Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ko števec neha delat gre kupit samo polž?Ve kdo kolk kaj to stane?

Objavljeno

sej res:)

150/70/14 in 110/7016

Sm gledu te pirelli diablo,za maxi skuterje.

Objavljeno
sej res:)

150/70/14 in 110/7016

Sm gledu te pirelli diablo,za maxi skuterje.

Sam imam izkušnje le z Michelin Pilot Sport, a jih za tvojega ni na voljo, so le Gold Standard s katerimi pa mislim, da kar nekaj uporabnikov tu ni bilo ravno zadovoljnih. Pirelli Diablo naj bi bile dobre, mislim, da jih ima na svojem Burgmanu @x raider (sem zanč mal firbcal :) )

Objavljeno

Vozil sem na gumah Michelin Gold standard, Sava in Pireli ST 66. Na mojem motorju se je daleč najbolje obnesla Pirelli st 66, je pa to še kar grob profil, kar pa je meni ustrezalo. Michelin in Sava sta se hitro obrabljali in imeli slabo smerno stabilnost.

Scarabeo 500

Objavljeno

Sej pravim,da teh dimenzij saj v pari ne ponuja dosti firm.Edino Pirelli ima komplet in to gume iz iste zmesi kot so za motocikle.Bom kr te Diablo nabavu:)

Objavljeno

110/70/16 in 150/70/14 sm kr naroču pri moto-gume pirelli diablo scooter.

Zdej me pa zanima če kdo ima Service manual za piaggio Beverly 500 l.06?

Objavljeno

Mogoče kdo vr,zakaj mi kos pustim krmilo iz rok mi okoli 60-50 kmh začne krmilo nenadzorovano opletati do te meje,da lahko padem(tank sllaper)?Jaz sumim gume?

Objavljeno
Mogoče kdo vr,zakaj mi kos pustim krmilo iz rok mi okoli 60-50 kmh začne krmilo nenadzorovano opletati do te meje,da lahko padem(tank sllaper)?Jaz sumim gume?

Ni nujno da so gume, lahko je kovček, ali obtežke na balanci... lahko je marsikaj...

Objavljeno

A če kovčka nimaš in je tudi sicer s skuterjem vse ok, potem so res lahko gume. Sicer pa, saj jih nameravaš zamenjati, ne? Boš kmalu ugotovil ali so gume ali kaj drugega. :naughty:

Je bila nekaj časa nazaj debata tudi tu o tem pojavu, pa mislim, da nismo nič pametnega pogruntal in so bile gume še najbolj verjetni krivec.

Objavljeno

Tresenje je kar pogost pojav. Ko boš zamenjal gume pa boš hitro ugotovil, da so bile prav te krive. Tudi na mojem so se pojavljale te vibracije - tresenje. Ko sem zamenjal gume pa je bilo vredu par tisoč km, nato se je zopet pojavilo rahlo tresenje in se stopnjevalo z obrabo. Tresenje se je pojavljalo pri umirjeni - konstantni vožnji.

Gume dol pa bo.

Jaz sem zmeraj vozil z vsemi tremi kovčki, ki pa nikoli niso bili vzrok tresenju.

Scarabeo

Objavljeno (popravljeno)

Pozabil,sem napisati,da sem dobil dvoje obtežke za balanco in sem,dal lažje gor.Bom vrnil ta težje,da poročam stanje.

Me pa zanima še nekaj?Se pogleda nivo olja v motorju ko palčko dokonca priviješ in nato odviješ ter odčitaš stanje,ali odviješ,obrišeš in vstaviš(brez privijanja),ter nato odčitaš?

Popravljeno . Popravil Dinotti
Objavljeno

Nivo olja sem jaz kontroliral, ko je bila palčka privita. Nalival sem nekje na tri četrtine razdelka, zmeraj pa sem dolil, če je bilo olje pod polovico. Pa redno ga menjaj in mašinca bo lavfala.

Scarabeo

Objavljeno (popravljeno)
Me pa sedaj zanimajo vtisi @Valentina, upam da se kaj oglasi na forumu. In sicer, ali je bilo še kaj razlike po tem, ko si zamenjal še izpuh. Saj si menjal posebej in ne oboje hkrati? Kaj ne?

Ne vem, to izboljšanje vozne dinamike me je resnično presenetilo. Sem si mislil, dobro, malo bo boljše cuknil z mesta, to pa je to. Pa sploh ne. Uff... res se lepše pelje, se sploh ne da opisati, je treba probat!

Me zanima kaj se zgodi če menjam še sklopko :hmm:

Pred menjavo variatorja so mi obrati že pri ene 170km/h po števcu padli v blokado (8000 obratov), po menjavi pa sem isto hitrost dosegel že z ene 500 obratov manj.

Občutke ob menjavi izpuha sem opisal tukaj.

V bistvu mi je izpuh 'prinesel' nazaj tistih 500 obratov do rdečega polja. Tako, da je menjava izpuha bolj pripomogla k večji končni brzini, kot večjim pospeškom. Levji delež pri pospeških in odzivnostjo motorja ima seveda Malossi.

Popravljeno . Popravil Valentin
Objavljeno
...No, ta strah je bil povsem odveč in če lahko kaj predlagam vsem voznikom maxijev je to gotovo menjava variomata. Sploh ne gre za to, da so sedaj pospeški boljši in je tudi končna hitrost za las višja, gre za način podajanja moči in navora. Tovarniški variator je imel nekakšnjo luknjo v moči med tri in štiri tisoč obrati, kar se je najbolj poznalo pri prehitevanjih in ob vožnji skozi zaprte ovinke, ko potrebuješ moč pri izhodu iz ovinka, a te moči ni bilo nikjer in je prišla šele, ko si bil že zunaj. Torej prepozno. Tega sedaj ni več. Območje motornih vrtljajev se je dvignilo za kakšnih tisoč obratov in to je popolnoma spremenilo izkušnjo. Sedaj je prehitevanje odločno in gladko, ter nizanje zaprtih ovinkov v užitek :OK:

eno prasanje...ce pr Nexusu pise max.180km/h je vrjetn zamenjan variator al mogoce se kj druzga?

Objavljeno

Ne vem, moj pride le do 177km/h po števcu. Prav tako @debitelov.

Morda je menjan le variomat, morda kaj drugega, morda vse. To bi lastnik najbolje vedel.

Objavljeno

Lahko samo rečem, da je prišel paket, predvidevam da so not lažji JCosta valjčki. Test in menjava sledi kmalu, potem bomo videli, če je končna kaj boljša.

Objavljeno

Mam eno vprašanje glede runnerja VX 125?

Lansko leto sm mel servis (menjava jermena). Pred tem je mel motor končno 115kmh (po klancu navzdol se je zavrtel tudi do 125kmh).

Po menjavi jermena pa ima še vedno dobre pospeške kot prej ampak noče noče iti čez 110kmh (tudi po hudem klancu navzdol ne!). Do 105kmh pospešuje normalno pol pa dobim občutek da ga nekaj zavira...zvok je enak kot da bi spustil gas.

A se komu sanja kaj bi blo? A je možno da mi je na servisu dal napačen jermen gor?

lp

Objavljeno
Mam eno vprašanje glede runnerja VX 125?

Lansko leto sm mel servis (menjava jermena). Pred tem je mel motor končno 115kmh (po klancu navzdol se je zavrtel tudi do 125kmh).

Po menjavi jermena pa ima še vedno dobre pospeške kot prej ampak noče noče iti čez 110kmh (tudi po hudem klancu navzdol ne!). Do 105kmh pospešuje normalno pol pa dobim občutek da ga nekaj zavira...zvok je enak kot da bi spustil gas.

A se komu sanja kaj bi blo? A je možno da mi je na servisu dal napačen jermen gor?

lp

Vse je možno da jermen ni pravih dimenzij in kaj ti je še menjal (valčke)? Pri tem posegu v varijator če ni original nadomestni del se takoj spremeni prenos razen športni kiti. LP.

Objavljeno

Naročeno mu je blo da zamenja jermen (redni servis) in nič drugega!

Jz tud sumim da je dal napačen jermen gor. Variator verjetno ni kriv ker s pospeški ni nč narobe (pospešuje zvezno brez nekih lukenj).

En dan ko bom mu cajt se morm spravit pa odprt pokrov da vidim keri jermen je not.

Keri jermen pa naj bi bil notr original (dimenzije)? :unsure:

Hvala za info

lp

Objavljeno
Naročeno mu je blo da zamenja jermen (redni servis) in nič drugega!

Jz tud sumim da je dal napačen jermen gor. Variator verjetno ni kriv ker s pospeški ni nč narobe (pospešuje zvezno brez nekih lukenj).

En dan ko bom mu cajt se morm spravit pa odprt pokrov da vidim keri jermen je not.

Keri jermen pa naj bi bil notr original (dimenzije)? :unsure:

Hvala za info

lp

Dimenzije točno ne vem samo ima oznako original Piaggio,najbolj važna je širina jermena če še imaš starega lahko primerjaš sumim pa da ti je zamenjal valčke. LP.

Objavljeno

kateri pa so boljši variomati polini ali malossi pa še nekaj kaj pa izpuh ti kaj doda na moči ker je zelo drag

Objavljeno (popravljeno)
še eno vprašanje če bi na mojem atlanticu 500 zamenjal varjator sepravi od malossia variator 2000 kaj pridobim

je velika razlika v pospeških

@Drejči in @Debitel imata zelo pozitivne informacije :whistle:

P.S. tema o izletih je namenjena "samo" izletom .)

Popravljeno . Popravil skuterist

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!