Skoči na vsebino

Predvidevanja, nasveti in osebna varnost


moto rider

Priporočene objave

  • 4 tedne pozneje...

Jaz imam tud raje leve ovinke, in to iz preprostega razloga:

folk v piksnah ima namreč fetiš na vožnjo po bankini, zato je v desnih ovinkih verjetnost šodra na cesti precej večja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes je pa že malo zahladilo po Lj kotlu. Se že pozna na oprijemu tistim, ki se redno zgodaj zjutraj fijakamo na šihte. Popoldne ne bo frke, zjutraj pa je že prišel čas povečane previdnosti zaradi hladnega asfalta. Verjetno ne bo dolgo, ko bo na kakšnih nadvozih in mostovih že drsalnica.

O listju na cestah, predvsem tistih v objemu gozdov pa itak že vrabci čivkajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes je pa že malo zahladilo po Lj kotlu. Se že pozna na oprijemu tistim, ki se redno zgodaj zjutraj fijakamo na šihte. Popoldne ne bo frke, zjutraj pa je že prišel čas povečane previdnosti zaradi hladnega asfalta. Verjetno ne bo dolgo, ko bo na kakšnih nadvozih in mostovih že drsalnica.

O listju na cestah, predvsem tistih v objemu gozdov pa itak že vrabci čivkajo.

In ko v to še fajht udari ... :hmm:

rrrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Kar tako, malo, za začetnike, kar pa ne škodi niti starim voznikom. Npr;

Preden spelješ iz semaforja, ko se prižge zelena luč...

Za vsak slučaj; Preden potegneš, pogledaš še levo in desno, :unsure: (da slučajno kdo ne prevozi "začetno" rdečo). Šele potem ga "napališ"!

Saj vem, da se sliši otročje, a je življenjsko pomembno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[

Zej pa še eno tehnično vprašanje za izkušene motoriste: Zakaj mi levi ovinki veliko bolj sedejo od desnih? V levo motor veliko raje nagnem, z boljšim občutkom z manj "straha" (če temu lahko tako rečem) kot pa v desnega kjer se bolj neudobno počutim? Motor gre v oba ovinka enako čist mirno ampak v desnem se počutim vedno bolj nesigurno kot v levem. Ima kdo kakšno razlago? Mogoče narobe sedim na motorju? To pa opazim samo na konkretno zaprtih ovinkih, recimo če se peljem na golico ... drgač na navadni cesti ni problema spljoh.

To ni samo tvoj problem.Tudi Randy Mamola, pa recimo jest mava rajši leve ovinke. Gumo imam občutno bolj obrabljeno po levi strani. Tudi pri smučanju mi bolj ležijo levi zavoji.... :rolleyes:

Take probleme sem jest mel pri aprilii 125- mel sm občutek da mi ležijo samo levi ovinki, motor pa je mel zvite vilice. Ko pa sem pol presedlal na zx-6r pa nism več tega občutil- uživat sem začel tud v desnih ovinkih, če ne še bolj ! Je pa pomoje pomembno to kakšno tehniko vožnje čez ovinke imaš- od presedanja, do tačk itd itd....Jest bi probal odmislit strah na tvojem mestu in uživat tud v desnih ovinkih...

Se mi pa zdi da ima tale tema zelo pomenljiv naslov- hočem reči nekaj na temo varnosti čeprav se o temu skoz govori na forumu- predvsem glede močnih SS motorjev. Jest sm imel včasih tak občutek da nas SS vožnja zavede in mnogokrat vozimo res mnogo, mnogo prehitro. Tisti ki ste bolj norci pomoje veste kaj mislim. Vsedemo se na motor, začutimo adrenalin in vozimo na polno. Ceste pa so mnogokrat preslabe in neprimerne za tako početje. Vendar se jaz npr. tega zavem šele ko pridem nazaj iz fure. Mislim da se veliko nesreč zgodi zaradi tega ker nas motor ''potegne'', sploh pri današnjih ultra zmogljivih mašinah. Občutek imam, da človek včasih začne podcenjevati, na kakšni konjušnici sedi. Motorji zmorejo danes več kot si lahko sploh mislimo a kljub temu jih je dosti na cestah kot tudi voznikov ki jim kljubujemo. Iz lastnih izkušenj lahko povem, da so najbolj nevarne ceste ki jih sploh ne poznamo in pa hitra vožnja po ravnih odsekih, kjer smo hitro pri 200 km/h in še več. In tam se rade pripetijo nepredvidene situacije, kjer nam ob naglih zaviranjih vzame sapo in nabije srčni utrip. Povzroči nam strah. Pa vendar na prihodnji vožnji ne vozimo nič počasneje. Nosimo naprodaj naša življenja. Mislim da mnogo motoristov ima to v mislih in si kupijo počasnejše motorje, čeprav tudi nevarne. Sam sem se nekako odločil da bom vozil precej šibkejši motor, pa vendar s športno dušo to pa zaradi tega ker ko si enkrat v športnem segmentu greš težko drugam. Torej imam športni motor ampak bolj prijazen in manj adrenalinski. In še vedno ga bom vozil z užitkom. Mogoče samo nasvet drugim, ki se ne morete brzdati. Vsaka čast pa tistim, ki se na močnih strojih znate :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je čist preprosto! V Angliji ti bi pasali lih obratni ovinki na pisti pa oboji. Na cesti maš v levi ovink zmeraj večji kot kot v desni (notranji pas). Mislim da je to to, lahko pa se motim!

Popravljeno . Popravil pmali
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

kot so eni ze povedali, ko je cesta projektirana ima svoj radij (gleda se v osi ceste), ampak popolnoma ista cesta, peljes enkrat v levi ovinek imas vecji radij, vecji pregled na nasprotni vozni pas,.... kot v primeru voznje po isti cesti v nasprotno smer, kjer imas desni ovinek (morda se celo nepregledni).

nekaj je tudi naša koordinacija, ki jo razvijamo bolj ali manj (hocemo ali nocemo) skozi zivljenje... leva noga je pri vecini mocnejsa in se z njo tudi odrivamo, zato imas psiholoski ucinek, da lazje motor obvladas v levem ovinku (ce bi bilo karkoli narobe, imamo v podzavesti da bi ga z levo nogo lahko obdrzali na kolesih - malo tezko pri 120 km/h).

ko smo bili v OŠ smo lažje tekli test 600m proti urno kot sourno na atletskem stadionu, smo se tudi lažje nagnili v levi ovinek, kot desnega - pravzaprav v desnega se niti ne znam toliko nagnit, saj tudi mišic nimam tako razvitih :(

naslednja zadeva je zadnja zavora, na desni nogi - v levem ovinku lazje zaviramo ker je višje v "zraku".

podobna zadeva je ročica za plin na desni roki... (ce se nagnes v desni ovinek, nimas toliksnega nadzora nad spuščanjem/dodajanjem plina kot imas manevrski prostor pri levem ovinku - prosto zapestje, prosti komolec).

pa še sem morda kaj pozabil...

seveda pa ima tudi sedenje oz presedanje svoj pomen, ampak opazno razliko imajo samo cestaki (nagib motorja tudi do 60 stopinj od vertikale!!!), saj se s kaksnim choperjem ravno ne mores nagibat pri velikih hitrostih

uživam v smučanju zato si želim snega (na štajerskem ga nimamo)... ampak ker so samo nizke temperature bi raje videl, da bi se zvišale in bi se lahko vozili z motorji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RHonda pravi ....Jest bi probal odmislit strah na tvojem mestu in uživat tud v desnih ovinkih... Mene pa zanima, kako pa to lhk naredim? Ker si včas mislem, da se mogoče že mal prehitro pelem v ovinek, pol pa v ovinku kdo piči mim mene, da mi ni nč jasno. Fora je v tem, da vem, da ponucam ene 50 % kar motor zmore, ampak v sebi ne morem sprostit tiste zavore k me drži nazaj. Sprašujem zato, ker bi mi včasih zaradi kakšne ovire na cesti še kako prav prišlo, da bi si upal mal bol uležt v ovinku kokr se... Plus to, da si res ne želim, da mi kdo u rit prleti zaradi tega, ker mogoče ne pričakuje, da nekdo na SSu spusti al pa zabremza pred ovinkom pri tako "nizki" hitrosti za tak motor.

Lp, Sergini

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ne vem to paše sem ampak je zanimivo. Vidi se, kako slabo opazujemo okolico. Namenjeno varnosti kolesarjev,mislim pa, da bi tudi motoristom koristilo.

http://www.dothetest.co.uk/

PS. Če je že bilo kje drugje ali ne paše sem, prosim premaknite v ustreznejšo temo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship: S R E Č N O 2009 !!!! :worship:

Vem, da je tukaj :topic: a vseeno,

želja ne bo škodila v novi motoristični sezoni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Motoristična sezona 2009 & Ključni člen "na poti" preživetja v prometu;

Ena najbolj zavajujočih se stvari, je prvo pomladansko sonce, ki zvabi na asfalt hrepeneče motoriste po svobodi!

Naj "ta svoboda", ne postane žalost svojcem, prijateljem in znancem!

Prvo sonce, želja po svobodi in hitrost, so v prvih pomladanskih kilometrih najbolj goljufivi!!!

Star indijanski pregovor pravi: "Polivaj ogenj s pametjo!" (So mar že oni vedeli za motoriste?!)

Zavedaj se, da so nas vozniki čez zimo "pozabili" in da se zavajajoče hrepenenje po svobodi, lahko kaj hitro spremeni v veliko žalost!

To so že potrdili letošnji prvi sončni dnevi, kakršnih pa bo v sezoni še veliko! Zato pazljivo v prometu!

Jutri bo ponoven dan, in sončnih dni v letu na pretek!

S R E Č N O!

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem to paše sem ampak je zanimivo. Vidi se, kako slabo opazujemo okolico. Namenjeno varnosti kolesarjev,mislim pa, da bi tudi motoristom koristilo.

http://www.dothetest.co.uk/

PS. Če je že bilo kje drugje ali ne paše sem, prosim premaknite v ustreznejšo temo.

fenomenalni posnetki, najprej sem mislil da bo prašal o podajah črnih, se pa lepo pokaže da ko si pozoren na nekaj nemores druge stvari delat / gledat. Tisti ki je medota opazil mu svaka čast :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Policisti v prizadevanju za večjo varnost motoristov terjajo preplastitve vozišč in namestitev dodatnih ograj, sami pa napovedujejo poostrene kontrole. Letos je na slovenskih cestah že umrl en motorist.

S toplejšim vremenom se na slovenske ceste vračajo motoristi; ta konec tedna je k sreči minil brez večjih nesreč, je pa letos na cesti že ugasnilo eno življenje motorista. Generalna policijska uprava je danes predstavila ukrepe, ki jih bodo izvajali za večjo varnost vseh udeležencev v prometu.

Opredelili so ukrepe, ki so vezani na izboljšanje cestne infrastrukture in dodatne ukrepe, s katerimi želijo zaščititi motoriste. Gre predvsem za preplastitve vozišča in dodatne ograje. Vodja prometne policije pri Generalni Policijski upravi Robert Sušanj v izjavi za Radio Krka opozarja tudi na kontrole prometa; napoveduje, da bodo policisti stalno prisotni na vseh nevarnih odsekih in tam, kjer pogosteje prihaja do nesreč.

Vir: radio Krka

Pa če samo 1km ceste preplastijo kapo dol... Bodo raje izbrali lažjo varianto naši cestarji pa bodo raje postavili znak "zjebano vozišče 15km" :headbang:

Popravljeno . Popravil Hornet
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa če samo 1km ceste preplastijo kapo dol.

se podpišem pod tole, in dodajam naj uporabljajo čimmanj zalivk in podobnih reči, s katerimi mislijo da so poboljšali cestišče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bo pa to res bo pa zlo lepo k naše ceste so res zlo boge. Pa pohvala policistom ce jim to rata spelat kar bo pomoje teška k niso oni tisti k bi lahko to odobril.

Tko da ce jim rata al pa da se stvar in varnost v prometu vsaj mal naprej premakne pa :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo je predvsem to, da je tudi policija začela razmišljat da je brezveze v zapisnike vedno pisat neprilagojena hitrost, objestnost in podobne stvari. 75% nesreč je res objestnost in hitrost. Kaj pa ostalih 25%? To je cca 15 življenj na sezono, kar je za naše razmere ogromno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Policisti v prizadevanju za večjo varnost motoristov ......

Opredelili so ukrepe, ki so vezani na izboljšanje cestne infrastrukture in dodatne ukrepe, s katerimi želijo zaščititi motoriste. Gre predvsem za preplastitve vozišča in dodatne ograje. .........

Problem bo pa v tem, da bomo MI smatrali, da je preplasten zato, da bomo lahko še bolj gonili... :slap:

Vsaj do sedaj je bilo nekako tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem bo pa v tem, da bomo MI smatrali, da je preplasten zato, da bomo lahko še bolj gonili... :slap:

Vsaj do sedaj je bilo nekako tako.

No jaz sem letos že kar konkretno občutil asfalt in pesek na njem, ter moja krivda (slaba zadnja guma). Posledice so da že dva tedna ležim doma in si zdravim zlomljeno ključnico. Bo pa moglo pretečt še kar nekaj tednov, ko se bom spet lahko vsedel na motor, če ne bom dejansko sploh pozabil letost na motor...(čelada fuč-zbita čist, kombinezon je za poflikat, rokavice strgane, motor jo je pa še kar dobr odnesel - zbit lonc pa popraskne desne plastike :)

Časa za razmislit imam dovolj, bi pa svetoval vsem da naj čimbolj pazijo na nevarnosti ki pretijo na cesti in se držijo predpisov , PA SREČNO!

LP Rok

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rok važno je to, da si še med nami in boš mogoče komu (če ga bo le upošteval) lahko dal kakšen pameten nasvet glede na tvojo izkušnjo. Motor in ostalo se bo že poflikalo, tvoja ključnica bo pa tud čez tri, štiri tedne že lahko skoraj normalno delovala ;). Tkole sem jst eno izmed ljubic žgal po dveh tednih leve zlomljene ključnice http://ragespect.com/si.php?stran=galerija...camp07_20.07.07

Tko kot pravi en slovenski bend "z malo dobre volje se reši vsak problem". Srečno, Sergini

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za začetek sezone, nekaj nasvetov, saj vem, že tristopetindvajsetič...ampak ne škodi...

Ko smo že pri nasvetih mogoče še o enem mitu oziroma zablodi, ki prevladuje med motoristi in se glasi:

Motor ustavimo hitreje kot avto, zato lahko visimo tik za avtmobilsko ritjo.

Glede na tehnične podatke avtomobilov je to čista zmota. Praktično vsak avto danes ima zavorno pot 100 do 0 v enako ali manjšo kot motor.

Pri tem pa lahko v avtu to izvede brez nevarnosti vsaka oma, na motorju pa do optimuma pridejo samo vrhunski motoristi.

Zato nasvet: Držimo varnostno razdaljo (priporočljivo vsaj za 2 sekundi vožnje, boljše za tri) tudi za avtomobili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes po Celju kar mekaj modelov v trenerkah in supergah :slap: , še čudno da so bile čelade na glavah ne na komolcih :whistle:

Zamislite se malo, če se bo kdo prepoznal :rolleyes:

Popravljeno . Popravil CAPI
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Družba!

moto riderja je strah...!

...ko vidi, kaj se letos dela na asfaltu. Predvsem pa me je strah za "frišne" motoriste, ker opažam, da se (na motorju) ne zavedajo nevarnosti v prometu.

Ne zato, ker sem odprl tole temo, ampak zato, ker smo nekateri omenili nevarnosti, ki prežijo na motorista;

Zato si dajte prosim vzeti malo časa in se napiflati vsaj poglavitne stvari, da bo naša pot na cesti varnejša. Zase, kot za druge udeležence v prometu!

Pa obiskujte poučne (IN BREZPLAČNE :worship:) inštrukcije policije in "Maxi strokovnjakov!!!"

Nekoč, si moral pasti, da si potem študiral, zakaj te je odneslo.

Danes drugi mislijo namesto Vas, (na delavnicah varne vožnje), le poslušati jih je treba!

To pa je neznanska prednost! :yes:

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar tako, malo, za začetnike, kar pa ne škodi niti starim voznikom. Npr;

Preden spelješ iz semaforja, ko se prižge zelena luč...

Za vsak slučaj; Preden potegneš, pogledaš še levo in desno, :unsure: (da slučajno kdo ne prevozi "začetno" rdečo). Šele potem ga "napališ"!

Saj vem, da se sliši otročje, a je življenjsko pomembno!

aha, jaz tud to vedno nardim...preden prevozim rdečo ja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!