sesir Objavljeno April 23, 2009 Opozori Objavljeno April 23, 2009 Ko števec neha delat gre kupit samo polž?Ve kdo kolk kaj to stane?
Dinotti Objavljeno April 23, 2009 Opozori Objavljeno April 23, 2009 sej res:) 150/70/14 in 110/7016 Sm gledu te pirelli diablo,za maxi skuterje.
Drejči Objavljeno April 24, 2009 Opozori Objavljeno April 24, 2009 sej res:) 150/70/14 in 110/7016 Sm gledu te pirelli diablo,za maxi skuterje. Sam imam izkušnje le z Michelin Pilot Sport, a jih za tvojega ni na voljo, so le Gold Standard s katerimi pa mislim, da kar nekaj uporabnikov tu ni bilo ravno zadovoljnih. Pirelli Diablo naj bi bile dobre, mislim, da jih ima na svojem Burgmanu @x raider (sem zanč mal firbcal )
Scarabeo 500 Objavljeno April 24, 2009 Opozori Objavljeno April 24, 2009 Vozil sem na gumah Michelin Gold standard, Sava in Pireli ST 66. Na mojem motorju se je daleč najbolje obnesla Pirelli st 66, je pa to še kar grob profil, kar pa je meni ustrezalo. Michelin in Sava sta se hitro obrabljali in imeli slabo smerno stabilnost. Scarabeo 500
Dinotti Objavljeno April 24, 2009 Opozori Objavljeno April 24, 2009 Sej pravim,da teh dimenzij saj v pari ne ponuja dosti firm.Edino Pirelli ima komplet in to gume iz iste zmesi kot so za motocikle.Bom kr te Diablo nabavu:)
Scarabeo 500 Objavljeno April 24, 2009 Opozori Objavljeno April 24, 2009 Sicer ne vem kakšne dimenzije imaš, lahko pa malo po teh linkih pogledaš, pa še cene malo primerjaš. Pa še komu v pomoč. http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cf...rradreifen.html http://www.moto-gume.si/start.html http://www.preisroboter.de/search.php?sear...amp;x=0&y=0 Scarabeo
Dinotti Objavljeno April 24, 2009 Opozori Objavljeno April 24, 2009 110/70/16 in 150/70/14 sm kr naroču pri moto-gume pirelli diablo scooter. Zdej me pa zanima če kdo ima Service manual za piaggio Beverly 500 l.06?
Dinotti Objavljeno April 25, 2009 Opozori Objavljeno April 25, 2009 Mogoče kdo vr,zakaj mi kos pustim krmilo iz rok mi okoli 60-50 kmh začne krmilo nenadzorovano opletati do te meje,da lahko padem(tank sllaper)?Jaz sumim gume?
debitel Objavljeno April 25, 2009 Opozori Objavljeno April 25, 2009 Mogoče kdo vr,zakaj mi kos pustim krmilo iz rok mi okoli 60-50 kmh začne krmilo nenadzorovano opletati do te meje,da lahko padem(tank sllaper)?Jaz sumim gume? Ni nujno da so gume, lahko je kovček, ali obtežke na balanci... lahko je marsikaj...
Drejči Objavljeno April 26, 2009 Opozori Objavljeno April 26, 2009 A če kovčka nimaš in je tudi sicer s skuterjem vse ok, potem so res lahko gume. Sicer pa, saj jih nameravaš zamenjati, ne? Boš kmalu ugotovil ali so gume ali kaj drugega. :naughty: Je bila nekaj časa nazaj debata tudi tu o tem pojavu, pa mislim, da nismo nič pametnega pogruntal in so bile gume še najbolj verjetni krivec.
Scarabeo 500 Objavljeno April 26, 2009 Opozori Objavljeno April 26, 2009 Tresenje je kar pogost pojav. Ko boš zamenjal gume pa boš hitro ugotovil, da so bile prav te krive. Tudi na mojem so se pojavljale te vibracije - tresenje. Ko sem zamenjal gume pa je bilo vredu par tisoč km, nato se je zopet pojavilo rahlo tresenje in se stopnjevalo z obrabo. Tresenje se je pojavljalo pri umirjeni - konstantni vožnji. Gume dol pa bo. Jaz sem zmeraj vozil z vsemi tremi kovčki, ki pa nikoli niso bili vzrok tresenju. Scarabeo
Dinotti Objavljeno April 26, 2009 Opozori Objavljeno April 26, 2009 (popravljeno) Pozabil,sem napisati,da sem dobil dvoje obtežke za balanco in sem,dal lažje gor.Bom vrnil ta težje,da poročam stanje. Me pa zanima še nekaj?Se pogleda nivo olja v motorju ko palčko dokonca priviješ in nato odviješ ter odčitaš stanje,ali odviješ,obrišeš in vstaviš(brez privijanja),ter nato odčitaš? Popravljeno April 26, 2009. Popravil Dinotti
Scarabeo 500 Objavljeno April 26, 2009 Opozori Objavljeno April 26, 2009 Nivo olja sem jaz kontroliral, ko je bila palčka privita. Nalival sem nekje na tri četrtine razdelka, zmeraj pa sem dolil, če je bilo olje pod polovico. Pa redno ga menjaj in mašinca bo lavfala. Scarabeo
Valentin Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 (popravljeno) Me pa sedaj zanimajo vtisi @Valentina, upam da se kaj oglasi na forumu. In sicer, ali je bilo še kaj razlike po tem, ko si zamenjal še izpuh. Saj si menjal posebej in ne oboje hkrati? Kaj ne? Ne vem, to izboljšanje vozne dinamike me je resnično presenetilo. Sem si mislil, dobro, malo bo boljše cuknil z mesta, to pa je to. Pa sploh ne. Uff... res se lepše pelje, se sploh ne da opisati, je treba probat! Me zanima kaj se zgodi če menjam še sklopko Pred menjavo variatorja so mi obrati že pri ene 170km/h po števcu padli v blokado (8000 obratov), po menjavi pa sem isto hitrost dosegel že z ene 500 obratov manj. Občutke ob menjavi izpuha sem opisal tukaj. V bistvu mi je izpuh 'prinesel' nazaj tistih 500 obratov do rdečega polja. Tako, da je menjava izpuha bolj pripomogla k večji končni brzini, kot večjim pospeškom. Levji delež pri pospeških in odzivnostjo motorja ima seveda Malossi. Popravljeno April 28, 2009. Popravil Valentin
e_boy Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 ...No, ta strah je bil povsem odveč in če lahko kaj predlagam vsem voznikom maxijev je to gotovo menjava variomata. Sploh ne gre za to, da so sedaj pospeški boljši in je tudi končna hitrost za las višja, gre za način podajanja moči in navora. Tovarniški variator je imel nekakšnjo luknjo v moči med tri in štiri tisoč obrati, kar se je najbolj poznalo pri prehitevanjih in ob vožnji skozi zaprte ovinke, ko potrebuješ moč pri izhodu iz ovinka, a te moči ni bilo nikjer in je prišla šele, ko si bil že zunaj. Torej prepozno. Tega sedaj ni več. Območje motornih vrtljajev se je dvignilo za kakšnih tisoč obratov in to je popolnoma spremenilo izkušnjo. Sedaj je prehitevanje odločno in gladko, ter nizanje zaprtih ovinkov v užitek eno prasanje...ce pr Nexusu pise max.180km/h je vrjetn zamenjan variator al mogoce se kj druzga?
Drejči Objavljeno April 28, 2009 Opozori Objavljeno April 28, 2009 Ne vem, moj pride le do 177km/h po števcu. Prav tako @debitelov. Morda je menjan le variomat, morda kaj drugega, morda vse. To bi lastnik najbolje vedel.
debitel Objavljeno April 30, 2009 Opozori Objavljeno April 30, 2009 Lahko samo rečem, da je prišel paket, predvidevam da so not lažji JCosta valjčki. Test in menjava sledi kmalu, potem bomo videli, če je končna kaj boljša.
peroVXR Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 Mam eno vprašanje glede runnerja VX 125? Lansko leto sm mel servis (menjava jermena). Pred tem je mel motor končno 115kmh (po klancu navzdol se je zavrtel tudi do 125kmh). Po menjavi jermena pa ima še vedno dobre pospeške kot prej ampak noče noče iti čez 110kmh (tudi po hudem klancu navzdol ne!). Do 105kmh pospešuje normalno pol pa dobim občutek da ga nekaj zavira...zvok je enak kot da bi spustil gas. A se komu sanja kaj bi blo? A je možno da mi je na servisu dal napačen jermen gor? lp
x raider Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 Mam eno vprašanje glede runnerja VX 125? Lansko leto sm mel servis (menjava jermena). Pred tem je mel motor končno 115kmh (po klancu navzdol se je zavrtel tudi do 125kmh). Po menjavi jermena pa ima še vedno dobre pospeške kot prej ampak noče noče iti čez 110kmh (tudi po hudem klancu navzdol ne!). Do 105kmh pospešuje normalno pol pa dobim občutek da ga nekaj zavira...zvok je enak kot da bi spustil gas. A se komu sanja kaj bi blo? A je možno da mi je na servisu dal napačen jermen gor? lp Vse je možno da jermen ni pravih dimenzij in kaj ti je še menjal (valčke)? Pri tem posegu v varijator če ni original nadomestni del se takoj spremeni prenos razen športni kiti. LP.
peroVXR Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 Naročeno mu je blo da zamenja jermen (redni servis) in nič drugega! Jz tud sumim da je dal napačen jermen gor. Variator verjetno ni kriv ker s pospeški ni nč narobe (pospešuje zvezno brez nekih lukenj). En dan ko bom mu cajt se morm spravit pa odprt pokrov da vidim keri jermen je not. Keri jermen pa naj bi bil notr original (dimenzije)? :unsure: Hvala za info lp
x raider Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 Naročeno mu je blo da zamenja jermen (redni servis) in nič drugega! Jz tud sumim da je dal napačen jermen gor. Variator verjetno ni kriv ker s pospeški ni nč narobe (pospešuje zvezno brez nekih lukenj). En dan ko bom mu cajt se morm spravit pa odprt pokrov da vidim keri jermen je not. Keri jermen pa naj bi bil notr original (dimenzije)? :unsure: Hvala za info lp Dimenzije točno ne vem samo ima oznako original Piaggio,najbolj važna je širina jermena če še imaš starega lahko primerjaš sumim pa da ti je zamenjal valčke. LP.
petek123 Objavljeno Maj 5, 2009 Opozori Objavljeno Maj 5, 2009 kateri pa so boljši variomati polini ali malossi pa še nekaj kaj pa izpuh ti kaj doda na moči ker je zelo drag
skuterist Objavljeno Maj 5, 2009 Opozori Objavljeno Maj 5, 2009 (popravljeno) še eno vprašanje če bi na mojem atlanticu 500 zamenjal varjator sepravi od malossia variator 2000 kaj pridobim je velika razlika v pospeških @Drejči in @Debitel imata zelo pozitivne informacije P.S. tema o izletih je namenjena "samo" izletom .) Popravljeno Maj 5, 2009. Popravil skuterist
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se