Jump to content

Yamaha XTZ 660 Tenere (91-99)


5R

Recommended Posts

Ali ima mogoče kdo kaj plastike za yamaho xtz 660 TENERE letnik 1993! :slap:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Če potrebuje kdo navodila za XTZ 660 jih prodam..knjiga je skoraj nerabljena

Knjiga popravil - Nr.5204 - Yamaha XTZ 660 Tenere

ISBN: 3-7168-1929-8

Erschienen bei: BUCHELI

Reihe:Reparaturanleitung Nr.5204

Erscheinungstermin:04.1997

Einband: kartoniert/broschiert m. z. Tl. farb. Schaltpln. u. zahlr. Abb. 28,5 cm

Seiten: 100

Gewicht: 320 g

Cena 5.000

GSM 040 699-838

post-9522-1153066265.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Brez zamere k smetim po ST-jkah ampak zanima me, če ma kdo kakšne izkušnje z mlajšo sestrico (660 tenere)?

Kaj vse lahko gre pri njih narobe in kako poceni so rezervni deli (glede na to, da jih ne delajo 10let) :unsure:

Se da npr. s tem motorjem (xtz660) kolkr tolk udobno peljat in je primerljiva s transalpi, bmw-ji, pegaso, kle...?

Pa še ena stvar (če se najde kdo ki ve) :) Kako je s kilometrino 660 ali 750? Kaj vse me lahko čaka pri motorju s 40.000km?

(Do not shoot me...) :grrr :whistle:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Uh, vidim, da sem bil premaknjen v pravo temo :slap: (sem pač med iskanjem prehitro preletel celoten forum)

Imam pa še eno vprašanje...nekaj strani nazaj je bilo govora o visokem sedežu. Glede na to, da je 865mm "le" 15mm več kot 850 (to je višina sedeža na kle500) me zanima čemu tak halo okol vsega. Kaj potem je tudi na kle višina problematična?

(sicer nisem še sedel ne na enem in drugem, tako da nimam pojma kako je če lezeš na tla in švoh metra) :huh:

Pa še to...zakaj je potovanje v dvoje problematično oz. nad čim se pritožujejo sopotnice? preozek sedež?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Torej, imel sem namen kupiti tale stroj, pa me zadnjič zadane kot strela z jasnega, da zanj ne obstaja, oziroma je ni na seznamu alptechika, blokada na 25kw, kolikor mi je dovoljeno upravljati :rolleyes:

Sedaj me pa optimistično zanima, če bi se morda kdo našel, ki je blokiral zadevo, zadostovalo pa bo tudi vsaj zagotovilo, da blokada obstaja in so jo pač moje stare oči spregledale :whistle:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Pozdravljeni teneraši.

Po 14 letih motoristične suše sem si marca kupil Tenereto. Sicer je ta mala (660), je pa vseeno super. Od takrat sem z njo naredil cca. 3000 km in moram reči, da sem z njo zelo zadovoljen. Mogoče ji manjka kakšen kW.

Pred dobrim mesecm pa se je pojavil problem: v motorju je začelo nekaj ropotati (najprej komaj slišno, v roku 150 do 200 km pa precej glasno - kot bi se nekaj odšraufalo) in sicer v spodnjem delu na levi strani motorja. Zaropotalo je približno 2-3 x na sekundo pri 3000 obratih motorja. S povečevanjem obratov se je število ropotov povečevalo.

Šel sem k serviserju, ki je rekel da imajo ležaji na ojnici "luft" in mi jih je tudi zamenjal. Vendar ropotanje ni prenehalo. Serviser je sicer omenil, da je zobnik, ki je nameščen nekje pri magnetu slab in da ga bo potrebno zamenjati.

Ali je že imel kdo takšno izkušnjo oz. ali mi lahko kdo pomaga odkriti vzrok ropota? Hvaležen bom za vsak nasvet.

Aja, še nekaj: motor sem kupil od "letečega" policista, ki je nanj zelo pazil (še vsak ki je motor videl je rekel, da je za letnik 1996 odlično ohranjen). Tudi Tomaž iz Elise, ki je motor tudi servisiral je to potrdil. Motor ima 38.000 km.

Hvala za pomoč.

Link to comment
Share on other sites

Če pa v elisi ne vedo, kako naj mi uganemo prek neta? :whistle:

Ležajev mi niso menjali v Elisi ampak en lokalni serviser, ki drugače servisira motocross motorje.

S Tomažem sem govoril le ob nakupu motorja, kasneje pa ne več.

Link to comment
Share on other sites

Ležajev mi niso menjali v Elisi ampak en lokalni serviser, ki drugače servisira motocross motorje.

S Tomažem sem govoril le ob nakupu motorja, kasneje pa ne več.

Aja, še nekaj: simonsi, kolikor gledam na forumu se spoznaš na tenerete. Si iz Kamnika. Kaj pa če bi se midva dogovorila za eno srečanje, bi se jaz pripeljal čez vrh, pa bi v živo prisluhnil motorju?

Link to comment
Share on other sites

Mislim, da nas bodo nagnal v pravo temo.

Vozil dve taki Yamahi :worship: . Eno prodal pri 47Kkm pa se možak še sedaj zadovoljno vozi. Kilometrov ima najbrž 2x toliko kot tvoja.

Druga je bila pa malo bolj zmatrana, saj se je na sklopki poznalo, da so pred menoj zradiral (na mestu) kakšno gumo.

Tudi to sem prodal pri 40+Kkm.

Svetujem ti da zadevico res "pogleda" kak pravi strokovnjak, ker koliko poznam motor sta oba glavna ležaja in ojnični ležaj kroglični.

Ležaji niso mazani kot pri klasičnih motorjih zato tudi nima kontrolne lampice za pritisk olja. Poskusi najti kakšen SM (pdf).

Maš tule! http://www.staddle.net/downloads/Yamaha_XT...vice_Manual.pdf

(pri testu XT660) v MOTORRADU se je odvil primarni pogon, samo pravočasna intervencija serviserja je obvaroala motor pred

Večjimi stroški. To je bila tudi edina zamera.

LP M

Link to comment
Share on other sites

Aja, še nekaj: simonsi, kolikor gledam na forumu se spoznaš na tenerete. Si iz Kamnika. Kaj pa če bi se midva dogovorila za eno srečanje, bi se jaz pripeljal čez vrh, pa bi v živo prisluhnil motorju?

Lahko prisluhnim, ampak podret bo tako ali tako treba in pogledat, kaj je narobe.

Lahko se ti je losal rotor na elektriki, kot se je zgodilo nekemu drugemu forumašu na xtz750.

Link to comment
Share on other sites

Hvala za pomoč.

Bomo videli kaj bo. Serviser mi je namreč pravkar javil, da za dva meseca odhaja v tujino. Zdaj moram najti drugega - takega, ki mi bo motor zrihtal v doglednem času-glede na to, da smo sredi sezone.

Link to comment
Share on other sites

Xtz se pregreva!! Po 15 kilometrih je temp. narasla, vklopil se je ventilator in se ni ugasnil kljub vožnji navzdol ampak je temp še narasla do maximuma. Pomagalo je edino 10 minutno čakanje, vendar se je zadeva ponovila čez nekaj kilometrov.

Doma odprem najbolj dostopen del hladilnega sistema (vodno pumpo) in ugotovim, da jo lahko prosto vrtim z roko in se vrtenju le narahlo upira?? Vžgem motor, pumpa miruje??? A je to normalno??Možne ostale napake??

Za odgovore se vnaprej zahvaljujem!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Zanima me kaj vse je lahko narobe, če se oglaša ventil (tk tk tk tk tk...). Ga je potrebno samo nastaviti ali je lahko kaj bolj resnega?

Link to comment
Share on other sites

Nisem ziher :whistle: , me pa zanima koliko pride zamenjava te verige ali pa štelanje ventilov? Imajo ti motorji drugače "znane" probleme z ventili, verigami in ostalimi pritiklinami? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Hvala za odgovor,

samo še tole, koliko ste letos plačali za registracijo?

Zdej bom dal pa mir (you wish :whistle: )

Link to comment
Share on other sites

post-131-1189536472_thumb.jpg

Glavne značilnosti:

- predelan enovaljnik z več navora pri nižjih in srednjih obratih

- izboljšan okvir v obliki diamanta

- hod spredaj 210 mm, zadaj 200 mm

- rezervoar 22 l

- dva zavorna koluta premera 298 mm

- visoka maska z dvema navpičnima žarometoma

- plastične zaščite

- suha teža 183 kg

Link to comment
Share on other sites

se samo meni zdi ali je tole od spredaj precej podobno načičkanem KTM-u Adventure, če bi si plastike zamislil v oranžni barvi? :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Meni je pa lepa za popizdit. Končno se nekaj dogaja na tem segmentu tudi pri drugih proizvajalcih in ne samo pri KTM.

Bo morda izumirajoča vrsta spet posegla po kupcih?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!