Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

LANI SEM IMEL TO SMOLO, DA SAM PREDRL ZADNJO GUMO V BOSNI.SREČA V NESREČI JE BILA DA JO JE EDINI VULKANIZER V BLIŽINI LAHKO ZAFLIKAL Z INEKCIJO.JE PA TAKOJ POVEDAL DA JO ON NE BO DAJAL DOL V NOBENEM PRIMERU. TAKO DA JE TISTA INEKCIJA ZDRŽALA DO KONCA. :headbang:

Objavljeno

Ma saj jaz bi tudi dal na servis pa naj vse skupaj nardijo, sam kolega dela v šempetru pri enem vulkanizerju in dobi full ugodno gumo za mene in mi jo tudi zamenja pa sem zato vprašal ,da bi jo snel in dal njemu ,ker npr. pri typhoonu je blo full simpl dol vzet. No saj če ne bo šlo bom pa peljal na servis ,da mi samo dol vzamejo ,dam zamenjat in nazaj prinesem.

Objavljeno

Imam en problem...

Najprej je stalno pomežikoval indikator napake za električno centralno stojalo. Potem mi občasno ni več hotel delati. Sedaj je pa čisto crknil. Mehanik (sicer nepooblaščen za Piaggio) je ugotovil, da je z elektromotorjem in štromarijo spodaj vse ok. Tudi stikalo na krmilu je v redu. Ali je mogoče vpletena elektronika na potovalnem računalniku? Ima kdo od lastnikov X9 kaj izkušenj oziroma je že kje zasledil, kaj je lahko vzrok napake? Isto se je namreč zgodilo tudi mojemu znancu...

Objavljeno

Obrni se na angleški X9 owners club forum, ker pri nas boš težko najdel kakšen nasvet. ;)

Tam res dobro poznajo X9 in par uporabnikov takoj priskoči na pomoč.

Objavljeno
Ma saj jaz bi tudi dal na servis pa naj vse skupaj nardijo, sam kolega dela v šempetru pri enem vulkanizerju in dobi full ugodno gumo za mene in mi jo tudi zamenja pa sem zato vprašal ,da bi jo snel in dal njemu ,ker npr. pri typhoonu je blo full simpl dol vzet. No saj če ne bo šlo bom pa peljal na servis ,da mi samo dol vzamejo ,dam zamenjat in nazaj prinesem.

in na koga se misliš pol obračat, ko bo vse skup razletelo? na tiste, ki bodo dajali kolo gor in dol al na kolega, ki ti bo montiral gumo na platišče? ne bodi škrt, pa raskiraj za kompletno premontažo pri tistem, ki ve oz. mora vedet kaj dela, da maš vsaj "garancijo" na menjavo gume. itak boš že pri gumah profitiral, če praviš, da dobiš popust...

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni.

Takole je; prepričali ste me in zdej grem delat izpit, da bom lahko vozil 400cc ali več. No pa maste :rolleyes:

Potem se pa bom odločil kako in kaj.

Drugače pa vsem hvala za nasvet tudi tebi Skuterist za review in po pravici me še vedno matra Majesty :)

Popravljeno . Popravil nov
Objavljeno
Pozdravljeni.

Takole je; prepričali ste me in zdej grem delat izpit, da bom lahko vozil 400cc ali več. No pa maste :rolleyes:

Potem se pa bom odločil kako in kaj.

Drugače pa vsem hvala za nasvet tudi tebi Skuterist za review in po pravici me še vedno matra Majesty :)

Lepo da si se takole odločil, pa vendarle ali nisi v temi o "Hondi lead 100" napisal da si imel motor že pred 10 leti? Ali si se vozil na "šverc :hmm: .

Drugače je Majesty dobra izbira, pravzaprav poznam nekoga ki jo tudi išče :whistle: .

LP

Objavljeno
Aja, pa če boš šel kdaj z nami na furo, ti ne bo treba tiščat gasa do konca, ampak lepo na izi do 130 na uro ;)

LP

Če se bom kdaj v Slo pripeljal pa zagotovo na kako furco :krneki:

Objavljeno (popravljeno)
Lepo da si se takole odločil, pa vendarle ali nisi v temi o "Hondi lead 100" napisal da si imel motor že pred 10 leti? Ali si se vozil na "šverc :hmm: .

Drugače je Majesty dobra izbira, pravzaprav poznam nekoga ki jo tudi išče :whistle: .

LP

:unsure: Ja kar je blo več kot 50cc je bil šverc. Fotr mi ni pustil delat izpita. :angry:

Kasneje sem pa motorizem opustil in sedaj po dolgih letih si ponovno želim na motor.

Popravljeno . Popravil nov
Objavljeno
Ma saj jaz bi tudi dal na servis pa naj vse skupaj nardijo, sam kolega dela v šempetru pri enem vulkanizerju in dobi full ugodno gumo za mene in mi jo tudi zamenja pa sem zato vprašal ,da bi jo snel in dal njemu ,ker npr. pri typhoonu je blo full simpl dol vzet. No saj če ne bo šlo bom pa peljal na servis ,da mi samo dol vzamejo ,dam zamenjat in nazaj prinesem.

Mojega so imeli v delavnici 1 uro, predvsem zaradi demontaže zadnjega kolesa (izpuh, amortizer, zavorna čeljust... :devil: ). Če je vulkanizer iz Šempetra/CE sporoči če boš prišel. Ti pridem delat "družbo" oziroma dam za kavo če boš naročil sonce ter prijetne temperature .) .

LP

Objavljeno
Pozdravljeni.

Takole je; prepričali ste me in zdej grem delat izpit, da bom lahko vozil 400cc ali več. No pa maste :rolleyes:

Potem se pa bom odločil kako in kaj.

Drugače pa vsem hvala za nasvet tudi tebi Skuterist za review in po pravici me še vedno matra Majesty :)

Aha, torej Majesty 400... :rolleyes:

Če se bom kdaj v Slo pripeljal pa zagotovo na kako furco :krneki:

Od kod pa si potem?

Objavljeno
Aha, torej Majesty 400... :rolleyes:

Od kod pa si potem?

Zna bit. Mah potem so vse varijante odprte. Ker če hočem vozit močneje od 250cc moram narest izpit. Po pravici povedano nisem več ljubitelj nore hitrosti tako kot v avtu tako kot z motorjem. Nekaj slabih izkušenj v preteklosti. Kar se tiče motorjev mi je vedno bil všeč klasika model npr. Kawasaki VN800 nekje v tem smislu. Cestni dirkači pa niso več moj stil. Sva se pa z mojo na dopustu navdušila nad scooterjem kjer sva ga najela za teden dni. Blo je zlo kul :P in neverjetno zadovoljna z porabo, pripravnostjo itd... Razen popečena sva bila od sonca kot še nikoli :o ok ampak to veva za drugič.

Objavljeno
Zna bit. Mah potem so vse varijante odprte. Ker če hočem vozit močneje od 250cc moram narest izpit. .

Pri nas moraš opraviti izpit A kategorije za vsa motorna kolesa, ki imajo prostornino večjo od 50ccm oziroma gredo hitreje od 50km. Je v Angliji ta meja na 250ccm?

Sicer je pa treba narediti izpit tudi za kategorijo H (kolo z motorjem - od 25ccm do 50ccm, max.hitrost 45km/h). To pomeni usposabljanje v avto šoli iz teorije in vožnje, torej po enakih pogojih kot za vse ostale vozniške izpite.

Objavljeno (popravljeno)
Pri nas moraš opraviti izpit A kategorije za vsa motorna kolesa, ki imajo prostornino večjo od 50ccm oziroma gredo hitreje od 50km. Je v Angliji ta meja na 250ccm?

Sicer je pa treba narediti izpit tudi za kategorijo H (kolo z motorjem - od 25ccm do 50ccm, max.hitrost 45km/h). To pomeni usposabljanje v avto šoli iz teorije in vožnje, torej po enakih pogojih kot za vse ostale vozniške izpite.

Men se prizna do 250cc. Drugače se pa lahko tud vozi brez, če si L- legal learner ampak to je dolga zgodba.

Proces obravnavanja vozniške in zamenjava itd...sam potem izgubiš tistega, ki si ga opravil v svoji državi. Če hočeš, da imaš full licence moraš dejansko opravit izpit tle ni frke, če prej nisi imel niti za osebno vozilo. A1

Popravljeno . Popravil nov
Objavljeno
Živim v Londonu. Nisem želel obešat preveč na zvon. :unsure:

A ti je nerodno, ker živiš v Londonu ?

Objavljeno
A ti je nerodno, ker živiš v Londonu ?

Ne ni mi nerodno, da živim tukaj. Niti najmanj.

Mi pa je nerodno, da sem z veseljem prišel na slovenski forum po nasvet, pa prej kot vse kot to, mi postavljate cel kup nepomembnih vprašanj (dvomi itd...), ki sploh nimajo nobene veze s tem delom foruma. Nato vam še jaz iz vljudnosti odgovorjam na kratko, v upanju, da se nekomu posveti ter nekako smatra, da je dovolj za takšna vprašanja in da sodijo v kak drug del foruma naprimer tema "splošno". Verjetno moja krivda in šola za vnaprej, če še, da vem kako se obnašati na slovenskem motosvet forumu.

Od začetka sem mislil, da je forum zelo strikten. Ko sem prvič postavil moje vprašanje o skuterjih pod sorodno temo, sem bil takoj opozorjen naj postavim vprašanje v točno namenjeno temo in menim da je prav.

Zato pa so pravila foruma.

Bi še kaj dodal, npr. tudi o mentaliteti pa res nima smisla.

Naprošam, admina, da moj odgovor prestavi nekam drugam oz. kamorkoli lahko že verjetno najboljše tudi da se izbriše, ker vem, da ne sodi sem, a vendar sem moral odgovoriti, čeprav sem se že pred tem moral nekajkrat ugrizniti v jezik.

lp

Objavljeno

:hmm: Mislim, da si nekatere objave povsem narobe razlagaš.

Tile maksiskuteristi so vsi po vrsti, kar sem jih srečal in to so skoraj vsi, prav vredu fantje. Vprašanje od kje si, si pač dobil, ker si napisal, da nisi iz Slo, v profilu nisi vnesel nobenih podatkov, ki so dobrodošli, da pač veš s kom približno se pogovorjaš in da do kakšnih nerodnih situacij sploh ne pride. Če bi se že v prvem postu predstavil, da npr. živiš v Londonu in tam kupuješ maksi skuter, ker so tam zelo popularni za daily commute, ti ne bi nihče rekel, ali se morda sramuješ življenja v Londonu. V bistvu me preseneča, da se počutiš ogroženega na našem forumu.

Še glede reda na motosvetu... nekatere katgegorije so vedno pod budnim očesom moderatorjev, v temah "moj maxiscooter" (vse kar se tiče uporabe maksijev, križi in težave, oprema, gume itd.) in "maxi: 01" (vožnje z maksiji) pa je očitno puščeno več svobode, ker se tu pogovarjajo le maxiscooteristi, ki po mojem mnenju sicer bolj pašejo v kategorijo motociklov, kot v temo mopedov, ampak to je že druga zgodba. Seveda pa se je potrebno tudi tukaj čim bolj držat teme, ampak zaradi enega ali dveh "splošnih" postov, te verjetno ne bo nihče kregal. Vsaj do zdaj je bilo tako.

Vedi, da si dobrodošel in nikakor se ne pusti počutiti šikaniranega. :)

Lep pozdrav ;)

Objavljeno
:hmm: Mislim, da si nekatere objave povsem narobe razlagaš.

Tile maksiskuteristi so vsi po vrsti, kar sem jih srečal in to so skoraj vsi, prav vredu fantje. Vprašanje od kje si, si pač dobil, ker si napisal, da nisi iz Slo, v profilu nisi vnesel nobenih podatkov, ki so dobrodošli, da pač veš s kom približno se pogovorjaš in da do kakšnih nerodnih situacij sploh ne pride. Če bi se že v prvem postu predstavil, da npr. živiš v Londonu in tam kupuješ maksi skuter, ker so tam zelo popularni za daily commute, ti ne bi nihče rekel, ali se morda sramuješ življenja v Londonu. V bistvu me preseneča, da se počutiš ogroženega na našem forumu.

Še glede reda na motosvetu... nekatere katgegorije so vedno pod budnim očesom moderatorjev, v temah "moj maxiscooter" (vse kar se tiče uporabe maksijev, križi in težave, oprema, gume itd.) in "maxi: 01" (vožnje z maksiji) pa je očitno puščeno več svobode, ker se tu pogovarjajo le maxiscooteristi, ki po mojem mnenju sicer bolj pašejo v kategorijo motociklov, kot v temo mopedov, ampak to je že druga zgodba. Seveda pa se je potrebno tudi tukaj čim bolj držat teme, ampak zaradi enega ali dveh "splošnih" postov, te verjetno ne bo nihče kregal. Vsaj do zdaj je bilo tako.

Vedi, da si dobrodošel in nikakor se ne pusti počutiti šikaniranega. :)

Lep pozdrav ;)

Lepa razlaga... :yes:

Objavljeno
Lepa razlaga... :yes:

Aha.

Lepo teče beseda izpod tipk našemu Jetmanu... :OK:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Vprašanje na hitro: kakšno je vaše mnenje o Kymco Exciting 500?

Zlasti me zanimajo plusi in minusi v primerjavi z Yamaho Majesty 400 in Aprilio Atlantic 500 (stara verzija).

Kako pa je s prostorom pod njegovim sedežem? Kako se razume z dvema integralkama?

Hvala za odgovore!

Objavljeno

Kymcov prtljažnik pod sedežem se ne razume z dvema integralkama.Se pravi da gre pod sedež samo ena čelada in ostane nekaj prostora še za kakšno drobnarijo.Slabe lastnosti Kymcota Če prveč hitro voziš skozi ovinke rad hitro podrajsa s stranskim in glavnim stojalom.Sedaj sem to modificiral in bom spomladi videl če je kaj bolje.Slaba nosilnost samo 170kg.Motor je težak 230kg.Jaz in moja polovica imava 170kg potem pa ga še 30 kg opteživa in nato hitro rajsaš.Ko greva na potovanje imam pod sedežem polno,Poln kufer,polne stranske torbe in še torbo med sedežem in krmilom.

Vzvratna ogledala so problem ker viš pol svoje dlani,sem se navadil in me ne moti.Novi imajo to rešeno,ker imajo ogledala na balanci.Rabil bi malo več moči ko sva gor dva.Vendar je rešitev samo čakanje na drug motor 800-1000ccm.

Poraba ob zmerni vožnji polno naložen in potovanje 4,7 do 5l\100km.Drag jermen in valčki okoli 45000 tolarjev toliko sem jaz dal.Imam ga za rezervo,če se strga.Sedaj imam prevoženih 19000km in ga še nisem menjal.Servise delam sam.Nimam nobenih problemov razen,da sem moral zamenjati termo stikalo,ker mi ni vklopilo ventilatorja hladilnika.

Plus pa je nizka cena in veliko motorja za ta denar.

Vprašanje na hitro: kakšno je vaše mnenje o Kymco Exciting 500?

Zlasti me zanimajo plusi in minusi v primerjavi z Yamaho Majesty 400 in Aprilio Atlantic 500 (stara verzija).

Kako pa je s prostorom pod njegovim sedežem? Kako se razume z dvema integralkama?

Hvala za odgovore!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!