strom Objavljeno Julij 11, 2004 Opozori Objavljeno Julij 11, 2004 Ti kar na pooblascen servis pici, deli za KLR so (vsaj vcasih so bili) izredno poceni v primerjavi z drugimi. Pa se orenk ti bodo ustimali in morda odkrijejo se kaj, kar se zdaj ne vidi in bi bilo tudi zdravo zamenjati! Lp Pa pozabjo npr. kakšen šrauf zašraufat, lajtngo prtegnt..... Seveda pa nikol ne pozabjo dobr računat... LP
Shargo Objavljeno Julij 11, 2004 Opozori Objavljeno Julij 11, 2004 Pa pozabjo npr. kakšen šrauf zašraufat, lajtngo prtegnt..... Seveda pa nikol ne pozabjo dobr računat... LP Ali pa seveda se oglasi pri stomu in tudi te nevsecnosti bodo povsem eliminirane! .)
ups Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 Lp! Mogoče kdo ve: 1. če se da dobit original nalepka (napis KLR) za bočno plastiko, ki pokriva kiler za zelen KLR 650 2. kolk to stane 3. se da dobit kot posamezna nalepka al morš naročit v kompletu oz. vse nalepke za motor Hvala vnaprej za odg.
Ice Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 original -> kawa dealer = molto $$$ neoriginal -> npr. stardesign ali drugi after market dobavitelji = manj $$$, a vseeno ne zastonj.
Zhuk Objavljeno Avgust 3, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 uuu kok lepo, da se KLRjcki se pelejo! Wellcome 2 da club!!!
pinter1 Objavljeno September 12, 2004 Opozori Objavljeno September 12, 2004 Pozdravljeni! Že 4 sezone sem lastnik KLR 650 in do letos me še ni pustil na cedilu. Sedaj pa VELIK problem : topel noče vžgati !! Ampak zanimive podrobnosti : - svečka nova (iskra je) - hladen vže v prvem - topel ne vže na einlaser, vžge pa na porivanje po 3 metrih Dosedanji jalovi poskusi : - nova svečka - priklop na rezervni akumulator / nobene razlike - razstavljen fergazor - membrani ok ima še kdo kakšno idejo ?? hvala Tomaž
kađiva Objavljeno September 12, 2004 Opozori Objavljeno September 12, 2004 Po moje da najbolj,da vprašaš najbližjega serviserja kva bi to bilo .) Drugač je pa enmu tud KTM tko zajebavu in mislim,da mu še zmeraj včasih :hmm:
Thundercat Objavljeno September 12, 2004 Opozori Objavljeno September 12, 2004 mehanik bo najbolje vedel...da bi kaj sam šraufal razen tistega kar si že naredil nima smisla...vsaj po telefonu ali mailu kontaktiraj servis.....
simonsi Objavljeno September 12, 2004 Opozori Objavljeno September 12, 2004 1. Napačna toplotna vrednost svečke 2. Fergazer fajn spucej 3. koliko kilometrov ima motor?
Zok Objavljeno September 12, 2004 Opozori Objavljeno September 12, 2004 2. Fergazer fajn spucej ja, s kompresorjem spihaj dize, ne sam membran gledat!
D.J. Objavljeno September 13, 2004 Opozori Objavljeno September 13, 2004 samo dekompresor moraš nastavit, ne glede na to, če je avtomatski
pinter1 Objavljeno September 17, 2004 Opozori Objavljeno September 17, 2004 hvala vsem za uporabne nasvete, vendar 1. servis odpade - ker mi bodo zamenjali od svečke do fergazorja -- in seveda bo račun velik za pol motorja !! 2. motor ima 35.000 zato še ni za v smeti 3. kompresija je O.K. 4. iskra O.K. vendar je svečka suha (kot da ni videla kapljice bencina) 5. na fergazorju ima stranska mala membrana luknjico (za šivanko) - a bi blo možno, da ga to zaj ... ? 6. diza na fergazorju spucana za vsako idejo bom hvaležen ! tomaž
simonsi Objavljeno September 17, 2004 Opozori Objavljeno September 17, 2004 Probej toplega z zaugom vžgat. Ali pa pokliči v Eliso pa prašej ali se pa tja zapelji če nisi preveč daleč doma.
pinter1 Objavljeno September 17, 2004 Opozori Objavljeno September 17, 2004 TUDI TOPEL Z ZAUGOM NE VŽGE SEM KLICAL V ELISO ... TUDI NIMAJO PRAVE IDEJE KAJ BI LAHKO BILO ... kaj pa sedaj ?? najbrž je zmanjkalo idej tudi vam? vseeno hvala vsem za nasvete Tomaž
simonsi Objavljeno September 17, 2004 Opozori Objavljeno September 17, 2004 A to ima Keihin fergazerje? Mam doma 4 fergije Keihin 38mm, pa lahko probaš če bo kaj bolje delal. Samo so narejeni za montažo pod kotom 45° od cbr 900 :hmm:
BRANE Objavljeno September 17, 2004 Opozori Objavljeno September 17, 2004 probej vžigalno tuljavo menjat.. no, ne takoj kupit, samo z nekom probej menjat.. mogoče je to..
schmeling Objavljeno September 17, 2004 Opozori Objavljeno September 17, 2004 Jaz bi pa mal ispušne ventile premeril,ali pa na vročem kompresijo zmeru ,če bo manj kot na hladno je verjetn kaj na ventilih LP
D.J. Objavljeno September 18, 2004 Opozori Objavljeno September 18, 2004 nastavit dekompresor pomeni da nastaviš dekompresor zajlo, to je zajla, ki potegne izpušni ventil, da motor lažje vžge in imaš mogoče razštelano
tato Objavljeno November 9, 2004 Opozori Objavljeno November 9, 2004 Tokrat najbrš na pravem mestu. Še vedno me zanima,če ima kdo izkušnje ali mnenje glede porabe olja pri enovalnjih 4T endurah? :? Sam vozim KLR-ja in sm ugotovil,da na prevoženih 1000 km porabi okoli 2 dl olja. Uporabljam olje Motul. Zanima me,če je to normalno in do katere mere je to sprejemljivo (če sploh je)? A na porabo lahko vpliva tudi neoriginalen izpuh? :blink: Za vaša mnenja in odgovore se lepo zahvaljujem. :OK: Lp Tato
tato Objavljeno November 9, 2004 Opozori Objavljeno November 9, 2004 Pozdravljen tud ti. No jaz mam tud KLR-ja 2 sezoni in sem tud zadovolen z njim! :OK: Jaz takih problemov še nimam pa vendar. Tako kot drugi pravjo,bi jaz na tvojem mestu fajn sčistil "forgazar" ,ker praviš,da na svečki ni sledov goriva ob vžigu. Pa še zračn filter mal poglej! Servis je pa po mojem na zadnjem mestu,raj upraš še kje pa boš vidu. A ti slučajno kaj olja kuri? lp tato
D.J. Objavljeno November 9, 2004 Opozori Objavljeno November 9, 2004 tato, motul ne dela samo ene vrste olja, če si opazu
tato Objavljeno November 10, 2004 Opozori Objavljeno November 10, 2004 Uporabljam motul 5100! Zdaj boš najbrš kaj več vedu.
D.J. Objavljeno November 10, 2004 Opozori Objavljeno November 10, 2004 to je delna sintetika in je primerno olje za KLR probi na netu najt kako stran, ki je posvečena temu motorju in se tam točneje pozanimi o porabi olja, ampak mislim da je taka poraba tovarniško dopustna, čeprov ponavadi redko dosežena a je motor novejši, da te skrbi poraba
tato Objavljeno November 10, 2004 Opozori Objavljeno November 10, 2004 Hvala za odgovor! Motor je letnik 97 in ima 40000 km! Zadnjh 10000 km pa sm opazu,da porabi tudi nekaj olja. Približno 2 dl na 1000 km in to se mi ne zdi čist normalno. Nevem ali naj pogledam kaj je z obročki,ali kaj drugega? :? PS Poraba goriva je normalna okoli 5l in tudi moč motorja je OK. :OK: LP tato :yea2:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se