Skoči na vsebino

Predvidevanja, nasveti in osebna varnost


moto rider

Priporočene objave

@R-ket

Vsaj kar se mene tiče, vozniki motorjev brez opreme (brez čelade, v trenirki,..) niso motoristi. To so zame novodobni pozerji s preveč denarja in premalo pameti. Vsak, ki se zaveda nevarnosti vožnje z motorjem, poskrbi za vsaj malo preventive. Tako da ta del tvojega posta niti ni tolk namenjen "pravim motoristom". Zaradi tistih prvih so pa vsi jezni na motoriste. Vidi enega, ki gre skozi križišče v trenirki po tazadnji, ne vidi pa nekoga v vsej opremi po omejitvah v koloni.

Drugi del posta bi se bolj tikal mopedom kot motorjem. Motor bi moral biti enakovreden avtomobilu. Torej če lahko vozi avtomobil po celem pasu, lahko tudi motor. Oz, ni se dožan umikati hitrejšim, je samo njegovo dobro delo, dokler se motorist parkrat ne opeče.

Večina motoristov tako vozi vsaj po omejitvah, torej vozniki, ki bi te hoteli prehitevat, že tako kršijo.

Če pa vozi motorist počasi.. Kaj pa če ima probleme? Da je začetnik in ne upa voziti preblizu roba?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Osebna varnost ni odvisna SAMO od NAS SAMIH !!

Ravno danes sem vozil po avtocesti v smeri Ravbarkomande 125km/h, ko me prehiti po MOJEM VOZNEM PASU pasu starejši voznik star cca 65-70 let in me skoraj zbije, ko pelje mimo mojega cilindra vsega DEJANSKO 20 centimetrov !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vozil sem po desni tretjini voznega pasu. Ko sem mu poblendal pa mi je pokazal prst. Kakšno razmišljanje ima ta človek, da je lahko dvignil srednji prst?? Najbolj me je strahih takih ljudi. Še bolj pa me je strah kot motorista dejstva, da je takih ljudi, ki na cesti vidijo le sebe pravzaprav VEČINA VOZNIKOV.

Prehitim, če moram, zaradi osebne varnosti, ko me namerno ovira voznik pred menoj ali pa mi vozi kombi po rebernicah tik za registrsko tablico.

Veliko vozim z osebnim avtom po tujini in opažam, da čeprav v Nemčiji nimajo omejitev na AC se jih tam, kjer so, držijo VSI.

Na cesti vlada red in spoštovanje in zelo malo je oviranja, ker se počasni vozniki in tisti z manj iskušnjami znajo lepo umakniti skrajno desno in ne ovirajo prometa po nepotrebnem.

Tisti, ki vozijo hitro, vozijo na način, ki ni aroganten do drugih in se znajo po potrebi zelo lepo in hitro prilagoditi trenutnemu stanju in ne silijo z glavo skozi zid kot bi se reklo, ampak držijo varnostno razdaljo, ne blendajo, ne hupajo, ne izsiljujejo. Tam z užitkom vozim krepko čez 180km/h in vem, da sem veliko bolj varen kot doma v Sloveniji, ko vozim po predpisih.

Dragi Slovenčki MI SMO KOT NAROD ZELO SLABI VOZNIKI še posebej osebnih vozil. Smo arogantni, na cesti vidimo le sebe in se ne znamo prilagajati. Ne znamo dajati prednosti hitrejšemu, ne znamo se umakniti na preozki cesti kljub temu, da imamo prednost, nismo gentlemani, na motoriste gledamo kot nebodi ga treba ali norce, ki so tako ali tako vedno avtomatsko sami krivi za vsako nesrečo. Polovica voznikov ne pozna niti polovice prometnih predpisov!!!!

NE ZATISKAJMO SI OČI ZA VEČINO NESREČ MOTORISTOV SO KRIVI ZARADI IZSILJEVANJA IN OVIRANJA PRAV NEIZKUŠENI VOZNIKI OSEBNIH VOZIL ŠE POSEBEJ STAREJŠI, NEDELJSKI VOZNIKI IN LJUDJE , KI IMAJO MALO PREVOŽENIH KILOMETROV. To je dejstvo !!

Dejstvo pa je tudi, da je na dobrih cestah manj nesreč kot na slabih. Se spomnite Črnega Kala, pa Rižanske doline, včasih ni bilo dneva brez nesreče, meseca brez smrtne žrtve. Danes, ko je tam zgrajena avtocesta, stara cesta pa popravljena, pa nesreč praktično ni več.

Zakon o novih višjih kaznih ne bo rešil popolnoma nič, niti ne bo obvaroval enega samega življenja (v to lahko verjamejo le bolani :headbang: ). Da se promet umiri je potrebno predvsem narediti ceste primerne prometu in izboljšati javne prevoze, ki omogočajo ljudem čim hitreje priti v in iz službe in šolo brez nerazumnega čakanja v kolonah ali na javni prevoz.

Potrebno je narediti veliko na javnih prevozih predvsem na primestnih. Sam recimo ne morem v službo z vlakom, čeprav imam pred stanovanjem in podjetjem postajališče kamniškega vlaka, pa ravno zjutraj v smeri Kamnika sploh ne vozi pred 8h40 !?!?

Se morda motim?

LP

Nikola Tesla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

počasni vozniki in tisti z manj iskušnjami znajo lepo umakniti skrajno desno in ne ovirajo prometa po nepotrebnem.

...

Drugega ne bom komentiral ampak tukaj si mi pa stopil na žulj.

Ne vem ali Bavarska ni Nemćija, ampak moje izkušnje v zadnjih letih so v Nemćiji izrazito slabe, celo slabše kot na slovenskih avtocestah.

Zabasan prehitevalni pas ob precej praznem srednjem in popolnoma praznem desnem je tam prej pravilo.

Strici, ki se vozijo 100 na prehitevalnem pasu in se niti pod razno ne umaknejo so tudi obvezen in stalen pojav.

Tako da kultura tako v Nemčiji kot v Avstiriji kar se tiče vožnje po AC je kvečemu slabša kot pri nas (no mogoče pri nas prednjačijo tovornjakarji, ko se prehitevajo z 1km/h hitrostne razlike in ne jebejo žive sile).

Tudi kar se tiče kulture po mestih si upam trditi, da v povprečju ni tako velike rezliek kot nekateri želite predstaviti. Razlike je pač v tem, da na domačih cestah preživimo več časa in se bolj/večkrat motamo po gostejšem prometu kot v tujini, pa zadeva izgleda tam toliko lepše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veliko vozim z osebnim avtom po tujini in opažam, da čeprav v Nemčiji nimajo omejitev na AC se jih tam, kjer so, držijo VSI.

Na cesti vlada red in spoštovanje in zelo malo je oviranja, ker se počasni vozniki in tisti z manj iskušnjami znajo lepo umakniti skrajno desno in ne ovirajo prometa po nepotrebnem.

Tisti, ki vozijo hitro, vozijo na način, ki ni aroganten do drugih in se znajo po potrebi zelo lepo in hitro prilagoditi trenutnemu stanju in ne silijo z glavo skozi zid kot bi se reklo, ampak držijo varnostno razdaljo, ne blendajo, ne hupajo, ne izsiljujejo. Tam z užitkom vozim krepko čez 180km/h in vem, da sem veliko bolj varen kot doma v Sloveniji, ko vozim po predpisih.

Potem pa si se zbudil, pomel oči in prdnil... Samo v Nemčiji sem doživel, da se VSI - ampak VSI - osebni avti vozijo na prehitevalnem pasu, kljub temu da sta na voljo še dva skoraj prazna vozna pasa. Jaz raje grem na skrajno desni pas in se med kamijoni vozim relativno varen tistih 70-80km/h, da vsaj kam pridem...

Dragi Slovenčki MI SMO KOT NAROD ZELO SLABI VOZNIKI še posebej osebnih vozil. Smo arogantni, na cesti vidimo le sebe in se ne znamo prilagajati.

Ob količini tranzitnega prometa, stanju cest in prometni politiki se mi zdi, da smo vrhunski vozniki - že skoraj profi kaskaderji. Kljub temu, da se odgovorni (DARS, direkcija za ceste, nenazadnje tudi vlada, ...) trudijo pobit kar največ ljudi, pri nas na cestah izgubi življenje manj kot 300 ljudi na leto! In to ob dejstvu, da v Sloveniji (še) nimamo nobenega poštenega poligona za urjenje varne vožnje. Svaka čast. :worship:

Zakon o novih višjih kaznih ne bo rešil popolnoma nič, niti ne bo obvaroval enega samega življenja (v to lahko verjamejo le bolani :headbang: ).

Se popolnoma strinjam. Še več, predlagatelj zakona je to tudi predvidel, saj je v poglavju 'finančne posledice zakona' napovedal povišanje prihodkov... Če bi z zakonom imeli vsaj malce 'poštene' namene, bi napovedali znižanje prihodkov in ob znižanju števila nesreč, poškodovanih, mrtvih - ampak ne, tega sploh niso omenjali...

Se morda motim?

Razen tiste basni o Nemčiji, se kar strinjam s teboj.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, ne se kregat.

Vsak naj pazi nase kako vozi in opazuje okolico (promet). Pa ni važno ali smo v Nemčiji, Boliviji ali pa doma. Na ta način bo morebitni nesreči botroval splet okoliščin in tudi možnost nesreče bo bistveno manjša.

Tistih 300 bodo pa kot vedno popolnjevali vozniki, ki se ne pazijo.

Vsakem svoje pa vsak po svoje.

Pa srečno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....in dejstvo je, da so vozniki v svojih škatlah varni,neprevidni, počnejo milijon drugih stvari (razen seveda vožnje same)

Se kar strinjam.

Bi pa bilo zanimivo prebrati kakšno študijo zakaj je tako.

IMHO je tako, da so za to krive prenizke omejitve hitrosti, ki človeka enostavno silijo k spanju :)

In zakaj so motoristi bolj skoncentrirani na vožnjo ?

Ker je fizično zahtevnejša in praviloma hitrejša. Ko voziš po omejitvah se tudi na motorju število napak zaradi nepozornosti bistveno dvigne. Spet IMHO.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

IMHO je tako, da so za to krive prenizke omejitve hitrosti, ki človeka enostavno silijo k spanju :)

In zakaj so motoristi bolj skoncentrirani na vožnjo ?

Ker je fizično zahtevnejša in praviloma hitrejša. Ko voziš po omejitvah se tudi na motorju število napak zaradi nepozornosti bistveno dvigne. Spet IMHO.

Bi se tu dalo potegnit še kako vzporednico na prenizko dovoljeno stopnjo alkohola ali pustimo stvar, da še malo dozori? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joj, kolk pameti si pa ti požrl zadnje cajte. No, mislim, da je ma Horjo več v riti, kot ti : )

No offence :)

Pa si prepričan, da misliš? Pusti to raje konju, ma večjo glavo. Pavšalnih ocen pa ne trosi, saj si s tem cene ne dviguješ. Pripomba in drugo ali drugačno mnenje šteje. Zapomni si! Če nekomu rečeš, da je butl, moraš pojasniti tudi zakaj tako misliš. Npr., butl si, če tega ne razumeš. Kapiš? Če ne, ni nič hudega :evilgrin: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi tale obkladanja malo prekinil; takole v duhu naslova te teme bi ponovil dve zadevi, ki sta me te dni že opozorili (pa verjetno še koga) in mogoče komu prav pride:

- ceste so še svinjske, prahu in mestoma blata je še kar nekaj po ovinkih, pa zadaj rado malo ritne :naughty:

- čez teden, ko se da po šihtu na en krog skočit, je smiselno biti do teme doma - ob mraku divjad ven prileze :eek:

Lepo ropotajte

rrrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- ceste so še svinjske, prahu in mestoma blata je še kar nekaj po ovinkih, pa zadaj rado malo ritne :naughty:

- čez teden, ko se da po šihtu na en krog skočit, je smiselno biti do teme doma - ob mraku divjad ven prileze :eek:

Lepo ropotajte

rrrr

:worship: Vredno vzeti v zakup!!! :worship: Se visoko obrestuje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno se pa zavedaš, da se v tej točki marsikdo s teboj ne strinja.

Kot se marsikdo ne strinja z Godyjem v predpostavki o spanju med vožnjo zaradi prenizkih omejitev hitrosti.

Zanimivo pa bi bil pregled in profil "levih" in "desnih". Za vsakega "kolesarja" je hitrost nad 30 "ubijalska". Zato njegovo mnenje za motorista ne šteje. Za vsakega "nedeljskega voznika" je hitrost nad 100 že samomorilska. Pametujeta in predavata pa lahko oba. Cesta pa napak ne odpušča, zato je brezvezno nabijanje in napihovanje. Povdarek naj bo na Predvidevanjih, nasvetih in osebni varnosti. To je hotel moto-rider. Ne mu razvodenet teme!

Torej!

1. Ceste so polne peska, ki je na sredini voznega pasu. Če pelješ preblizu vozila pred teboj, ti bo masko in vizir "speskal". Zato naj bo varnostna razdalja malo večja.

2. V ovinku je bolj nevarno, če ti spodnese sprednje kolo (pesek), kot pa zadnje pri dodajanju gasa iz ovinka.

3. Pri prehitevanju vozila pred teboj bodi zelo pozoren na naslednje vozilo pred prehitevanim, ker voznik lahko stopi na bremze zaradi zavijanja levo ali desno. Če prehitevaš s preveliko brzino, boš imel hudo malo zavorne poti do njega. Avto, ki si ga pravkar prehitel, ima do tebe premajhnjo varnostno razdaljo in te lahko nagazi od zadaj. Zato moraš pri prehitevanju oceniti razdaljo med vozili v koloni in pravilno izbrati hitrost. Ta je mnogokrat lahko samo cca 20 km hitrejša, kot je vožnja prehitevanih vozil. Drugače je, če prehitevaš samo eno vozilo in pred njim ni nikogar. Takrat zategni, da ne strašiš nasproti vozečega s počasnostjo (če maš konje...).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo pa bi bil pregled in profil "levih" in "desnih". Za vsakega "kolesarja" je hitrost nad 30 "ubijalska". Zato njegovo mnenje za motorista ne šteje. Za vsakega "nedeljskega voznika" je hitrost nad 100 že samomorilska. Pametujeta in predavata pa lahko oba. Cesta pa napak ne odpušča, zato je brezvezno nabijanje in napihovanje. Povdarek naj bo na Predvidevanjih, nasvetih in osebni varnosti. To je hotel moto-rider. Ne mu razvodenet teme!

Zanimivo je tudi, da je ataIBA, ki je v temo o predvidevanju, nasvetih in osebni varnosti nanizal naslednje modrosti:

TOLE

TOLE

TOLE in

TOLE

našel ravno moj post med več kot dvestotimi, da ga je citiral in pozval, naj moto riderju ne razvodenimo teme.

In kot lepo vzgojen mladenič sem si seveda zadevo vzel k srcu. Torej en kratek nasvet: ne domnevajmo, da zadevo obvladamo. Enemu prvih zabeleženih "obvladatorjev" je bilo ime Ikaros.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mnenja so vedno deljena glede na osebne izkušnje.

V prejšnih postih je bilo prelitega obilica žolča zaradi Italijanskih voznikov tokrat zaradi Nemcev. idealnega vozniškega naroda ni in ga ne bo , ker ima vsaka nacija svojo zalogo primitivcev in zafrustrirancev, ki jim je cesta prilika ,da se skrijejo za pleh ali čelado in postanejo "nekaj" . Koliko je tega je precej odvisno od kvalitete cest, vozil, prisotnosti policije, kaznovalne politike... In če se zadeve lepo ujamejo imaš promet ala Slovenija.

Moja osebna izkušnja je ,da kolikor bližje Slovenije toliko bolj previden moram biti na cesti. Na vsak incident, ki sem ga doživel na isti poti v tujini je kar nekaj domačih. Ne da bi gledal table ob cesti lahko med dolgo vožnjo zaslutiš, da se bližaš domovini najboljših voznikov z najboljšimi in najhitrejšimi vozili. Ki so zadni EUR svojega podjetja ali družinskega proračuna dali za sijoči pleh. In občutiš lahko silno jezo le teh , ko jih nekdo onemogoča pri zadnjem svobodnem dejanju "Vožnji po cesti".

Ure dnevi in meseci ponižanja v podjetju ,kjer se ne upajo povzdigniti svojega glaska, maltretiranja partnerjev, kopice položnic, nepomembnost in omejenost malega drekca na globusu, ki se mu reče Slovenija......

Vse se skoncentrira v steklen pogled in pobledele členke na krmilu vozila in sledi bojni klic. "Mene ne bo nobeden jebal!!!" In ..... In sledijo vsi nemogoči dogodki , ki jih lahko vidiš in prebereš vsak dan.

Bottomline je ,da bi moral vsak začeti pri sebi. Nisem angelček in spoštovanje predpisov o hitrosti mi ni ravno močnejša vrlina. Vendar se držim načel, ki so jih guruji na tem postu kar nekajkrat napisali.

Kot motorist boš vedno potegnil ta kratko.

Imej rezervo (hitrost, prostor,..

In še ena moja:

Nikoli ne veš kakšen norec je v drugem vozilu zato se ne glede na velikost ne spuščaj v kakršnokoli komunikacijo, blendanje , prsti ..(Mi je že eden pomahal s pištolo). Velja tudi za avto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poleg vsega naštetega...

predvidevaj predvidevaj predvidevaj...v avtu sem jezen, če mi od nekje iz neznanega v delčku sekunde prleti motor mimo mene z vso hitrostjo in po možnosti samo kak centimeter od avta

zato tudi jaz, ko se približujem avtu od zadaj, opazujem cesto, skušam dobit voznikov pogled v vzratne ogledalu...in nikoli s polnim gasom kar mimo in čim bližje

(adnjič sem imel enega penzionerja in se mu poleg zmanjšanja hitrosti celo ravnico blendal...da me je ja videl :)

sicer pa mislim takole:

motor ni igračka...je stroj za ubijanje

če ga krotiš, je stroj za uživanje

a kakor vsaka "živalca"..te lahko preseneti

zato v prvi vrsti in predvsem:

IMEJ DO MOTORJA SPOŠTOVANJE!!!

Če ne krotiš ti njega, bo on tebe (v jarku v najboljšem primeru)

AHA

še neki:

na jetra mi grejo motoristi ki z motorjem sicer lepo ostanejo na svoji polovici ceste, s telesom in predvsem glavo pa so globoko v "sovražnem" prostoru.

Glave so zaradi tega že letele (Kočevje - Dvor)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedno predvidevaj, da ti bo nasproti pripeljal nemški tank - po tvojem pasu!

Če uporabljaš Brdobajk B1, vzameš iz balance klukice, jih namontiraš na špice in ni hudič, da se vrag ne bi vmakniu!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Krotiti moraš sebe, ne motor.

Vse se začne pri zavedanju, mar ni tako pri vsaki stvari v našem življenju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo je tudi, da je ataIBA, ki je v temo o predvidevanju, nasvetih in osebni varnosti nanizal naslednje modrosti:

TOLE

TOLE

TOLE in

TOLE

našel ravno moj post med več kot dvestotimi, da ga je citiral in pozval, naj moto riderju ne razvodenimo teme.

In kot lepo vzgojen mladenič sem si seveda zadevo vzel k srcu. Torej en kratek nasvet: ne domnevajmo, da zadevo obvladamo. Enemu prvih zabeleženih "obvladatorjev" je bilo ime Ikaros.

Tudi jaz kot lepo vzgojen mož srednjih let ti odgovarjam.

Ne bodi domišljav in ne priposestvuj vse "modrosti", kajti morda je že nekdo pred teboj mislil enako in to tudi zapisal.

To je forum in ne znanstveno delo. Tam je plagiatorstvo goljufija, pri pisanju mnenj o različnih temah pa menda tega ni ali pa ...

Pulfer je že izumljen, mnenja o njegovi koristnosti pa so različna (lahko celo enaka s strani več oseb - brez plagiatorstva.

In ko ti bo kdo zjutraj voščil dobro jutro, izpadeš smešen s pripombo, da si to ti rekel že prej...

Da pa ubogega Ikarja potegneš iz naftalina za prispodobo "obvladatorja" ...je bombastično in otročje.

Privošči si eno pivce.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz kot lepo vzgojen mož srednjih let ti odgovarjam.

Ne bodi domišljav in ne priposestvuj vse "modrosti", kajti morda je že nekdo pred teboj mislil enako in to tudi zapisal.

To je forum in ne znanstveno delo. Tam je plagiatorstvo goljufija, pri pisanju mnenj o različnih temah pa menda tega ni ali pa ...

Pulfer je že izumljen, mnenja o njegovi koristnosti pa so različna (lahko celo enaka s strani več oseb - brez plagiatorstva.

In ko ti bo kdo zjutraj voščil dobro jutro, izpadeš smešen s pripombo, da si to ti rekel že prej...

Da pa ubogega Ikarja potegneš iz naftalina za prispodobo "obvladatorja" ...je bombastično in otročje.

Privošči si eno pivce.

Ah ja... :cry:

rrrr

Popravljeno . Popravil rrrr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz kot lepo vzgojen mož srednjih let ti odgovarjam.

Ne bodi domišljav in ne priposestvuj vse "modrosti", kajti morda je že nekdo pred teboj mislil enako in to tudi zapisal.

To je forum in ne znanstveno delo. Tam je plagiatorstvo goljufija, pri pisanju mnenj o različnih temah pa menda tega ni ali pa ...

Pulfer je že izumljen, mnenja o njegovi koristnosti pa so različna (lahko celo enaka s strani več oseb - brez plagiatorstva.

In ko ti bo kdo zjutraj voščil dobro jutro, izpadeš smešen s pripombo, da si to ti rekel že prej...

Da pa ubogega Ikarja potegneš iz naftalina za prispodobo "obvladatorja" ...je bombastično in otročje.

Privošči si eno pivce.

zanimiva "klasifikacija" lepo vzgojenega moža srednjih let........etiketiranje sogovornika z "domišljavostjo","priposestvovanjem vse modrosti","plagiatorstva" in seveda "bombastičnim in otročjim obnašanjem" verjetno spada v definicijo "lepo vzgojenega moža srednjih let", ali pač?......lahko pa da se tudi motim.....

in ja, to je forum, kjer si ljudje izmenjujejo mišljenja in izkušnje....

....kakorkoli prebiram poste, te je nekdo samo opozoril na tvoje poste, s katerimi "razvodeniš" temo moto riderju....popolnoma ista stvar, kot jo ti očitaš njemu....zanimivo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz kot lepo vzgojen mož srednjih let ti odgovarjam.

Ne bodi domišljav in ne priposestvuj vse "modrosti", kajti morda je že nekdo pred teboj mislil enako in to tudi zapisal.

To je forum in ne znanstveno delo. Tam je plagiatorstvo goljufija, pri pisanju mnenj o različnih temah pa menda tega ni ali pa ...

Pulfer je že izumljen, mnenja o njegovi koristnosti pa so različna (lahko celo enaka s strani več oseb - brez plagiatorstva.

In ko ti bo kdo zjutraj voščil dobro jutro, izpadeš smešen s pripombo, da si to ti rekel že prej...

Da pa ubogega Ikarja potegneš iz naftalina za prispodobo "obvladatorja" ...je bombastično in otročje.

Privošči si eno pivce.

Mejdun, tole je pa spoštovanja vredna zbirka nasvetov, kot nalašč za v to temo. Čestitam.

In ko sva ravno pri pivcu, še moj prispevek, seveda bombastičen in otročji:

Previdno s pivcem, kadar voziš. Pa tudi sicer. Utegne ti zamegliti razsodnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....

in ja, to je forum, kjer si ljudje izmenjujejo mišljenja in izkušnje....

Izmenjujem svoje mnenje, da je AtaIBA butl. Se pa bojim, da je to plagiat. :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včasih se zdi nemogoče, pa vendar, ko vidiš kako nekdo izsili motorista in ta nemočno poleti čez avtomobil in z vso silo udari na tla, ni prijetno. Še več, tisti občutek negotovosti, ko gledaš ali jo je odnesel brez poškodb je tako mučen, da ga ne privoščim nikomur. To sem prvič doživel danes v bistvu par minut nazaj na Jurčkovi cesti na Rudniku. Nesreče sicer nisem videl, sem jo pa zato dobro slišal. Začelo se je z znanim zvokom vrstnega štirivaljnika, nato pa POK!!! Takoj sem vedel koliko je ura. Z strahom sem letel na kuhinjsko okno, in ko sem videl motorista hoditi okoli brez vidnih poškodb mi je pošteno odleglo. Spet se je zgodilo, da je slepi avtomobilist odvzel prednost motoristu, ki se je peljal po prednostni cesti. Hvala Bogu, da je motorist vozil po predpisih!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izmenjujem svoje mnenje, da je AtaIBA butl. Se pa bojim, da je to plagiat. :unsure:

Od malega se bavim z vzgojo psov. Kmalu sem ugotovil, da mali pes hrabro laja na velikega, če je med njima ograja. Če pa so vrata na ograji odprta, potem je mali pes :xx: .

Zato v naseljih pričakujte, da lahko izza ograje prleti na cesto kak pesjanar, ki je spregledal odprta vrata.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od malega se bavim z vzgojo psov. Kmalu sem ugotovil, da mali pes hrabro laja na velikega, če je med njima ograja. Če pa so vrata na ograji odprta, potem je mali pes :xx: .

...

Očitno ne poznaš nobene dobre pasme. Od odspodaj za goltanec se je že marsikateri mali kuža lep čas šlepal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!