Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Morem vam povedat da sem v 2 mesecih pogledal najmanj 20 maxsijev 400,500 in 650. Kot sem trdil da sta Suzuki in Aprilia v vrhu je to res ker sem še vse sam poskusil in veliko stvari videl. To kar je rekel maxsiskuterist pa tudi drži da je med burgmanami najboljši 400 tam od 03 letnika dalje. Sem poskusil dva 650 pa se mi nikakor nista obnesla. Zasledil pa sem Atlantica z 3000 km in ga šel pogledat. Ko sem ga videl nisem mogel reči ne kot nov v trgovini in točno takšen model in barva ko mi je všeč. Sedaj še nabavim sprednje povišano šipo ter nosilec in kovček. Če bi pa našel kakšnega burgmana od 04 naprej bi pa tistega kupil nazaj. Morem pa še povedat to da sem videl nekaj maxsijev iz Italije pa vam povem koliko se spoznam na celoten motor da je to loterija. Jaz ko sem prodal julija burgmana 400 l 04 z 8000 km je kupec rekel da ne more verjet da je rabljen ti Italjanski pa da ne govorim km velik? ohranjenost na 0 zgleda tako ko so tu pobrali tiste yugote in lade za jug. Motor če kupiš udela ni konec popravil nikoli,zato raje dati malo več in kupiš uredo in ne iz tujine. Sedaj pa malo počakat in kakšno debato napisat do pomladi pol pa vselo nabijat km.

Mene pa zanima kako se ti dva 650 nista obnesla ? Meni se Burgman 650 zdi res dober skuter, seveda pa sem vedno pripravljen kupiti boljsega, ce imas kaksen nasvet ?

Lp

Jani

Objavljeno
Mene pa zanima kako se ti dva 650 nista obnesla ? Meni se Burgman 650 zdi res dober skuter, seveda pa sem vedno pripravljen kupiti boljsega, ce imas kaksen nasvet ?

Lp

Jani

Tako ti bom povedal da za vsakega je eden motor ,stvar pa je v tem da ti motor more popolnoma ugajat če z njim delaš dalše ture. Burgman 650 je odličen,moreš pa vedet da ni vozila da ne bi imel slabe ter dobre lastnosti, zato je pa več modelov da se lahko uskladi. Kot sem že povedal da koliko sem seznanjen in koliko sem že posegal v motorje ti povem da od SUZUKIJA in APRILIJE se ne ločim kar se tiče maxsijev, samo razočaran pa sem bil ko sem videl motorje iz Italije, tam je seveda največ Burgmanov,Atlanticov ter X9. Moreš imeti res srečo da ga dobiš uredo, zdelani,podrsani,slabo vzdrževani, največji ? pa so km. Meni če osebno ta ne bo ugajal bom kupil nazaj 400 Burgmana K8 novega ker sem z tem K4 bil zelo zadovoljen. LP.

Objavljeno

Sedaj še nabavim sprednje povišano šipo ter nosilec in kovček.

Imel povišano šipo Givi, dobra stvar, lahko voziš z dvignjenim vizirjem ali podbradnim delom čelade, ni šans da dobiš kakšno oso za ušesa. Ko je megla je pa šit, ne vidiš nič. Na relaciji Vrhnika - Ljubljana je megle ob jutrih kolikor češ, zato sem jaz dal nazaj original šipo. Ima pa poštarska šipa tudi kar dober zračni upor, tako da pri končni brzini je prej meni šel, če sem bil sam 140, s sopotnikom pa 130. Sedaj pa mi piči kot sneta sekira, ne boš verjel, leti kar 300 na 2 urci, ha ha. Pa rokavic prej skoraj nisem rabil, sedaj pa obvezno. Moj je letnik 2003 in če kdo rabi poštarco jo prodam za 50 € (nova je tam okoli 100 €). Zamenjat jo pa ni tok simpel, kot izgleda na prvi pogled, sploh če ti kakšna gumica pade dol v oklep, potem imaš kar velik za počet. Sem jo mazal z nekimi antirain zadevami in to fino odbija kapljice če je dež, a proti megli pa žal ni pomoči, edino vsake par km se ustavit in jo brisat z gobo.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Enkrat sem na tem forumu videl eno fino tabelo o tehničnih lastnostih maxiskuterjev, ki jo je naredil nekdo s foruma. A mi lahko kdo prosim pomaga, kje to najdem??

Najlepša hvala!

Objavljeno
Enkrat sem na tem forumu videl eno fino tabelo o tehničnih lastnostih maxiskuterjev, ki jo je naredil nekdo s foruma. A mi lahko kdo prosim pomaga, kje to najdem??

Najlepša hvala!

Našel!!

Objavljeno

Pozdravljeni skuteraši,

Nisem si mogek kaj, da ne bi s ponosom napisal, da sem si pred kratkim nabavil mojmaxiscuter - x9. :winkiss:

Priložnost in "potreba" je pač nanesla, da sem pred ženo lahko upravičil nakup scuterčka in mislim da bo tako za dolgo (vedno) ostalo...lahko rečem da sem našel tisto kar sem dolga leta iskal!

Sedaj spet vsak dan odhajam, oz. se peljem z veseljem na siht :naughty:

Nabavil sem ga v Italiji, kjer je (rabljeno) res velika loterija, ampak za enkrat mislim da mi ni šlo slabo...

Edino barva.. metalik zelena, mi ni glih po okusu, čeprav sem se je zdaj že kar navadil...bom prilepil kakšno slikco.

lp

Objavljeno
Pozdravljeni skuteraši,

Nisem si mogek kaj, da ne bi s ponosom napisal, da sem si pred kratkim nabavil mojmaxiscuter - x9. :winkiss:

Priložnost in "potreba" je pač nanesla, da sem pred ženo lahko upravičil nakup scuterčka in mislim da bo tako za dolgo (vedno) ostalo...lahko rečem da sem našel tisto kar sem dolga leta iskal!

Sedaj spet vsak dan odhajam, oz. se peljem z veseljem na siht :naughty:

Nabavil sem ga v Italiji, kjer je (rabljeno) res velika loterija, ampak za enkrat mislim da mi ni šlo slabo...

Edino barva.. metalik zelena, mi ni glih po okusu, čeprav sem se je zdaj že kar navadil...bom prilepil kakšno slikco.

lp

Dobrodošel v klubu!

In naj ti dolgo in dobro služi nova igračka!

Objavljeno

pozdravljeni!

V jesen sem peljal skuter na redni servis,olje in take stvari....ob enem sem serviserja prosil da naj nastavi prosti tek ker se je motor zaganjal .Predim po skuter in serviser pravi da je bilo treba malo treba nastaviti "frgazar". In včeraj po treh mesecih ko je bilo lepo vreme jaz veselo na skuter in skuter nikamor,tudi ko se je segrel,kot bi se vozil z 50ccm.Gre za skuter Malaguti Madison k400 z prevoženimi 10000km.Ali imam kdo kako idejo kaj bi lahko bilo,preden ga ob prvem lepem vremenu peljem nazaj in da mi serviser ne bo prodajal buč!!!!

Hvala za odgovore.

Objavljeno

Podrobneje opiši tvojo zadevo. Speljuje počasi, ima luknjo pri speljevanju, ne razvije običajne končne hitrosti itd.

Objavljeno

Pozdrav.

Ja res je speljuje počasi in tudi pospešuje počasi končna pa samo 110,drugače 150,zdi se mi kot bi motor dihal po slamci,kot bi mu odvzel zrak.Luknje ni nobene in tudi cuka ne,ni moči.Pred servisom je motor delal normalno.

Hvala za pomoč.

Objavljeno

Hm, če je prej šel normalno in je napaka nastala naenkrat je možno, da je kakšna smet prišla v fergazer. Če se je pa stanje slabšalo na daljše obdobje, potem pa je lahko krivda tudi pri jermenu ali valjčkih (možne se tudi fedrce ali povratna fedra). Še dobro, da sem prešaltal na motor, da se mi s tem več ni treba ubadat.

Objavljeno

V kolikor si opisal stanje motorja in servis ti priporočam da zamenjaš gorivo,pregledaš zračni filter ter svečko, če pol ne bo nič pa je treba snet vplinjač ga namočit v rastopino za čiščenje vplinjačev ter ga dobro spihat,enaki problem sem imel na burgmanu 250 ker ima ECOventil pol pa povratek plina kroži skozi vplinjač in ga počasi zamaši. Pri prvem servisu sem blindiral ter odklopil ECO ventil pa je pol bila očutna razlika pri moči in hitrosti, montiranega pa imajo samo zaradi homologacije za manše izpušne zmesi tako da to je le eden viška parazit na motorju. Povseverjetnosti je uplinjač,slabo pa tudi ni če še prej zmeriš koliko ti polni akumolator,pti 1500 obratov mora minimalno 12.5 pri višjih obratih pa 14.

Objavljeno
pozdravljeni!

V jesen sem peljal skuter na redni servis,olje in take stvari....ob enem sem serviserja prosil da naj nastavi prosti tek ker se je motor zaganjal .Predim po skuter in serviser pravi da je bilo treba malo treba nastaviti "frgazar". In včeraj po treh mesecih ko je bilo lepo vreme jaz veselo na skuter in skuter nikamor,tudi ko se je segrel,kot bi se vozil z 50ccm.Gre za skuter Malaguti Madison k400 z prevoženimi 10000km.Ali imam kdo kako idejo kaj bi lahko bilo,preden ga ob prvem lepem vremenu peljem nazaj in da mi serviser ne bo prodajal buč!!!!

Hvala za odgovore.

Če sem prav razumel, se je stanje poslabšalo po servisu. Zato se jaz na tvojem mestu ne bi ubadal z njim, ampak bi ga lepo peljal nazaj, saj so oni zajebal...

Objavljeno

Jaz sem razumel, da je vmes preteklo obdobje 3 mescev in se je potem zadeva poslabšala :hmm: Zdaj me samo zanima, če je skuter to obdobje stal ali je bil vožen.

Objavljeno

pozdravljen

najprej hvala za odgovore.res je skuter je stal 3 mesece,sprašujem pa zato ker je nastavljat prosti tekoz."frgazar".motor sem pripeljal s kombijem z servisa ker je bilo mraz,tako da ga nisem mogel sprobat.ko sem se v nedeljo peljal se je pojavila težava.motor bom sigurno peljal nazaj na servis,sprašujem pa zato,ker se na te stvari ne spoznam in da ne bo na servisu ves pameten pa da oni niso krivi.....

lep pozdrav

Objavljeno

Če ti je nastavljal uplinjač pa če ima motor čez 10.000 prevoženih je najbolje da ga serviserju reklamiraš ker bo mogel očistit cel uplinjač, jaz ti lahko povem iz lastnih izkušenj ko sem imel burgmana 250 sem naredil kompleten servis od A-Ž pol pa sem še hotel nastavit plombiran vijak na vplinjaču pa kako sem ga premaknil se je pod prostim tekom zaganjal in ni šel več kot 80 km na h. Snamem vplinjaš ga rastavim in sem ugotovil da je od znotraj po vplinjaču čisto tanek sloj ki so ga ustvarile saje od ECO ventila in kakor sem jaz premaknil vijak so se delci zabili dizo ki ima odprtino za najmanšo iglo. Ko sem ga sčistil in odstranil ECO ventil mi je šel skoraj kot 400 samo da sem še imel malosi varjator. Upam da boš uspešno odpravil napako,pa mislim da imaš dobrega serviserja da obvlada stvar. LP.

Objavljeno

pozdravljeni.

napaka odpravljena.včeraj peljal motor na servis,in ko je v jesen nastavljal "frgazar"in ga še očistil tako je rekel,je pri sestavljanju prišlo do napake.menbrana se ni dobro usedla in je vlekel zrak.včeraj peljal in spet leti tako kot treba.

Hvala za pomoč in odgovore pa še veliko varnih kilometrov

Peter

Objavljeno
Pa nekaj mi daje slutit, da ga bom tudi kdaj pogrnil na tla med ustavljanjem/prestavljanjem, saj mi je malce visok... :huh:

Heh, jaz sem precej majhen pa sem se hitro navadil na precej visok sedež (zame seveda), ko stojim, se samo z vršički prstov dotikam tal. Sem ga pa enkrat prav neumno položil, namreč s prvim kolesom sem zapeljal na "ležečega policaja", precej zajetnega, se ustavil in ko sem spusti nogo tal ni bilo. Zaradi dvignjenega sprednjega dela so bila centi ali dva nižje. Predno sem ugotovil kaj je narobe, je bil motor že toliko nagnjen, da ga nisem mogel več zadržati. Škode na srečo ni bilo nobene, se je pa poznalo na samozavesti (glih pred polno postajo mestnega prometa :headbang: ).

Objavljeno

hihi, imam podobno izkušnjo iz prejšnjega skuterja, ki pa je bil na srečo nižji in lažji, tako da sem ga uspel zadržati. kako si pa potem pobral to kravo iz tal? to je pa po moje poglavje zase, sploh če nimaš nikogar v bližini da bi ti pomagal...

drugače pa sem jaz zaenkrat to "malce" rešil z gorskimi čevlji, ki imajo malo debelejši podplat. ko se začne sezona, pa imam že nagledane Held-ove čevlje/škornje, ki izgledajo precej civilno, hkrati pa precej gredo nad gleženj, tako da vredu ščitijo nogo.

pa še eno finto sem kar hitro pogruntal. preden se motor čisto ustavi, stisnem kar močno sprednjo bremzo in motor se prav prijazno počepne spredaj za par cm nižje :naughty:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

:worship: Pravkar prišel s servisa, na X9 500 zamenju olje, filter oljni in zračni, svečka in zadnje ploščice. Materijal prišel 103, eur delo pa 60, meni se zdi velik. Kaj vi pravite, do poletja moram zamenjati še zadnjo gumo savina 75 eur pa montaža 20eur, spet 100eur po malem + registracija= moj bankrot kmalu :headbang:

Objavljeno
:worship: Pravkar prišel s servisa, na X9 500 zamenju olje, filter oljni in zračni, svečka in zadnje ploščice. Materijal prišel 103, eur delo pa 60, meni se zdi velik. Kaj vi pravite, do poletja moram zamenjati še zadnjo gumo savina 75 eur pa montaža 20eur, spet 100eur po malem + registracija= moj bankrot kmalu :headbang:

Vsekakor si dal veliko ,pomojem so največ nanesle ploščice ker si dal originalne. Jaz kupujem stalno ponaredek neke dobre firme ki so popolnoma ok, če so pa kakšne dražje jih pa dam ferodi v Celju obnovit zelo poceni ali pa jih kar tam kupim, servise pa itak delam sam olje polsintetika shell+svečka+olni filter, zračni se pa tako očisti vse, skupaj ne pride več kot tam nekje okrog 35 eur. Z serviserji sem imel slabe izkušnje in si že mnogo let servisiram sam vse tipe motorjev ker je to moj hobi.

Objavljeno
:worship: Pravkar prišel s servisa, na X9 500 zamenju olje, filter oljni in zračni, svečka in zadnje ploščice. Materijal prišel 103, eur delo pa 60, meni se zdi velik. Kaj vi pravite, do poletja moram zamenjati še zadnjo gumo savina 75 eur pa montaža 20eur, spet 100eur po malem + registracija= moj bankrot kmalu :headbang:

No ja jaz bi rekel da je v mejah normale :? ali pa "malo" drago. Zadnja guma pa se mi zdi draga. Jaz sem dal za obe in montažo cca 125 EUR če se prav spomnim. Pobrskaj malo nazaj ko je potekala debata o gumah.

Registracija pa ja ni strašna 50% popusta iz avto zavarovanja pa še nekaj na "neodjavljanje" vse skupaj ne sme biti več kot 140 EUR (toliko sem plačal lani).

LP

Objavljeno
:worship: Pravkar prišel s servisa, na X9 500 zamenju olje, filter oljni in zračni, svečka in zadnje ploščice. Materijal prišel 103, eur delo pa 60, meni se zdi velik. Kaj vi pravite, do poletja moram zamenjati še zadnjo gumo savina 75 eur pa montaža 20eur, spet 100eur po malem + registracija= moj bankrot kmalu :headbang:

Mah kakšen bankrot?! Če boš z registracijo, ki stane manj kot 100 € bankrotiral, potem pa skuter kar takoj prodaj. Pa če za gume vprašaš kje drugje kot v timmg, ,koš ugotovil, da z gumami guli kot prasec. Obe Savini gumi skupaj dobiš že za 100 €.

Objavljeno

V timmgju ponavadi dobiš neoriginalne ploščice, ki so pol ceneje od originalnih, vsaj na 250 X9 sem jih dobil. Bolj je verjetno problem cena novega zračnega filtra. ;)

Objavljeno
Če ti je nastavljal uplinjač pa če ima motor čez 10.000 prevoženih je najbolje da ga serviserju reklamiraš ker bo mogel očistit cel uplinjač, jaz ti lahko povem iz lastnih izkušenj ko sem imel burgmana 250 sem naredil kompleten servis od A-Ž pol pa sem še hotel nastavit plombiran vijak na vplinjaču pa kako sem ga premaknil se je pod prostim tekom zaganjal in ni šel več kot 80 km na h. Snamem vplinjaš ga rastavim in sem ugotovil da je od znotraj po vplinjaču čisto tanek sloj ki so ga ustvarile saje od ECO ventila in kakor sem jaz premaknil vijak so se delci zabili dizo ki ima odprtino za najmanšo iglo. Ko sem ga sčistil in odstranil ECO ventil mi je šel skoraj kot 400 samo da sem še imel malosi varjator. Upam da boš uspešno odpravil napako,pa mislim da imaš dobrega serviserja da obvlada stvar. LP.

Hm... ECO ventil. Kaj ima tak ventil tudi Piaggio X9 180.

Z mojo X9 180 sem prevozil že kar nekaj, imam jo že 1leto in sem zelo zadovoljen. Ampak sedaj so se potrebe po moči povečale. Tako da razmišljam o nakupu močnejšega SKUTERJA oziroma kaj bi lahko naredil, da bi pri mojem skuterju pridobil malo moči? Kajti mojega mi je škoda prodat. Kaj mi svetujete?

LP.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!