Leteči Objavljeno Julij 21, 2004 Opozori Objavljeno Julij 21, 2004 In kdo je ta strokovnjak, če ni skrivnost :unsure:
elbarto Objavljeno Julij 22, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Julij 22, 2004 A kdo slucajno ve kje bi dobil sprednji disk za TDM l.97 za neko ugodno ceno? lp. Prodajaš TDMko z novim diskom, z obema novima diskoma ali takim kot je bil?? Enega prijatelja zanima nekaj takega... El B.
Yoldi Objavljeno Julij 22, 2004 Opozori Objavljeno Julij 22, 2004 In kdo je ta strokovnjak, če ni skrivnost :unsure: Ni skrivnost, bi pa bila reklama.. zato na PM Lp Drp
bLuZoNdEr Objavljeno Julij 22, 2004 Opozori Objavljeno Julij 22, 2004 Ni skrivnost, bi pa bila reklama.. zato na PM Lp Drp jez bi tut prosim :unsure:
Ice Objavljeno Julij 22, 2004 Opozori Objavljeno Julij 22, 2004 ce napises ime in tel. cifro ni reklama temvec info.
krca25 Objavljeno Julij 22, 2004 Opozori Objavljeno Julij 22, 2004 Prodajaš TDMko z novim diskom, z obema novima diskoma ali takim kot je bil?? Enega prijatelja zanima nekaj takega... El B. Z istima diskoma kot prej.Sva z mehanikom ugotovila da je bil lezaj v balanci odtegnjen. lp.grega
bLuZoNdEr Objavljeno Avgust 8, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2004 zanima me če je že kdo dajal na tdm-ko k&n filter in dynojet......se je kaj poznalo, kolk $$$$ rabiš, se kaj spremeni poraba, zvok, .....izpuha ne bom menjal-ostane original gor (se pravi stage I dynojet pride v poštev; razen če kdo pozna varianto homologiranega izpuha za 99' letnik).
hotschko Objavljeno Avgust 9, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2004 EU Street Legal Leo Vince (možna predelava v race) + DynoJet Stage 2 ali 3 ... pa si zmagal z zvokom in izboljšavo mašine ... P.S. Za ugodnega Leota mi piši mail, da preverim ceno.
bLuZoNdEr Objavljeno Avgust 11, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2004 a ima morda kdo leovince na tdm850 (zanima mezaradi višine, saj pod specifikacijo piše da pride visoko montiran oz. višje od originala pa zdej ne vem če bom potem še vedno lahko stranske kovčke gor obesil :unsure: )?
Yoldi Objavljeno November 10, 2004 Opozori Objavljeno November 10, 2004 a ima morda kdo leovince na tdm850 (zanima mezaradi višine, saj pod specifikacijo piše da pride visoko montiran oz. višje od originala pa zdej ne vem če bom potem še vedno lahko stranske kovčke gor obesil :unsure: )? ← Filtri...Pust original... saj dober gre...Glej da boš imel filter dober spucan, pri moji se je poznal skor 1 liter na porabi in precej lepši vlek motorja, kar je tud po moje najbolj važno pri tem motorju (še tako ti kuri gume kot :devil: ) Kar pa se izpuhov tiče pa ne vem kako bo šlo mimo zakonov in policajev... Mogoče bi kdo drug kaj več vedel o tem saj bi jaz tud mal poropotal skozi vas, pa se bojim, da bom le dnar stran vrgu. Mogoče za boljše pospeške; ta letnik ima daljše razmerje na zobnikih (mislim da 17:42) prejšnje in kasnejše imajo če še prav vem16:44 zato z mojo(l 99) pridem s 4. prestavo do 200 km/h (8100 obratov) peta pa ne vleče več... Lp Drp11 Ps: Malo pozno ali...
bLuZoNdEr Objavljeno November 11, 2004 Opozori Objavljeno November 11, 2004 bokje pozno kot nikoli....filter je bil menjan 5k km nazaj tko da to je čist OK, pri izpuhu pa gre za street legal varianto, ki ima vse potrebne dokumente in potrdila za skladnost z EU zakoni. Zvok je sicer malo globji, in ne nevem kako glasnejši, a meni pomembneje je izgled (mi lepše zgleda lonc na eni strani, kot pa ta dva original "lončka" na obeh straneh, ki tudi otežujeta mazanje verige) LP
Yoldi Objavljeno November 19, 2004 Opozori Objavljeno November 19, 2004 bokje pozno kot nikoli....filter je bil menjan 5k km nazaj tko da to je čist OK, pri izpuhu pa gre za street legal varianto, ki ima vse potrebne dokumente in potrdila za skladnost z EU zakoni. Zvok je sicer malo globji, in ne nevem kako glasnejši, a meni pomembneje je izgled (mi lepše zgleda lonc na eni strani, kot pa ta dva original "lončka" na obeh straneh, ki tudi otežujeta mazanje verige) LP ← A pa se kej pozna na zmogljivostih? :naughty: Kakšen komentar napiš, da bom morbit kaj razmišljal čez zimo... Pa če okol zmogljivosti tud kero rečeš bo tud zanimiv. je od motorja do motorja kar nekaj razlike, tak da me zanima :kva2: Lp drp11
bLuZoNdEr Objavljeno November 19, 2004 Opozori Objavljeno November 19, 2004 ne sej da ne bo pomote, izpuha nisem zamenjal (saj pravim da me zanima kako visoko pride, ker imam wingrack gor in me skrbi da ne pride previsoko zaradi stranskih kovčkov), če pa si mislil na filter, hja prov neke občutne razlike ni (čeprav po pravici povedano ko sem ga dobil iz servisa se mi je zdelo da je morda malenkost slabše vlekel kot prej :hmm: )
ankh Objavljeno November 21, 2004 Opozori Objavljeno November 21, 2004 ne sej da ne bo pomote, izpuha nisem zamenjal (saj pravim da me zanima kako visoko pride, ker imam wingrack gor in me skrbi da ne pride previsoko zaradi stranskih kovčkov), če pa si mislil na filter, hja prov neke občutne razlike ni (čeprav po pravici povedano ko sem ga dobil iz servisa se mi je zdelo da je morda malenkost slabše vlekel kot prej :hmm: ) ←
ankh Objavljeno November 22, 2004 Opozori Objavljeno November 22, 2004 mistake a make ... Pravilni odgovor se glasi da imam TDM 850 l. 2000, ki ima vgrajen Dynojet stage 1, filter K&N in homologiran izpuh Sebring. Glede na to, da je na motorju privijačen Wingrack za tri kovčke, je ob namestitvi desnega 50 l kovčka Giwi še dovolj prostora za izpuh. Lep pozdrav Ankh
bLuZoNdEr Objavljeno November 22, 2004 Opozori Objavljeno November 22, 2004 mistake a make ... Pravilni odgovor se glasi da imam TDM 850 l. 2000, ki ima vgrajen Dynojet stage 1, filter K&N in homologiran izpuh Sebring. Glede na to, da je na motorju privijačen Wingrack za tri kovčke, je ob namestitvi desnega 50 l kovčka Giwi še dovolj prostora za izpuh. Lep pozdrav Ankh ← No zdej bi pa prosil še za slikco :photo: , če jo slučajno imaš (ni treba da je kufr gor, samo da se auspuh vid), in pa kje bi se dalo Sebringa dobit (ker ni nujno da je iste oblike/velikosti kot LeoVince - oziroma če kdo ve da sta izpuha enakih dimenzij naj to napiše) Hvala :notworthy:
ankh Objavljeno November 22, 2004 Opozori Objavljeno November 22, 2004 S sliko slabo kaže, lahko pa si prideš vso stvar pogledat v Ljubljano, kar verjetno ni daleč od tebe. Možno bo videti in slišati izpuh v živo (tudi Akrapoviča za TDM ?) - pošlji PM za dogovor. lp
Yoldi Objavljeno December 7, 2004 Opozori Objavljeno December 7, 2004 Keri letnik imaš? Če je 98 ali novejša, začni šparat za fergazerje, če misliš da ti sreča skozi hrbet obrača...če še ne veš zakaj, boš vidu pri cca 40.000 km, ko bi mogu konkretno naštelat ferge, pa jih nebo mogoče, poraba pa naraste kot da bi skozi teklo... pa ne da te strašim... LP, El B. ← Po 1 letu lahk napišem, da imam ta nesrečni letnik in tudi km že prek 50.000 pa se poraba ni povečala, tek motorja je odličen, po čiščenju filtra pa je poraba še rahlo padla, tako, da dam na rezervo tam okoli 280 km pri neki moji povprečni vožnji (nekaj tišanja, nekaj mencanja, kratke fure, ac, klanci.. Brez panike Je pa to le moje opažanje Lp Yoldi
perobiker Objavljeno Januar 26, 2005 Opozori Objavljeno Januar 26, 2005 Letos sn prešaltal iz ER5 na TDM 850. Nimam nobenih pametnih navodil oz. mam le tiste ki mi jih je dal prodajalec (v nemščini). Neki sn že gledal po forumu pa nisn najdu nobenih konkretnih navodil za uporabo TDM-ke 850 letnik 98 (tista ko jih dobiš zraven ko kupiš motor). Vse kar sn najdo so bol navodila za serviserje. Zato vas prosim če ma kdo kakšna navodila lahk v slo al pa v angleščini! Najrajš bi vidu če bi mi po mailu poslal pdf-je. :eek: :eek: :eek: :eek: P.S. Kako mislte da bom zadovoljen z TDM-ko. Glede motorja mislim (kakšne hibe ma), ker z voznimi karakteristikami nimam dvoma.
hector Objavljeno Januar 26, 2005 Opozori Objavljeno Januar 26, 2005 Letos sn prešaltal iz ER5 na TDM 850. Nimam nobenih pametnih navodil oz. mam le tiste ki mi jih je dal prodajalec (v nemščini). Neki sn že gledal po forumu pa nisn najdu nobenih konkretnih navodil za uporabo TDM-ke 850 letnik 98 (tista ko jih dobiš zraven ko kupiš motor). Vse kar sn najdo so bol navodila za serviserje. Zato vas prosim če ma kdo kakšna navodila lahk v slo al pa v angleščini! Najrajš bi vidu če bi mi po mailu poslal pdf-je. :eek: :eek: :eek: :eek: P.S. Kako mislte da bom zadovoljen z TDM-ko. Glede motorja mislim (kakšne hibe ma), ker z voznimi karakteristikami nimam dvoma. ← ...sigurno boš zadovoljen. Manuale pa najdeš tukaj. LP
bLuZoNdEr Objavljeno Januar 26, 2005 Opozori Objavljeno Januar 26, 2005 Dobrodošel na forumu in med lastnike TDM-k :OK: Jaz imam slovenski prevod navodil v papirnati obliki, sem pa iz okolice Lj. Za več piši na PM!
Leteči Objavljeno Januar 26, 2005 Opozori Objavljeno Januar 26, 2005 Verjetno on išče kompletni service manual ne samo tistega ki se ga dobi zraven motorja. Jaz sem na IMOT-u kupil Haynes service manual za mojo lubico dal sem za njega 25EUR in moram reči da je zadeva vredna tega denarja. Zelo natančno opisano vse notri z mnogo slikami. Res da je v nemščini ampak se da marsikaj pošraufat iz tega ven.
bLuZoNdEr Objavljeno Januar 26, 2005 Opozori Objavljeno Januar 26, 2005 Vse kar sn najdo so bol navodila za serviserje. ← @Leteči: :blink: Sicer pa servis manual imam tut jez za tdm-o (na hectorjevem linku in še kje se jih najde), pa ne vem kaj z njim počet :hmm: (mogoče ko se bo kaj fentalo.....aja :slap: pa saj to niso kaka Italjanska jajca :whistle: )
Leteči Objavljeno Januar 26, 2005 Opozori Objavljeno Januar 26, 2005 :oops: spregledal, cel dan za knjigami pol pa vrstice mimo letijo :P :P
bLuZoNdEr Objavljeno Februar 11, 2005 Opozori Objavljeno Februar 11, 2005 Sem spet mal Ghost riderja gledal, pa sem opazil nekaj kar do zdaj še nisem :krneki: : Zgleda da so tele naše mašince tut za skandinavske policaje dost dobre :OK: Kar je dobru, nej slabu :yea2:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se