klr Objavljeno Maj 28, 2005 Opozori Objavljeno Maj 28, 2005 Sem zadovoljen lastnik starejšega Tengai-a. Sedaj imam en problem in sicer mi je med vožnjo (dokaj hitro) začel teči bencin iz uplinjača. Teče tudi, kadar je motor ugasnjen. Bencin gre ven iz čisto spodnje cevke(na dnu šalčke). Do sedaj sem narazen vzel šalčko in nisem videl nič neobičajnega. Mi lahko daste kakšen nasvet na kaj moram biti pozoren oz. kaj je vzrok temu. Hvala za odgovore. Lp
D.J. Objavljeno Maj 28, 2005 Opozori Objavljeno Maj 28, 2005 plovc v fergazarju ne zapira dovod goriva pravočasno, rešitev pa je da mejčkn ukriviš plehek na plovcu, kamor je zahaklana piramidica, ki zamaši dovod, tako da prej zapre lahko pa je tut gumast vrh piramidice poškodovan in brizglja mimo
klr Objavljeno Maj 28, 2005 Opozori Objavljeno Maj 28, 2005 plovc v fergazarju ne zapira dovod goriva pravočasno, rešitev pa je da mejčkn ukriviš plehek na plovcu, kamor je zahaklana piramidica, ki zamaši dovod, tako da prej zapre lahko pa je tut gumast vrh piramidice poškodovan in brizglja mimo ← :OK: Grem takoj sprobat.
joshi Objavljeno Avgust 31, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2005 Nekje sem zasledil, da ima ameriška "A" verzija klr-ja enako motor kot "C" evropska verzija, je pa razlika v konjskih močeh, evropski model ima 6 konjev manj. V čem je štos, če je enaka mašina? Ima evropska verzija kakšno blokado, ki se jo da enostavno odstranit, da bi sprostil tistih šest konjičev? Saj ni veliko, pa vseeno.
Avatar Objavljeno September 1, 2005 Opozori Objavljeno September 1, 2005 Nekje sem zasledil, da ima ameriška "A" verzija klr-ja enako motor kot "C" evropska verzija, je pa razlika v konjskih močeh, evropski model ima 6 konjev manj. V čem je štos, če je enaka mašina? Ima evropska verzija kakšno blokado, ki se jo da enostavno odstranit, da bi sprostil tistih šest konjičev? Saj ni veliko, pa vseeno. ← Če se ne motim je v evropski KLR vgrajen katalizator, kar (sploh pri enocelindraših) pobere nekaj konjičev. Tudi XT 600 E je imel 40 konjev, starejše verzije pa 45.
vic Objavljeno September 27, 2005 Opozori Objavljeno September 27, 2005 Mene pa zanima kakšne izpuhe imate na KLRčkih in kaj priporočate. Hvala :OK:
tato Objavljeno Oktober 14, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2005 (popravljeno) Wings! :yea2: Ps: Zna bit skor mal preveč glasen...včasih....ponoč...! :whistle: Popravljeno Oktober 14, 2005. Popravil tato
SkySam69 Objavljeno December 26, 2005 Opozori Objavljeno December 26, 2005 A je že kakšen KLR znalec iz tega foruma zmontiral na KLR kupljen v SLO letnik 02, 03 ali 04 kakšen večji rezervoar? Naprimer tale: http://www.dual-star.com/index2/Brand/Kawa...y_fuel_tank.htm se mi zdi precej zanimiv (s svojimi 30l veliko boljši za "huda" off road potovanja v zamaknjene kotičke našega planeta kot originalen 14l "revček"). SkySam
joshi Objavljeno April 29, 2006 Opozori Objavljeno April 29, 2006 Mene pa zanima kakšne izpuhe imate na KLRčkih in kaj priporočate. Hvala :OK: WINGS. Zelo lep, močan zvok, mogoče ponoči oziroma med stavbami celo preveč glasen. Vendar je meni všeč. Priporočam. Ima mogoče kdo kakšno idejo, kako si na KLR-ju zagotoviti vsaj malo vetrne zaščite? Kajti nad 100 km/h je le preveč vetra v prsa in glavo. Mogoče vetrni ščitnik od prenovljenega KLE oziroma Z 1000?
BEARS OF SLOVENIA MC Objavljeno Maj 9, 2006 Opozori Objavljeno Maj 9, 2006 A je že kakšen KLR znalec iz tega foruma zmontiral na KLR kupljen v SLO letnik 02, 03 ali 04 kakšen večji rezervoar? Naprimer tale: http://www.dual-star.com/index2/Brand/Kawa...y_fuel_tank.htm se mi zdi precej zanimiv (s svojimi 30l veliko boljši za "huda" off road potovanja v zamaknjene kotičke našega planeta kot originalen 14l "revček"). SkySam Jaz imam original ta velik rezevoar, vendar je moj KLR letnik 88 tak ta ma tudi nekaj konjev več. Pojma nimam kak je prišo v Slovenijo, ker sem jaz že najmanj 3 lastnik. Pa še nekaj nasvetov, 1.zadaj navrtaj izpuh z 6 luknjami cca fi 15-20mm, boš dobil ta pravi sound, 2. če voziš dosti off-road demontiraj plastiko pod motorjem in zamenjaj z konkretnim aluminijastim ščitnikom debeline 5-7mm (origana se ne da dobit, ti pa lahko kteri naredi ki zna aluminij švasat), 3. če voziš off-road menjaj prestavno razmerje na verigi iz 15/43 na 14/43 ali 14/44. Drugače pa moram rečt zelo robusten motor, sem prevozil cca 80.000km tudi daljše turing variante pa dosti off-road pa še kar gre, vendar bom počasi moral razmišljati o generalki, ker že precej olja požere.
martin007 Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 Jaz imam original ta velik rezevoar, vendar je moj KLR letnik 88 tak ta ma tudi nekaj konjev več. Pojma nimam kak je prišo v Slovenijo, ker sem jaz že najmanj 3 lastnik. Pa še nekaj nasvetov, 1.zadaj navrtaj izpuh z 6 luknjami cca fi 15-20mm, boš dobil ta pravi sound, 2. če voziš dosti off-road demontiraj plastiko pod motorjem in zamenjaj z konkretnim aluminijastim ščitnikom debeline 5-7mm (origana se ne da dobit, ti pa lahko kteri naredi ki zna aluminij švasat), 3. če voziš off-road menjaj prestavno razmerje na verigi iz 15/43 na 14/43 ali 14/44. Drugače pa moram rečt zelo robusten motor, sem prevozil cca 80.000km tudi daljše turing variante pa dosti off-road pa še kar gre, vendar bom počasi moral razmišljati o generalki, ker že precej olja požere. Jst sm tud lani kupil KLR 650, l.97, zdej pa moram zamenjati verigo, pa pravi kolega da je Regina tud kar dobra. Zanima me če ima kdo navodila v slo. ali v angleščini, ker meni je nek motorist zrihtal v nemščini pa mi je zelo tuje. drgač laufa dobro, zdej mi je šla zračnica, ap ketno morem zamenjat, pa zobnika. ni pa veliko servisov za klr-je v slo, razen Elisa v Domžalah.
BRANE Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 se mi zdi, da za konkreten offroad temu motorju manjka en hladilnik.
stenere Objavljeno Avgust 3, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2006 Včeraj sem šel pogledat enega KLRja letnik 87, pa bi ga rad opisal, da ne bo mogoče še kdo šel brezveze gledat. Če ne paše sem, pa moderatorji prestavte. Gre se za tole: http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornakolesa/oglas.asp?ID=941012# motor je bil nazadnje registriran leta 90. Prepis baje je možen. Mašino ima od KLR 500; se pravi številke oz tip motorja v prometni ni ok. Baje je bila pozimi menjana odmična gred, ketna, ... ampak meni se zdi preveč stare svinjarije na glavi, da bi bilo karkoli šraufano pred kratkim. Sprednje vilce, bremzcilinder(in najbrž felga) so od nečesa drugega, polža za števec ni sprednja felga je udarjena Glavni sprednji bremzcilinder je od neke yamahe Zadnji amortizer tudi ni originalen-pri zgornjem vpetju so ga malo s flexom pobrusili da je pasal. hladilnik je v bogem stanju, kar s plastiko je bil popravljan. Zunanjost je nasplošno boga.
stenere Objavljeno Avgust 3, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2006 Glede na opisano cena 100.000 sit? toliko bi pa mogoče bil vreden, če se res da registrirat. Ampak je toliko drobnarij za poštimat, da me je minilo. 150 želi za njega. Še pošteno pelat se nisem mogel, ker je zmanjkalo bencina, ali pa je kaj drugega.
stenere Objavljeno Avgust 10, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2006 Išče se os v menjalniku, na katero je prišraufan šalthebl. KLR 500, 600, 650, Tengai, katerikoli letnik. Če kdo pozna koga, da mu leži v garaži kak spodnji konec mašine, se priporočam. Ja, nekej na dveh kolesih sem kupu :D
_ales_ Objavljeno Avgust 24, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2006 majstri, prejle sm menjal zajlo za zauh (čok) (deva ceu kup :BUA: ) pa sm še mal u fergazer pogledu, k sm odpru pokrov fergazerja, sm na membrani opazil manjšo zarezo dolgo kakšne 3mm, a je to kaj narobe a je to še dobro za nekaj časa??? pa tut nevem a sm jo to js naredu a je to že blo. pelje se pa zaenkrat še normalno tko k prej :D kaj vi pravte a je za zamenat??? je pa 37k sit :kva2:
Ice Objavljeno Avgust 24, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2006 menjaj oz. odpravi napako. na netu najdes razlicne nacine kako to storiti brez bankrota.
stenere Objavljeno Avgust 25, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2006 Dela normalno? Pred mnogimi leti, ko je men membrano na KLRju precvikalo, je motor s težavo šel 120km/h. Začasno sem jo zaflikal s silikonom. Enih 5000 km je zdržala, naprej pa ne vem, ker sem prodal.
stenere Objavljeno Avgust 30, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2006 Tengaiček je končno sestavljen in registriran. Kolk pa kaj gume pumpate? Sprednja 1.5bar po navodilih se mi zdi malo. Na Super teneretki sem pumpal sprednjo 2.3bar, pa niti ni tolk težji motor. Sicer sem imel nekoč tudi klrja, ampak mi spomin peša.
kelmat Objavljeno September 14, 2006 Opozori Objavljeno September 14, 2006 mene pa zanima koliko kilogramov ima ta motor in koliko kw letnik od 87 do 91 ker nevem če ga lahko vozim ker mam izpit omjen do 25kw in 0,16kw/kg LP
metalc Objavljeno September 19, 2006 Opozori Objavljeno September 19, 2006 mene zanima če kdo ve kako se zamenja olje v prednih amontizerjih na kawasaki klr 650 hvala
simonsi Objavljeno September 19, 2006 Opozori Objavljeno September 19, 2006 Če imaš srečo, je na spodnjem delu vilic en mini šraufek M6, ki ga odšraufaš, spumpaš vilice, naliješ novo olje pa je. Če ne je pa na spodnjem delu vilic vijak, ponavadi imbus s katerim je prišraufan blažilnik. Če ti ga uspe odšraufat, ponoviš postopek zgoraj. Fajn je če imaš pnevmatsko pištolo, ker se blažilnik rad zavrti in ne moreš dobro zategnit. Takrat je treba vilce podret in s posebnim orodjem prijet blažilnik. Lahko pa odšraufaš cel krak dol z motorja, na vrhu odvijačiš čep in paziš na feder in morebitne podložke, obrneš vilico na glavo, malo spumpaš, počakaš da vse ven steče, naliješ olje nazaj, parkrat stisneš vilico brez vzmeti, da ni zraka med oljem, et voila. :) Za količino olja pa poglej v service manual. Lahko se orientiraš po količini izteklega olja +~0.5dl. Celotna količina bo verjetno okrog 300ml, uporabiš lahko ATF olje za avtomatske menjalnike. Mimogrede lahko še pogledaš vodila, če so izrabljena do kovine, ti lahko spraska vilico in ti začne puščat olje.
MiNa Objavljeno September 19, 2006 Opozori Objavljeno September 19, 2006 Opisan postopek je posplošen! http://www.ms2.de/shop_reparaturanleitungen.asp Na strani si naroči knjigo za svoj motocikel i razjasnjene :slap: ti bodo mnoge skrivnosti o vzdrževanju jeklenega konjička. LP
simonsi Objavljeno September 19, 2006 Opozori Objavljeno September 19, 2006 Opisan postopek je posplošen! Opisan postopek je enak za vse klasične nenastavljive vilice. :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se