Jump to content

Yamaha XTZ 660 Tenere (91-99)


5R

Recommended Posts

Ce ima kdo viška knjižico z navodili za Xamaho XTZ 660 (l.1997) ali vsaj kopijo se mi prosim naj oglasi! Dobrodošli tudi vsi nasveti-izkušnje(okvare,gume...) glede tega motorja.

Peter

Link to comment
Share on other sites

ce si zmozen nemscine ti priporocam net-stan revije motorrad v nemciji (www.motorradonline.de).v arhivu se najde marsikaj o tenere 660.

best

Ice

Link to comment
Share on other sites

JA HVALE NEKAJ JE ŠE ZMERAJ PA POZIVAM LASTNIKE XTZ 660 (SEDANJE ALI BIVŠE) DA NAPIŠEJO KAJ O TEM MOTORJU; PA TUDI ZA KNJIŽICO Z NAVODILI SE PRIPOROCAM !!

Peter

Link to comment
Share on other sites

Climber ima Yamaho Tenere, tako, da se kar nanj obrni; mislim, da ima tudi knjižico

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

A ma kdo slučajno kakšne izkušnje s tem motorjem, koliko grejo, kako je kaj vodljiv! Zaj pa se zanima en kolega zato tisti, ki imate kakšne izkušnje s tem motorjem, prosim za kak nasvet!

lep pozdrav!

Link to comment
Share on other sites

Moj kolega ga je imel.. Gre en tolko kot xt-jka, mogoče pospeški malo slabši, končna večja, vzdržljiv motor, malce težak za po terenu, kljub teži zelo vodljiv.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Zoki5

Novinec

Član od: torek, 11.06.2002 8:13

Objav: 11

Kraj: Slovenia

Objavljeno: 26 mar 2003 12:46 Zadeva: Centralno stojalo za XTZ660

--------------------------------------------------------------------------------

Iščem centralno stojalo za Tenere XTZ660 l. 93. Ima kdo kaj pojma, kje se da omenjena reč nabavit. Iščem še kaj več podatkov za omenjen motor, kakšne mikrofilme.

LP

Zoki

PS

Ali je že kdo naredil kaj podobnega sam doma (stojalo)?

Link to comment
Share on other sites

Knjižico sem dal mojemu serviserju, Borutu, tako da jo lahko dobiš pri njemu in si jo skopiraš. Če ne veš kje je to - vem jaz :D

Kaj moraš pazit pri tem motorju - , pazi da maš bencin, pa olje, maži ketno, vsake tolk časa potrkaj zadnje špice, da so enakomerno napete (menda rade pokajo, ker je kolo od tamale XT??), pa ne se pozabit vozit seveda :D

Link to comment
Share on other sites

Za špice oziroma kolo nisem povsem prepričan. Na XT sem imel jeklene obroče, tukaj na XTZ pa mislim da so Alu.

Ali so bili v tisti knjižici tudi podatki za štelanje ventilov in podobno?

LP

Zoki

Link to comment
Share on other sites

Za zadnje kolo mi je rekel serviser. Meni se ni nikoli nič zgodilo, so pa menda bili primeri, ko je ob obremenitvi šprikle enostavno zavrtelo?

Knjižica opisuje takorekoč celoten servis, tako da bi se načeloma lahko lotil z nekaj znanja generalke. (saj kolikor se spomnim)

Link to comment
Share on other sites

Hmnja... bom doma pogledal če imam mrbit mikrofilme al pa service manual.

LP

Link to comment
Share on other sites

Jaz sem se vozil z XTZ660 l99 eno leto. Uporabljal sem jo za potovanja v dvoje, za kar je pa popolnoma neprimerna, tako da sem jo kmalu prodal. Med dobre lastnosti bi lahko stel vzdrzljivost (ima jo prijatelj ze vec let), majhna poraba goriva, ne rabi olja, zelo okretna ce si dovolj visok, majhni stroski vzdrzevanja. Ce se ti nikamor ne mudi bos lahko naredil 340 km z enim tankom. V mojem primeru pa je imela kup slabosti, ni moci, vec kot 120kmh ni mogoce potovat zaradi tresljajev, v ovinkih se ful zviva, sprednja zavora absolutno presvoh (samo en disk). Med posebnosti pa spada vsaj zame kontrola nivoja olja, ker mi se vedno ni povsem jasno kako se izvede.

Link to comment
Share on other sites

Vstrom, resnično bi bil vesel česarkoli za XTZ, drugače bi pa prosil za Borutov naslov.

Vozim se sam na motorju, tako da ni blema (imam 4 leta starega sina in ni šans, da bi se vozila dva). Drugače pa mislim da bo kar. Danes sem ga registriral, jutri dvignem še tablice, potem bo pa slabo vreme :x

Mimogrede. Ali ima motor termostat ali hladilna tekočina kar ves čas cirkulira. Mislim, da se mašina mal prepočasi segreva oziroma, se nekako sploh ne ogreje (po cca 6 km je bil števec še čisto tam na levi, ko pa je motor stal na miru, pa se je segrel).

LP

Zoki

Link to comment
Share on other sites

Strom, sorrrrrrry, ker sem te preimenoval v Vstrom. Misli mi uhajajo na Suzukija. Mi je zelo všeč.

LP

Zoki

Link to comment
Share on other sites

jo za potovanja v dvoje, za kar je pa popolnoma neprimerna, tako da sem jo kmalu prodal. ..........V mojem primeru pa je imela kup slabosti, ni moci, vec kot 120kmh ni mogoce potovat zaradi tresljajev..........

JAz ne vem, zakaj ste tak obcutljivi na te vibracije. Tak pljuvate čez enocilindrične endure, da glava boli. Prevozil sem se z raznimi ATX, CTX, 125 2T endurami, MZ,...še pa još, pa nisem nikoli "jamral", ravno nasprotno. Kar se tiče udobja-enduro zakon.

Vsi motorji ki si jih navedel so od 50ccm do 250ccm, in sem se pred leti z njimi vozil. Tale Yamaha je pa 660ccm. Poskusi se peljat z njo dalj casa po odprti cesti ali avtocesti.

Link to comment
Share on other sites

Tale Yamaha je pa 660ccm. Poskusi se peljat z njo dalj casa po odprti cesti ali avtocesti.

Link to comment
Share on other sites

Potem bo pa najbolje da prodas Afrito TWIN in nabavis kakega vitkega enocilndrasa, da se bos bolje peljal po nasih kolovozih.

sm kr dosti prevozil z XT-jko po bližnjih in dalnjih deželah te naše evropce pa sm biu kr zadovoljen, sam zdej morm pa še ženo vlačt sz sabo ,je ratala malo šwoh :wink: pa zdržljivi stroji ti povem

Link to comment
Share on other sites

Tale Yamaha je pa 660ccm. Poskusi se peljat z njo dalj casa po odprti cesti ali avtocesti.

za odprto cesto si boš mogu nabaut GOLD WING ali LT1200, pa v Avstralijo bo treba, :lol: ne pa enduro motor, :roll: kateri je idealno prevozno sredstvo za naše ceste-kolovoze

By the way, zame GOLDWING ni motor, prej kabriolet :)

Link to comment
Share on other sites

Zdaj pa resno...

Ker si nameravam kupiti enduro motor ala XT, XTZ, KLR...ipd. (saj če bi bil denar potem bi nabavil AT, TA...)

me zanima, če ste llahko bolj natančni, kar se tiče teh vibracij. A predvsem mislite to npr. ko pospešuješ malo v višji brzini (ali ko spelješ v 2. prestavi) pa malo zatrese... ali vibracije na belanci...

ali kje???

ZAnima me še, kako je z vibracijami pri hitrostih od 60-100 km/h v 5. prestavi, ker mislit z motrjem potovat po okoliških cestah. Avtoceste so izključene, ker je itak brezveze, ker nimaš kaj videt.

KAj vas bolj utrudi, veter ali preozek sedež (no tak pravijo, sam meni je čist ok, samo pri dolgi turi pa ne vem, ker nisem imel možnost preizkusa). A je velika razlika med XTZ in XT, kar se tiče udobja. Jaz ne videm velike razlike, kar se tiče zaščite proti vetru in udobnosti sedeža.

O shit, sem bil dolg...

Uživajte!

Lp

Link to comment
Share on other sites

Bom se enkrat poskusil napisat nekaj o vibracijah, ceprav me bodo najbrz takoj cenzurilari.

Tiste vibracije pri pospesevanju so bile vsaj meni full vredu in niso bile motece. Problem se pojavi ce gres na kaksno potovanje in bos prevozil 300km ali vec na enkrat. V bistvu nimas obcutka da ne vem kako trese sam ko se ustavis cutis brvince od dlani do komolcev in full te utrudi. Ce se bos vozil po Sloveniji po 100km na furo, ne bo problema. So pa razlike tudi med enocilindrasi v tresenju. XTZ trese se najmanj kar sem jaz sprobal. Ima proti vibracijsko gred (se mi zdi da jo XT nima), krmilo na blažilcih, ter neke utezi na koncu krmila ki baje sluzijo za dušitev vibracij. Prej sem imel KLR 650, trese obcutno bolj, XT tudi. Nisem pa probal F650 in Pegaso. Mozno je, da tresejo se manj.

Glede veterne zascite in sedeza, ce si na vetru 50km je veliko bolj motece kot ce imas ozek sedez, sam po 100km ce nisi utrjen pa boliii tudi rit. Sam to bo problem, ce bos sel kam dalec, drugace ni panike.

Razlika med XT in XTZ je precej velika. XTZ ima vec moci, vec navora (ce se ne motim ima vec navora kot TA 600) vodno hlajen motor, dokaj dobro veterno zascito (lahko kupis tudi povisano steklo), boljso opremo, vecji rezervar... Je pa XT boljsa za teren. KLR je podobno kot XT le da ima nekaj konjev vec in pa vodno hlajen motor. Poglej si še KLE. Ima dva cilindra - malo vibracij-, precej konjev sam malo navora. Spada v nizjo kategorijo za registracijo in ni drag.

Ce kupujes poceni enocilindrasa, ti mocno svetujem XTZ. Ce bos potoval po okoliskih cestah 50-100km/h ne bo problema. Jaz sem jo nabavil marca 2001 in sem bil full zadovoljen. Avgusta sva odpotovala v Grcijo in tam sem se odlocil da jo oktobra prodam. V tistem casu sem naredil 10000km.

Kar se tice avtocest je pa tako; itak so nezanimive, sam ce imas 12 dni dopusta in bi si rad ogledal to in ono na Siciliji moras tja v cimkrajsem casu...

Link to comment
Share on other sites

Pri XT so res občutne vibracije. Jaz nisem nikoli imel problemov ob sestopu z motorja, ampak med samo vožnjo. Tam nekje pri 4000 obratih/min motor zavibrira (vsaj meni se je tako zdelo), se pa občuti kot mravljinci v rokah - prsti, zapestje. Problem sem reševal tako, da sem med vožnjo migal s prsti, pa je kar pomagalo; tisto tresenje in mahanje z rokami pa je bil bolj blažev žegn. KLR je isti šmorn.

XTZ pa imam premalo časa, da bi lahko kaj bolj točnega povedal. Res ima neko protivibracijsko gumo na spoju belanca - vilice. Če ima protivibracijsko gred pa ne vem. Takšno gred imajo novejši enocilindraši - BMW F, Pegaso, itd.

Kar se pa tiče protivetrne zaščite, se pa XTZ bolje obnese. Tisti mali ščitek se veliko pozna. Z XT, KLR in podobnimi stvarcami računaj 90 max 100 km/h vožnje na daljši turi. Kar je več je muka - utrujajoče.

LP

Zoki

PS

KLE-ja nisem peljal, vendar mora biti zanimiva stvarca. Kot pravi Mladen, dva cilindra in pa registracija.

PS drugič

Če bi imel denar, bi vozil TDM ali V-Strom.

Link to comment
Share on other sites

Najprej se lepo zahvaljujem Zokiju5 in Mladenu za izčrpne informacije...

Mladen, to kar si napisal za XTZ, nisem vedel (mislim na "dušilce" vibracij...). Meni so vsi govorili, da je isti šmorn med XT in XTZ, kar se tiče vibracij.

No, zdaj sem še bolj odločen za XTZ. Samo bo treba še malo prišparat. Penezi se zbirajo na kup, ampak zelo počasi. Problem je, ker sem študent in imam ful predavanj in obveznih laboratorijskih vaj

in ne morem veliko delat, pa še učit se je treba....

Že dve leti sem brez motorja, še malo pa se mi bo spiiiippppaaaaaaall

Link to comment
Share on other sites

Kolega ga ima že nekaj let, in je z njim brez težav prevozil že preko 80.000 km. Pravi da ga vibracije ne motijo, pa dela daljše fure, po terenu se pač ne vozi. Pomankljivosti pravi da skoraj ni, morda bi si zaželel le malo močnejši agragat.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!