strom Objavljeno Julij 7, 2002 Opozori Objavljeno Julij 7, 2002 V prometni ti zdej piše tip. Npr. pri MG sem imel v prometni napisano TIP PC Številka je bila pa PCxxxxxxxx Tko da za GPZ bi bilo: TIP ZX600A Kasnejši GPX in ZZR majo pa TIP ZX600B,C,D,E,F... etc... Mogoče je pa un konc bloka enak, pa boš lahko kej izumu... LP
Tengai Objavljeno Julij 8, 2002 Opozori Objavljeno Julij 8, 2002 Ja točno tko kot si reku... danes se vpiše le tip... v primeru ST in TDM mata obadva 3LD oznako to je pa tud vse kar not piše... no ja ampak vse kaže da se razbitih Superc ne prodaja prov velik... kar pomeni da bo treba kupit kar celo... ta pa ima najverjetneje mašino že not... in v tem primeru je sploh ne bom menju (preveč dela za unih 8 konjev)... hehe sicer pa je še prezgodaj da bi se ubadal s takšnimi problemi... morm najprej Superco dam prpelat :wink:
mimixtz Objavljeno Julij 9, 2002 Opozori Objavljeno Julij 9, 2002 POSTOPAČ moje sožalje, jst sem tut motor prodal, ampak ne za to, da bi pol avto kupu, ampak da sem lahko čim več dnarja zbral za stanovanje (+ ženin puf + neki našparanga + ...), ma nima veze, blo mi je hudo, sam je že tko, da na motorju ne morem živet. Sploh te pa razumem, če imaš belo-zeleno-modro kombinacijo, kakršno imam jaz, ma ta je ta nartalepša, a ne TENGAI :wink: ? Ampak POSTOPAČ, deli na tem, da boš še kdaj motor imel, če ga res moraš zdej prodat. Ma ti iz izkušenj povem, da se da vse lepo folgat: in žena in otroc in motor. Dnar je pa itaq problem zmeri, pa če maš motor al pa če ga nimš.
Tengai Objavljeno Julij 12, 2002 Opozori Objavljeno Julij 12, 2002 Ma ti iz izkušenj povem, da se da vse lepo folgat: in žena in otroc in motor. Dnar je pa itaq problem zmeri, pa če maš motor al pa če ga nimš. Hehe :lol: tole si pa dobr povedu... pa še hudo res je!!! :cry: Uni k hočjo met motor ga bojo mel in se jim to pr finančni sliki sploh ne bo tok zlo poznal... uni pa k so sam prvomajski mopedisti... bojo pa že najdl kkšn izgovor, da bojo začel verjet, da je bolš brez motorje. MimiXTZ kwa si ti zdej tud ST prdaju???
mimixtz Objavljeno Julij 12, 2002 Opozori Objavljeno Julij 12, 2002 Ne ne, jst sem kupil Superco lani septemra, ko sem se mal pufov za stanovanje in prenovo losal. Prodal sem Hondo VFR pred 4.5 leti, ko sva z ženo stanovanje kupila, potem bil pa dobra tri leta peš. Pred kratkim sem na motosvet fotko od mojga motorja poslal da poskenirajo in dajo v galerijo. Tko da lohk pogledaš ko bo (upam da bo) Nois kej ukrepal.
otog Objavljeno Julij 12, 2002 Opozori Objavljeno Julij 12, 2002 mimixtz povej mi malo kak si zadovoljen s superco?
mimixtz Objavljeno Julij 12, 2002 Opozori Objavljeno Julij 12, 2002 Kar se zadovoljstva tiče je takole: zadost (nč ne bi blo hudga če bi bil še bolj) močan agregat, fuul udobna drža, LEP videz (MOJE MNENJE!!), nezahteven za vzdrževanje, torej dokaj ''ekonomičen'' motor če odmislimo porabo, sicer pazim in vzdržujem, nič ne crkuje (6-7k kilometrov, tok tok, razen akumulator je šel pozimi po gobe, kriv jest sam), skratka, men se zdi zelo dober kompromis, če želiš se kolikor toliko hitro peljat, naložit kej prtljage in na kakšen razdrapan makedam al pa kolovoz zavit. Nezadovoljstva: požrešnost ob priganjanju, slab menjalnik (se pač privadiš), prešvoh prednje vilice (bo mogoče kej bolš ko bom dal not gostejše olje, mogoče tudi trže vzmeti al pa podložil, tuhtam :roll: ), slaba vetrna zaščita in čist možno, da sem še kej pozabu.
Tengai Objavljeno Julij 12, 2002 Opozori Objavljeno Julij 12, 2002 JAH se kr strinjam z mimixtz... sicer za veterno zaščito toplo priporočam Givijevo šipco... in to ta večji model, ki naredi ogromno razliko... mene je na ST motl predvsem to, da je mel GIVI nosilc za 3 kufre tok zlo nesimetričen v levo :x (pač zarad rora)... sm mel pol na levi maxio na desni pa 30L kufr... drgač pa zlo fejst bicikl za relacije premagovat (tudi v dvoje)... no ja... tkrat se mi je zdel tud dovolj močn (to je blo od l 93 do 96)... je pa res da bi dans če bi se dalo tud Varaderu še dodal kkšn KW. :lol: Gre pa precej grdo na zadn kolo :? (morš precej matrat ketno in sklopko), kar je povezan z MIMIXTZ jevo ugotovitvijo glede vzmetenja... spredne vilce se da lepo porihtat z olem (Češek Krško ti to spedena u nulo) zadn amortizer je pa mal prmehek za moj okus in ga je verjetn najbolš zamenat. Kar pa sem ji (superci) precej zameril je... šejkanje pri večjih hitrostih (180km/h in več)... kar se pa porabe tiče... no ja če bi mi Vara žrla tolk kt mi je taktar ST... bi bil hudo zadovoljen. :lol: No ja pa če je kdo že pozabu... hehe še vedno iščem kkšno Superco za čim manj dnarja :evil: :evil: :evil:
borissuper Objavljeno Avgust 3, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2002 :cry: :cry: :cry: Je pa problem, ker je lepotica prav nic podobna kanti pa ima vse kar spodoben motor potrebuje (kolesi, motor, gestel, skratka, vse) in bi pac hotel, da jo novopeceni lastnik prav spostuje. Da je registrirana, sploh ne omenjam. Tko da cena ni najbolj nizka (dobrih 700k). Ker sem v ljubi vojski, sem slabo spremljal forum pa nisem vedel, da se Tengai-ju taka tragedija dogaja. Motor v fejst formi, redno na servisu pri Borutu, za svoj letnik (93) zdrav srce pa tut pleh. Ce te zanima, me poklic na 041 988 548. Grega :cry: :cry: :cry: No tole zadevo sem pa jaz vceraj gledal v Domzalah ali se mogoče motim. Sej sem ti povedal kva vse je narobe in nikar raje javno ne hvali prevec motorja. Je tista od XTZ ja ene dvakrat boljša ziher od tvojga. Masinca je v redu, ampak to so tako vse ST. Pa mimogrede XTZ rdeča je najtelepša. LP Boriss
mimixtz Objavljeno Avgust 4, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2002 He he, Boris, vse ST-jke so lepe. 8)
simonsi Objavljeno Junij 21, 2004 Opozori Objavljeno Junij 21, 2004 Ahoj! Mene pa zanima kolk ma ta moped visok sedež, ker na netu nič ne piše, od oka pa ne morem vedet. LP
simonsi Objavljeno Junij 28, 2004 Opozori Objavljeno Junij 28, 2004 Višina zica je 856mm :rolleyes: Kar sem prebral je visoka teža, visok zic, visoko težišče, vzdržljiv, močan motor, pri razštelanem fergazerju velika poraba. Kar sem sam ugotovil: Sploh ni visok, ni tolk težek, prešvoh mašina za tak moped, vzdržljiv motor, suh karter :unsure: , luštno se sedi. Ima kdo še kaj tehtnega za pripomnit, ker zgleda da bom kupil en tak moped. LP
simonsi Objavljeno Julij 9, 2004 Opozori Objavljeno Julij 9, 2004 Naredil še ene par kilometrov s superco, zato nekaj vtisov. Oblika niti ni tolk predpotopna, sem tut že kaj gršega videl :P , fedri so relativno trdi za endurota, kar men bolj paše, zavore bi lahko bile boljše seveda, a se da ustavit. Težo se da navadit, čeprav s prsti stojim na tleh s 175 centimetri. Pali vedno in povsod u prvo, hladen ali vroč. Kilometrov ma še pa još, čeprav števec kaže 54k se mi zdi da jih ima še dosti več. Kontrola ventilov je pokazala 10 stotink lufta za sesalne in 20 za izpušne. Mejne vrednosti 15 in 25 stotink, tako da sem jih sedaj nastavil na povprečno 17 in 27 stotink. Kakšne pretirane porabe olja še nisem opazil, neprijetne vibracije med 4 in 5k obrati. <_< Glede moči: meni se zdi obupno švoh motor, v primerjavi s Pegasotom se mi zdi, da je dost manj močan, čeprav ima na papirju ~20 konjev več pa tut nekaj več kil. tudi na eni drugi tenerki isto opazil Prešnji lastnik je nekaj šaril po izpuhu in vzel prekate ven, tako da ima jako fajn zvok a se mi zdi, da je tut kaj na moči izgubil. Bom še malo auspuh pogledal, pa bomo videli. Drugače zadovoljen z motorjem :) Še kakšna izkušnja, a sem spet ena bela vrana s superco. Pri šternu rekli, da jih je bolj malo, čeprav sem jih kar nekaj videl na cesti :yea2:
mimixtz Objavljeno Julij 13, 2004 Opozori Objavljeno Julij 13, 2004 Naredil še ene par kilometrov s superco, zato nekaj vtisov. Oblika niti ni tolk predpotopna, sem tut že kaj gršega videl , fedri so relativno trdi za endurota, kar men bolj paše, zavore bi lahko bile boljše seveda, a se da ustavit. Težo se da navadit, čeprav s prsti stojim na tleh s 175 centimetri. Pali vedno in povsod u prvo, hladen ali vroč. Kilometrov ma še pa još, čeprav števec kaže 54k se mi zdi da jih ima še dosti več. Kontrola ventilov je pokazala 10 stotink lufta za sesalne in 20 za izpušne. Mejne vrednosti 15 in 25 stotink, tako da sem jih sedaj nastavil na povprečno 17 in 27 stotink. Kakšne pretirane porabe olja še nisem opazil, neprijetne vibracije med 4 in 5k obrati. Glede moči: meni se zdi obupno švoh motor, v primerjavi s Pegasotom se mi zdi, da je dost manj močan, čeprav ima na papirju ~20 konjev več pa tut nekaj več kil. tudi na eni drugi tenerki isto opazil Prešnji lastnik je nekaj šaril po izpuhu in vzel prekate ven, tako da ima jako fajn zvok a se mi zdi, da je tut kaj na moči izgubil. Bom še malo auspuh pogledal, pa bomo videli. Drugače zadovoljen z motorjem Še kakšna izkušnja, a sem spet ena bela vrana s superco. Pri šternu rekli, da jih je bolj malo, čeprav sem jih kar nekaj videl na cesti No pejmo po vrsti. Trdi fedri? Zadaj je OK, spredaj absolutno premehko in prešvoh vse skupaj. Podložil 2cm (daljša puša pod vijaki) in gostejše olje, novi semeringi, boljše, a še vedno premehko. Težka je, ni pa najtežja. s 187 cm nimam nobenih težav. Na števcu 62k km (?), ventili preverjeni, b.p.. Vibracije od 4-5k so res zoprne, sploh, ker so v 5. prestavi to ravno hitrosti med 100-120 km/h. No, meni se pri 4.500 že skoraj čisto umiri. Obupno švoh motor? Slabše kot Pegaso?! No way. Pri pegasu je pri 160 konc veselja, moj pa pri 160 tudi z dvema še pošteno potegne. VLEČE do 180-185, gre 190 in še malo čez (po ravnem, po števcu). Itaq preveč za ta geštel. Mogoče bi bila moč lahko še malo bolj enakomerno porazdeljena, ker moj pri 6.000 občutno bolj potegne, malce zarenči in vleče fejst do ene 8.500. naprej je brez veze. Da bi bil švoh se mi pa sploh ne zdi. Pri teh kilometrih porabe olja praktično ne zaznam. Poraba pa od 5-10, čez 10 se mojega ne da spravit, pod 4.5 pa tudi ne. povprečno dobrih 6. Izpuh imam originalen (zelo tih), mi je pa začel rjaveti. Če boš kaj okoli Krškega vozil pokliči 070431401 in se oglasi. lp Miha
mimixtz Objavljeno Julij 13, 2004 Opozori Objavljeno Julij 13, 2004 Še tole. Na kratko bi rekel, kot že nekdo prej, ta motor nikjer ne blesti, je pa zato povsod povprečen. :grim Ne odpovem se niti fejst razritim makedamom niti avtocestam. Največja bedarija je bila, da nisem, ko sem menjaval prednje steklo, kupil povišanega. Pa me je trgovec vprašal, če ne bi raje večjega, pa sem rekel ''ahhhh, kar nej bo tak kot original.'' :cry: :naughty: :grrr Pa guncanje od 180 naprej je zoprno. Sam to je ENDURO, tako da... :rolleyes:
mimixtz Objavljeno Julij 13, 2004 Opozori Objavljeno Julij 13, 2004 Pa še nekaj mi je zanimivo: Verigo imam gor že 20.000 kilometrov, pa je prejšnji lastnik rekel, da je on v 15.000 kilometrih ni menjal in da ne ve kdaj je bila menjana. Torej je gor že saj 35k km. AMPAK: odkar jo imam jaz, nisem verige še niti nastavil. Ni potrebe. Lepo teče, ne opleta,... Je pa res, da: mažem, mažem(špricam), ČISTIM, in spet mažem, mažem, čistim itd. PS: ne nabijam postov, ampak ne dovoli mi urejati sporočila. :hmm:
simonsi Objavljeno Julij 13, 2004 Opozori Objavljeno Julij 13, 2004 V sprednjih vilicah je bilo gostejše olje, pa sem pri menjavi nalil redkejšega, pa so fedri so fedri dost mehkejši ratal. Nevem kaj so rižojedi mislil, ko so superco delal, ker zgleda da so tele mašine res neuničljive. :yea2: Glede ventilov, mi je serviser pri šternu reku da bi bile te tolerance še v redu, a se nisem pustil motiti. Glede moči sem pa mislil pospeške in hitrost v hrib. Zaenkrat se samo po rovtah vozim, ker še ni registrirana <_< Pegaso ma dost krajše prestave, za razliko od superce tak da daje občutek večje poskočnosti. :hmm: Pa vseeno lahk pri superci daš gas do konca brez skrbi, da bi dol padu. Ja pa v hitrih ovinkih se gunca. Pa ni panike, je prav zabavno. Glede šipce: mojo bo treba zamenat, ker je spraskana, pa spokana pa me zanima kje si jo kupil pa koliko si dal zanjo? Kaj pa imaš za ene gume: Zdele so Mišelinke T66 gor, pa se kar v redu pelje za mojo penzionersko vožnjo. Čeprav je sprednja nazobčana pa znucana v konus, zadnja je pa tut na isti poti. LP, Simon
TiCkO Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 (popravljeno) tu berem vse vrste komentarjev ki so zelo koristni, pa vendar ali mi lahko kdo pove koliko olja naj nalijem v vilice in kakšne gostote mora biti ker se mi zdijo obupno mehke, na xtz 750. Menjal olje na servisu pa ni nič bolje :huh: :angry: Popravljeno Julij 14, 2004. Popravil ticko
simonsi Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 malo tole preber :D Drugače gre pa slabe 7dl olja na vilico. Lahko še vzmeti podložiš za ene 2cm, pa olje lahko motorno naliješ, ker je gostejše. lahko pa še mal vilice napumpaš. original je en bar, sam jaz nimam nič napumpanih, ker mi je škoda semeringov :)
strom Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 Pejt na houmpejđ od yamahe, poglej parts diagrams, tam imaš še nek service data pa ti vse piše. LP
simonsi Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 Mam service manual za yamo pa nič pametnega ne piše o tršanju vilic. Samo kako se jih servisira :D
mimixtz Objavljeno Julij 15, 2004 Opozori Objavljeno Julij 15, 2004 Ha, odvisno kaj so zate rovte. Če so to hribi, kjer se pes z gobcem za travo drži in z ritjo laja, potem... :rolleyes: :grim :) .) Možno, da daje tak občutek, če jo samo v prvi in drugi malo naviješ, pa je treba že bremzat, sem se pa tudi kar nekaj prevozil z sodelavčevim Pegasom in imel sem XT 600, pa je dejstvo, da res bistveno bolj gre kot ta dva in kot vsi enocilindraši (pustmo zdej razne dirkalne in podobne supermoto stroje). Pegaso vleče do 150-160 in je konec, z dvema ornk osebama še tolk ne. Se je pa z njim ali pa z recimo XT-jko zabavneje vozit po recimo rovtah, verjetno iz čiste nule celo malo bolj skoči. Superco je le treba malo zavrtet. In pa 1. in 2. prestava sta res kar malce dolgi za enduro, v drugi za šalo 120 in čez, ostale 3 so krajše. Gunca se moja ne v ovinkih, ampak pri visokih hitrostih od 180 naprej, tudi po ravnini, sploh če pri tej hitrosti narediš kako malo bolj sunkovito kretnjo. Mislim, da bo tudi to dosti bolje, ko bom ( :hmm: , samo kdaj, se že 2 leti menim o tem :grrr ), dal poštimati prednje vilice, da bojo res trde. Ampak tako zelo moteče pa spet ni, da zato ne bi užival v vožnji. :rolleyes: Gume imam pa sedaj Dunlop trailmax obe z ene 4-5 k km, prej pa Mich. T66. Razlika je bila v prid Dulopk, ampak sem T66 znucal do zkrajnosti, tako da je bil čez ovinke že res zoprn občutek, in ko sem dal nove Trailmax gor, je bilo proti tistemu prej Amerika, tako da bi težko primerjal.
mimixtz Objavljeno Julij 15, 2004 Opozori Objavljeno Julij 15, 2004 Aja, šipca. Menjal pred cca. dvemi leti, takrat dal okrog 12k, Delta Team Krško, ker sem glih 1 km stran doma. B)
TiCkO Objavljeno Julij 16, 2004 Opozori Objavljeno Julij 16, 2004 hvala vsem ki so mi svetovali, LETEČI pa je itak vseved, kaj mu ni škoda zapravljat čas in j..... ljudi. Lahko je nekoga tišat v drek, če mu ne znaš ali ne moreš pomagati se vsaj vzdrži neumesnih komentarjev, žal se nismo vsi rodili VSEVEDI. l.p. :rolleyes: :lol1:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se