Bremzer Objavljeno Julij 12, 2012 Opozori Objavljeno Julij 12, 2012 zanima me olje za R1 , Shell 10W 40 polsintetika. Tega je prejšni lastnik uporabljal pa me zanima mnenja al s tem naprej al kaj drugega? Kar tega naprej uporabljaj,če pa ga misliš dokraja ožemat potem pa ful sintetiko ! Andro82 1
trebor Objavljeno Julij 13, 2012 Opozori Objavljeno Julij 13, 2012 GDII, tudi jaz imam v enakem motorju motulovo polsintetiko in ji nič ne manjka. Za normalno uporabo je več kot dovolj. Motor pa le redko zavrtim do rdečega polja, ker ni potrebe :grrr . Dobro leti tudi z manjšo obremenitvijo ročice za plin . LP Robert Andro82 1
PURPLE Objavljeno Julij 13, 2012 Opozori Objavljeno Julij 13, 2012 Banalna stvar ampak naj bo zapisana prva številka W- Winter , pomeni do koliko minusa (zima) je olje še viskozno (da se ne strdi - kot kakšna mast), da ob zagonu motorja le tega ustrezno maže. Druga številka se nanaša na zunanjo temperaturo okolja v katerem agregat deluje. Najpogosteje je to št. 40 - pri nas poletne temperature ne presegajo 40 stop. Celzija. Res pa je da v zračno hlajene agregate nasplošno raje nalivamo/jo 50.
SF Objavljeno Julij 13, 2012 Opozori Objavljeno Julij 13, 2012 Banalna stvar ampak naj bo zapisana prva številka W- Winter , pomeni do koliko minusa (zima) je olje še viskozno (da se ne strdi - kot kakšna mast), da ob zagonu motorja le tega ustrezno maže. Druga številka se nanaša na zunanjo temperaturo okolja v katerem agregat deluje. Najpogosteje je to št. 40 - pri nas poletne temperature ne presegajo 40 stop. Celzija. Res pa je da v zračno hlajene agregate nasplošno raje nalivamo/jo 50. Torej je olje 20W50 primerno za temperature od -20 naprej, 10W50 pa od -10? Se bojim, da ta razlaga ne pije olja... :naughty: Cartman 1
GDII Objavljeno Julij 13, 2012 Opozori Objavljeno Julij 13, 2012 Torej jst, ko ga bom imel pozim v garaži kjer zna bit od 0 - 15 kaj noter dat:) jebiga nimam kake "porihtane" garaže
PURPLE Objavljeno Julij 13, 2012 Opozori Objavljeno Julij 13, 2012 Torej je olje 20W50 primerno za temperature od -20 naprej, 10W50 pa od -10? Se bojim, da ta razlaga ne pije olja... :naughty: Če ti bi delala osnovna logika,, kar po tvojih postih sodeč mislim, veš da viskoznost pada proti nuli taprva števila pred W! Trenutno ne najdem tabele ampak recimo 0W ... je recimo do -45, dočim je 20W recimo do -15 govorim na pamet zgolj v vednost. Ko najdem tabelo z vrednostimi jo prilepim.
PURPLE Objavljeno Julij 13, 2012 Opozori Objavljeno Julij 13, 2012 Vir: http://www.upmpg.com/tech_articles/motoroil_viscosity/ rdeci_vragec 1
PURPLE Objavljeno Julij 13, 2012 Opozori Objavljeno Julij 13, 2012 Vir: http://www.upmpg.com/tech_articles/motoroil_viscosity/
Bremzer Objavljeno Julij 13, 2012 Opozori Objavljeno Julij 13, 2012 Banalna stvar ampak naj bo zapisana prva številka W- Winter , pomeni do koliko minusa (zima) je olje še viskozno (da se ne strdi - kot kakšna mast), da ob zagonu motorja le tega ustrezno maže. Druga številka se nanaša na zunanjo temperaturo okolja v katerem agregat deluje. Najpogosteje je to št. 40 - pri nas poletne temperature ne presegajo 40 stop. Celzija. Res pa je da v zračno hlajene agregate nasplošno raje nalivamo/jo 50. BUČE W pomeni wizkoznost in nima veze z zimo - winter ! ! ! Pred leti je bila wizkoznost(gostota) olja označena samo z eno številko npr: za pozimi HD 10 - 20 za spomladi in jeseni HD20 - 30 in za poleti HD 30-40 Pred ca 35-timi leti so začeli proizvajati tako imenovana merbereich olja ali olja za različne zunanje temperature,ki so manj občutljiva na zunanjo temperaturo in to so dosegli z sintetičnimi olji in raznimi aditivi(dodatki).Problem nastane zjutraj pri zagonu motorja,če je olje pregosto premalo wizkozno zaganjač težko zavrti in tudi mazanje je nezadovoljivo.Leta 1963 ko sem bil vajenec smo morali zjutraj pod mašine tovornjakov nositi v lopatah žerjavicio iz peči,da je zaganjač sploh zaverglal mašino ! Malo smešno ampak tako je bilo, tudi vročo vodo smo zjutraj nalivali v hladilni sistem, ker takrat še ni bilo hladilnih tekočin, ko je Dr. Vodnik v Žabji vasi Nm imel karambol in je vse smrdelo po žganju so vsi govorili kako je bil pijan,da je vse smrdelo, nakar je policija ugotovila,da je imel v hladilnem sistemu žganje - možak se je znašel,da mu ni bilo potrebno vsak večer spuščati vodo in zjutraj spet nalivat. ! ! gsxf750 1
WhiteWolf Objavljeno Julij 22, 2012 Opozori Objavljeno Julij 22, 2012 Pozdravljeni! Prebral sem celotno temo, pa vendar nisem 100% prepričan katero olje naj izberem za FZ6, ki ima za sabo realnih 36.000km (od tega 17.000km narejenih pri meni). Olje menjam enkrat na leto oz cca. na vsakih 5000-6000km. Do sedaj je bilo notri vedno olje MOTUL 5100 10W40 ali YAMALUBE 10W40. 1. Glede na to, da se vozim od sredine marca pa nekje do septembra-oktobra, se sprašujem, če ne bi bilo zame bolj primerno olje 15w50 kot pa 10W40? 2. Je smotrn prehod na full sintetiko (npr. MOTUL 7100), glede na to, da motor občasno (čedalje pogosteje) vozim pri 8.000-12.000 obratih? MOTUL 7100 obstaja samo v 10W40 verziji, 15W50 ne obstaja? 3. V 7000km mi je požrlo nekaj olja (približno pol deci). Je to normalna poraba olja?
Bremzer Objavljeno Julij 22, 2012 Opozori Objavljeno Julij 22, 2012 Pozdravljeni! Prebral sem celotno temo, pa vendar nisem 100% prepričan katero olje naj izberem za FZ6, ki ima za sabo realnih 36.000km (od tega 17.000km narejenih pri meni). Olje menjam enkrat na leto oz cca. na vsakih 5000-6000km. Do sedaj je bilo notri vedno olje MOTUL 5100 10W40 ali YAMALUBE 10W40. 1. Glede na to, da se vozim od sredine marca pa nekje do septembra-oktobra, se sprašujem, če ne bi bilo zame bolj primerno olje 15w50 kot pa 10W40? 2. Je smotrn prehod na full sintetiko (npr. MOTUL 7100), glede na to, da motor občasno (čedalje pogosteje) vozim pri 8.000-12.000 obratih? MOTUL 7100 obstaja samo v 10W40 verziji, 15W50 ne obstaja? 3. V 7000km mi je požrlo nekaj olja (približno pol deci). Je to normalna poraba olja? To je normalna poraba in za starejšo mašino je vedno bolje da daš malo bolj vizkozno olje se pravi raje 15W 50 kot 10W 40 Motul 7100 kolikor je meni znano je samo pol sintetika Full sintetika od Motula je V-300-T4 - 15W50 WhiteWolf 1
Dejanx Objavljeno Julij 23, 2012 Opozori Objavljeno Julij 23, 2012 Ostani na tem kaj si. Je dovolj dobro olje lahko pa daš 15w50. pa pol deci mislim da ni omembe vredno. Frips in WhiteWolf 2
GP ditech Objavljeno Julij 23, 2012 Opozori Objavljeno Julij 23, 2012 (popravljeno) Kaj se priporoča za enduro? V knjižici sicer piše samo full sint in JASO T903 MA Ter kako je z določenimi olji ter sklopkami? Popravljeno Julij 23, 2012. Popravil GP ditech
hector Objavljeno Julij 23, 2012 Opozori Objavljeno Julij 23, 2012 To je normalna poraba in za starejšo mašino je vedno bolje da daš malo bolj vizkozno olje se pravi raje 15W 50 kot 10W 40 Motul 7100 kolikor je meni znano je samo pol sintetika Full sintetika od Motula je V-300-T4 - 15W50 motul 7100 je sintetika- sem ga uporabljal vsa leta na R1. Poglej prilogo.... motul 7100.pdf DINAMIK 1
GP ditech Objavljeno Julij 27, 2012 Opozori Objavljeno Julij 27, 2012 Kje dobiti MOTOREX olja v Ljubljani?
GKeko Objavljeno Julij 28, 2012 Opozori Objavljeno Julij 28, 2012 Kje dobiti MOTOREX olja v Ljubljani? V kopru jih imaš na Šmarski (moto sprint-kawasaki)
svobodnaptica01 Objavljeno Avgust 1, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2012 Doma imam viška 8L olja Castrol Power 1 racing 10w50 (ful sintetika) pakirani po 1L.(8€/L) Če kdo rabi klik. Pa še 8x 1L OMV Bixxol motor bike 4T-S 10W-50 (ful sintetika) po 7€/L Moram nekaj nagrad v materialu pretopit v bencin oz kak drug potrošni material, tko da se opravičujem za spam tuki
svobodnaptica01 Objavljeno Avgust 1, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2012 Doma imam viška 8L olja Castrol Power 1 racing 10w50 (ful sintetika) pakirani po 1L.(8€/L) Če kdo rabi klik. Pa še 8x 1L OMV Bixxol motor bike 4T-S 10W-50 (ful sintetika) po 7€/L Moram nekaj nagrad v materialu pretopit v bencin oz kak drug potrošni material, tko da se opravičujem za spam tuki grrr, napačen link pripopala popravljam: klik
Jure Objavljeno Avgust 1, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2012 (popravljeno) Doma imam viška 8L olja Castrol Power 1 racing 10w50 (ful sintetika) pakirani po 1L.(8€/L) Če kdo rabi klik. Pa še 8x 1L OMV Bixxol motor bike 4T-S 10W-50 (ful sintetika) po 7€/L Moram nekaj nagrad v materialu pretopit v bencin oz kak drug potrošni material, tko da se opravičujem za spam tuki Dej na stran 4 litre Castrola Popravljeno Avgust 1, 2012. Popravil Jure
svobodnaptica01 Objavljeno Avgust 1, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2012 Doma imam viška 8L olja Castrol Power 1 racing 10w50 (ful sintetika) pakirani po 1L.(8€/L) Če kdo rabi klik. Pa še 8x 1L OMV Bixxol motor bike 4T-S 10W-50 (ful sintetika) po 7€/L Moram nekaj nagrad v materialu pretopit v bencin oz kak drug potrošni material, tko da se opravičujem za spam tuki Castrol je že ves prodan, ostalo je še 8x1L OMW Bixxol Motorbike 4T-S 10W50 (ful sintetika) po 7€/L. klik
T1cK0 Objavljeno Avgust 17, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2012 Bral sem temo...pa sem še bolj zmešan kot prej Katero olje bi mi priporočali za menjavo pri Ducati Monsterju 2001 letnik? Je dvovaljnik s suho sklopko. V TC Motoshopu so mi dali Motul 5100 10/W40 kjer sem nato prebral na etiketi, da ima še dodatno mazanje za mokre sklopke. Sej mislim, da narobe nima bit kaj ampak vseeno vprašam, če je pametno vliti to olje ali ga grem raje zamenjat za drugega? Nekje v temi sem celo prebral, da se v motorje s suho sklopko toči navadno motorno olje kot se ga uporablja tudi pri avtomobilih.... to mi je sicer malce čudno, saj ima motor malce več obratov kot pa avtomobil in ne verjamem, da bi bilo glih isto olje :mellow:
Bremzer Objavljeno Avgust 17, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2012 Bral sem temo...pa sem še bolj zmešan kot prej Katero olje bi mi priporočali za menjavo pri Ducati Monsterju 2001 letnik? Je dvovaljnik s suho sklopko. V TC Motoshopu so mi dali Motul 5100 10/W40 kjer sem nato prebral na etiketi, da ima še dodatno mazanje za mokre sklopke. Sej mislim, da narobe nima bit kaj ampak vseeno vprašam, če je pametno vliti to olje ali ga grem raje zamenjat za drugega? Nekje v temi sem celo prebral, da se v motorje s suho sklopko toči navadno motorno olje kot se ga uporablja tudi pri avtomobilih.... to mi je sicer malce čudno, saj ima motor malce več obratov kot pa avtomobil in ne verjamem, da bi bilo glih isto olje :mellow: Natoči to olje ali mu privošči še boljšega npr.Motul V-300 T4 15W-50
danci1973 Objavljeno Avgust 17, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2012 Bral sem temo...pa sem še bolj zmešan kot prej Katero olje bi mi priporočali za menjavo pri Ducati Monsterju 2001 letnik? Je dvovaljnik s suho sklopko. V TC Motoshopu so mi dali Motul 5100 10/W40 kjer sem nato prebral na etiketi, da ima še dodatno mazanje za mokre sklopke. Sej mislim, da narobe nima bit kaj ampak vseeno vprašam, če je pametno vliti to olje ali ga grem raje zamenjat za drugega? Nekje v temi sem celo prebral, da se v motorje s suho sklopko toči navadno motorno olje kot se ga uporablja tudi pri avtomobilih.... to mi je sicer malce čudno, saj ima motor malce več obratov kot pa avtomobil in ne verjamem, da bi bilo glih isto olje :mellow: Natoči to olje ali mu privošči še boljšega npr.Motul V-300 T4 15W-50 Ali pa poglej v 'Users manual'... D.
GOSAK Objavljeno September 3, 2012 Opozori Objavljeno September 3, 2012 KATASTROFA! danes sem zopet šel k selmarju po olje.tako kot vedno 20-50 za boxerja,nakar trgovec reče da tega olja ne proizvajajo več,ampak imajo namesto tega,sedaj 15-50,ok vzamem 1 liter pa na blagajno.cena 17 eur. 20-50 je stal 9eur.,15-50pa17eur.dobra poteza.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se