Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Če je akumolator starejši od dveh let in je preživel že šok kot si ga opisal ti svetujem da ga samo odstraniš in kupiš novega saj niso več tako dragi,malo pobrskaj po netu in če se le da kupi suh(gelast) akumolator ker je dosti bolši od tekočinskega. V nasprotnem primeru te lahko ta akumolator stane veliko več ker je na udaru strator zaradi pomankanja rezervne energije napetosti in menjava tega ni poceni šport, to ti pa lahko povem iz lastnih izkušenj ker sem lani zamenjal tri stratorje na različnih motorjih samo zaradi preizčrpanih akumolatorjev,posebej če delaš daljše ture je 100% da ti odpove strator ter regulator napetosti. LP.

No, včeraj je bil na vožnji in ni nič več lučke blo. Danes zjutraj, po noči zunaj, na temperaturi pod 5 stopinj, je vžgal enako kot lani jeseni - 2-3 obrate motorja in je zletel. Zdaj ga bom pustil notri in malo bolj opazoval, pred kako daljšo ali večdnevno turo pa ga bom verjetno res menjal... da si malo porazdelim stroške (zdaj je bil jermen in servis, drugi mesec registracija, če bo "vse ok" za akujem, pa nekje maja menjam aku).

Objavljeno
No, včeraj je bil na vožnji in ni nič več lučke blo. Danes zjutraj, po noči zunaj, na temperaturi pod 5 stopinj, je vžgal enako kot lani jeseni - 2-3 obrate motorja in je zletel. Zdaj ga bom pustil notri in malo bolj opazoval, pred kako daljšo ali večdnevno turo pa ga bom verjetno res menjal... da si malo porazdelim stroške (zdaj je bil jermen in servis, drugi mesec registracija, če bo "vse ok" za akujem, pa nekje maja menjam aku).

Drugače pa lahko pri podjetju CTEK dobiš indikator stanja akumulatorja. Imajo dva modela: COMFORT INDICATOR PANEL in COMFORT INDICATOR EYELET. Mislim da nanj potem priklopiš tudi polnilec.

Za cene pa se pozanimaj pri KMC v Ljubljani.

post-4877-1236007185_thumb.jpg

post-4877-1236007196_thumb.jpg

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Prispela tunel torba. Dovolj prostora za N32 :worship:. Ima tudi jermen da jo uporabljaš kot "prenosno" torbo.

post-4877-1237112878_thumb.jpg

post-4877-1237112912_thumb.jpg

Objavljeno
Prispela tunel torba. Dovolj prostora za N32 :worship: . Ima tudi jermen da jo uporabljaš kot "prenosno" torbo.

Kje si jo kupil in koliko je bila?

Objavljeno
Kje si jo kupil in koliko je bila?

Delta team Krško, ali pa vsi prodajalci Yamahe. Cena 59,71 EUR + 3 EUR poštnine če naročiš v Krškem.

Objavljeno
Delta team Krško, ali pa vsi prodajalci Yamahe. Cena 59,71 EUR + 3 EUR poštnine če naročiš v Krškem.

Hvala! Si bom pogledal!

Objavljeno
Delta team Krško, ali pa vsi prodajalci Yamahe. Cena 59,71 EUR + 3 EUR poštnine če naročiš v Krškem.

Te greben torbe za scooter so res odlične za dolgo pot, vanjo gredo vse drobnarije za na pot in snameš jo brez problema. V Louisu jih imajo vseh vrst in velikosti, meni je ta 22l za 35eur kar uredo nakup. LP.

Objavljeno

Včeraj namontiral akku v maxija in je po 4 mesecih neuporabe napetost še vedno bila 12,5 volta (merjeno z multimetrom, napetost pod kontaktom je kazala 12V, display skuterja) brez kakršnegakoli polnjenja pa tudi vžgal je iz prve brez težav.... Tako da se naslednji vikend že vozimo, če bo vreme suho...

Objavljeno
Včeraj namontiral akku v maxija in je po 4 mesecih neuporabe napetost še vedno bila 12,5 volta (merjeno z multimetrom, napetost pod kontaktom je kazala 12V, display skuterja) brez kakršnegakoli polnjenja pa tudi vžgal je iz prve brez težav.... Tako da se naslednji vikend že vozimo, če bo vreme suho...

No potem se bom enkrat pripeljal v "tvoje" konce, Ti pa boš vodič do kake dobre gostilne za kosilo in :kava: . Treba je priznati da skoraj nikoli :blush: ne grem (gremo) v tisto smer.

Drugače pa kaj pravite na tole "@Brane dirka v Buzetu" :hmm: , bo treba "odpret" sezono. Drugače pa predloge na plan B)

@Drejči sem našel izpuh zate, samo ne poznam proizvajalca :slap:, kako napreduje "friziranje"? Kakšne spremembe?

post-4877-1237231021_thumb.jpg

post-4877-1237231068_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

:) sem ga že videl na italijanskem eBay-u. Cena je ≈350€. Gre pa za G&G firmo katere angleška stran je tu .

Imajo pa izpuhe tudi za T-Maxa ;)

Popravljeno . Popravil Drejči
Objavljeno

skuterist , zdaj si me pa dobil predvsem kar se dobrih gostiln tiče, bi mogel malo razmislit pa odvisno kakšna hrana ti je všeč, morska, odojk... ga moram pa še na servis v lj pelat da se sezona lahk začne, vsaj pri meni je otvoritev na "velikonočn pondelk".

Objavljeno

Članek s Motorrada (13.2.2009). Kot kaže BMW-ju "počasi" diši tudi segment maxi skuterjev :hmm: . Drugače pa zanimivi "absolutni" zmagovalec :grim :grrr

@Hornet ko se malo segreje, toliko da bom lahko štartal "zgodaj" zjutraj :krneki: se Ti oglasim, potem pa bova skupaj že kaj našla (sem vsejedec :P ).

post-4877-1237577237_thumb.jpg

Objavljeno
:) sem ga že videl na italijanskem eBay-u. Cena je ≈350€. Gre pa za G&G firmo katere angleška stran je tu .

Imajo pa izpuhe tudi za T-Maxa ;)

Ne vem če sem že prilepil, tole je odgovor z Nexus foruma v Italiji od enega uporabnika, ki je svojega kar nafriziral. Osebno menim, da se izpuh za ta denar ne splača, preveč denarja praktično samo za zvok. No vsak se sam odloča... Jaz bom montiral samo Jcosto.

Hi, first of all sorry for my bad english...

yes i agree with you when you said that costa is better than malossi but this only in permormance.

the durability of costa is very low, its "rolls" are different of malossi and you have to replace them very fast and so the performance of the variator decrease quikly...

if you want to buy an aftermarket variator the best choice is malossi or polini (but only the 8 rolls)...

If you need something else write us.

about the exhoust... the best choice are malossi (very expensive) or giannelli (cheeper).

these two exhoust are the same, the only differences are the final part, and the material that cover the exhoust (alluminium for giannelli and steel for malossi). This is the reason because malossi is more expensive than giannelli. but the tube inside of them are the same, and so also the performance of them are the same. the sound is a bit different because of the different material.

the other axhoust (like mivv, or leo sbk, or galasetti), are good only at very high rpm, but at low rpm the exhoust creates a hole of torque... to solve this problem (hole of torque) you can use very thin rolls (like 14g or lower).

Objavljeno

Torej, danes kupil in tudi zamenjal regulator napetosti. Njegova cena je bila 112,90€ menjava pa pestra. Po malce iskanja, čeprav smo v trgovini pogledali kje naj bi bil, sem ga našel pod hlabilnikom. Sedaj napetost tudi pri polni hitrosti ne preseže 13,8V

Zamenjal sem tudi ročico zavore (11,17€), ki sem jo skrivil ob tisti nezgodi pred mesecem dni, ter oljni in zračni filter in olje.

Sedaj sem pripravljen. :)

Objavljeno
Torej, danes kupil in tudi zamenjal regulator napetosti. Njegova cena je bila 112,90€ menjava pa pestra. Po malce iskanja, čeprav smo v trgovini pogledali kje naj bi bil, sem ga našel pod hlabilnikom. Sedaj napetost tudi pri polni hitrosti ne preseže 13,8V

Zamenjal sem tudi ročico zavore (11,17€), ki sem jo skrivil ob tisti nezgodi pred mesecem dni, ter oljni in zračni filter in olje.

Sedaj sem pripravljen. :)

Če še boš kdaj kaj sam šravfal ti po PM pošljem celoten manual za nexus 500. LP.

Objavljeno (popravljeno)
Če še boš kdaj kaj sam šravfal ti po PM pošljem celoten manual za nexus 500. LP.

Saj ga imam, vseh 500+ strani in za obe verziji, navadno in ie, a nisem notri razen ene slikice, kjer se ga vidi poleg hupe, našel podatka kje naj bi se ta hudič nahajal. No ja, sedaj sem zrihtal in mi celo ni ostalo nič na tleh, pri sestavljanju nazaj, še štirje vijaki so bili premalo! :) Ugotovil sem tudi zakaj bi se moj stari regulator lahko poslovil. Niti en sam samcat konektor na tem mojem sesalcu ni kakorkoli izoliran! Kabli so že lepo v ceveh in bužirkah, konektorji pač ne. Tiste katere sem lahko dosegel sem povil, tako da upam, da bo sedaj mir.

Variator in jermen pa še vedno čakata vgradnjo, tako da se ti sigurno oglasim. Sedaj si upam tudi malce dlje brez bojazni, da mi regulator zopet uniči akumulator.

Popravljeno . Popravil Drejči
Objavljeno (popravljeno)

Variator in jermen pa še vedno čakata vgradnjo, tako da se ti sigurno oglasim. Sedaj si upam tudi malce dlje brez bojazni, da mi regulator zopet uniči akumulator.

Popravljeno . Popravil ssabic
Objavljeno
Variator in jermen pa še vedno čakata vgradnjo, tako da se ti sigurno oglasim. Sedaj si upam tudi malce dlje brez bojazni, da mi regulator zopet uniči akumulator.

Pozdravljeni, zanima me kje najceneje dobim jermen za x9 500 in pri prevoženih 13000 km, a moram še kaj drugega zamenjati, mislim valjčke ali kaj drugega pri jermenu.

lp

Valčki se pregledajo ter pvc drsniki in če so potrebni se zamenjajo, ni pa slabo če jih zamenjaš hkrati z jermenom(od obrabe je odvisno kakšna je vožnja in kje-mestna),hkrati tudi pregledaš in spihaš cel varijomat ter očistiš obloge in pregledaš ležaje. Mislim da so sedaj deli kar povsod prebližno z enako ceno in ti je najbolj dostopno v LJ Piaggio center. Tudi jaz tam večkrat naročim kakšen del ker je ponavadi kar na zalogi, če ne pa malo zavrti telefon in se še drugod pozanimaj. Jermen pa tudi zdrži kamot 20 000km če je motor normalno vožen v normativu pa piše na 12 000km. Razderi in poglej pol boš pa točno videl pri čem si. LP

Objavljeno
Variator in jermen pa še vedno čakata vgradnjo, tako da se ti sigurno oglasim. Sedaj si upam tudi malce dlje brez bojazni, da mi regulator zopet uniči akumulator.

No saj smo rekli da gremo "eno" lepo soboto ali nedeljo do @X-Raiderja pogledat njegovega Burgmana, pa Ti lahko tole še "usput" zamenja :whistle: .

Objavljeno
No saj smo rekli da gremo "eno" lepo soboto ali nedeljo do @X-Raiderja pogledat njegovega Burgmana, pa Ti lahko tole še "usput" zamenja :whistle: .

Ja, zdaj grem rade volje tudi gor (me ne skrbi več štrom :naughty: ) a nisem ziher, da gre za "usput" poseg. Pa saj bi sam menjal, na 50ccm sem sam, a nimam nobenega orodja pa tudi izkušenj ne.

Za soboto, recimo, je za sedaj napovedano delno jasno vreme v vaših koncih...

Objavljeno
Pozdravljeni, zanima me kje najceneje dobim jermen za x9 500 in pri prevoženih 13000 km, a moram še kaj drugega zamenjati, mislim valjčke ali kaj drugega pri jermenu.

Koliko pride original jermen ne bi vedel, je pa @Valentin enkrat omenil, da bo ob naslednji menjavi raje vzel Malossi-jev jermen saj naj bi bil cenejši od originala. Cena Malossija pa je omenjena nekaj strani nazaj, mislim pa da pride ~75€

Objavljeno
Ja, zdaj grem rade volje tudi gor (me ne skrbi več štrom :naughty: ) a nisem ziher, da gre za "usput" poseg. Pa saj bi sam menjal, na 50ccm sem sam, a nimam nobenega orodja pa tudi izkušenj ne.

Za soboto, recimo, je za sedaj napovedano delno jasno vreme v vaših koncih...

Napiši mi po PM kaj vse bi menjal in ti odgovorim koliko gre časa za to in kdaj bi to menjala. :hmm: Vsekakor pa se lahk oglasite kadar bo res lepo vreme in ga že jaz morda registriram do tedaj in naredimo skupaj kakšen krog. :worship: LP.

Objavljeno

Pozdravljeni,

no tale torbica se nahaja sedaj v mojem lastništvu, dobili so jih v TC motoshopu v ljubljani.

Torej, vanjo gre moj Garmin 360T. Ta model ima še anteno na preklop, ki mora biti vklopljena, da GPS lovi. No, v trgovini mi model vztrajno trdi, da antena ni potrebna in da gre moter največji nuvi. pa sem svojega prinsel prav zato, ker vem, da novejši modeli nimajo preklopne antene...no, po mukah sem jih prepričal, da naj ga namestijo razklopljenega in ravno tako sede v torbico, torej je prostora dovolj. na spodnji strani ima tudi malo odprtino na zadrgo za napajanje GPSja, vse zadrge so vodotesne, da je pa "ziher" je pa čez celotno torbico možno povezniti tudi prozorno pregrinjalo (v kompletu) ki jo še dodatno zaščiti. Vse se zalepi z "mački", trakovi so dovooooolj dolgi, da gredo okrog vsake balance in vse se varno in trdno pripne kamorkoli.

Prostora v torbici je še za svinčnik, ki se zatakne in pa še en predalček, jaz sem notri spravil trotl fotoaparat. torej za najnujnejše stvari, ki jih pri navigaciji in navigiranju rabimo.

skratka, za 36€ je nakup zanimiv.

se vidimo!

LP

Se Ti oglasim s PM.

Za vse lastnike navigacije pa sem zasledil zanimivo rešitev za pritrditev na motor ali maxija, pa še "vodoodporna" je.

držalo Givi S850

Objavljeno
Pozdravljeni,

no tale torbica se nahaja sedaj v mojem lastništvu.

Te lahko prosim, da mi izmeriš višino in širino vidnega polja? Sam mislim dat not mobitel z navigacjo (SE P1i), pa se bojim, da bi mi tipke ostale v vidnem polju, ekran pa pobegnil iz vidnega polja na vrhu.

Hvala!

Objavljeno
Pozdravljeni,

no tale torbica se nahaja sedaj v mojem lastništvu, dobili so jih v TC motoshopu v ljubljani.

Torej, vanjo gre moj Garmin 360T. Ta model ima še anteno na preklop, ki mora biti vklopljena, da GPS lovi. No, v trgovini mi model vztrajno trdi, da antena ni potrebna in da gre moter največji nuvi. pa sem svojega prinsel prav zato, ker vem, da novejši modeli nimajo preklopne antene...no, po mukah sem jih prepričal, da naj ga namestijo razklopljenega in ravno tako sede v torbico, torej je prostora dovolj. na spodnji strani ima tudi malo odprtino na zadrgo za napajanje GPSja, vse zadrge so vodotesne, da je pa "ziher" je pa čez celotno torbico možno povezniti tudi prozorno pregrinjalo (v kompletu) ki jo še dodatno zaščiti. Vse se zalepi z "mački", trakovi so dovooooolj dolgi, da gredo okrog vsake balance in vse se varno in trdno pripne kamorkoli.

Prostora v torbici je še za svinčnik, ki se zatakne in pa še en predalček, jaz sem notri spravil trotl fotoaparat. torej za najnujnejše stvari, ki jih pri navigaciji in navigiranju rabimo.

skratka, za 36€ je nakup zanimiv.

se vidimo!

LP

:OK: Hvala.

Vreme za vikend je zaenkrat napovedano lepo,a gremo navijat za @Braneta ? Mogoče je za prvič malo predaleč :hmm: . Skratka počasi bi se lahko kaj dogovorili.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!