D.J. Objavljeno November 10, 2004 Opozori Objavljeno November 10, 2004 ko sem napisu .da te skrbi poraba., sem mislu na olje motor pri teh km komot popije nekaj olja, pa tut nevemkak strošek to ni, so pa ponavadi ali malo slabši tefloni na ventilih ali pa obročki, ampak 2 deci na 1.000 se jaz ne bi obremenjeval, še posebej če ga ne šparaš na gasu
tato Objavljeno November 10, 2004 Opozori Objavljeno November 10, 2004 Ja saj sm tud jaz mislu na porabo olja( sm mislu,da je to tud pogojeno s porabo goriva). Šparam ga pa res ne,tud avtocesto včasih vidi. :blink: Kaj pa vpliv neoriginalnega izpuha,a lahko vpliva Wings kaj na porabo olja? A mogoce kdo ve kdaj je optimalno zamenjati ketno,ki odmika ventile? Za enkrat se vam lepo zahvaljujem! lp tato :)
D.J. Objavljeno November 10, 2004 Opozori Objavljeno November 10, 2004 poraba olja zavisi samo od stanja omenjenih tesnil in pa kolk ga tiščiš za ostale detajle pa se obrni na kak bolj tehničen forum samo je priporočljivo znanje angleščine
dore Objavljeno November 11, 2004 Opozori Objavljeno November 11, 2004 Pozdravljeni ! Poraba olja pri KLR-u ni nič nenormalnega . Imel sem sicer ta motor tudi sam,pa mi ni kuril olja,vendar je splošno znano,da nekateri kurijo tudi več kot 2 deci na 1000km. Glede verige odmične gredi je pa potrebna večkratna kontrola po 30 000 km, ker se je ko je izrabljena ne sliši tako,kot pri nekaterih drugih motorjih. Sem že videl primer,ko je veriga prebrusila blok motorja ,tako da je pogledala ven. dare
Kruse Objavljeno November 15, 2004 Opozori Objavljeno November 15, 2004 Ker sem lani hotel nabaviti KLR 650 (in me ta motorcek se vedno mika), sem pogledal cenik za 2005 :blink: Ni KLRa :? In na moje vprasanje sem dobil tale odgovor iz DKSja: -----Original Message----- From: Vesna [mailto:sparl.vesna@dks.si] Sent: Monday, November 15, 2004 9:07 AM To: Kruse Subject: Re: KLR 650 Pozdravljeni! KLR 650 je bil nazadnje v proizvodnji 2003! NE proizvaja se vec. Samo KLE 500 in KLV 1000. Lep pozdrav, Vesna S. Me zanima, kaksen odgovor bom dobil glede na to, da je na Kawasakijevi strani predstavljen nov KLR 650 za 2005? Da je delan samo za ameriski trg, mogoce? :hmm: Skoda....
HHV Objavljeno November 16, 2004 Opozori Objavljeno November 16, 2004 ...Me zanima, kaksen odgovor bom dobil glede na to, da je na Kawasakijevi strani predstavljen nov KLR 650 za 2005? ... Mislim, da bomo zaradi takih cvetk vedno več v EU kupovali ne le pri domačih štacnarjih!
HHV Objavljeno November 16, 2004 Opozori Objavljeno November 16, 2004 (popravljeno) Tale je bil ravnokar snet s švicarske strani: http://www.kawasaki.ch/index/kx_enduro/klr_650.htm Popravljeno November 16, 2004. Popravil HHV
HHV Objavljeno November 16, 2004 Opozori Objavljeno November 16, 2004 Tudi makaronarji ga imajo ob boku s KLE in KLVjem.: http://www.kawasaki.it/category.asp?Id=FEBEACCCE Torej je pri tem malo gnilobe?! Eh, ga bomo pa iz Makaronije pripeljali, kajne?
SiR Objavljeno November 16, 2004 Opozori Objavljeno November 16, 2004 Ja mogoče pa pač se jim model ne zdi tako zelo tržno zanimiv in ga pač niso naročili in ga nimajo v ceniku in ga ne prodajajo. Kolikor vem, imajo zastopniki to možnost ... da pač ne uvozijo vsega, če se jim zdi, da bi jim motorji potem stali in jih nihče ne bi kupil. to se morda odločijo tudi v skladu s tem, kaj ponuja konkurenca... Saj je pač njihova investicija in njihov biznis.
tato Objavljeno November 16, 2004 Opozori Objavljeno November 16, 2004 Pozdravljeni ! Hvala za odgovor! :) Zanima me se nekaj in sicer kako je s kontrolo ali zamenjvo une druge verige. Kolkor sm sam uspel vidt v samo mašino je poleg verige odmične gredi še ena veriga in bi rad vedel kaj pa je s tisto. (kdaj je potrebna menjava,kaj je sploh njena vloga) :? LP tato
HHV Objavljeno November 16, 2004 Opozori Objavljeno November 16, 2004 ... Kolikor vem, imajo zastopniki to možnost ... da pač ne uvozijo vsega, če se jim zdi, da bi jim motorji potem stali in jih nihče ne bi kupil. to se morda odločijo tudi v skladu s tem, kaj ponuja konkurenca... Saj je pač njihova investicija in njihov biznis. ← Absolutno! In zato pozdravljam možnost, da sedaj kdorkoli lepo enostavno in legalno pripelje ta motocikel iz npr. Italije. Statistika na koncu leta bo že lepo pokazala, ali je imel uvoznik "prav", ali pa bi lahko slovenskim kupcem ponudil še kaj več in to tudi prodal.
Kruse Objavljeno November 16, 2004 Opozori Objavljeno November 16, 2004 Se en odgovor nasega "uvoznika": -----Original Message----- From: Vesna [mailto:sparl.vesna@dks.si] Sent: Tuesday, November 16, 2004 9:31 AM To: Kruse Subject: Re: KLR 650 Pozdravljeni, Kawasaki com je ameriska stran, ki z Evropo nima nobene veze. Poglejte stran www.dks.si (nasa spletna stran), kjer so vsi modeli, ki so v Evropi! Lep pozdrav, Vesna S. No ja, vsaj odgovorili so :)
SiR Objavljeno November 17, 2004 Opozori Objavljeno November 17, 2004 :afro1: :angry: Kdo je ta Vesna, a se zna dobro razKREčit?
HHV Objavljeno November 17, 2004 Opozori Objavljeno November 17, 2004 No, ste videli dragi motomarsovci, štajerci so od :devil: . Ne samo da bi postavili mejo na Trojanah, še Italijo so ven iz Evrope zabrisali. Vesna: Poglejte stran www.dks.si (nasa spletna stran), kjer so vsi modeli, ki so v Evropi! HHV: Tudi makaronarji ga imajo ob boku s KLE in KLVjem.: http://www.kawasaki.it/category.asp?Id=FEBEACCCE
Lindau Objavljeno November 17, 2004 Opozori Objavljeno November 17, 2004 Počasi se bo treba navadit, da je DKS res od :devil: predvsem v :SS smeri. pa LP.
zzigon Objavljeno April 1, 2005 Opozori Objavljeno April 1, 2005 evo, sem novopečeni lastnik KLR-ja 650 l. 1995 :OK: in mam eno vprešanje in sicer: s prjatlom bova sama zamenjala olje in oljni filter(pa še kakšna drobnarija), druzga mislim, da zdajle ne bo treba in me zanima -koliko olja gre v klrja in katero je najboljše-cena? pa čist tko iz firbca, kulk se lahk z takim klrčkom nagneš v ovinku, ne vem-do stopalk mogoče.. :eek: ..prej sem mel same cestake in enduram neki ne zaupam prevč, čeprav vem, da se nekateri peljejo k nori. (in ja vem, da je velk odvisno od gum, sam vseeno-pač vaše izkušnje) hvala za odgovore. lp :yea2:
tato Objavljeno April 1, 2005 Opozori Objavljeno April 1, 2005 evo, sem novopečeni lastnik KLR-ja 650 l. 1995 :OK: in mam eno vprešanje in sicer: s prjatlom bova sama zamenjala olje in oljni filter(pa še kakšna drobnarija), druzga mislim, da zdajle ne bo treba in me zanima -koliko olja gre v klrja in katero je najboljše-cena? pa čist tko iz firbca, kulk se lahk z takim klrčkom nagneš v ovinku, ne vem-do stopalk mogoče.. :eek: ..prej sem mel same cestake in enduram neki ne zaupam prevč, čeprav vem, da se nekateri peljejo k nori. (in ja vem, da je velk odvisno od gum, sam vseeno-pač vaše izkušnje) hvala za odgovore. lp :yea2: ← Lepo to! Jaz ga mam zdaj tri leta in men je super! (itak,saj druzga nimam) Jaz dajem olje Motul 5100 in na ob strani mašine piše da ga gre not 2,5L,če menjavaš tud filter! Če pa ne pa malo manj! Predlagam da prej pogledaš,kolk je olja preden natočiš 2,5 l,ker zna bit mal preveč! Pa da nebi kakšno olje oda avta not daju,ker boš lamele kuplnge zj...! To olje ni glih poceni,pa tud slabo ni-cena je cca 6k nevem točno! Menjaj tud filter,pa svečko,pa poglej,kaj je s filtrom za zrak,pa enkrat poglej tud uno mrežico pred olno črpalko,ker pri men je bla zapacana! Za zdaj dost,če pa še kaj rabiš,pa povej! Lepe kilometre!
tato Objavljeno April 1, 2005 Opozori Objavljeno April 1, 2005 Še to sem pozabil! Če maš dobre gume pa asfalt se da tud tačke zrajsat! LP!
zzigon Objavljeno April 2, 2005 Opozori Objavljeno April 2, 2005 kratko in jedrnato, to mi je všeč. :D hvala lp
BiciMiX Objavljeno April 2, 2005 Opozori Objavljeno April 2, 2005 Zanima me se nekaj in sicer kako je s kontrolo ali zamenjvo une druge verige. Kolkor sm sam uspel vidt v samo mašino je poleg verige odmične gredi še ena veriga in bi rad vedel kaj pa je s tisto. (kdaj je potrebna menjava,kaj je sploh njena vloga) ← tista veriga poganja antivibracijske gredi.. nobenega pravila ni, kdaj jo je potrebno zamenjati, verjetno po potrebi.. "kadar je prepozno" jo je pa potrebno kontrolirati in napenjati.. odspodaj imaš en vijakec, ki je podoben ostalim, kateri držijo blok, ampak ni v isti liniji.. to je vijak od napenjalca, je ekscentričnega tipa in na njem je mali verižnik ki tole ketno napenja.. pa čist tko iz firbca, kulk se lahk z takim klrčkom nagneš v ovinku, ne vem-do stopalk mogoče.. :eek: ..prej sem mel same cestake in enduram neki ne zaupam prevč, čeprav vem, da se nekateri peljejo k nori. ← prjatu ima tut KLRja in ima gor tri leta stare Mitaske in se še vedno kar korajžno nagiba do nožnikow, torej se da!!!
tato Objavljeno April 3, 2005 Opozori Objavljeno April 3, 2005 tista veriga poganja antivibracijske gredi.. nobenega pravila ni, kdaj jo je potrebno zamenjati, verjetno po potrebi.. "kadar je prepozno" jo je pa potrebno kontrolirati in napenjati.. odspodaj imaš en vijakec, ki je podoben ostalim, kateri držijo blok, ampak ni v isti liniji.. to je vijak od napenjalca, je ekscentričnega tipa in na njem je mali verižnik ki tole ketno napenja.. ← Hvala! sem ga čez zimo razdrl in sem vidu kako zadeve potekajo! Mal je bil problem,ker sem tud tisti protiuteži dol dal pol pa nisem vedu,kako jih dat nazaj v "stopno"! LP!
endurca Objavljeno Maj 5, 2005 Opozori Objavljeno Maj 5, 2005 Če si se lotu tega razdiranja maš mogoče navodila ali podobno stvar s kakimi shemami!? Sem novi lastnik klr 650 (1987) pa evo bi mi prav prišlo :slap: kako navodilo. Nujno pa rabim ogledala , zajlo za merilec hitrosti in še kaj. LP!
zelenc Objavljeno Maj 8, 2005 Opozori Objavljeno Maj 8, 2005 jes mam pa en problem ki se ne tiče ravn te teme. imam kawasakija klx 650(enduro), in mam probleme z oljem. Ni ga v izpuhu ampak ga se vedno vidno požira. NEvem kaj bi bil lahko razlog tega, in na koga se lahko obrnem. HVALA
simonsi Objavljeno Maj 9, 2005 Opozori Objavljeno Maj 9, 2005 Koliko imaš pa kilometrov? Če ti olje kuri, ni nujno da imaš masten izpuh, kvečjemu bolj črn kot običajno.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se