Skoči na vsebino

Kawasaki ZZR 250


Priporočene objave

Objavljeno

Akrapo da v povprečju 10% na moč motorja...moja razlaga-poveča pospeške

in ne končne(mogoče mal).

Drgač pa se itak to ne splača delat...motor je dober za naučit se vozit, ker po sezoni

ali dveh(če ne prej) postane prešvoh in si boš želela nove kobilarne :OK:

uživaj na njem/z njim kolikor časa boš potem menjaj

LP+prijetno vožnjo

PS:a motor kupuješ al ga že maš???

mam hondo cbr 125, repsol barve..sam za drug let iščem neki do 25 kw pa cenovno ugodno, vsaj kokr tok..kšna ideja?

Objavljeno

kupi cagivo mito pa kit gor :grim :grim ...

Objavljeno

ne brez kita ti bo čist zadost .)

Objavljeno

mam hondo cbr 125, repsol barve..sam za drug let iščem neki do 25 kw pa cenovno ugodno, vsaj kokr tok..kšna ideja?

Hja...zzr je kar se financ tiče za tak motor še najbolj ugoden(tko je blo men rečen-opažam da tko tut je).

Če hočeš mitota so tut verzije s 24kW(ne vem ker letnik),drgač pa itk lohk kupiš močnej mrcino

pa daš blokado not(če hočeš :devil: ).

Je pa zzr 1A in tut ostali k ga majo tko pravjo(z par sezon).

LP Andrej

Objavljeno

a mogoče kdo ve, kok se poveča končna hitrost pr temu motorju, če ma gor akrapovič izpuh? :)

Imel tudi sam podobne pomisleke, ko sem kupil motor, in ti tudi sam povem enako, kot je že nekdo v tej temi napisal v smislu; ne predeleuj nicesar, šparaj, šparaj, kupi močnejse, in si zmagala .) :grim

Objavljeno

Evo vam nov izziv...imaste pri nočni vožnji popolnoma osvetljeno armaturno ploščo ali ne?Pri meni

se ne vidi kazalca temperature pa tudi obratomer je slabo viden.

Pa še to...a je kdo že menjal obročke?Kolk to pride?K mi je mrcina začela pit olje...

PS:se že nabirajo dela za čez zimo :D

Objavljeno

Ževjo !

Glih zadnic, ko me je ujela noč sem se spomnil nate spoopy, da si enkrat govoril, da ti lučka od temp. ne gori.

Pri meni sveti use tipi topi, tako za hitrost, obrate in za temp. sveti enakomerno po celih števcih.

Tako, da mislim, da ti je šla lučka ali dve v števcih.

Za obročke pa ne vem, jih se nism menjal. Koliko pa se pozna, ko ti olje pije? Pri meni sem opazil, da popije malo če ga zavrtis proti rdečem polju(kamor gre zelo redko :nono: ) in če ni ogret.

Mene pa zanima pri katerih obratih prestavljate, ko se vozite normalno :hmm: ? Pri prehitevanjih in potešitvi žilice pa je stvar jasna O:-)

lp

Objavljeno

Hja...sj pije ga vretn tut zato k ga mal bl tišim sam to je preveč...ne vem kok pije k nism prov posebi

gledu...za lučke hvala...zdj sam čakam deževn dan...

Prestavljam tam pri8k...je pa udi odvisen v katero prestavo,od prometa okoli mene in pa seveda

od dneva do dneva drugače...največkrat pustim da se moji iskri vranci zdivjajo da

potem dajo mir ponoči :grim :kva2: :naughty:

Hvala malakai...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Jaz sem lani zamenjal mašino ker je šla na moji odmična pa nekaj ventilov in sem za isti denar cel razbit motor dobu in mi je že od takrat mal žru. Sedaj pa mi počasi žre že preveč (0.5l/1000km) tako da bom dal nazaj staro mašino gor pa od te samo glavo, ki mi je pri priganjanju do rdečih požrla mogoče 1dl/1000km. Male genaralne pa ne mislim delat ker bo tole občutno cenejša varianta.

Šaltam ga pa pri normalni vožnji pri cca 10.000 tako da tudi po prestavljanju lepo vleče naprej in ne pade v prenizke obrate. Vozim ga na kar visokih obratih samo redko z več kot dobro polovico gasa. Razen če imam sopotnika. Takrat je treba pa motor že bol stiskat. Porabo imam pa že od kar mam motor okoli 5l/100km. Minimalna je bila 4.3l/100km , maksimalna pa 5.6l/100km.

Objavljeno

Povprečna poraba pri mojem je 4,8l/100km.Max pa skoraj 6(ampak sem že skor pretiraval z desnico).

Je pa tudi zelo odvisno kake ture delam-če grem dosti skoz LJ(beri križišča,semaforji=veliko speljevanj)

požre mal več...

A pozna kdo koga ki izdeluje izpuhe.Ne mislem akrapoviča ampak pač ror k ni preveč

glasen(ne rabi homologacije),ampak vseeno daje poseben rohneč zvok.(npr od malakai-a

je hud....>>če maš cifro od unga mi pošlji<<))

LP Andrej

zgoraj pozabil napisati....

PS: :D A ma kdo sprednji zobnik večji od originala(mislim je je14 ali 15)??Kako se obnese??Se splača??

Objavljeno

Kje pa ste vi sploh vidl da Akrapovič dela auspuhe za ZZR250? :lol1: Drugače pa bi bil verjetno kakšen Wings zelo dobra izbira.. Ima tudi 2 različna modela, no saj si lahko pogledate tukaj -> http://www.wings.si/kawasaki.html ;)

Objavljeno

Evo pravkar zrihtu prometno tko kt je treba(24kW).

Tisto o auspuhu pa...sm slisal da jih ksn SP nardi!!Tko k ga ma malakai.K glih60kza auspuh...

ne hvala.

Objavljeno

Evo pravkar zrihtu prometno tko kt je treba(24kW).

Si dal notri blokado za ta odvečni kW? Meni so na servisu rekli da glih za ta model ni blokade (letnik ~ 2002) :?

Sicer sem pred tem spraševal če ga vzamejo staro za novo, pa je bil odgovor mogoče tudi zaradi tega "ni blokade" da se lažje tarna kako je teh 26kW težko naprej prodat ;)

Objavljeno

Mene tut zanima kako si zrihtal na 24 kW. Jeseni misl sestra od mene motor kupit pa se boji za tist kilovat preveč.

Pa jaz mam spredaj en zob več. Nisem se še peljal z navadnim samo men je tako čist super. Tut z Žigatom ko sva se skupaj vozila ni blo vidt da bi bil v pospeških kaj slabši. Mogoče je pri štartu iz nule mal razlike pri turi pa se ne pozna. Je pa veliko bolše za motor ki se vrti občutno nižje. Jaz se peljem po AC 150kmh pri manj kot 11.000 RPM. Končna je skor ista mogoče malo hitreje (175-180kmh) samo če je mal vetra v hrbet ali pa mal dolince gre pa hitreje. Čez črni kal recimo sem se peljal skoraj 200 kmh. In to so glih rdeči obrati.

Objavljeno

Moj motor(L.99) naj bi že v originalu imel 24kW.Sm pa poklical na DKS(kjer je bil motor kupljen)

kjer so mi prijazno pomagali.Če boste poklical vprašajte g.Vojka Vodopivca.Pomagal je malakaiu pa men...

ni vrag da ne bo še komu!!Andrej777 a pol si mel ta zobnik že gor(a je 15?)?A kj ves kok prbližn bi koštal???

Upam da boste zrihtal tiste kW.Uživjte

PS.a kdo hod kj na ride??

LP Andrej

Objavljeno

Ja jz mam že od kar sem kupil motor večji zobnik. Nevem koliko je velik samo vem da je večji. V 5. brzini pri 14.000 rpm mi gre cca 170 kar je normalno v 6. brzini kolikor vem. Saj ko sva se pelala skupaj z Malakai-em sem zapeljal na AC in pohodim gas in ko sem prišel nekje do 150kmh sem se spomnil da je on verjetno že kar na visokih obratih tako da nisem več višal hitrosti. Pa še pol je rekel da se mu je zdelo kar hitro jaz pa še sploh nisem šel čez 11.000 RPM. :D :D In tudi pri pospeševanju do te brzine se mi zdi da ni mel ravno kaj rezerve.

Meni se zdi tako super. Že tudi pri vožnji izven naselja in hitrostih 120-130kmh je veliko bolj udobno in tudi mal bol ekonomična vožnja na tistih 8-9.000 rpm kjer ravno lepo vleče.

Objavljeno (popravljeno)

Lepo te prosim :) , ko boš imel čas,da snameš pokrov prvega zobnika al pa če kako drgač...

da bi povedal kok zobčen zobnik imaš :blush: ...A pol ti še nisi menjal ketne,zobnikov? :? Sam pol maš vrjetn tut ketno daljšo od originala kaj...

Hvala za informacije(tudi tiste ki upam da še pridejo).Pa povej kako je šlo pr DKS-u!

LP Andrej

Popravljeno . Popravil snoopy
Objavljeno

Bom enkrat pogledal pa ti sporočim.

Na DKS nisem pa še nič klical. Sem bom jeseni poglabljal v to ko bom siguren če bo sestra od mene motor kupila. In še bol pomembno če misl fotr nov motor kupit in prodat men VFR-ko z "mal popusta". :OK: :OK:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

... A pozna kdo koga ki izdeluje izpuhe.Ne mislem akrapoviča ampak pač ror k ni preveč

glasen(ne rabi homologacije),ampak vseeno daje poseben rohneč zvok.(npr od malakai-a

je hud....>>če maš cifro od unga mi pošlji<<))

Živijo, po manjši odsotnosti se jst malo napisem.

Glede izpuha ti ne znam pomagati, moj je en "homemade" varjanta iz Mb baje ;)

Wings lepo izgleda ta tistih sikah (2v1), če ti je pa predrag pa se pozanimej pri kakih štručkotih, ki se s tem ukvarjajo za malo manjše pare.

Si dal notri blokado za ta odvečni kW? Meni so na servisu rekli da glih za ta model ni blokade (letnik ~ 2002) :?

Sicer sem pred tem spraševal če ga vzamejo staro za novo, pa je bil odgovor mogoče tudi zaradi tega "ni blokade" da se lažje tarna kako je teh 26kW težko naprej prodat ;)

Ko sem jst klical v Eliso in v DKS blokada za tale 1kw (iz 26kw na 25kw) ne obstaja za noben letnik zzr-ja, tudi na netu jo nisem nikjer zasledil.

Moj motor(L.99) naj bi že v originalu imel 24kW.Sm pa poklical na DKS(kjer je bil motor kupljen)

kjer so mi prijazno pomagali.Če boste poklical vprašajte g.Vojka Vodopivca.Pomagal je malakaiu pa men...

ni vrag da ne bo še komu!!

Tako je, o g. Vodopivcu lahko rečem samo najbolse :worship: . Sem mnenja, če ga pokličete vam bo rade volje pomagal.

Ja jz mam že od kar sem kupil motor večji zobnik. Nevem koliko je velik samo vem da je večji. V 5. brzini pri 14.000 rpm mi gre cca 170 kar je normalno v 6. brzini kolikor vem. Saj ko sva se pelala skupaj z Malakai-em sem zapeljal na AC in pohodim gas in ko sem prišel nekje do 150kmh sem se spomnil da je on verjetno že kar na visokih obratih tako da nisem več višal hitrosti. Pa še pol je rekel da se mu je zdelo kar hitro jaz pa še sploh nisem šel čez 11.000 RPM. :D :D In tudi pri pospeševanju do te brzine se mi zdi da ni mel ravno kaj rezerve.

Meni se zdi tako super. Že tudi pri vožnji izven naselja in hitrostih 120-130kmh je veliko bolj udobno in tudi mal bol ekonomična vožnja na tistih 8-9.000 rpm kjer ravno lepo vleče.

Andrej777 takrat se mi je res zdelo da se ti mudi, ko da je sodni dan za nama :kva2:. Tisti zobnik ali dva spredaj več se pa tudi meni zdi prekleto pametna zadeva, predvsem padejo obrati, končna pride malo višja, poraba tudi malo pade, kar se pa tiče pospeskov pa sem videl, da se skoraj na pozna. Tako, da tudi mene zanima koliko imas ti zob spredaj.

LP

Objavljeno (popravljeno)

Glede izpuha ti ne znam pomagati, moj je en "homemade" varjanta iz Mb baje ;)

Wings lepo izgleda ta tistih sikah (2v1), če ti je pa predrag pa se pozanimej pri kakih štručkotih, ki se s tem ukvarjajo za malo manjše pare.

Ko sem jst klical v Eliso in v DKS blokada za tale 1kw (iz 26kw na 25kw) ne obstaja za noben letnik zzr-ja, tudi na netu jo nisem nikjer zasledil.

Tako je, o g. Vodopivcu lahko rečem samo najbolse :worship: . Sem mnenja, če ga pokličete vam bo rade volje pomagal.

Andrej777 takrat se mi je res zdelo da se ti mudi, ko da je sodni dan za nama :kva2:. Tisti zobnik ali dva spredaj več se pa tudi meni zdi prekleto pametna zadeva, predvsem padejo obrati, končna pride malo višja, poraba tudi malo pade, kar se pa tiče pospeskov pa sem videl, da se skoraj na pozna. Tako, da tudi mene zanima koliko imas ti zob spredaj.

LP

Dolg ni blo o teb ne duha ne sluha...me veseli da se po dolgem času vrneš :P

Glede izpuha...si kar zadel kar hočem.Wingse sm gledu...lepi :blush: vendar za tak motor predragi :cry: .

Za zzr250 se baje dobi blokado(bom probu še enkrat najdit page-potrpljenje plz).

Andrej777 a si že kj gledu zobnik?Dj poglej prosim :)

Pa še zanima me kakšne gume imate na vaših motorjih in po kolkiko km naredite na leto?

LP Andrej

Popravljeno . Popravil snoopy
Objavljeno

En model je zamenju sprednji in zadnji zobnik(nek na netu vidu).ce kao zamenjaš sam prednji zobnik(15)

se ti poveča hitrost za8%.Če pa ga še zadaj(42)pa se poveča za 17%.tko je napisu in je kao zdj zadovoln.

A ti procenti ne...če hitrost naraste potem je obratnosorazmerno s pospeški??

mimogrede prednji zobnik 15 od DIDa pride okoli 4k sit.Sam ma zobčke debelej od14 pa ne vem če bo šlo v ketno.

Andrej777 a ti maš original ketno za zzr 250?Pa zadnji zobnik kok maš??

LP Andrej

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

A ma kdo ovners manual ot tega motorja?Al pa vsaj shemo vilc, k morm narest semering pa bi to

res rabu!A je kdo že delelal to?Kje in pri komu??

LP Andrej

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

ma v glavnem zzr je zgodovina!!!!!!!!! :kva2: :kva2: :kva2:

:BUA: :BUA: ko sem ga imel jaz sem imel same težave!!!! tega motorja nočem več videt :BUA: :BUA: :BUA:

Objavljeno

Hja...zame je motor ql(sicer ze rahlo presvoh),sam za prvi motor,pa za naučit je super.Glede na to da si 87 letnik bi te prasal kaj voziš???Pa kasne tezave si imel z njim?(mogoce jih imam tudi sam)

Objavljeno

enostavno motor meni ni bil všeč!! prej sem imet yamaho tzr 125 in sem bil z njo veliko bolj zadovoljen.

Toda letos sem se odločil da jo prodam in kupim zzr.

Pri tem pa sem naletel na težave!! Tisti tip,ki mi ga je prodal me je najebal!!popravil mi ga je ravno toliko da sem naredil okrog 600 km in potem konec!!

Pri motorju pa mi ni všeč še to da ima slabo vzmetenje!!,in še na obratih ga moraš držat!!

:OK: :OK: Zdaj imam suzuki gsxf 600---vendar 25 kw------Z NJIM SEM ZELO ZADOVOLJEN :OK: :OK: :OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!