri višji hitrosti ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Drejči Objavljeno Maj 18, 2012 Deli Objavljeno Maj 18, 2012 Sem ti napisal, da ne it čez 100km/h Ja, tale od Malossija je recimo za tretino nižja od orginalne "ta'nizke" šipce, torej, konkretno nižja od tiste katero imaš ti. Vrtinčenja je manj, je pa tudi vetra v ramena več. Za mene in mojo višino (180) je tole optimum med tihostjo in vetrno zaščito, pa še dobr zgleda Zakaj pa ne odžagaš šipce katero imaš sedaj gor? Dobr, če zajebeš, ni povratka, a če greš počasi in postopoma znižuješ/režeš... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lisjak Objavljeno Maj 23, 2012 Deli Objavljeno Maj 23, 2012 Ekole, rešil problem z vetrom v čeladi , sicer ne kot je svetoval drejči ( nisem imel jajc za prvi rez :wacko: ), ampak kot sta na srečanju maxiscooterjev ob debati v mojih težavah z vizirjem svetovala @gorazd in V-strom650 da bi pod šipco vstavil nekakšne podložke :notworthy: . Takoj ko sem prišel domov sem probal kako se bo obnesla njuna ideja, čeprav kar z parimi konci neke stare gume, ampak je delovalo. Prvi dan ko sem prišel v službo sem dal delat distančnike za povišanje vizirja in šele danes izprobal kot se reče na malo daljši furi. Skratka sem prezadovoljen z rezultatom, ker do dobrih 120 sploh nimaš občutka da je kakšna hitrost kaj da bi šele pihalo. Hrup v čeladi je popolnoma izginil tako da sedaj pri 110 še normalno slišim zvok motorja in je prava turistična vožnja brez vsakega bobnenja in piskanja okoli glave. Še enkrat hvala za vse ideje in informacije, se izplača it na takšna srečanja, se lahko marsikaj izve . LP zokid, maxiscooter in gorazd 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
V-strom650 Objavljeno Maj 24, 2012 Deli Objavljeno Maj 24, 2012 Ekole, rešil problem z vetrom v čeladi , sicer ne kot je svetoval drejči ( nisem imel jajc za prvi rez :wacko: ), ampak kot sta na srečanju maxiscooterjev ob debati v mojih težavah z vizirjem svetovala @gorazd in V-strom650 da bi pod šipco vstavil nekakšne podložke :notworthy: . Takoj ko sem prišel domov sem probal kako se bo obnesla njuna ideja, čeprav kar z parimi konci neke stare gume, ampak je delovalo. Prvi dan ko sem prišel v službo sem dal delat distančnike za povišanje vizirja in šele danes izprobal kot se reče na malo daljši furi. Skratka sem prezadovoljen z rezultatom, ker do dobrih 120 sploh nimaš občutka da je kakšna hitrost kaj da bi šele pihalo. Hrup v čeladi je popolnoma izginil tako da sedaj pri 110 še normalno slišim zvok motorja in je prava turistična vožnja brez vsakega bobnenja in piskanja okoli glave. Še enkrat hvala za vse ideje in informacije, se izplača it na takšna srečanja, se lahko marsikaj izve . LP Super, da si rešil težavo. Zanima me, ali imaš šipo zdaj še vedno na srednji poziciji, ali si jo prestavil višje/niže. Lahko morda prilepiš eno sliko, kako zadeva zgleda? In če prav razumem, imaš zmontirane distančnike za povišanje šipe in podložke za spremembo naklona, ali ne? LP, Bojan. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
zokid Objavljeno Maj 24, 2012 Deli Objavljeno Maj 24, 2012 Danes sva z Gorazdom malo polepila motor da boma bolj vidna na cesti! Zdaj pa tistemu ki me ne vidi- je treba vozniškp odvzet takoj maxiscooter, gorazd in Mavti 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pjer01 Objavljeno Maj 24, 2012 Deli Objavljeno Maj 24, 2012 Dobro sta to naredila. tudi jaz sem že razmišlal, da bi nekaj treba polepit, razmišljam da bi celega dal v belo mat folijo, z odsevniki. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
revival Objavljeno Maj 24, 2012 Deli Objavljeno Maj 24, 2012 Danes sva z Gorazdom malo polepila motor da boma bolj vidna na cesti! Zdaj pa tistemu ki me ne vidi- je treba vozniškp odvzet takoj Sicer nisem pristaš nalepk,ampak tole mi deluje zelo okusno in pa kar je najvažnejše tudi vidno Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lisjak Objavljeno Maj 24, 2012 Deli Objavljeno Maj 24, 2012 (popravljeno) Super, da si rešil težavo. Zanima me, ali imaš šipo zdaj še vedno na srednji poziciji, ali si jo prestavil višje/niže. Lahko morda prilepiš eno sliko, kako zadeva zgleda? In če prav razumem, imaš zmontirane distančnike za povišanje šipe in podložke za spremembo naklona, ali ne? LP, Bojan. Šipca je ostala tam kot je bila, na srednji poziciji in sem ji spremenil naklon tako da sem vstavil pod original vložke plastične distančnike debeline kot original in višine 16 mm. Na zgornje luknja pa sem vstavil distančnike 20 mm + mehka pena za pod steklo in stem dosegel mirnost vizirja pri višji hitrosti in prostem teku da ne vibrira preveč. Skratka simpel kot pasul sam ideja je potrebna . Drugače pa tisti ki ne pozna nexusa sploh ne porajta da je kaj drugače in tudi vizir normalno stoji ko ga gledaš iz strani. Jaz sem dal distančnika za mojo višino in sem tudi prej improviziral z različnimi koti in pozicijami vizirja. Par slikic z večih kotov, upam da si lahko predstavljaš. Popravljeno Maj 24, 2012. Popravil lisjak Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pjer01 Objavljeno Maj 25, 2012 Deli Objavljeno Maj 25, 2012 Rešitev vrtinčenja vetra tudi za Suzuki Burgman 650 gorazd in zokid 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gorazd Objavljeno Maj 25, 2012 Deli Objavljeno Maj 25, 2012 Bom tudi sam poskusil, pa da vidim kaj bo potem sopotnica povedala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pjer01 Objavljeno Maj 25, 2012 Deli Objavljeno Maj 25, 2012 Če boš rabil pomoč, pokliči!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
forfeitt Objavljeno Maj 27, 2012 Deli Objavljeno Maj 27, 2012 Pozdravljeni, imam samo eno vprašanje v zvezi z menjavo variomata. Imam nexusa 500 letnik 2007 in sem kupil Malossi Multivar variomat poleg katerega je priložena še bela vzmet za sklopko. Zanima me, če ste jo vi zamenjali? ali ste pustili original. Sprašujem, ker sem na Ita forumih bral, da naj bi se celo z original bolje obneslo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
zokid Objavljeno Maj 27, 2012 Deli Objavljeno Maj 27, 2012 iz mojih izkušenj ti priporočam vgradnjo bele povratne fedre, ker je mehkejša od originala, malossi potrebuje mehkejšo, posledično bo tudi manj sklopka in vse ostalo okoli nje trpelo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se