RAN Objavljeno Junij 7, 2002 Opozori Objavljeno Junij 7, 2002 quote: Lastnike omenjenega motorčka l'97 vprasujem, kolko olja gre v mašino ob menjavi olja+filtra??? Ko sem hotel odpadno olje naliti nazaj v flaše od novega, da jih peljem na Petrol da jih ekološko odstranijo, mi je ena ostala prazna. kaj to pomeni??? Ven sem spustil 3 litre, noter slabe stiri, kot pise na netu. Ne me vprasat kolko ga je v okencu, ker verjetno veste, da je bolj neuporabno... Predvsem me zanima, kolko olja nalivate ob menjavi. Hvala. El BArto Ne razumem najbolje. Zaključek je lahko samo : * da si prej imel premalo olja * ali da ga imaš sedaj preveč lp RAN
lojzi Objavljeno Junij 7, 2002 Opozori Objavljeno Junij 7, 2002 quote: Ne razumem najbolje. Zaključek je lahko samo : * da si prej imel premalo olja * ali da ga imaš sedaj preveč lp RAN Bravo RAN, za to ugotovitev si mogu pa dolg u šolo hodit? Lojzi ma vas rad Popravil/a - lojzi dne 07/06/2002 ob 14:24:21
RAN Objavljeno Junij 7, 2002 Opozori Objavljeno Junij 7, 2002 Lojzi ne zaj...... Kakršno vprašanje taka ugotovitev. lp RAN
Climber Objavljeno Junij 7, 2002 Opozori Objavljeno Junij 7, 2002 Najprej gume: imel bridgeston in michelin - oboje zanič, sedaj imam dunlop 205 in se obnesejo odlično. Koštalo pa me je cca. 50 k sit z menjavo. Olje: Menjava samo olja 3,5 l Menjava s filtrom 3,6 l Celotna količina olja 4,2 l ??? Tako mi piše v knjigici. Če se ti ne vidi količina olja skozi okence, lahko to pomeni da je bilo notri enkrat že sesirjeno olje. Ali zaradi slabe kvalitete, ali zaradi prisotnosti vode, pregretje ??? Če je možno da se okence zamaže tudi z leti, pa ne vem?? Pozdravljen v klubu TDM in se kaj vidimo!!! Ni tabuja na celem svetu, ki nebi zrasel le v tvojih oceh!!
elbarto Objavljeno Junij 7, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Junij 7, 2002 Na kolkih mestih se spusti olje ven??? NA DVEH!!!!! PIZDA MATERINA JAMAHINA....pa to še šleperji nimajo!!!! pol pa ni čudno, da mi je skor en liter not ostal. In tak sem vstran vrgel oz. zajebal 4 litre novega synt olja ki sem ga primešal starim 0.8 l polsynt. Prosim za čestitke... P.s.: da se v prihodnje izognem podobnim zgodbam, ma kdo knjigico za model 96-01 za prekopirat??? Bivsi lastnik mojega Zetorja jo je nekje zapravil, v servisni pa nic pametnega ne pise.
Roman Objavljeno Junij 7, 2002 Opozori Objavljeno Junij 7, 2002 quote:Na kolkih mestih se spusti olje ven??? NA DVEH!!!!! PIZDA MATERINA JAMAHINA.. sej je to čist prjazn motor, samo ole se mu gor odteka.
Chebi Objavljeno Junij 7, 2002 Opozori Objavljeno Junij 7, 2002 Boš vsaj za drugič vedu. God bless the losers, for they determine the winners!
elbarto Objavljeno Junij 8, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Junij 8, 2002 Tak, vceraj sem postavu rekord. 2x menjal olje v roku 12 ur...a ni fino... Whatever, zdaj je noter cisto novo novcato fulsynt, po prvem kilometru se mi zdi, da masinka nima vec takega kovinskega zvoka, kot ga je imela prej z polsynt, ki ga je Zetorju privoscil prejsnji lastnik. Zato lastniki, pravo sintetiko noter pa bo bolj tiho laufalo.. A se ve kdo za kak motor ki ima dva vijaka za ispust olja??? LP, El B.
D.J. Objavljeno Junij 8, 2002 Opozori Objavljeno Junij 8, 2002 kaj se prtožuješ če maš olje za lastno uporabo free mislim da ni nobenga, ki bi sintetiko vlil zato da mu spuca mašino in potegne vse garje ven, pol pa zlije ven in še enkrat sint noter, hvale vredno če olje sam menjaš se ravnaj po climberjevih količinskih navodilih, samopreden kontroliraš nivo olja segrej motor in se malo zapelji,(5 min) da ti ga razmeče po prostoru oljni filter pa je najceneje (championov) pri TMR Dol pri Hrastniku 800 sit samo ne po pošti naročat (+900 sit) jaz sem si na rednem servisu pri njemu kar zalogo filtrov naredil moja mofa naprimer tut na dveh šraufih ščije na enem spustiš olje iz mašine na drugem pa olje iz rezervarčka, vse skup okol 3 litrčke aja tut yamaha -ex suz. present yam.-
hector Objavljeno Junij 10, 2002 Opozori Objavljeno Junij 10, 2002 quote: P.s.: da se v prihodnje izognem podobnim zgodbam, ma kdo knjigico za model 96-01 za prekopirat??? Bivsi lastnik mojega Zetorja jo je nekje zapravil, v servisni pa nic pametnega ne pise. Ko boš fural po našem koncu, se oglasi, da skopiramo!
anatom Objavljeno Junij 14, 2002 Opozori Objavljeno Junij 14, 2002 Ce kdo rab knjigo za TDM 96-98, naj se oglas. Mam PDF-je.
elbarto Objavljeno Junij 14, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Junij 14, 2002 quote: Ce kdo rab knjigo za TDM 96-98, naj se oglas. Mam PDF-je. Evo mene!!!!JAZ, JAZ, JAZ!!!! Daj nekam na neko voljo uvali, pa da snamem...pa Hectorju kopiraje prisparamo, bomo raje pivo spili... LP, ElBarto
elbarto Objavljeno Junij 14, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Junij 14, 2002 nima veze, kar na volja.net daj, jaz pa cuknem od tam.... Al pa kam drugam, saj je fseeno... Lp, El b.
mladen Objavljeno Avgust 24, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2002 Da malo ozivim tale TDM forum. Opravil sem ze drugo potovanje letos s TDM850 (maja Sicilija, avgusta Turcija). V letosnji sezoni sem naredil 17000 km. Vozim skoraj izkljucno v dvoje. Poraba goriva se mi giblje okoli 5l, olja dolijem 0,5l na 6000km. Z motorjem nobenih problemov, odlicno se obnasa nalozen 3X50l kovcek givi. Po avtocesti se brez tezav, brez priganjanja voziva konstantno 140 - 150 km/h. Probleme mi povzroca povisano steklo Givi - Turbolence. Je mogoce ze kdo poskusil original Yamahino povisano steklo? V Turciji sem opravil tudi nekaj terenske voznje po makadamu in mivki podobnem pesku. A kdo ve, ce je mogoce sprednje vilice na kaksen nacin izboljsati? Kaksne so vase izkusnje s potovanj?
ToniTic Objavljeno Avgust 29, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2002 Ko me kdo vpraša kakšen motor bi imel rad, je odgovor lahko samo TDM. Zanima me za koliko bi že dobil kakšnega rabljenega, ker za novega itak nimam :cry: . Že rabljen bojo nebesa.
hector Objavljeno Avgust 30, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2002 Ko me kdo vpraša kakšen motor bi imel rad, je odgovor lahko samo TDM. Zanima me za koliko bi že dobil kakšnega rabljenega, ker za novega itak nimam :cry: . Že rabljen bojo nebesa. TDM-ke kr dobro držijo ceno. Letnik 2000 ima približno ceno 1.4-1.5 miljončka. Pa tudi kilometri so po navadi kr visoki (touring), ampak to ne predstavlja nobenega problema. Moram pa reči, da na vprašanja pravilno odgovarjaš. LP Hector
hector Objavljeno Avgust 30, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2002 V Turciji sem opravil tudi nekaj terenske voznje po makadamu in mivki podobnem pesku. A kdo ve, ce je mogoce sprednje vilice na kaksen nacin izboljsati? Kaksne so vase izkusnje s potovanj? Vilicam lahko nastavljaš trdoto in blaženje. Sam imam raje nastavljene malo trše, da zadeva preveč ne poseda pri zaviranju. V kolikor pa ti te nastavitve ne zadoščajo, probaj še z menjavo olja v vilicah. Na forumu obstajajo navodila na to temo. Glede višje šipe pa mogoče ta zanimivost: višja-original je cenejša kot nižja (Delta).
mladen Objavljeno Avgust 30, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2002 TDM ko lahko dobis tudi dokaj poceni, pocakaj zimo, takrat so cene nizje. Jas sem mojo l99 dobil za 1,2m prijatelj tudi. Ce kupujes se ti splaca kupit od l99 dalje. Trdoto v vilicah nastavljem, za ekstremne primere je to premalo. Prijatelj je kupil sportno naravnano TDM. Nad prednjim blatnikom ima nekaksen kovinski mosticek, vilice pa delajo boljse od mojih. Mogoce so v notranjosti kaj predelane.
ToniTic Objavljeno Avgust 31, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2002 Ce kupujes se ti splaca kupit od l99 dalje. Kaj pa je s starejšimi?
elbarto Objavljeno Avgust 31, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 31, 2002 Nic, starejse so..."naj" bi porabile več goriva, ampak dvomim, da imajo nove porabo z dvema na hrbtu + prtljago za cez vikend manjšo porabo kot 6 l. v povprečju. Hitre vožnje. Fejst hitre... L. '96-01' zgledajo isto, ostalo so drobni popravki. Pa cenejše so.. Letijo pa vseeno ko sneta sekira
ToniTic Objavljeno Avgust 31, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2002 L. '96-01' zgledajo isto, ostalo so drobni popravki. Pa cenejše so.. Za kolko bi pa dobu en 96 letnik? Zanima me tudi koliko stane vzdrževanje takega (toliko starega) TDMa na leto. Jaz bi delal kakšnih 10.000 km letno. To sta verjetno dva servisa, pa gume pa ostalo....kolko kaj to nanese?
mladen Objavljeno September 2, 2002 Opozori Objavljeno September 2, 2002 TDM L99 ima nove karburatorje, novo sklopko, drugacno prestavno razmerje med prvo in drugo, elektricno pumpo za gorivo, odlicna ogledala, merilnik za gorivo, digitalni tripmeter pa se kaj bi se naslo. Vse skupaj se pa kar pozna pri manjsi porabi, lazjim upravljanjem pri mestni voznji, odlicni preglednosti dogajanja odzadaj... Poraba s tremi kovcki in sopotnico mi v Turciji ni presegla 5l (pocasne voznje).
Yam Objavljeno September 7, 2002 Opozori Objavljeno September 7, 2002 Pozdravljeni! Zanima me ena stvar pr TDM-ki. Glede na to da je to potovalni in bolj kot ne cestni motor . Ali je res tak problem se peljat po urjenem makedamu? Zanima me, ker se odločujem za nakup le tega, pa na potovanjih občasno si "prisiljen" zaviti na kakšno macadam cesto. Glede na pozijo sedenja po moje ne bi smel biti problem. A se motim :roll: LP
elbarto Objavljeno September 7, 2002 Avtor Opozori Objavljeno September 7, 2002 Se ne motiš. Zlo lepo mu sede "poljčanar", fini mali pesek, če je grob makadam, z velikimi kamni, pol pa tak samo krosa paše gor.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se