Jump to content

Yamaha XTZ 660 Tenere (91-99)


5R

Recommended Posts

The original screen overlayed on top of the Ermax screen. The original screen is held a little high, but you get the general idea

post-4-1089101510.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ermax screen. It is +15cm (& flip-top) to give better protection. On the move it flexes a little, and I think this could be improved by a shaped bar fitted behind the fixing screws (I will try this one day, as the flexing must offset the flip-top to some degree).

post-4-1089101625.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kje si pa nabavil lani tole XTZjko? Jaz sem jo namreč ravno takrat prodal dobro ohranjeno z 16000 KM.

Link to comment
Share on other sites

Aja ena poceni fora, da zmanjsas turbolence. No za tiste, ki to zaznajo. Ocitno sem med redkimi, ker sem dosti spraseval po tujih forumih.

V glavnem se pod originalno sipco podlozijo npr. gumijasti cepi, nabavijo daljsi vijaki itd. Fora je, da je sipca odmaknjena od maske in da spusca zrak od spodaj, s tem bistveno zmanjsas podtlak in s tem turbolence. En znanec s Hrvaske je to naredil, a dodatno je se dodal sipco na vrhu po sistemu MRA vario screen in baje da je super. Ma se je treba vzgledovat po novejsih endurah kot npr. V strom 650 :D

@Mladen: odg. sem ti poslal na PM

LP

Edited by Denny
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jaz vozim xtz660 l. 97, prevoženih 33000 km že drugo sezono in sem z njo kar zadovoljen glede na ceno in vzdrževanje, ki ga s s tem motorjem imaš. Moja sicer rabi kar nekaj olja, a je mogoče to zato, ker je noter kar Castrolov txt in ne kakšen Motul, itd., a porabi ga cca. 6 deci na 1000 km, seveda moje vožnje, ki je kar precej časa na maximumu. Tudi midva sva si glede neudobnosti sedeža pomagala z ovčjo kožo, ki kar izboljša stanje zadnje plati, seveda pa ne dela čudežev. Če imaš prave gume gre tudi zelo lepo v ovinek, le na zvijanje motorja se moraš navadit pa gre kar dobro.

Zanima pa me, če mi lahko kdo pomaga, kje dobiti kakšen drug izpuh za to stvarco (predvsem me zanima CENA) in če kaj pridobi na moči, ker je za svojo težo kar malo švoh, čeprav sem na terenu kar zadovoljen z njo.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

živjo ali mi lahko kdo razloži zakaj se yamahe xt in xtz 660 tako težko prodajo namreč lansko leto sem prodajal xt-jko pa je nikakor nisem mogel prodat ceno sem spustil za 150čukov pol pa sem jo zamenjal za tenerejko v dobri veri da jo bom lažje prodal toda smola tudi tenerejke ne morem prodati sedaj jo imam na oglasih kjer je veliko ogleda ni pa nobenega zanimanja kaj mislite da bi moral še storiti l.p. janih

post-2241-1113927139_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

hecno, jaz sem imel lani kar veliko kupcev. Samo s ceno nismo prišli skupaj (sem imel malo preveliko ceno :D ). No, pozimi sem spustil ceno in je bila zelo hitro prodana (780kSIT, l.1997). Koliko sem preizkušal druge endure, se mi zdi ta motor dober za kakšen denar se ga lahko nabavi. Za moje pojme je boljša izbira kot npr. BMW 650 GS (stari model) ali KLE 500. Še najboljša v tem razredu mi je bila Transalpka. Se splača še spraskat nekaj SIT in jo nabavit.

Ah, bom kar hitro nazaj prešaltal na enduro, ker mi je preveč hudo :( , ko gledam lepe hribe in doline bogu za hrbtom, jaz sem pa trenutno "priklenjen" na asfalt :( .

Lp

Link to comment
Share on other sites

hecno, jaz sem imel lani kar veliko kupcev. Samo s ceno nismo prišli skupaj (sem imel malo preveliko ceno :D ). No, pozimi sem spustil ceno in je bila zelo hitro prodana (780kSIT, l.1997). Koliko sem preizkušal druge endure, se mi zdi ta motor  dober za kakšen denar se ga lahko nabavi. Za moje pojme je boljša izbira kot npr. BMW 650 GS (stari model) ali KLE 500. Še najboljša v tem razredu mi je bila Transalpka. Se splača še spraskat nekaj SIT in jo nabavit.

Ah, bom kar hitro nazaj prešaltal na enduro, ker mi je preveč hudo :( , ko gledam lepe hribe in doline bogu za hrbtom, jaz sem pa trenutno "priklenjen" na asfalt :( .

Lp

živjo mja cena je 800 jurjev mogoče je res mal previsoka vendar lufta je še vedno nekaj če se boš odloču za enduro poklič pa se bova kaj zmenila kaj pa sedaj voziš l p janih

Link to comment
Share on other sites

živjo mja cena je 800 jurjev mogoče je res mal previsoka vendar lufta je še vedno nekaj če se boš odloču za enduro poklič pa se bova kaj zmenila kaj pa sedaj voziš l p janih

čuj, če bi ga hotel še imet, ga sploh ne bi prodal .) . To kar imam sedaj piše v profilu. Drugače pa nisem navdušen nad yamahami.

LP

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
The original screen overlayed on top of the Ermax screen. The original screen is held a little high, but you get the general idea

Denny, na forum si dal sliko od povišane šipe (tenere), pa me zanima če jo še imaš, je kakšna razlika, kje se dobi? Nasplošno se mi zdi da je cel moped 1-A, če prebiram oglase ni skorajda nobenega za prodat, jih vsi kar vozimo!

Link to comment
Share on other sites

Denny, na forum si dal sliko od povišane šipe (tenere), pa me zanima če jo še imaš, je kakšna razlika, kje se dobi? Nasplošno se mi zdi da je cel moped 1-A, če prebiram oglase ni skorajda nobenega za prodat, jih vsi kar vozimo!

to sem samo objavil, kao kaj se da dobit. Nikoli nisem montiral nobene višje šipe, a sem pa imel v planu, ker sem ugotovil dobre rezultate z raznimi poizkusi home-made variante iz plastike. Žalostno je pa to, da ni nobene naslednice. Skoda, res skoda, da jih več ne delajo, taksne univerzalne stroje kot so super tenere, africa twin...

Edited by Denny
Link to comment
Share on other sites

živjo mja cena je 800 jurjev mogoče je res mal previsoka vendar lufta je še vedno nekaj če se boš odloču za enduro poklič pa se bova kaj zmenila kaj pa sedaj voziš l p janih

Zopet slovenska falš matematika. Kdo ti bo dal 800 jurjev za tolk star motor če nov xtz motor sicer v MZ ciklistiki, (ki je za dva razreda boljša od original yamahine ciklistike - mazocchi magnum vsestarnsko nastavljive vilice, zadaj White Power alu nihajka kot na KTM-ih, za 18 kil lažji itd.) stane v enduro verziji le

1.300.000!

post-1616-1121082389_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

pzdravljeni

zelo je podoben bivšemu mojemu vendar je tri leta starejši moj se še vedno prodaja pri habatu cena mislim da je 790000 sit. l.p.janih

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

živjo! Imam yamaho xtz660tenere l.95 ki je trenutno razstavljena na prafaktorje, razlog je da sem moral odpreti menjalnik ker mi je med tretjo in četrto metal iz prestave. Zdej mam pa en manjši problem! Na zobniku ki je pritrjen na odmični gredi so markerji ki omogočajo da so pri sestavljanju ventili in odmična v pravi poziciji.

Imam repair manual v katerem piše da morata biti krajna markerja poravnana z linijo cilindra, trije pokončni markerji pa morajo biti navzgor. Pred tem mora biti poravnana tudi črtica spodaj na magnetu ( I ).

Ko sem podiral je bilo pa sestavljeno tako da je bil spodnji mark na magnetu poravnan, zgornja krajna sta bila poravnana z cilindrom, pokončni markerji pa so bili obrnjeni navzdol ne navzgor kot piše v knjigi--obrnjeno za 180 stopinj. Če sestavim po knjigi bo odmična gred obrnjena za 180 stopinj. Je pa res da je repair manual za starejši letnik kot je moj,ampak mašina naj bi bila ista. TOREJ ČE KDO VE KAKO IN KAJ NAJ MI PROSIM POMAGA :-)

Pa še drugo vprašanje; a mogoče kdo ve kako se da napilit mašino od xtz660tenere in iztisnit še kakšnega konja več.

HVALA ZA ODGOVORE! :kva2:

Link to comment
Share on other sites

za več moči je obvezna menjava avspuha in fergazarja

da ga ujameš v fazo samo pazi, da ko je bat v gornji mrtvi točki, morajo biti odmikači brez stika z ventili, se pravi so ventili do konca zaprti in vse skupaj kompresira (to je tudi položaj za štelanje ventilov, kar ti priporočam da izvedeš)

seveda svečko ven in eno palčko noter, da čutiš bat

bat je v 4 taktih 2x v tej poziciji in ti si ga razdrl pač v tisti, ki ni narisana v knjigi

pozoren bodi, da so jajca na odmični obrnjena tako, kot je narisano v knjigi....recimo pri meni štrlijo navzven in rahlo gor, ko je vse naštelano po markerjih

z drugimi besedam, če sestaviš tako, kot si planiral na začetku, bo vse OK, oz se bat in ventili ne bojo srečali...če pa zajebeš za 180, pa ne bo vžiga, ampak tudi srečanja ne bo

v vseh vmesnih položajih pa tvegaš srečanje in polomijo

Link to comment
Share on other sites

za več moči je obvezna menjava avspuha in fergazarja

D.J hvala lepa za odgovor: auspuh mam že zamenan(remus), a mogoče veš kašn frgazar moram dat gor pa kolk prdobim? drugač sem iz Kranja, če si ke bliz greva lohka kdaj na kšn pir pa te še kej vprašam. Drgač pa upam da bom sestavu engine tko kt se zagre!?

Drgač pa a je še kšna druga vrjanta za friziranje, ne vem mogoče poliranje sesalnih in izpušnih kanalov zdej k mam glih podrt.

Če ma še kdo kšno idejo se zahvaljujem za odgovor! :beer2:

Edited by Petrac1
Link to comment
Share on other sites

Če daš tako skupaj kot si dal narazen mora špilat. Če ne pa gred z markerji poravnat, za odmični ti pa v service manual mora vse pisat.

Kere fergazerje pa imaš?

Link to comment
Share on other sites

vsa poliranja, brušenja ti bore malo pripomorejo, če zadeva ne dobi goriva kot je treba in ker maš membranski fergazar, verjetno nekaj pridobiš, če menjaš dize in veliko, če menjaš za klasičen fergazar

npr dize

http://www.tts-performance.com/catalog/pro...roducts_id=2581

Živjo

Frgazar je dvojni,prvi je klasični na katerega pride tudi zajla od ročke za gas drugi je pa membranski ki se odpre šele pri določenem podtlaku. Tko da če ga zamenjam za klasičnega ga ubistvu ne morem zvezat na zajlo, pa tud če bi nekak ratal bi se oba odpirala istočasno in bi ga verjetno zalival. Verjetn bom pa probal dize zamenjat. B)

Link to comment
Share on other sites

Jaz sem mislil fi in tip vplinjača in ali imaš enega ali dva. Pegaso ima recimo 2 keihina 33mm. Če daš pa enega Keihina 40mm ima pa skoraj 10KM manj. Samo za info.

Če se ti gre za kakšnega konja več potem kupi dyno jet stage III pa en K&N filter, odprt izpuh in če vse kupiš novo si že na 100k sit. A se ti splača?

Link to comment
Share on other sites

poleg kompleta diz, zna obstajat tut komplet klasik fergazarjev...vsaj za zračne yame je obstajal (10KM+), vse že natunano, da nimaš kej štelat, ampak to ni poceni varjanta, pa tudi kje bi jo izvohal?..nekje v sosednjem škornju ali pa mogoče yahoo groups itd

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

:grupni:

Živjo vsem skupaj! Po internetu sem že ful prebrskal da bi dobil kakšno konkretno sliko od stranskih zaščitnih

cevi ki ščitijo mašino in prednjo bočno plastiko ( tako imenovani crash bars ). Ker imam namen da bi jih

naredil sam vas prosim če ima kdo doma yamaho XTZ660 z to stransko zaščito, če bi lahko te nosilce poslikal

z malo večjo resolucijo in posredoval slike. Še boljše bi pa bilo če bi lahko nosilce dobil za prekopirat, ampak tudi slike bodo ok. Zanima me predvsem kako in kje so pritrjeni,debelina cevi, kako so speljani loki,itd.

Nekaj podobnega kot je na tej sliki;post-9420-1136919019.jpg

Link to comment
Share on other sites

:grupni:

Živjo vsem skupaj! Po internetu sem že ful prebrskal da bi dobil kakšno konkretno sliko od stranskih zaščitnih

cevi ki ščitijo mašino in prednjo bočno plastiko ( tako imenovani crash bars ). Ker imam namen da bi jih

naredil sam vas prosim če ima kdo doma yamaho XTZ660 z to stransko zaščito, če bi lahko te nosilce poslikal

z malo večjo resolucijo in posredoval slike. Še boljše bi pa bilo če bi lahko nosilce dobil za prekopirat, ampak tudi slike bodo ok. Zanima me predvsem kako in kje so pritrjeni,debelina cevi, kako so speljani loki,itd.

Nekaj podobnega kot je na tej sliki;post-9420-1136919019.jpg

Ja pa še vprašanje za D.J-a in Denny-a

Pred časom sta imela debato o kt-jki, nekaj glede razlike v konjih med posameznimi letniki

D.J. napisal si da je pri TT600 pod sedežem kontakt ki če ga odklopiš omogoči boljše delovanje v nizkih

obratih, gre za nekakšen restriktor v elektriki zaradi zakonov o emisijah, pobralo naj bi 5 konjskih moči

Zanima me, da glede na to da je XTZ660 skoraj identična TT in XT če obstoja kaj takega tudi pri XTZ?

Kje točno se nahaja in kako izgleda?

DENNY imel si debato o povišanju prednje maske. Mene pa zanima če je bila XT na sliki tvoja, ter kje si

dobil supermoto kolesa, pa cena zanje, pa če si mogu kej spreminjat( ker je prvi disk večji...)

Hvala lepa za odgovor že vnaprej!

Pomoč ostalih prav tako dobrodošla!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!