sayo Objavljeno Junij 4, 2013 Opozori Objavljeno Junij 4, 2013 Lep že,lep.Samo cena je tudi "lepa". Ja, pa dobi tako ohranjenega s toliko prevoženimi km za manj denarja
rokula Objavljeno Oktober 19, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2017 (popravljeno) Pozdrav, Dobil sem klx650 l.1993 v podrtem stanju in zdaj počasi zlagam stvari skupaj, zato me zanima kako se priklopi vplinjač kateri ima dva vhoda za gorivo in sicer eden je spodaj na membrani drugi zgoraj pri plovčku iz pipice pa gre samo ena cev? ali se to mogoče poveže na skupni vod ali kako drugače? lp Rok Popravljeno Oktober 19, 2017. Popravil rokula
MiNa Objavljeno Oktober 31, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2018 Po 31 letih se poslavlja legenda, dinozaver...? .... in bosa 2
BIF Objavljeno Oktober 31, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2018 Vse kar je bilo dobro narejeno odhaja...kao zastarelo. Prihaja pa samo plastik fantastik...malo bolj hudo ga pogledaš pa že začnejo svetit vse lučke...pol pa obd ali pa asistenca. Če pade po tleh pa itak totalka. Je pa tudi res, da je vedno manj dedcev, ki bi vozili motorje tipa kot je bil KLR....verjetno tudi zato, ker je vedno manj dedcev, ki hčijejo stoje.... SF, .... in MitcH' 2 1
jskrablin Objavljeno Oktober 31, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2018 pred 2 urami, MiNa pravi: Po 31 letih se poslavlja legenda, dinozaver...? Dinozaver. So pa to sanje vsakega proizvajalca česarkoli. Načrtuj enkrat, prodajaj (za vedno višjo ceno) naslednjih 30 let. Ti časi so mimo... pred 8 minutami, BIF pravi: Vse kar je bilo dobro narejeno odhaja...kao zastarelo. Prihaja pa samo plastik fantastik...malo bolj hudo ga pogledaš pa že začnejo svetit vse lučke...pol pa obd ali pa asistenca. Če pade po tleh pa itak totalka. Je pa tudi res, da je vedno manj dedcev, ki bi vozili motorje tipa kot je bil KLR....verjetno tudi zato, ker je vedno manj dedcev, ki hčijejo stoje.... Zahvali se splošnemu napredku in EURO standardom. Zaradi tega so motorji bolj pičkasti. Manj onesnažujejo. Ker v segmentu moč nima smisla tekmovat (za offroad je 50HP puna kapa, 70HP pa preveč), se tekmuje drugje. Kar je ok. Razen ABS-a. Tega na offroad ali dualsport motorjih nima smisla met, ker te prej ubije kot pomaga. Še vedno lahko kupiš resen motor za prave dedce. Sam po tistem ti ne garantiram da boš še scal stoje... ker te zna kam katapultirat MiNa in igc1 1 1
BIF Objavljeno Oktober 31, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2018 (popravljeno) pred 10 minutami, jskrablin pravi: Dinozaver. So pa to sanje vsakega proizvajalca česarkoli. Načrtuj enkrat, prodajaj (za vedno višjo ceno) naslednjih 30 let. Ti časi so mimo... Zahvali se splošnemu napredku in EURO standardom. Zaradi tega so motorji bolj pičkasti. Manj onesnažujejo. Ker v segmentu moč nima smisla tekmovat (za offroad je 50HP puna kapa, 70HP pa preveč), se tekmuje drugje. Kar je ok. Razen ABS-a. Tega na offroad ali dualsport motorjih nima smisla met, ker te prej ubije kot pomaga. Še vedno lahko kupiš resen motor za prave dedce. Sam po tistem ti ne garantiram da boš še scal stoje... ker te zna kam katapultirat Seveda so pičkasti....saj jih je tudi vedno manj takih, ki znajo vozit motor. EBD, ASP, ABS, THC, UPS....pičke katerine +28 predprogramiranih modov za vožnjo v jutranjem soncu, rahli meglici, večerni zarji, rahlem bočnem veteu, v usnju ali tekstilu...rain mode je brezveze, ker takrat večina je pohano kuro motor pa je na suhem....kdo koga vozi. In ko se iz takega motorja vsede na nekaj prvobitnega se zakolje v prvem ovinku, ker ni nobenega moda, da ga reši.... ...in če pogledaš malo globje...motorizem je samo še razprava o dodatkih, tipu gum, in fotkah z morjem v ozadju.... Poklon redkim izjemam... Popravljeno Oktober 31, 2018. Popravil BIF Joker, bosa, NX650 in 3 others 5 1
Snečer Objavljeno Oktober 31, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2018 Za enduro še vedno delajo KLX450R, ki bi ga raje mel za teren, 126kg je fahrberajt. Za ostalo pa je tudi dovolj modelov v paleti, da omenjam konkretno 300-650-1000. Enkrat se je treba poslovit, ker razvijali ga niso nič naprej.
BIF Objavljeno Oktober 31, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2018 (popravljeno) Za kar so ga naredili je bil dovolj razvit. Problem današnjih motorjev je da so preveč razviti, vozniki pa razvajeni. Popravljeno Oktober 31, 2018. Popravil BIF MiNa, RobiRoberto, Joker in 3 others 6
SF Objavljeno November 1, 2018 Opozori Objavljeno November 1, 2018 pred 19 urami, Snecer pravi: Za enduro še vedno delajo KLX450R, ki bi ga raje mel za teren, 126kg je fahrberajt. Za ostalo pa je tudi dovolj modelov v paleti, da omenjam konkretno 300-650-1000. Enkrat se je treba poslovit, ker razvijali ga niso nič naprej. Hja... Če se ne motim, ima KLX450R podobne servisne intervale kot novo hondino 450 kubično jajce, torej kot dual sport ni ravno uporaben. Motorjev s prostornino nad 250 kubikov, ki bi bili uporabni tako na cesti, kot relativno lahkem terenu, ob enem pa bi imeli nek spodoben servisni interval skoraj ni. MitcH', MiNa, bosa in 1 other 4
Snečer Objavljeno November 1, 2018 Opozori Objavljeno November 1, 2018 pred 1 minuto, SF pravi: Hja... Če se ne motim, ima KLX450R podobne servisne intervale kot novo hondino 450 kubično jajce, torej kot dual sport ni ravno uporaben. Motorjev s prostornino nad 250 kubikov, ki bi bili uporabni tako na cesti, kot relativno lahkem terenu, ob enem pa bi imeli nek spodoben servisni interval skoraj ni. Kawasaki ga je naredil... Versys X-300 2valja v vrsti.. bosa 1
SF Objavljeno November 1, 2018 Opozori Objavljeno November 1, 2018 Ma x-300 ni ravno to... v mislih sem imel še malenkost bolj terensko orientirane motorje... bosa in BIF 2
Snečer Objavljeno November 1, 2018 Opozori Objavljeno November 1, 2018 pred 10 minutami, SF pravi: Ma x-300 ni ravno to... v mislih sem imel še malenkost bolj terensko orientirane motorje... zakaj ni, špice, velika sprednja kola, tanke gume, več kot dovolj za lahek teren al? omejitve postavlja gostilna in šofe, ne motor poglej, deklina ga je sama ven speskala... fazerčk 1
SF Objavljeno November 1, 2018 Opozori Objavljeno November 1, 2018 pred 14 minutami, Snecer pravi: zakaj ni, špice, velika sprednja kola, tanke gume, več kot dovolj za lahek teren al? Ne me narobe razumet, a tole je bolj dober do srednje slab makadam... Ta motor je že zaradi maske preneroden za lažji teren... BIF 1
DAMI34 Objavljeno November 1, 2018 Opozori Objavljeno November 1, 2018 Držite se naslova teme, vse ostalo al najdete temo za nabijanje al pa jo odprite. V temi naj bo govora o KLR Hvala
Buschi Objavljeno Avgust 21, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2021 Išče se KLR 650, OBVEZNO letnik 89. Vozen.
Voodoo Objavljeno September 21, 2021 Opozori Objavljeno September 21, 2021 Če rabi kdo cestne gume...imam ene Metzeler, sem vzel dol ,ker sm dal kramparce gor. Vožene cca 2k km, praktično nove.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se