Skoči na vsebino

Kawasaki ZZR 250


hardgainer

Priporočene objave

ok...vem da se bo slisal smesno...ampak jst bom obupu :cry: ...ne najdem filtra za olje

pri mojem zzr... :alien1: PROSIM....pomagajte :? :? :? :whistle:

A noben ne ve???Al ni noben zainterisiran za pomoč???PROSIM VAS no...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A noben ne ve???Al ni noben zainterisiran za pomoč???PROSIM VAS no...

a rabš filter za olje, al ga na motorju ne najdeš? Ker si tm bl dvoumno napisu .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a rabš filter za olje, al ga na motorju ne najdeš? Ker si tm bl dvoumno napisu .)

Na motorju sem našel mesto filtra, tko da zdj rabm filtr(vse priporočila dobrodošla :) ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na motorju sem našel mesto filtra, tko da zdj rabm filtr(vse priporočila dobrodošla :) ).

poklič na uradni servis, tam majo 1000%

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Trenutno posedujem 4 taktno 125 mašinco, pa se mi smili, ker jo morm tko terat. Nekaj sem razmišlal o malo športni zadevi, samo ne preveč. Večinoma se vozim na manjših obratih, ampak ko pa mi zapaše pa rad tud mal tačke v ovinkih po tleh drgnem. Zanima me kako kaj Kawasaki ZZR 250 pelje na manjše obrate (do 6000), a se sploh da z nemu normalno pelat, a si pri pospešvanju že v napoto vsakmu avtomobilistu. Ker da morš mašinco vsakodnevno navijat do 9000 in čez ni ravno umirjena (turistična) vožnja.

Pa tud poraba se mi zdi dost velika, na mojmu 125 je ena včasih hondina mašina in kur od 2,8 do 3,3, do slednje porabe prideš že rez z neusmiljeno vožnjo za tak motor (vrti se do 8000, motocikel je pa stil čoper-klasik). 7 al pa 8 litrov pa že stricu BMW-jevi bokserji kurjo, tko da se mi pri zzr 250 zdi poraba k mal velika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno posedujem 4 taktno 125 mašinco, pa se mi smili, ker jo morm tko terat. Nekaj sem razmišlal o malo športni zadevi, samo ne preveč. Večinoma se vozim na manjših obratih, ampak ko pa mi zapaše pa rad tud mal tačke v ovinkih po tleh drgnem. Zanima me kako kaj Kawasaki ZZR 250 pelje na manjše obrate (do 6000), a se sploh da z nemu normalno pelat, a si pri pospešvanju že v napoto vsakmu avtomobilistu. Ker da morš mašinco vsakodnevno navijat do 9000 in čez ni ravno umirjena (turistična) vožnja.

Pa tud poraba se mi zdi dost velika, na mojmu 125 je ena včasih hondina mašina in kur od 2,8 do 3,3, do slednje porabe prideš že rez z neusmiljeno vožnjo za tak motor (vrti se do 8000, motocikel je pa stil čoper-klasik). 7 al pa 8 litrov pa že stricu BMW-jevi bokserji kurjo, tko da se mi pri zzr 250 zdi poraba k mal velika.

WTF si tole čudn napisu :slap:

kaj bi ti rd??kupu zzr-a pa te zanima kakšn je motor??al že maš zzr-a al kwa??

ta motor je dobr že zato ker je 4T gre pa tud bl k 125 tko da...(razn mitota :P )

mal bl natančno razlož kaj sploh hočš??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah zdaj mam 125, pa me mal mika zzr 250, samo je skor vežja verjetnost da bo padu kawasaki er-5.

Važn je samo da pade v kategorijo a z omejitvijo ( 25 kW ali 0,16 kW/kg).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah zdaj mam 125, pa me mal mika zzr 250, samo je skor vežja verjetnost da bo padu kawasaki er-5.

Važn je samo da pade v kategorijo a z omejitvijo ( 25 kW ali 0,16 kW/kg).

omejitev je 25 kW in 0,16 kW/kg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se da zzr-a zblokirat na 11kw :?

loooooool...ne ne da .)

pa tud če bi se dal ti nč ne pomaga...ker je 250ccm!!!

ti jih morš met pa 125 ccm!!!! IN 11kw!!!

:devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem če maš lahko motor, ki ima 25kW in veš kot 0,16 kW/kg, sem pa sigurn da maš lahko motor ki ima več kot 25 kW in ima max 0,16 kW/kg, ker majo tacga tud v kranjski avtošoli (ing. Humer). Tud po evropi veljajo takšni zakoni, tako da je dines skoz več motorjev ki imajo več kot 25 kW, pa še spadajo v kategorijo z omejitvijo. Vem da dela takšne tud BMW, ker so določeni modeli že kr dost težki, pa Kawasaki ma tud enga čoperja, ki ima notr oslabljeno mašino od KLE-ja, motor pa ima čez 200 kg, slednjega majo v avtošol.

Saj glede izbire sem pa zzr že odpisal, ma premal navora pri nizkih obratih. Tud zaradi porabe se bolj splača mal več kubikov, pa še zavarovanje se je spremenilo in se naslanja le še na kW (vsaj pri Triglavu je od januarja naprej tko).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

tako,

pa se moje mnenje o zzr 250...

kupil sem ga lansko leto in z njim naredil ze 10.000 km..moje izkusnje so pozitivne...prej sem imel eno sezono rs 250 ampak tisto je motor za na dirkalisce ne na cesto...

zzr je super motor,seveda za začetnike al za manj zahtevne...slabih 25 kw nikakor ne zadostuje za voznjo skupaj z prijatelji z 600 ali vec kubicnimi motorji...ce se ze odpravite z njimi bodite prvi in naj se drugi prilagajajo vam...

nasvet za daljse ture:Seveda je potrebno voziti z 8000 obrati za hitrost 110 km/h tako da je koristno motor ustaviti in malo ohladiti na vsake 50-60 km:ni mus je pa priporocljivo.

Prav tako ni priporocljivo voziti z tem motorjem vec kot 120 km/h...prehitevanj se ne lotevajte ce avto vozi vec kot 100-110 km/h.

Z malo vec menjavanja v delovne obmocju okrog 6000-7000 obratov se da iz motorja izvleci kar zadostno hitrost in proznost...motor je dohc kar pomeni da je vzdrzljiv in z primernim voznikom ne predvideva napak na motorju, tako da vse posledite agregata pripisujte vozniku in ne motorju...

meni se ni v teh 10.000 km se nic pokvarlo

seveda po enem letu je potrebno motor menjati za kaj mocnejsega...tako pac je...

motor je vglavnem super...jst bom se to sezono vozu z njim in mislim da mi ne bo nikoli zal... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ne pomeni DOHC le da ima dve odmični gredi?

Popravljeno . Popravil Grilzz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem če maš lahko motor, ki ima 25kW in veš kot 0,16 kW/kg, sem pa sigurn da maš lahko motor ki ima več kot 25 kW in ima max 0,16 kW/kg, ker majo tacga tud v kranjski avtošoli (ing. Humer). Tud po evropi veljajo takšni zakoni, tako da je dines skoz več motorjev ki imajo več kot 25 kW, pa še spadajo v kategorijo z omejitvijo. Vem da dela takšne tud BMW, ker so določeni modeli že kr dost težki, pa Kawasaki ma tud enga čoperja, ki ima notr oslabljeno mašino od KLE-ja, motor pa ima čez 200 kg, slednjega majo v avtošol.

Saj glede izbire sem pa zzr že odpisal, ma premal navora pri nizkih obratih. Tud zaradi porabe se bolj splača mal več kubikov, pa še zavarovanje se je spremenilo in se naslanja le še na kW (vsaj pri Triglavu je od januarja naprej tko).

To niti slučajno ne drži!

Kopirano iz Uradnega lista 3690, ZVCP-1, 147. člen:

Osebi, ki opravi vozniški izpit za vožnjo motornih vozil kategorije A, pa ne izpolnjuje pogojev za pridobitev vozniškega dovoljenja kategorije A brez omejitev, določenih v drugem, tretjem in četrtem odstavku tega člena, se izda vozniško dovoljenje za vožnjo motornih vozil kategorije A z omejitvijo, da sme voziti motorna kolesa brez bočne prikolice katerih moč motorja ne presega 25 kW in razmerje moč motorja/masa vozila ne presega 0,16 kW/kg in motorna kolesa z bočno prikolico, katerih razmerje moč motorja/masa vozila ne presega 0,16 kW/kg.

V avtošoli imajo lahko tak motor, lahko tudi delaš izpit za A-OM na njem. To pa še ne pomeni da je vožnja takega motorja dovoljena z izpitom A-OM ko ga enkrat opraviš.

Popravljeno . Popravil mjemec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ne pomeni DOHC le da ima dve odmični gredi?

Ja je ze res ampak to so ravno zaradi zaneslivosti motorja zaceli izdelovati pri kawasakiju.Vsaj tako pise na uradni strani...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me ce je kdo ki mal bl obvlada mehanske dele kawasakija zzr 250...in sicer, zanima me ce recimo das zadnje vzmetenje visje oziroma popustis,ali se visina zadnjega dela motorja kej zvisa???na kratko...ali lahko z spremembo zadnje vzmeti povisamo visino zadnjega dela motorja

hvala za odgovore

lp david

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnji del bi se malenkost dvignil in sprednje vilice bi bile bolj pravokotno na cesto.

Teoretično bi bil motor bolj nestabilen pri višjih hitrostih, ampak bi se lepše prelagal iz ovinka v ovinek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha,hvala!!!

jutri ga peljem na servis pa ne vem kaj nej nardim...ne vem ce hocm rect nej mi ga mal zvisajo...ker itak ne vozm vec kot tok po hitrih cestah...no ma ce je razlika za 2sm pol je itak brez veze...moti me ker mam 190 cm in je mal nizk...

hvala vsem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v prejsnjih straneh sm zasledu da je dal nekdo prvi zobnik vecji in da mu je slo bolj...zanima me ce se s tem tudi navor poveca in ali je razlika opazna ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst bi naredu glih kontra :rolleyes:

Zadi za kašn zob večjega oz raj spredi kak zob manjšega(cenovno prijazneje :D )

Odločitev tvoja. Če se boš kaj igral sporoči. :)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ZZR se že tako vrti do 14k rpm ali mogoče še čez, če bi mu krajšal prenose bi se po moje mašina pri normalnih hitrostih vrtela prehitro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem da se mal prevec ze serijsko vrti, ampk bi sevede z krajšanjem prenosov se odlocu tut mal min ga nad 120-130 km/h terat :whistle:

Drugac pa mislm da se use skup ne splača spljoh .

Popravljeno . Popravil malakai
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!