Skoči na vsebino

Moj maxiscooter


Tomozuki

Priporočene objave

Vozil oba , pa ti lahko povem da je razlika občutna, še posebej ,če se boš odločil čez vikend kam z boljšo polovico odpeljat, tukaj ti bo v klanec zmanjkalo moči, kaj šele da bi se lotil kakšnega prehitevanja!

Kaj  se pa tiče vzdrževanja pa je tak močnejši skuter dražji material, ampak mislim da to ne odtehta uzitka ki ti ga 500 nudi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

Če daš lažje valjčke je logično, da bo končna manjša, saj s težjimi imaš pri npr.pri 100 km/h 5000 obratov, z lažjimi pa 6000. Imajo pri sutukiju dobolj stručkotov, da vedo točno, katera gramaža je optimalna za določen tip maksiskuterja. 


Jaz si to predstavljam tako, da z lažjimi valjčki sicer res hitreje dobiš obrate in s tem boljši pospešek, vendar...
Centrifugalna sila namreč zaradi manjše mase valjčkov ni zadosti velika in ji zmanjka moči, da bi valjčke potisnila dovolj navzven in tako jermenico stisnila do konca skupaj. Tako jermen spredaj ne dobi maksimalnega obsega in s tem je končna hitrost manjša...

Koliko smeš spreminjati težo valjčkov za določen variomat, da se pri končni ne pozna kaj dosti, pa ne vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

upam, da sem v pravi temi:

skuter mi pri skoraj vseh hitrostih večjih od 40 začne divje opletati s krmilom, če ga spustim. ko krmilo spet primem, se umiri. neglede ali s kovčkom ali brez. preveril sem vse lufte, nikjer nič. gume imam gor sava, katere tudi sumim, da so krive za to opletanje in tudi drugače nimam lih najboljšega občutka z njimi. niso pa tako slabe, da bi jih kar tako menjal samo za poskusit. kaj naj še pregledam?  ali naj vseeno gume menjam? kakšne naj dam gor?

ali je kaka druga napaka, mogoče? 

sesalc je pa aprilia scrabeo 500.

 

hvala za pomoč..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

upam, da sem v pravi temi:

skuter mi pri skoraj vseh hitrostih večjih od 40 začne divje opletati s krmilom, če ga spustim. ko krmilo spet primem, se umiri. neglede ali s kovčkom ali brez. preveril sem vse lufte, nikjer nič. gume imam gor sava, katere tudi sumim, da so krive za to opletanje in tudi drugače nimam lih najboljšega občutka z njimi. niso pa tako slabe, da bi jih kar tako menjal samo za poskusit. kaj naj še pregledam?  ali naj vseeno gume menjam? kakšne naj dam gor?

ali je kaka druga napaka, mogoče? 

sesalc je pa aprilia scrabeo 500.

 

hvala za pomoč..

izrabljena sprednja guma....moje iskušnja

nekatere začnejo opletat prej , druge pozneje

nekaj boljše je višji pritisk vgumi

pri + 120 na uro pa mirno lahko spustiš balaco, ker sigurno ne bo tresel.... :)

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Skuter mora it na servis. Kakšne imate izkušnje z motomario iz Velenja? Večina sem uredil sam, rabim pa, da mi preveri delovanje ventilov, nastavi sklopko in prosti tek ter mogoče še kaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Pred kratkim se nabavil nexus 500. Zanima me kaj bi bilo potrebno postorit da bi bil skuter pri majhni hitrosti bolj miren? Recimo v mestu pri 40-50kmh ga zna kr precej trest, sploh če sma gori dva. Nad 60kmh pa je čisto druga pesem, skoraj ni čutit vibracij. Vem da je 500ccm enovaljnik, ampak se ziher kaj da zrihtat. Končna mi načeloma ni pomembna, glavno da potegne. Je pa drugače super =)

Drugi teden ga peljem k Tomotu na pregled, pa da vidim če se da kaj zrihtat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred kratkim se nabavil nexus 500. Zanima me kaj bi bilo potrebno postorit da bi bil skuter pri majhni hitrosti bolj miren? Recimo v mestu pri 40-50kmh ga zna kr precej trest, sploh če sma gori dva. Nad 60kmh pa je čisto druga pesem, skoraj ni čutit vibracij. Vem da je 500ccm enovaljnik, ampak se ziher kaj da zrihtat. Končna mi načeloma ni pomembna, glavno da potegne. Je pa drugače super =)

Drugi teden ga peljem k Tomotu na pregled, pa da vidim če se da kaj zrihtat.

 

Po dolgem času se spet malo oglašam, upam da ti bom kaj pomagal  :)

 

Tale tvoja težava se mi zdi posledica slabe ali poškodovane gume

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Odvisno koliko je stara in kako je obrabljena. Definitivno je velika razlika nove in stare gume. Z novimi se motor čisto drugače obnaša. Prvih par kilometrov po menjavi gum se ti zdi kod da imaš drug motor. Tako da možno je vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če niso gume, je pa še možnost da so ležaji na kolesu ali krmilu.  Probaj dat motor na stojalo in ga spredaj dvigni v zrak, da bo sprednja guma prosto gibala levo in desno. Tako boš lahko najlažje videl v kakšnem stanju so ležaji ali če je kar koli slabo zategnjeno. Če sam nisi vešč v tem, je najboljše it do mehanika in naj ti naredi kontrolo krmila, vilic in koleasa. Ker drugo pa že skoraj ne more bit. Edino kovček če ga imaš gor lahko včasih ponagaja, ampak to si že verjetno preizkusil kakšna je razlika z kovčkom in brez.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se pogovarjal z drugim lastnikom nexusa pa tud ni najbol navdušen nad obnašanjem in okretnostjo nexusa.. 
Bo treba še počakat slabi 2 leti da naredim A izpit, da nabavim nekaj na prestave  :grim

No sej, drugače se mi je vredu vozit, samo tolko da vem da so vsi enaki, da ni z mojim kaj narobe.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem bil lastnik nexusa letnik 2010, z njim naredil cca 10.000 km, od tega nekje 3000 km z sopotnico in kovčkom, pa moram reč da je bil super motor za vozit kar se voznih lastnosti tiče in po ciklistiki po mojih izkušnjah, pa sem vozil že skoraj vse maxi scooterje nekoliko slabše kot T-max. Pustimo da je zelo trd in zavore niso nevem kaj, ampak ceste se je držal tako kot je treba brez vsakih vibracij ali kakršnega koli tresenja. Tudi sedanji lastnik ki ga je kupil od mene ga ne more prehvalit, brat njegov ima prav tako nexusa, tako da če je tako kot praviš, sigurno kaj z tvojim narobe.

Popravljeno . Popravil lisjak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja nevem, se menim z večkom, pa pravi da je vožnja pri nizkih hitrostih pri vseh rahlo neudobna =) (zaradi teže) (zaviranje pred semaforom in lovljenje ravnotežja brez da dol stopiš) Ima gdo predelan sedež, ali ve kam bi se lahko to dalo naredit? na ebayu gledam že narejene zadeve, ampak bi vseeno rad prej sprobal. Kot voznik po 100km me začne kr bolet rit.. sopotnica nima težav. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj še jaz dodam par besed. Meni je Burgman 650 pri 40 - 50 km/h tresel oz  balanca je začela žagati, pri višji hitrosti pa se je umiril. Po menjavi prve gume ni bilo nič boljše. Ko pa sem zamenjal še zadnjo pa je bilo OK. Vzrok je bila zadnja guma, ker je odstopil notranji sloj in se mi je po obodu naredil mehur ( kot pri ribah plavalni menur). To pa je bilo zelo nevarno, ker bi lahko razneslo gumo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Kako se odstrani zvon sklopke oz po angleško clutch bell. Trikrat je šel dol brez problema zdaj pa ne gre več. Še vprašanje glede sklopke. Kaj se menja in kdaj? Zdaj imam prevoženih 32k in je še vedno vse original. Moram zamenjat vzmet ali še kaj drugega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Hornet pravi:

Kako se odstrani zvon sklopke oz po angleško clutch bell. Trikrat je šel dol brez problema zdaj pa ne gre več. Še vprašanje glede sklopke. Kaj se menja in kdaj? Zdaj imam prevoženih 32k in je še vedno vse original. Moram zamenjat vzmet ali še kaj drugega?

Hm, 50 ccm, 125, ali 400 oz. 500 ccm ?????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 24. 7. 2015 at 21:17, Posavc pravi:

Naj še jaz dodam par besed. Meni je Burgman 650 pri 40 - 50 km/h tresel oz  balanca je začela žagati, pri višji hitrosti pa se je umiril. Po menjavi prve gume ni bilo nič boljše. Ko pa sem zamenjal še zadnjo pa je bilo OK. Vzrok je bila zadnja guma, ker je odstopil notranji sloj in se mi je po obodu naredil mehur ( kot pri ribah plavalni menur). To pa je bilo zelo nevarno, ker bi lahko razneslo gumo.

čisto isto sem imel pri SW 600, stem da je med 50-60 km/h začelo potresavat ko sem imel oduzet gas in ponovno začelo tresti od 115 km/h naprej.

Razlog je zadnja guma, ampak po 3k-4k km se nekako čudno znuca. Kjer zareze preidejo v smrečičast stopničast prehod. Zakaj pride do tega še nevem, sem pa slišal da je mogoče premalo napumpana guma. V tabeli je zavedeno 2,2/2,5 za dva, predlagal pa so mi 2,5/2,8. Gumam sem sicer že dodal 0,3 bara , nisem pa še zamenjal zadnje gume da bi videl če je to to.

Mogoče kdo ve, zakaj se tako znuca v deformiran profil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Imel sem zelo podobno težavo kot jo opisujete ostali. S tem da je bila moja zadnja guma čudno zalita in je bilo na eni strani še profila 2,5 mm na drugi strani pa platno. Prosil sem tudi vulkanizerja, da mi pokaže gumo ko bo sneta in po pregledu sem presenečeno ugotovil, da se je v gumi nabralo za cca pol pesti črnih in trdih kroglic premera os 2 pa do 4 milimetre, ki bi lahko povzročile da se je guma "razbalansirala".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!