Jump to content

Yamaha XTZ 750 Super Tenere


TRANS

Recommended Posts

Ve kdo za koga, ki bi naredil novo "ferdo" za zadnji amortizer malenkost tršo? pa še nekaj glede zadnjega amortizerja, kakšno olje-viskoznost, naj bi se uporabljalo?

Hvala

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jaz jo imam v PDF formatu. Lahko ti jo zapečem na CD in če boš kaj v Lj. prevzameš. Prideš mogoče na NFS?

Link to comment
Share on other sites

Jaz jo imam v PDF formatu. Lahko ti jo zapečem na CD in če boš kaj v Lj. prevzameš.

Ko bom šel v LJ. te kakšen dan prej pokličem pa se dogovoriva.Hvala za enkrat .L.P :OK:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Lep pozdrav!

Zanima me če se mogoče tle gor kdo kaj spozna na sprednje vzmetenje pri Yamahi super tenere?(pri počasni vožnji se mi zdi kot da hoče mal po svoje ko pelješ hitreje pa je O.k) gume so nove.Sem namreč novi lastnik in ne vem če je to mogoče normalno za S.T yamaho

Link to comment
Share on other sites

Lep pozdrav!

Zanima me če se mogoče tle gor kdo kaj spozna na sprednje vzmetenje pri Yamahi super tenere?(pri počasni vožnji se mi zdi kot da hoče mal po svoje ko pelješ hitreje pa je O.k) gume so nove.Sem namreč novi lastnik in ne vem če je to mogoče normalno za S.T yamaho

Zanimivo? Originalne vzmeti so ponavadi premehke in ta motor je imel ponavadi čudno obnašanje pri večjih hitrostih??? Tako so vsaj trdili lastniki. Jaz nimam original vilic in sploh ne vem kako se obnaša original, vendar če se ti to dogaja pri počasni vožnji bi prej sumil gumo kot vilice. Imaš spredaj in zadaj gume isti tip gume?

Mogoče imaš samo premalo napumpano. (okrog 2.0 če se ne motim) V križih ni zračnosti?

Malo preizkušaj in poročaj!

Link to comment
Share on other sites

Motor sem šele kupil ampak so gume popolnoma nove.Bomo vidl ko se bom začel vozit kaj bo .Sem mislil če ma kdo isti filing, mogoče se ga bo treba sam navadit.

Link to comment
Share on other sites

Lep pozdrav!

Zanima me če se mogoče tle gor kdo kaj spozna na sprednje vzmetenje pri Yamahi super tenere?(pri počasni vožnji se mi zdi kot da hoče mal po svoje ko pelješ hitreje pa je O.k) gume so nove.Sem namreč novi lastnik in ne vem če je to mogoče normalno za S.T yamaho

A ti pri počasni vožnji motor niha sem ter tja oziroma vijuga?

Ja neki takega ampak ko pelješ hitreje je vredu al pa se več ne čuti

1. ležaj v križu je preveč zategnjen

2. v eni vilici je premalo ali preveč olja

3. vilici nista poravnani v križu oz. sta na različni višini

4. mogoče se moraš še navaditi :P

LP

Link to comment
Share on other sites

[quote name=simonsi' date='11 Jan 2007 @ 21:34' post='86374

1. ležaj v križu je preveč zategnjen

2]2. v eni vilici je premalo ali preveč olja

3. vilici nista poravnani v križu oz. sta na različni višini

4. mogoče se moraš še navaditi :P

Odtegnil sem ležaj in je O.K (hvala za nasvet) :yea1:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Gospe in gospodje, v čast mi je.

Žal bom preskočil uvodni tralala, ker mi voda precej v grlo teče, pa še pitna ni.

Sem (zadnje čase čedalje manj) ponosni lastnik super tenerejke, ki je dosegla zavidljivo starost in okoli 70 000 km. Motor je star toliko, kot naša preljuba Slovenija (l. 91) in letošnjo zimo sem se odločil, da jo temeljito poservisiram.

Mehanik mi je z obilo sočustvovanja povedal, da je vsako popravilo brez pomena, ker motorju Matilda že diha za ovratnik.

Po 6ih preživetih urah na internetu sem obupan spoznal, da na tej celini ni mogoče dobiti rabljenega agregata, vsaj za spodobno ceno ne. Na okvir Tenerejke paše tudi motor TDM 850, vendar se cene vrtijo od 800 EUR dalje, to pa je skoraj polovica vrednosti moje Berte (tako ji je ime). :wub:

Po nasvet sem se zato obrnil k vam in vas sprašujem, ali ima kdo v temnem delu garaže morda motor (mašino), ki bi zmogla nadaljnih 20-30 000 km in bi mi jo prodal, oz. kje lahko še iščem?

Tut mejlate mi lohk na matomatjaz@yahoo.com

Edited by pesek na ovinku
Link to comment
Share on other sites

70.000 km, pa že kar celo mašino menjat??? kaj za vraga si pa delal z motorjem :eek: :blink:

Jest sem jo pridno in spoštljivo vozil. Kaj je z njo počel prvi lastnik (varjen karter) in kaj je z njo počel drugi lastnik (zavarjen sprednji zobnik na pogonsko osovino!!!!!!!!?) pa ti ne vem povedati. To sem seveda opazil, ko sem v roke prijel orodje (po nakupu seveda) :headbang:

Danes sem bil pri mehaniku, ki je povedal:

- zgoraj omenjeno osovino je treba menjati, ker navojev, kateri bi držali zobnik na ripnah, skoraj ni več in je stvar smrtonosna

- motorna gred je na delih, kjer so ležaji pobrana = menjava

- seveda je treba menjati tudi vseh 10 polovic ležajev

- mejnava verige za odmično gred + šponar

- vsa mogoča tesnila, ker je zdaj mašina v delčkih in koščkih

- sklopka je v zadnjih zdihljajih in jo je treba nujno menjati

To bi možakar zamenjal z drugimi rabljenimi deli in bi mi za to računal okoli 600 EUR. Mi je sicer povedal, da se da rabljeno mašino v Nemčiji dobit za okoli 500 EUR (30 000 km prevoženih), vendar je trenutno suša in bo po vsej verjetnosti do poletja.In takrat bo prepozno, ker bi jaz takrat že....... se ve kaj!

Edited by pesek na ovinku
Link to comment
Share on other sites

Poglej PM, pa ju pokliči :grim

Link to comment
Share on other sites

Danes sem bil pri mehaniku, ki je povedal:

Pri tako starem motorju se vedno najde pol stvari za zamenjat, če greš mašino poderat.

Kupi nova tesnila, akso za zobnik se da popravit, sestavi skupaj in prodaj. :trance_33_sleep:

Koliko ti je pa olja pila?

Link to comment
Share on other sites

Kaj pa vem? Niti ne tolk dost. Od julija do septembra (10.000 km) ga je šlo prbl. 2 litra.

Najbolj sem opazu da pušča, ko sem jo po dolgi furi parkiral. Takrat ga je nakaplal ziher kakšen deci na tla v 2 urah.

Sej mašinca dela, sam kolk časa bo še?

Pa še nekej. Med 4.000 in 5.500 obrati začne vibrirati. Takrat se mi zdi, da tudi vleče ne tako kot bi morala. Od 5.500 obratov dalje gre pa k svin'a u buče. :eek:

Ma kdo kakšno idejo zakaj bi to blo tko?

Uplinjač ni, membrane so cele. Motorna gred je po mnenju mehankarja pravilno obtežena. Sveče so nove. Ventili?

Link to comment
Share on other sites

Težko ti opišem kako. Tiste fine vibracije se pojavijo npr. če prislonim noht k ročki za bremzo ali sklopko, zapeče. Sej ne da bi bil tako gosposki in zaradi tega ne bi mogel vozit.

Če cruzam naokrog ni problema, ker se vrti od 2 do 4.500. Me pa zeza pri prehitevanju, ker mi takrat mori obrate.

Ah veš kaj, brez veze. To sezono bo še, pol bo šla pa s trebuhom za kruhom. ( že za drugo gledam :rolleyes: )

Hvala za trud.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

1. ležaj v križu je preveč zategnjen

2. v eni vilici je premalo ali preveč olja

3. vilici nista poravnani v križu oz. sta na različni višini

4. mogoče se moraš še navaditi :P

LP

živjo

imam isti problem, pa me zanima kako odtegnem ležaj, s kirim vijakom in pa mogoče veš kolk se lahko pumpajo-barov vilice, hvala

janih

Link to comment
Share on other sites

-Najprej moraš sprednji konec dvignit, da je kolo prosto v zraku. Istočasno preveriš, kako se giblje balanca, mora biti popolnoma gladko in brez nenavadnih zvokov.

-Potem odviješ matico na vrhu križa in vijake na straneh, ki držijo vilice.

-Lahko odstraniš križ z balanco vred, je lažje tako, ni pa nujno. Istočasno, lahko še križ narazen daš in pregledaš, ter podmažeš ležaje.

-Nato se posvetiš spodnji matici. Ne spomnim se več, če je tudi kontra matica. Losaš matico, načeloma s posebnim ključem, z malo spretnosti in previdnosti pa lahko odviješ tudi z izvijačem in kladivom ali pravimi kleščami.

-Potem matico priviješ nazaj toliko, da čutiš rahel upor na balanci in "zatikanje" ležaja. Nato malo in pomalo losaš, dokler se ne vrti popolnoma gladko, ampak ne preveč, da ni lufta. Ko si zadovoljen, sestaviš nazaj.

Tako nekako se na pamet spomnim, upam da ti bo kaj v pomoč.

Je pa tudi opcija, da preskočiš vse zgornje in samo losaš matico in vijaka na križu in spodnjo matico malo losaš z izvijačem in kladivom in probaš, če je v redu. :P

Vilic jaz ne bi pumpal, če pa že max 1bar.

Link to comment
Share on other sites

-Najprej moraš sprednji konec dvignit, da je kolo prosto v zraku. Istočasno preveriš, kako se giblje balanca, mora biti popolnoma gladko in brez nenavadnih zvokov.

-Potem odviješ matico na vrhu križa in vijake na straneh, ki držijo vilice.

-Lahko odstraniš križ z balanco vred, je lažje tako, ni pa nujno. Istočasno, lahko še križ narazen daš in pregledaš, ter podmažeš ležaje.

-Nato se posvetiš spodnji matici. Ne spomnim se več, če je tudi kontra matica. Losaš matico, načeloma s posebnim ključem, z malo spretnosti in previdnosti pa lahko odviješ tudi z izvijačem in kladivom ali pravimi kleščami.

-Potem matico priviješ nazaj toliko, da čutiš rahel upor na balanci in "zatikanje" ležaja. Nato malo in pomalo losaš, dokler se ne vrti popolnoma gladko, ampak ne preveč, da ni lufta. Ko si zadovoljen, sestaviš nazaj.

Tako nekako se na pamet spomnim, upam da ti bo kaj v pomoč.

Je pa tudi opcija, da preskočiš vse zgornje in samo losaš matico in vijaka na križu in spodnjo matico malo losaš z izvijačem in kladivom in probaš, če je v redu. :P

Vilic jaz ne bi pumpal, če pa že max 1bar.

hvala,hvala :OK:

janih

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!