Unikat Objavljeno Januar 5, 2006 Deli Objavljeno Januar 5, 2006 Pa men je tale vaša lepša kot nova. Subaru :worship: :worship: :worship: :yea1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miki Objavljeno Januar 5, 2006 Deli Objavljeno Januar 5, 2006 Pa men je tale vaša lepša kot nova. Subaru :worship: :worship: :worship: :yea1: vse lepo in prav, sam zakaj pa so šli na 2.5 litra mašino pa ne vem... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Januar 5, 2006 Deli Objavljeno Januar 5, 2006 vse lepo in prav, sam zakaj pa so šli na 2.5 litra mašino pa ne vem... Več navora, več moči, več potenciala za tuning... There is no replacement for displacement! D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miki Objavljeno Januar 5, 2006 Deli Objavljeno Januar 5, 2006 Več navora, več moči, več potenciala za tuning... There is no replacement for displacement! D. aha... kar se tiče rallya je jasno 2 litra turbo pa gotovo. Da so v USA imeli 2.5 turbo motor mi je jasno, ker je za njihove razmere še tako "majhen" motor. Mislim pa da je poglavitni razlog, da jim počasi Evoti uhajajo v performansah in so bili prisiljeni preiti na večjo prostornino Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
FlamE#7 Objavljeno Januar 5, 2006 Deli Objavljeno Januar 5, 2006 aha... kar se tiče rallya je jasno 2 litra turbo pa gotovo. Da so v USA imeli 2.5 turbo motor mi je jasno, ker je za njihove razmere še tako "majhen" motor. Mislim pa da je poglavitni razlog, da jim počasi Evoti uhajajo v performansah in so bili prisiljeni preiti na večjo prostornino tr00 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure007 Objavljeno Avgust 20, 2006 Deli Objavljeno Avgust 20, 2006 Evo iz dirke, ki se trenutno odvija na Finskem. Pa nej še kdo reče, da Slovenci nismo povsod zravn :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno September 5, 2006 Deli Objavljeno September 5, 2006 poleti lastovkaaaaaaaaaa :whistle: :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stunts Objavljeno December 31, 2007 Deli Objavljeno December 31, 2007 vse lepo in prav, sam zakaj pa so šli na 2.5 litra mašino pa ne vem... SUBARU IMPREZA WRX STI 2003...V PRAKSI...ponuja kljub 2.0 motorju večjo zmogljivost in vrtljaje proti 2.5 je edini motor pri seriji ki ima kovane ventile pa TWINSCROOL turbino ki se uporablja v svetounem Rally-u..........!Na motor 2.5 z navadno turbino in navadnimi ventili pa so šli zaradi samih stroškov izdelave samega motorja pa rednih servisov ki so (nujno) potrebni pri agresivnejši 2.0 sti! Zato tudi rešitev z povečano kubaturo na 2.5 ...manjši stroški ,manj servisov.....če se nemotim so omejili na manj celo porabo goriva! Zato pa so letniki 2002-2003-2004-2005 najbolj iskane Impreze! :winkiss: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Unikat Objavljeno December 31, 2007 Deli Objavljeno December 31, 2007 A to s kovanimi ventili velja tudi za malo švohnejšo, 230 konjsko WRX? Ali je samo pri STi...? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bzk Objavljeno Januar 1, 2008 Deli Objavljeno Januar 1, 2008 O živjo unikat! mogoče se me spomniš, zadnjič smo bli pr teb doma, sem na isto šolo hodil k ti :) katere predelave planiraš na imprezi? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Unikat Objavljeno Januar 1, 2008 Deli Objavljeno Januar 1, 2008 Živjo živjo! Seveda se spomnim ja, lepo da si tudi ti na tem forumu :) Glede predelav pa nimam kakšnih velikih namenov, visok spojler in enga Remusa zadi, to je to. :whistle: Bolj je problem, ker jo trenutno lahko samo gledam v garaži in čakam...... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bzk Objavljeno Januar 4, 2008 Deli Objavljeno Januar 4, 2008 pa še čip povrhu :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stunts Objavljeno Januar 17, 2008 Deli Objavljeno Januar 17, 2008 Ne žal ne ,celo za nekatere novejše STI ne velja da imajo kovane ventile.....sam sem jo iskal leto dni po celi nemčiji pa italiji pa jo nazadnje dobil L .2004 metalik srebrno ,cena pa tam cca 32000 € (od prvega lastnika seveda),motor je tipa JDM ne pa SST spoznaš jo po serijski št.,če se nemotim je v večini Aluminjasta proti ostalim težjim iz pločevine! Kar sem se pozanimal v letu dni po forumih in rellistih je bilo res narejenih več vrst Imprez WRX STI še posebno za Anglijo pa Avstralijo,so različice z malim spojlerjem pa Alu platišča ultralahka pa navadna ki so na oko skoraj identična ....itd Jaz imam še vse original na njej in verjetno nebom nič predelaval,že tako je stvar premočna za naše ceste.....pa srečno vožnjo! Lp. :yes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Unikat Objavljeno Januar 18, 2008 Deli Objavljeno Januar 18, 2008 Uf, hvala za izčrpne informacije. :worship: Bom pogledal za tisto JDM oziroma SST številko, me prav zanima. Pridi kaj na www.subaru-slo.net (če nisi že .) ) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se