Skoči na vsebino

Subaru Impreza STI


devilish

Priporočene objave

Pa men je tale vaša lepša kot nova. Subaru :worship: :worship: :worship: :yea1:

vse lepo in prav, sam zakaj pa so šli na 2.5 litra mašino pa ne vem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse lepo in prav, sam zakaj pa so šli na 2.5 litra mašino pa ne vem...

Več navora, več moči, več potenciala za tuning... There is no replacement for displacement!

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Več navora, več moči, več potenciala za tuning... There is no replacement for displacement!

D.

aha...

kar se tiče rallya je jasno 2 litra turbo pa gotovo.

Da so v USA imeli 2.5 turbo motor mi je jasno, ker je za njihove razmere še tako "majhen" motor.

Mislim pa da je poglavitni razlog, da jim počasi Evoti uhajajo v performansah in so bili prisiljeni preiti na večjo prostornino

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha...

kar se tiče rallya je jasno 2 litra turbo pa gotovo.

Da so v USA imeli 2.5 turbo motor mi je jasno, ker je za njihove razmere še tako "majhen" motor.

Mislim pa da je poglavitni razlog, da jim počasi Evoti uhajajo v performansah in so bili prisiljeni preiti na večjo prostornino

tr00

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
  • 1 leto pozneje...
vse lepo in prav, sam zakaj pa so šli na 2.5 litra mašino pa ne vem...

SUBARU IMPREZA WRX STI 2003...V PRAKSI...ponuja kljub 2.0 motorju večjo zmogljivost in vrtljaje proti 2.5 je edini motor pri seriji ki ima kovane ventile pa TWINSCROOL turbino ki se uporablja v svetounem Rally-u..........!Na motor 2.5 z navadno turbino in navadnimi ventili pa so šli zaradi samih stroškov izdelave samega motorja pa rednih servisov ki so (nujno) potrebni pri agresivnejši 2.0 sti! Zato tudi rešitev z povečano kubaturo na 2.5 ...manjši stroški ,manj servisov.....če se nemotim so omejili na manj celo porabo goriva!

Zato pa so letniki 2002-2003-2004-2005 najbolj iskane Impreze! :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O živjo unikat! mogoče se me spomniš, zadnjič smo bli pr teb doma, sem na isto šolo hodil k ti :)

katere predelave planiraš na imprezi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo živjo! Seveda se spomnim ja, lepo da si tudi ti na tem forumu :) Glede predelav pa nimam kakšnih velikih namenov, visok spojler in enga Remusa zadi, to je to. :whistle: Bolj je problem, ker jo trenutno lahko samo gledam v garaži in čakam......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ne žal ne ,celo za nekatere novejše STI ne velja da imajo kovane ventile.....sam sem jo iskal leto dni po celi nemčiji pa italiji pa jo nazadnje dobil L .2004 metalik srebrno ,cena pa tam cca 32000 € (od prvega lastnika seveda),motor je tipa JDM ne pa SST spoznaš jo po serijski št.,če se nemotim je v večini Aluminjasta proti ostalim težjim iz pločevine!

Kar sem se pozanimal v letu dni po forumih in rellistih je bilo res narejenih več vrst Imprez WRX STI še posebno za Anglijo pa Avstralijo,so različice z malim spojlerjem pa Alu platišča ultralahka pa navadna ki so na oko skoraj identična ....itd

Jaz imam še vse original na njej in verjetno nebom nič predelaval,že tako je stvar premočna za naše ceste.....pa srečno vožnjo!

Lp. :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf, hvala za izčrpne informacije. :worship: Bom pogledal za tisto JDM oziroma SST številko, me prav zanima. Pridi kaj na www.subaru-slo.net (če nisi že .) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!