Jump to content

Yamaha XTZ 750 Super Tenere


TRANS

Recommended Posts

YAMAHA XTZ 750

Menda ima moped visoko porabo, ki jo je možno bistveno zmanjšati s predelavo na frgazerju.

Ima kdo kakšne izkušnje, kako ste sicer zadovoljni s tem prdalcem?

Trans

Link to comment
Share on other sites

Ti bom že dal prdalco

tazadn tank (ne čez 140, zmerna vožnja, samo parkrat do rdečega polja)

je bla poraba 5,5 litra.

Sem pa pokuril tudi tank z 10 litri porabe, samo privijanje v rdeče polje, takrat je števc tut čez številko 200 km/h prlezu, je bla že na približno 9000o/min, torej pošteno v rdečem polju. Pri 170 oz. 180 km/h se zacne kar malo zibat, pol se mi je pa zdelo, da se je kar malo umirila, mogoce se motim, ker obcutki na tem motorju pri tej hitrosti niso nic kaj zelo prijetni.

Skratka, pri tem motorju se saj kar se tiče porabe izredno pozna, kako ga voziš. No, to vejla sicer za vsakega, samo se mi zdi, da za tega še posebej.

Ma sej so topici že bli o tem motorju.

TRANS, če si vešč vožnje z motorjem se oglas v KK pa boš vidu in probu

če boš dal za eno kokto. Pošteno, ne?

ace

Link to comment
Share on other sites

TRANS kolk pa če met za njo?

BTW, kok maš v višino? Ker jst z mojimi 188 centimetri glih lepo s celo nogo dosežem do tal. Če si manjši, boš mel težave...

ace

Link to comment
Share on other sites

TRANS, pol si kar v redu za na ta motor. Od kod pa si? In kje je ta motor, ki se prodaja?

SUZUKI, v Delta teamu so mi rekli, da je zadnji letnik 96.

ace

Link to comment
Share on other sites

Sem šou pogledat in probat. Močeeeeeen enduro, nekoliko nenatančen v ovinkih se mi je zdel. Sicer ušminkan in nekaj touče v motorju ko odvijaš plin. Sem se odločil , da tega ne vzamem. (550000 sit)

Sicer pa odlična prdalca.

Trans

Link to comment
Share on other sites

Trans, ti povem da je težko najt dobro ohranjenega, iz lastnih izkušenj. Ko sem jaz kupoval, sem se že skoraj za AT odločil, pol sem pa usput, ko sem šel gledat eno zaribano TDM-ko (razmišljal tudi o nakupu TDM-ke, sam je blo premal dnarja), šel pogledat še tole, ki jo imam. Sem jo kupil, čeprav lastnik ni hotel spustit niti tolarja.

ace

Link to comment
Share on other sites

Če zapreš fergazer in znižas iglo se poraba bistveno zmanjsa, če ni to naredil že tvoj predhodnik. Z odprtim fergazerjem nisem nikoli pokuril manj kot devet litrov na sto. Zdaj je povprečna poraba šest litrov in pol. Pravkar sem prišel iz Dubrovnika in s stranskim kočkim, sopotnikom 35 kg prtljage je bla poraba 6l. Vozil pa nisem počasi nisem pa tudi dirkal.

Drugače je motor hvaležen. Ima previsoko težišče in ni za zahtevne terene, teža 230 kg. Priporočam vgradnjo višjega stekla, ker je pri višji hitrosti zelo močan zračni upor v prsa.

Mimxtz javi se kaj!

LP Boriss.

Link to comment
Share on other sites

Oj Boris!

Dej povej, a tebi superca na ''štandgas'' ko je vroča čit enakomerno laufa? Mislim ker meni ne čist,se mal zaganja, drgač pa je poraba OK za superco in tut leti pa vleče OK. Na servisu je reku da se bolš skor ne da nardit.

ace

Link to comment
Share on other sites

Jaz mam XTZ letnik 92 brez predelav - vse original in se poraba suče okrog 5,4 litra ob dokaj normalni vožnji. Najmanj je šlo 4,8 litra (manj se praktično ne da), navzgor ni omejitve. Motor deluje v vseh teh letih brez vseh problemov, od ne-potrošnega materiala sem menjal samo zajlo sklopke. Res pa je, da jo vozim k Šternu v Kranj, kjer jo obdržijo v odlični kondiciji.

LP

Link to comment
Share on other sites

O, še en, ki je pogruntal, kaj je dober motor..

Še mal, pa bomo lahko Super Tenere owner's club ustanovili.

ace

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

:evil:

Včasih je bilo Superc na naših cestak kar precej... kljub vsemu pa se danes precej redko prodaajo...

A mogoče kdo pozna koga, ki bi prodal Super Tenere-jo, starejši letnik, lahko tudi razbito, lahko "totalko", kar koli... lahko tudi po delih (z dokumenti seveda).

Teh biciklov je blo že 1000 razbitih in zihr se kje še kkšn v kakšni garaži vala... al pa pr kkšnmu serviserju...

:wink: no ja... pa še za čim manj dnarja bi blo fino :lol:

Link to comment
Share on other sites

BAD... sam točn tako bi jz takoj uzel... to bi blo skor idealno....

škoda, da nism prej zvedu...

PS.: jo iščem (ne preveč intenzivno sicer) že ene 3 leta. :cry:

Link to comment
Share on other sites

u bistvu delam customa... in mam vse narejen iz starih delov za superco (ki sem jo v mladosti (l. 93) uspešno razbil)... manjka pa mi geštel z dokumenti... mašino bom dal not pa od tdm-e (ki jo že imam)...

kljub vsemu pa bi bila kakšna razbitina uporabna tudi zaradi drugih delov (hladilnik, posoda za ole, krivina, kabli, modul za vžig itn. itn.)

Link to comment
Share on other sites

Vem sicer za eno zelo lepo ohranjeno l.92, sam za kej tazgale kot je na sliki pa ne, žal.

Link to comment
Share on other sites

ql a mogoče veš če se prdaja in za kolk....

men je bil to blazno ušeč bicikl... me kr mal nostalgija grab...

če je uredu cena ga tud uzamem...

Link to comment
Share on other sites

Hmm... sej mogoče sm pričakoval preveč...

Baje je na motosvetu ene 600 članov... verjetno niso vsi najbolj aktivni... :cry:

Ampak sm upu da bom več help-a najdu glede moje željene razbitine...

No ja ... to ni kritika, da nov kdo narobe mislu... sam mal se jadam :oops:

Sicer pa kdor čaka dočaka :? hope so :?: :!: :?:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!