gorazd Objavljeno Maj 27, 2012 Opozori Objavljeno Maj 27, 2012 Rešitev vrtinčenja vetra tudi za Suzuki Burgman 650 Danes sem poskusil podložiti steklo na mojem burgmanu (k7 exe). Ugotovil sem, da ne gre., ker ima drugace pritrjeno steklo, zaradi elektricnega pomika... Razmisljam, da bi namontiral mra-jevo vario touringn sipico. Ima mogoce kdo ze to namontirano na burgmanu, kako se obnese?
forfeitt Objavljeno Maj 27, 2012 Opozori Objavljeno Maj 27, 2012 iz mojih izkušenj ti priporočam vgradnjo bele povratne fedre, ker je mehkejša od originala, malossi potrebuje mehkejšo, posledično bo tudi manj sklopka in vse ostalo okoli nje trpelo ok hvala za info
pjer01 Objavljeno Maj 27, 2012 Opozori Objavljeno Maj 27, 2012 Danes sem poskusil podložiti steklo na mojem burgmanu (k7 exe). Ugotovil sem, da ne gre., ker ima drugace pritrjeno steklo, zaradi elektricnega pomika... Razmisljam, da bi namontiral mra-jevo vario touringn sipico. Ima mogoce kdo ze to namontirano na burgmanu, kako se obnese? O ti šment!! Kako pa je nosilec stekla vpet? Ali ni nekam fiksno vpet?
forfeitt Objavljeno Junij 18, 2012 Opozori Objavljeno Junij 18, 2012 Ima kdo kakšno pokrivalo za Nexsusa 500...gre se mi za dimenzije..koliko veliko kupiti..?
Hornet Objavljeno Junij 29, 2012 Opozori Objavljeno Junij 29, 2012 Pri sportcityu menjam valjčke. Je pomembno kako jih obrnem? Na eni strani je stranski "utor" 1 mm pomaknjen na notr, če me razumete kej hočm povedat. Imam 6 valjčkov, 3x2 para naj tisti utor gleda ven ali notr, se pravi jih obrnem drug proti drugemu ali na ven? Po oboddni zunanji strani so pa vsi gladki.
sat500 Objavljeno Junij 29, 2012 Opozori Objavljeno Junij 29, 2012 Pri sportcityu menjam valjčke. Je pomembno kako jih obrnem? Na eni strani je stranski "utor" 1 mm pomaknjen na notr, če me razumete kej hočm povedat. Imam 6 valjčkov, 3x2 para naj tisti utor gleda ven ali notr, se pravi jih obrnem drug proti drugemu ali na ven? Po oboddni zunanji strani so pa vsi gladki. Ja seveda je pomembno, kako jih obrneš. To vprašanje je za @X-raider
Hornet Objavljeno Junij 29, 2012 Opozori Objavljeno Junij 29, 2012 (popravljeno) Upam, da se xraider čimprej oglasi in napiše. Še eno vprašanje. Je potrebno z mastjo kaj namazat pri variatorju npr ležaje? Tudi vijake bi malo podmazal, da se izognem morebitni rji. Koliko nastavim pnevmatsko pištolo (piše, da je 400NM) pri zategovanju? Zdaj imam nastavljeno na 1. stopnjo in sem brez težav odtegnil obe matici. Popravljeno Junij 29, 2012. Popravil Hornet
Hornet Objavljeno Junij 29, 2012 Opozori Objavljeno Junij 29, 2012 V service manualu piše naj bo tista stran valjčkov, kjer je površina oblečena v plastiko v smeri vrtenja. Mislim, da je to to, se pravi, da mora biti stranica s plastiko obrnjena v kontra smer urinega kazalca.
sat500 Objavljeno Junij 29, 2012 Opozori Objavljeno Junij 29, 2012 V service manualu piše naj bo tista stran valjčkov, kjer je površina oblečena v plastiko v smeri vrtenja. Mislim, da je to to, se pravi, da mora biti stranica s plastiko obrnjena v kontra smer urinega kazalca. Na desni strani. Poglej si tole: bodi pozoren na minuto 2,21 in 4,19 tega posnetka
x raider Objavljeno Junij 29, 2012 Opozori Objavljeno Junij 29, 2012 Tam kjer je zalita puša z bakelitom mora biti obrnjeno v levo in v venček zaporedja, ker agregat teče naprej in se valči naslanjajo v celoti na rob varjatorja in tudi lepše teče če je tako kot mora biti. Sedaj se odpravljam na vikend turo, vreme je cool, gooo !!! Lp.
Hornet Objavljeno Junij 29, 2012 Opozori Objavljeno Junij 29, 2012 Misliš če gledaš ohišje od zgoraj je na zgornjem delu v levo, na spodnjem pa v desno oz tam kjer je zalito s plastiko je v smeri vrtenja, to je pa kontra smer urinega kazalca. Ok Hvala!
x raider Objavljeno Junij 29, 2012 Opozori Objavljeno Junij 29, 2012 Misliš če gledaš ohišje od zgoraj je na zgornjem delu v levo, na spodnjem pa v desno oz tam kjer je zalito s plastiko je v smeri vrtenja, to je pa kontra smer urinega kazalca. Ok Hvala! Normalno da boš imel varjator položen na mizi z jermenico obrnjeno navzdol in venčkom navzgor da boš lahko vtavil valčke, zaliti del pa mora biti v smeri vrtenja. Prav danes sem delal na novo varjator ter sklopko na retro varjanto, lastnik motorja ni mogle verjeti da lahko 500ccm mašina tako lepo pospešuje po takši predelavi. Lp.
Hornet Objavljeno Junij 29, 2012 Opozori Objavljeno Junij 29, 2012 Multivarja si ne morem privoščit tako da predelave odpadejo. Sem pa pregledal moj jermen in po 16k km zgleda zelo ohranjen. Menjam ga preventivno. Še eno vprašanje. Na novem jermenu ni narisana smer vrtenja pa sem ga dal not tako da je zgoraj napis malossi, se pravi tako kot beremo, proti desni.
Hornet Objavljeno Junij 30, 2012 Opozori Objavljeno Junij 30, 2012 Samo če razmislim da pri vrtenju v smeri vožnje in predpostavki da so valjčki obrnjeni z zalitim delom v smeri vožnje. Sicer sem jih tako obrnil ampak pri pospeševanju jih tako ali tako potisne nazaj in se naslanjajo na zadnji del ohišja.
Hornet Objavljeno Junij 30, 2012 Opozori Objavljeno Junij 30, 2012 Šele zdaj razumem kako je s tem. Pri vstavljanju jih obrneš v smeri vrtenja, ko pa je variator nameščen na os se vse obrne za 180 stopinj in pri vrtenju se potem plastificirana stranska stran valjčkov pri pospeševanju naslanja na ohišje.
Hornet Objavljeno Avgust 5, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2012 Imam še nekaj vprašanj glede servisov. Na koliko je treba menjat zavorno tekočino (olje) oz kam izhlapi, glede na to da je to zaprt sistem? Koliko je potrebujem za obe zavori? Z kakšno mastjo in na koliko časa moram mazat kolesne ležaje? Je možno, da so ležaji krivi za vibracije pri vožnji? Hvala za pomoč.
Hornet Objavljeno Oktober 6, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2012 Danes sem spet razstavil skuter. Valjčke sem vstavil v ohišje tako kot je narisano na prvi sliki. Primerjava starih (rdečih) valjčkov z novimi original za skuter (slika 2). Stari so malenkost večji premer pa ne vem če je tudi zaradi tega malo več vibracij. Ne vem koliko je razlika v teži. Bom preveril ob priliki. Je treba menjat tudi "sliderje" na pokrovu? (slika 3) Na označenih mestih je bil oljni madež. Vse kar sem naredil sem prebrisal. Črna zadeva je dovod iz zračnega filtra, sem odstranil in pobrisal par kapljic olja na ohišju. (slika 4) Na sliki 5 je pri vrtenju naprej slišat čuden zvok pa ne vem če je to normalno? Imam video pa ne pusti naložit ne mp4 ne rar datoteke. Vse dele sem spihal z kompresorjem.
Hornet Objavljeno Oktober 15, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2012 Stehtal sem valjčke, modri 10-11g rdeči 14-15g.
forfeitt Objavljeno Februar 6, 2013 Opozori Objavljeno Februar 6, 2013 Zdravo, mi lahko kdo poda kakšno priporočilo glede maxi scooterja in sicer Nexus 500 ali 300. Naj dodam da 90% vožnje je mestne (primestne)..mogoče kdaj kam bol daleč. Kaj mi priporočate 500 ali 300? stroški itd.. Sicer pa sem se že dosti vozil z 500ccm Nexusom in je cool, sam je 2000€razlike (nov) pa še kak strošek več, višja poraba.. Je imel kdo možnost preizkusiti 300ccm kako gre?
lisjak Objavljeno Februar 7, 2013 Opozori Objavljeno Februar 7, 2013 Zdravo, mi lahko kdo poda kakšno priporočilo glede maxi scooterja in sicer Nexus 500 ali 300. Naj dodam da 90% vožnje je mestne (primestne)..mogoče kdaj kam bol daleč. Kaj mi priporočate 500 ali 300? stroški itd.. Sicer pa sem se že dosti vozil z 500ccm Nexusom in je cool, sam je 2000€razlike (nov) pa še kak strošek več, višja poraba.. Je imel kdo možnost preizkusiti 300ccm kako gre? Pozdravljen Sam imam NEXUSA 500 in je odličen tako za mesto kot za razne izlete. Ker je eden izmed manjših maxijev v klasi 500 jaz ne bi razmišljal v 300 tki. Stroški po moje ne morejo biti ne vem koliko nižji od 500 ker sta si kar zelo podobna. Poraba na mojem pri neki zmerni vožnji je cca 4,5 l/100km in črez 5,5 še nisem prišel, je pa 2010 letnik. Pa preden greš po novege, mal poglej za kakšnim rabljenim, sam naj bo slovenski in redno vzdrževan, ker je razlika v ceni kr občutna, kar se pa motorja tiče so pa od 2007 popolnoma enaki sam barve so mal spreminjali ostalo je pa vse enako. lp.
x raider Objavljeno Februar 7, 2013 Opozori Objavljeno Februar 7, 2013 Jaz tudi priporočam 500 ker je veliko boljša v vseh pogojih od 300 ,vzdrževanje pa je enako. Lp.
forfeitt Objavljeno Februar 7, 2013 Opozori Objavljeno Februar 7, 2013 Si imel priložnost voziti 300??
x raider Objavljeno Februar 7, 2013 Opozori Objavljeno Februar 7, 2013 Si imel priložnost voziti 300?? Mislim da si me narobe razumel !!! Če imaš možnost med tema dvema bi se osebno vsekakor raje odločil za 500, nimam pa proti 300 nič ,razliko pa sem od daleč videl pri servisah, do sedaj pa sem vozil že vse maxije tudi katerih še ni bilo v SLO ker veliko hodim po tujini in primer I in D sta pri tem dober korak pred nami, je pa res da smo si ljudje različni in tudi eni manj polagajo pozornos v detajle kot drugi, prvo pred nakupom pa moraš vedeti kaj sploh si želiš in kaj pričakuješ od dvkolesnika. Lp.
forfeitt Objavljeno Februar 7, 2013 Opozori Objavljeno Februar 7, 2013 Zakaj sta I in D pred nami? Kakšna razlika pa je pri servisi? Hvala
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se