brimo Objavljeno Oktober 18, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2006 zdravo sm novinec na forumu, imam pa eno vprasanje kupujem TDM-ko, letnik 98, pa me zanima ce je to kaksen problem za ta motor ce ima prevozenih 50000 km. koliko km pa vzdrzi ta model? vase izkusnje? hvala
novitibo Objavljeno Oktober 18, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2006 (popravljeno) zdravo sm novinec na forumu, imam pa eno vprasanje kupujem TDM-ko, letnik 98, pa me zanima ce je to kaksen problem za ta motor ce ima prevozenih 50000 km. koliko km pa vzdrzi ta model? vase izkusnje? hvala alo o TDMi vse :OK: imam l.99 z 62000km kupil sem jo lansko leto z 49000 in nobenga problema! motor zdrzi se mnogo vec serviser Jure Primec jo ima z več kot 100.000 km naštevcu in dela in dela... ce te pa zanima nakup, pa poglej ta oglas in poklič, pa se bova kej zmenla: oglas lp Popravljeno Oktober 18, 2006. Popravil novitibo
elbarto Objavljeno Oktober 18, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 18, 2006 Lahko da neboš mel sreče in bodo igle na fergazerjih strošene, poraba pa zato nenormalno ogromna. Menjaš lahko potem komplet fergazerje, igel se ne dobi. El Barto
novitibo Objavljeno Oktober 18, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2006 Lahko da neboš mel sreče in bodo igle na fergazerjih strošene, poraba pa zato nenormalno ogromna. Menjaš lahko potem komplet fergazerje, igel se ne dobi. El Barto poraba od 5 do 5.5 l/100km :blush:
danci1973 Objavljeno Oktober 18, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2006 Lahko da neboš mel sreče in bodo igle na fergazerjih strošene, poraba pa zato nenormalno ogromna. Menjaš lahko potem komplet fergazerje, igel se ne dobi. El Barto Še vedno lahko kupiš Dynojet kit (stage 1), v katerem so tudi igle. D.
ICE_MAN Objavljeno Oktober 18, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2006 alo o TDMi vse :OK: imam l.99 z 62000km kupil sem jo lansko leto z 49000 in nobenga problema! motor zdrzi se mnogo vec serviser Jure Primec jo ima z več kot 100.000 km naštevcu in dela in dela... ce te pa zanima nakup, pa poglej ta oglas in poklič, pa se bova kej zmenla: oglas lp Ja ma vec kot 100.000km vendar ma ze 2 generalni skoz, sicer ni nikol usekala vendar generalne so ble narejene zaradi prevenive in prevec spitega olja. Je pa motor tud ze kaksen grobnik dal skoz.
danci1973 Objavljeno Oktober 18, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2006 Ja ma vec kot 100.000km vendar ma ze 2 generalni skoz, sicer ni nikol usekala vendar generalne so ble narejene zaradi prevenive in prevec spitega olja. Je pa motor tud ze kaksen grobnik dal skoz. To pa ni ravno pohvalno za dokaj moderno, vodno hlajeno mašino, ki navsezadnje niti ni navita do onemoglosti. :BUA: D.
pino9 Objavljeno Oktober 18, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2006 Fntje TDM 850 ali 900 pa dolgo dolgo nič po zdržlvosti potem še le kaki Harley, je delovni stoj in ne motor 50000 če so seveda realni ne pomeni veliko pri TDM
simonsi Objavljeno Oktober 18, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2006 Lahko da neboš mel sreče in bodo igle na fergazerjih strošene, poraba pa zato nenormalno ogromna. Menjaš lahko potem komplet fergazerje, igel se ne dobi. El Barto Gor paše Mikuni BDST38 downdraft, ki jih imajo xtz750, yzf750, fzr1000 ter nekateri ducatiji, samo jetting je treba prav naštimat.
mladen Objavljeno Oktober 18, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2006 zdravo sm novinec na forumu, imam pa eno vprasanje kupujem TDM-ko, letnik 98, pa me zanima ce je to kaksen problem za ta motor ce ima prevozenih 50000 km. koliko km pa vzdrzi ta model? vase izkusnje? hvala Poglej si razlike med letnikom 98 in 99. Slednja ima nekaj izboljsav ki so vredne nekaj denarja vec pri nakupu.
brimo Objavljeno Oktober 18, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2006 Poglej si razlike med letnikom 98 in 99. Slednja ima nekaj izboljsav ki so vredne nekaj denarja vec pri nakupu. Sem si ze ogledov, je kr nekej sprememb, samo glede fergazarjev pa pokvarjenih igel je pa pol bols met 98 letnik, ce sem prav zastopu. Zdej mam eno ogledano 98 letnik, 50000km za dobrih 700k sit. Zgleda kar v redu. Je pa to moj prvi vecji motor, pa se en problem je ker mam kaco v denarnc :( Pa se to, kulk pa nej bi ta motor olja popil? Hvala za vse informacije
kolar Objavljeno Februar 7, 2007 Opozori Objavljeno Februar 7, 2007 Evo, zdaj sem se pa tudi jaz pridružil lastnikom TDM 850.....
brimo Objavljeno Februar 8, 2007 Opozori Objavljeno Februar 8, 2007 Jest sem jo že jesen kupu, tako da jo že kar nekaj časa hodim gledat v garažo, ter čakam pomlad :( Kater letnik pa si kupu? Jest mam letnik 98, pa 50000km, upam da bo zadeva delala...
kolar Objavljeno Februar 8, 2007 Opozori Objavljeno Februar 8, 2007 (popravljeno) Letnik 2000, 36000 prevoženih, nove gume...kar lepa....pa kolikor berem tule gor, naj ne bi bilo težav..... R. :OK: :OK: :OK: Popravljeno Februar 8, 2007. Popravil kolar
Robster Objavljeno Marec 2, 2007 Opozori Objavljeno Marec 2, 2007 (popravljeno) Hellov Tole je eden mojih prvih postov :) To pa zato, ker rajši preberem 100 strani, kot pa brezveze pišem :) Imam pa en problemček, ki ga nisem najdu. In sicer na TDM-i mi nekaj rožlja :cry: Ko bremzaš z mašino(spustiš gas) mi od 3100- 2500 obratov v mašini na desni strani nekaj rožlja. Prej ne, pod 2500 pa tud ni več tko očitno. Pred zimo to ni delala, letos ko sem jo peljal na sprehode, pa sem to opazil. Sliši se pa približno tko kot ducatijeva mašina :devil: Motor ma sicer res že 67k kilometrov, imam ga 12k, in vsaj mislim še ni mel generalne. Mogoče ketna ventilov al pa kaki ležaji? Je pa letnik 97. Hvala Robi Popravljeno Marec 2, 2007. Popravil Robster
simonsi Objavljeno Marec 3, 2007 Opozori Objavljeno Marec 3, 2007 Malo je čudno, ker se je nenadoma pojavilo. Ali pa prej nisi bil pozoren. Možno je veriga ventilov, ampak bi se tudi pod prostim tekom slišalo tk tk tk... Ali pa se je pri sklopki nekaj losalo. Takole na daljavo je malo brezpredmetno ugibat, najbolje da se do mehanika zapelješ.
btobias Objavljeno Marec 7, 2007 Opozori Objavljeno Marec 7, 2007 Vesel sem, da je takšna legenda kot KOLAR končno nabavil pravi "STROJ"! :kva2:
kolar Objavljeno Marec 8, 2007 Opozori Objavljeno Marec 8, 2007 A zdaj sem ti pa pivo dolžan ali kaj??? :OK: :OK:
Tomzy Objavljeno Marec 13, 2007 Opozori Objavljeno Marec 13, 2007 Pozdravljeni vsi TDM-ovci. Imama TDM letnik 99 in mi ne dela števec kilometrov, a ima kdo kakšne izkušnje s tem? jaz sem razmontiral skoraj cel motor, da sem prišel do spojnih kontaktov pod rezervoarjem. Potem sen na kontakte proti senzorju na kolesu priklopil napetost iz baterije in V-meter, da bi preveril delovanje senzorja. Po mojih testiranjih sem ugotovil, da je pokvarjen. Potem razdrem tidi prvo kolo in odstranim senzor, ki je narejen na megnetni osnovi. Vprašanje: Kako je mogoče, da se magnetna zadeva pokvari in kaj priporočate? Ali naj zamenjam senzor in upam, da je samo to narobe, ali naj motor peljem na servis :? ? Hvala v naprej in srečno vožnjo vsem v novi sezoni :OK: .
the JACK Objavljeno Marec 13, 2007 Opozori Objavljeno Marec 13, 2007 Servis, ki mu zaupaš, pa zraven bodi ! :yea1:
GETRIEBE Objavljeno Marec 13, 2007 Opozori Objavljeno Marec 13, 2007 Hellov Tole je eden mojih prvih postov :) To pa zato, ker rajši preberem 100 strani, kot pa brezveze pišem :) Imam pa en problemček, ki ga nisem najdu. In sicer na TDM-i mi nekaj rožlja :cry: Ko bremzaš z mašino(spustiš gas) mi od 3100- 2500 obratov v mašini na desni strani nekaj rožlja. Prej ne, pod 2500 pa tud ni več tko očitno. Pred zimo to ni delala, letos ko sem jo peljal na sprehode, pa sem to opazil. Sliši se pa približno tko kot ducatijeva mašina :devil: Motor ma sicer res že 67k kilometrov, imam ga 12k, in vsaj mislim še ni mel generalne. Mogoče ketna ventilov al pa kaki ležaji? Je pa letnik 97. Hvala Robi tudi jest vozim TDM letnik 2000 prevozil sem 63.000 km in sem se odloču da jo prodam... tako rožlanje v motorju je pri meni pomenilo da je bil izrabljen napenjalec verige v motorju.
Tomzy Objavljeno Marec 19, 2007 Opozori Objavljeno Marec 19, 2007 Servis, ki mu zaupaš, pa zraven bodi ! :yea1: Potem moram pa res peljat mašino na servis. Zdaj sem opazil, da mi iz prve prestave včasih vrže ven, kar se mi pa prav nič ne dopade in bi tudi to moral popravit na servisu. A je imel kdo podobno težavo? Namreč pri pospeševanju in vrtenju mašine od 1000 do 8000 obratov v prvi prestavi pred menjavo v drugo, mi vrže iz prve prestave v nevtralno. Ali je mogoče to povezano z novo sklopko, jaz mislim, da ne , pa vi? Bojim se, da so krive vilice v menjalniku ali pa obrabljen zobnik prve prestave. Za vsako mnenje se v naprej zahvaljujem Tomzy
Osama Objavljeno Marec 19, 2007 Opozori Objavljeno Marec 19, 2007 Ko bremzaš z mašino(spustiš gas) mi od 3100- 2500 obratov v mašini na desni strani nekaj rožlja. Prej ne, pod 2500 pa tud ni več tko očitno. Pred zimo to ni delala, letos ko sem jo peljal na sprehode, pa sem to opazil. Sliši se pa približno tko kot ducatijeva mašina :devil: Hvala Robi Pri Ducatiju gre za suho sklopko. Daj no, za vsak slučaj preveri, če se tudi tebi ni čez zimo posušila sklopka :grrr
Tomzy Objavljeno April 10, 2007 Opozori Objavljeno April 10, 2007 A kdo mogoče ve, kje so serijske številke za letnik 99 4TX model. Sem po raznih navodilih iskal in nisem našel. LP
bLuZoNdEr Objavljeno April 10, 2007 Opozori Objavljeno April 10, 2007 mislim da je tam pri križu nekje...se ne spomnim čist
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se