Skoči na vsebino

Predvidevanja, nasveti in osebna varnost


moto rider

Priporočene objave

Ja, bom vedel za drugič.. glede na to kaj videvam še zdaj na cesti bo to precej hitro :headbang: Pa v takih situacijah ti nobeno predvidevanje ne pomaga. sm upočasnil, bil 200m stran., me je čakala, bil 100m stran, čakala... bil v križišču.. pa je zavila. Mogoče bi lahko edino tak preprečil nesrečo da bi se ustavil prej al pa če bi bla kaka višja sila vmes :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, bom vedel za drugič..

Sicer je moje mnenje, da je za veliko večino 'izsiljevanj' kriva motoristova previsoka hitrost in ga avtomobilist enostavno ne vidi prihajati oz. to opazi prepozno, so pa tudi primeri, ko voziš normalno in te en butec dejansko izsili. Kot se je zgodilo pri rumenem Volkswagnu in pri tebi. Pa verjetno še komu.

Jebiga, motor je pač zelo nevarna reč in kar preveč hitro gre lahko kaj narobe. Še najbolj ziher varianta je, da voziš kolikor toliko po predpisih in VEDNO pričakuješ, da bodo ostali udeleženci v prometu delali največje neumnosti, kar si jih lahko izmisliš.

Tudi meni je lani tip peljal skozi rdečo - na srečo sem ga opazoval, ko se je bližal križišču, bil mi je sumljiv, ker ni niti najmanj bremzal. Ker sem imel jaz zeleno, sem si rekel: 'jebenti, tip bo šel kar skozi rdečo'. In res je šel! V križišču sva bila sama - brez prič - in če ne bi jaz bremzal, bi verjetno naslednji dan v časopisu pisalo: motorist zapeljal v rdečo luč!

Upam, da je s tabo vse OK in da moped ni preveč sesut. Čimprej spet na cesto!

Lep pozdrav, Andi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni je lani tip peljal skozi rdečo - na srečo sem ga opazoval, ko se je bližal križišču, bil mi je sumljiv, ker ni niti najmanj bremzal. Ker sem imel jaz zeleno, sem si rekel: 'jebenti, tip bo šel kar skozi rdečo'. ..

No, ko ravno takole fletno obujamo spomine ob jutranjem kofetku, naj povem, da se je meni zgodilo podobno. S to razliko, da se je sumljivi dirkač ustavil. Me je pa zato elegantno nagačil drug dirkač, ki je strateško pripeljal z druge strani. Iz zasede, takorekoč. So dnevi, ko ajnfah ne moreš zmagat.

Je pa res, da sem se takrat transportiral z avtom, tako da sem dokaj :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa opažam, da predvsem starejši ljudje, ko se vključujejo v promet, zavijajo, menjajo pas,... pogledajo levo (desno - odvisno od situacije) in potem (kar) speljejo.

Ker pa pri tem početju niso ravno najhitrejši se rado zgodi da potem koga (pošteno) izsilijo in če je še bila hitrost slednjega neprilagojena, so posledice znane...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Ker pa pri tem početju niso ravno najhitrejši se rado zgodi da potem koga (pošteno) izsilijo in če je še bila hitrost slednjega neprilagojena, so posledice znane...

Se strinjam.

Fantje in dekleta, oči na peclje in gledati vsaj 100 m pred sabo ter takoj na bremzo (ali pa vsaj roko z gasa), čim je kaj sumljivega, pa bo vsaj pol manj mrtvih. Seveda ob vsaj delnem spoštovanju omejitev.

Saj sam vem, kakšna poživitev je lahko malo hitre vožnje po ovinkih, a zaradi potrebne zbranosti je taka vožnja psihično - pa tudi fizično - zelo utrujajoča. Psihična utrujenost za sabo potegne padec koncentracije, potem pa ni teško prepozno reagirati, ko te nekdo izsili, ali pa napačno oceniti ovinek in potem leteti ven.

Potem pa imamo mrtvih, da te kap! A nas ni škoda? Pa lepega življenja, ki ga imamo še pred sabo?

Dajte, za božjo voljo, malo premislite: a se splača zaradi ene stave ali kake podobne neumnosti riskirati življenje? Jaz mislim, da ne.

Popravljeno . Popravil andi1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler ni bila parkrat zraven, mi moja ni verjela, da se pogosto zgodi, da avto ustavi, šofer celo glavo v tvojo smer obrne, ko si prepričan, da te je registriral in spustiš zavoro, pa počaka da prideš na 10m in potem spelje. Potem mi je verjela.

Pa meni ni bilo dovolj in sem se na ta konto zavalil za avto (pri smešni hitrosti, da ne bo pomote). Ni bilo dotika, torej se krivde šoferju ne da dokazati.

Odtlej ne le pod omejitvijo, ampak tudi ob predpostavki, da model samo čaka, kje me zaje... pa razmišljam, kako bi tomato thrower vgradil. Takole za nežno opozorilo.

rrrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Kako vozim, ko vozim?

- Vozi vedo "izven sebe" (v glavi!). Torej, v mislih tam, kjer boš v naslednjem trenutku! Se pravi, v "časovnem zamiku", ki je neposredno pred teboj.

PREDVIDEVAJ "genialno" potezo voznika pred teboj, čeprav te navidez ne ovira? - Le tako boš preživel!

- Če voziš (miselno) "tam kjer si", je lahko naslednja situacija, tvoja zadnja "dogodivščina" v življenju.

Razen, če te reši sreča?!

Težko za razumeti, kaj? :hmm: Je pa življenjskega pomena!!!

Še tole, (kar smo že jemali) ;!

1) Nikoli ne prehitevaj, pa če so le teoretične možnosti, da vozilo pred teboj, iz kakršnega koli vzroka, lahko zavije levo (odcepi, poti, dvorišča itd... )

2) Imej na "oku" vsakega, ki se približuje glavni cesti, po kateri voziš, kajti nikjer ni jamstva, da bo res ustavil!!!

To sta dva najhujša prekrška, ki jih počnejo soudeleženci v prometu!

Naša je hitrost!!!

Pa srečno!

mr

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V avtošoli so nas učili, da vozimo rahlo desno po voznem pasu, opažam pa, da te vozniki iz desne bolj vidijo če pelješ po sredini cestišča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V avtošoli so nas učili, da vozimo rahlo desno po voznem pasu, opažam pa, da te vozniki iz desne bolj vidijo če pelješ po sredini cestišča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Odvisno je tudi če imaš pred sabo avto ali ne recimo.. pomoje je boljše da si bolj desno če se proti tebe pelje kolona avtomobilov, saj te oni prej opazijio, če bi morbit se kdo odločil prehitevat. Če pa ti voziš v kolonu pa skrajno levo... pomoje je tak no, nevem :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Opazam tudi,da se najdejo "dirkaci" ki hocejo tekmovati z motoristi. Ali vozi pred tabo in te ne spusti naprej,al pa dirja za tabo in ti vozi skoz za ritjo :glare:

Potem sem vozil za eno deklico in kr nism mogu verjet,kolk je v nepreglednem ovinku sekala (nepregleden) ovinek cez polno crto. V avto soli so nas ucili,da naj vozimo po desni strani leve polovice cestisca.V te primeru dvomim,da bi slo mimo.

Postaja tudi cedalje bolj praksa,da naletis na motorista,ki se ti pripelje po tvoji strani.Pac prehiteva avtomobile,sam si najbrz misle,sej je motorist se bo ze umaknu malce bolj na rob,pa bo slo mimo... Da o vkljucevanju na prednostno sploh neb. Seveda smo zal pri takih stvareh tudi mi prehitri,da bi lahko preprecili trk.

Eh...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko da je bil link že viden, pa bolje 2x kot nikoli:

http://www.flamesonmytank.co.za/ride.htm

Zanimiva mi je prva tabela, katero je fino pokazati še komu ki vozi samo avtomobil. Presenetljivo veliko nekih detajlov, ki odločajo o tem ali pelješ ali si v grmovju.

Popravljeno . Popravil RenoRaines
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko prebiram cestno bilanco s "črnimi zaključki", se mi vse bolj zdi, da motoristi predvidevamo le to, da je na koncu vsakega življenja:

"Zadnje dejanje".... Kateremu se v nobenem primeru, ne moreš izogniti.

S premišlenostjo, pa bi lahko nekoliko podaljšali njegov "Rok trajanja"!

Tudi to je PREDVIDEVANJE, ki ga do boga, nočemo dojeti!!!

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
Na angleškem...

Zvito ne! Celo za motoriste.

...Oni se pošlihtajo že v štartu!

post-4472-1221244526_thumb.jpg

To sem videl tut nekje na forumu mislim da ... v španiji (mislim da madridu) so tudi pred križišči naredili eno tako rumeno območje kamor se lahko naprej zrinejo kolesarji, skuteristi in motoristi. Namenjeno je predvsem vzpodbujanju kolesarjenja in motorizma po mestu ker občutno povečuje pretočnost prometa.

Zej pa še eno tehnično vprašanje za izkušene motoriste: Zakaj mi levi ovinki veliko bolj sedejo od desnih? V levo motor veliko raje nagnem, z boljšim občutkom z manj "straha" (če temu lahko tako rečem) kot pa v desnega kjer se bolj neudobno počutim? Motor gre v oba ovinka enako čist mirno ampak v desnem se počutim vedno bolj nesigurno kot v levem. Ima kdo kakšno razlago? Mogoče narobe sedim na motorju? To pa opazim samo na konkretno zaprtih ovinkih, recimo če se peljem na golico ... drgač na navadni cesti ni problema spljoh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[

Zej pa še eno tehnično vprašanje za izkušene motoriste: Zakaj mi levi ovinki veliko bolj sedejo od desnih? V levo motor veliko raje nagnem, z boljšim občutkom z manj "straha" (če temu lahko tako rečem) kot pa v desnega kjer se bolj neudobno počutim? Motor gre v oba ovinka enako čist mirno ampak v desnem se počutim vedno bolj nesigurno kot v levem. Ima kdo kakšno razlago? Mogoče narobe sedim na motorju? To pa opazim samo na konkretno zaprtih ovinkih, recimo če se peljem na golico ... drgač na navadni cesti ni problema spljoh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je zato ker pišeš z desno roko. :) za tiste ki pišejo z levo je ravno obratno...

isto je pri npr. hokejski palici katera ti odgovarja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[

Zej pa še eno tehnično vprašanje za izkušene motoriste: Zakaj mi levi ovinki veliko bolj sedejo od desnih? V levo motor veliko raje nagnem, z boljšim občutkom z manj "straha" (če temu lahko tako rečem) kot pa v desnega kjer se bolj neudobno počutim? Motor gre v oba ovinka enako čist mirno ampak v desnem se počutim vedno bolj nesigurno kot v levem. Ima kdo kakšno razlago? Mogoče narobe sedim na motorju? To pa opazim samo na konkretno zaprtih ovinkih, recimo če se peljem na golico ... drgač na navadni cesti ni problema spljoh.

To ni samo tvoj problem.Tudi Randy Mamola, pa recimo jest mava rajši leve ovinke. Gumo imam občutno bolj obrabljeno po levi strani. Tudi pri smučanju mi bolj ležijo levi zavoji.... :rolleyes:

Jaz pa vem.

Zato, ker smo rojeni v "socializmu" in nam leve stvari bolj sedejo od desnih! :naughty:

:topic: moderatorji, lahko brišete!

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa vem.

Zato, ker smo rojeni v "socializmu" in nam leve stvari bolj sedejo od desnih! :naughty:

:topic: moderatorji, lahko brišete!

To velja za nas "tastare" :krneki: kaj pa tamladi :whistle: ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa vem.

Zato, ker smo rojeni v "socializmu" in nam leve stvari bolj sedejo od desnih! :naughty:

:topic: moderatorji, lahko brišete!

motoriderju so čist volitve v glavo stople :whistle:

Drgač pa ja se mi je zdelo da bo to neki z tem povezano a si levičar al desničar, sam nisem bil ziher. Sem mislil da mogoče jaz kaj narobe počnem na motorju.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zej pa še eno tehnično vprašanje za izkušene motoriste: Zakaj mi levi ovinki veliko bolj sedejo od desnih? V levo motor veliko raje nagnem, z boljšim občutkom z manj "straha" (če temu lahko tako rečem) kot pa v desnega kjer se bolj neudobno počutim? Motor gre v oba ovinka enako čist mirno ampak v desnem se počutim vedno bolj nesigurno kot v levem. Ima kdo kakšno razlago? Mogoče narobe sedim na motorju? To pa opazim samo na konkretno zaprtih ovinkih, recimo če se peljem na golico ... drgač na navadni cesti ni problema spljoh.

Po moje je to 'priučeno', saj so desni ovinki že v osnovi bolj zaprti kot levi - 'desni' ovinek, ko ga odpelješ z druge smeri in postane 'levi', ima večji radij in je 'bolj odprt'.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motoriderju so čist volitve v glavo stople :whistle:

Drgač pa ja se mi je zdelo da bo to neki z tem povezano a si levičar al desničar, sam nisem bil ziher. Sem mislil da mogoče jaz kaj narobe počnem na motorju.

LP

Jaz sem ga videl na enem plakatu... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje je to 'priučeno', saj so desni ovinki že v osnovi bolj zaprti kot levi - 'desni' ovinek, ko ga odpelješ z druge smeri in postane 'levi', ima večji radij in je 'bolj odprt'.

D.

Kar nekaj mi je zdejle šinilo v glavo...

Kaj pa povezava s temle;

Ko si na severni polobli so vrtinci v smeri urnega kazalca. Na spodnji pa v obratni smeri. :hmm: :hmm:

Mater a! :wacko:

A mislte da sem uganu!?! :unsure: :yes: :slap:

Čist lohk, da nam je gravitacija zmešala štrene?? :rolleyes:

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje je to 'priučeno', saj so desni ovinki že v osnovi bolj zaprti kot levi - 'desni' ovinek, ko ga odpelješ z druge smeri in postane 'levi', ima večji radij in je 'bolj odprt'.

D.

Ja lej tole je tut možno ja ... desni ovinek je vedno bolj zaprt kot je isti levi ovinek, če pripelješ iz nasprotne strani. Razen če si za desni ovinek vzameš še cev levi pas (kar pa ne priporočam) :grrr

Pametno Polde (oz. Danci) :OK:

Moto Rider: V kero smer se pa naredi vrtinec na ekvatorju :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!