Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Priporočene objave

Objavljeno

Podobno kot dizelsko gorivo iz "oljne repice". Je rastlinskega izvora oz. sintetično. Tako gorivu kot olju pa nato sledijo še razne kemične obdelave...

Objavljeno

kaksen brand name mogoce ?

Objavljeno

10w40 ali 15w50 ena in isti k.... za nas navadne smrtnike važno pa je da štimajo API SE (oznake) avi SE,SF,SG ali SH. da ti pol sklopka ne bo kot pr scooterju delala :devil:

Kot je že zgoraj napisano če daš not Motul 5100 naj bo 15w50 ali 10w40 nisi nič falu.

Če pa greš bike gnat na kakšno progo pol pa vzami dražje z primešanimi estri, aditivi in....

Če bi bil izti K... :devil: potlej tudi nebi bilo ponedeljka,torka,srede itd, bile bi samo nedelje. :OK:

Namreč ola imajo zato različno viskoziteto,ker se uporabljajo pri različnih režimih delovanja.

Npr: ni vseno koliko se mašina segreva (vodno ali zračno hlajen)ali ima oljni hladilnik na splošno kolikšno temperatoro (najvišjo)dosega motor pri max.obremenitvi.Če je motor zračno hlajen ali,ča ga rad malo poteraš potem vedno sintetiko in bolj vizkozno olje npr.MOTUL V-300 T-4 15w-50. :OK:

Objavljeno

Jaz tud na mojem ne šparam pri olju.

To je tako, če lahko si jaz privoščim prvi refošk na obali, naj si motor privošči Motul

Objavljeno

Jaz tud na mojem ne šparam pri olju.

To je tako, če lahko si jaz privoščim prvi refošk na obali, naj si motor privošči Motul

Glede na datum v tvojem profilu si ti refoškega ne bi smel privoščiti do 20. decembra :kva2: :lol1:

Pa še to: temo bi lahko preimenovali v "Kateri MOTUL naj vlijem v motor" glede na favoriziranje te znamke.

Proizvajalcev kavalitetnih motornih olj je ogromno...

Objavljeno

Pa še to: temo bi lahko preimenovali v "Kateri MOTUL naj vlijem v motor" glede na favoriziranje te znamke.

Proizvajalcev kavalitetnih motornih olj je ogromno...

:grim

motul je v sloveniji samo zaradi agresivne marketinske politike tako znan. v aut npr. je veliko bolj "anonimen".

Objavljeno

V motorju imam trenutno xxxxx olje (ne vem katero, ker pač nimam podatka) in sem dolil vanj polsintetike cca 3 dl . Ali je to lahko problem ?

Olje nameravam zamenjati čez cca 1-2 meseca ??

Objavljeno

kolikor so meni strici povedali je problem ce imas noter sintetiko in zraven vlijes mineralno.

obratno je baje manj problema (vse to je hearsay, ker sam tega nisem - in tudi ne nameravam - sprobati).

sicer je se vedno manj problema kot ce si brez. ergo..... :)

Objavljeno

:grim

motul je v sloveniji samo zaradi agresivne marketinske politike tako znan. v aut npr. je veliko bolj "anonimen".

MOTUL je že več kot desetletje "glavni za mazanje" tovarniških dirkalnikov Suzukija in Yamahe tko, da v svetu in dirkalnemu športu je priznan že zelo dolgo res pa je, da je Avstrija kdaj tut mal ozadi za nekatere stvari .)

Jest Motul 300 V uporabljam že več kot 10 let in preko 200 000 kilometrov in do sedaj brez najmanjšega problema z agregatom :OK:

Motul je že 93. leta "podmazivu" Schwantza pa Hago v SBK ... :) in danes maže Rossiju in Edwardsu pa Hopkinsu ....

schwantz_34.bmp

post-8975-1171743533_thumb.jpg

post-8975-1171743568_thumb.jpg

post-8975-1171743626_thumb.jpg

Objavljeno

ah dej ga srat no, sem kje napisal, da motul ni v redu ?

moja pripomba je bila samo na poznanost v SLO in AUT in nic drugega.

obstaja se veliko zelo dobrih olj, ki tudi mazejo ali "mazejo" kaksnega dirkaca; potem pac reklama in neuki vzamejo povedano za sveto resnico. zaradi mene si vlij noter "bocno ulje" ce ti je volja, no skin off my back. :)

ce te "potolazi", cez 200k km sem uporabljaj castrol olja, enako brez najmanjsih problemov pri katerikoli masini. je sedaj castrol the-najdebest ? :devil:

sinteticnega agip-a npr. sklopka v banditu ne prenese; je sedaj agip drek ? ali sinteticni motul ? ali sinteticni castrol ? ker se lamele "kresejo" z sintetiko ? :naughty:

saj bi ti za primerjavo lahko potegnil iz naftalina mali miljavznt slikic raznih sponzorskih nalepk na motorjih, avtomobilih itd. samo zakaj se truditi, ce sploh ni poanta v temu.

Objavljeno

moja pripomba je bila samo na poznanost v SLO in AUT in nic drugega.

Sej najbolj me je to zmotil :D :P :OK:

Objavljeno

Ravno danes sem dobil informacijo, da motorex izdeluje olje polsintetične strukture v viskoznem razmerju 10w-60, kar zna bit tudi zelo zanimiva zadeva za naše mašince, stvar je pozitivno podkrepil tudi g.Predan iz Mb za katerega pa tako veste kakšen renome ima v mb in širši okolici. :OK:

Z tapravo izbiro olja se da baje iz motorja iztisnit tudi 6-7km kar pa definitivno ni malo je še dodal g.Predan.

Objavljeno

Te "dodatne" konje je treba jemati z rezervo. Raje bi rekel da lahko izgubiš X konjev zaradi nepravilne izbire olja. V firmi itak vse optimirajo tako da jim na pultu pokaže čimvečjo moč ter navor. To je podatek z katerim se lahko hvalijo...

Če se olje menja iz npr. 10W40 na 10W60(isti tip olja le drugo temp. območje) imaš pri 10W60 zagotovo nižjo moč. Samo to so razlike, ki se pokažejo na "prufštantu", drugače pa dvomim da se jih v praksi čuti...

Objavljeno

:grim

motul je v sloveniji samo zaradi agresivne marketinske politike tako znan. v aut npr. je veliko bolj "anonimen".

To še zdaleč ni res, kot pri nas je tudi drugod po svetu Motul znan produkt še mogoče bolj, vsaj po tem kar lahko prebereš v tujih forumih in revijah.

Ne morem pa trdit da je ravno pri nas tako močno prisoten, saj na desetine ljudi sprašuje kaj vlit not in če je pač nekdo zadovoljen z Motulom ga priporoča. Sam sem že uporabljal Castrol,Procycle in seveda Motul.

Moram pa pritrdit da je slednje res prednjači, pa to naj ne zveni marketinško. :)

http://www.motul.de/oelberater/motorrad/in...php?motul_toure

tabela-vpišeš svoj tip motorina in imaš podatek--kaj rabiš?

Objavljeno

Lani spomladi, sem si vzel čas in se pozanimal za ponudbo moto olj v slo. Ugotovil sem, da je motul najboljša izbira, zaradi lahke dostopnosti, enakovredne cene in kvalitete. Edino Fuchs Silkolene mi je bil še všeč, ampak ni bilo za dobit vrste, ki sem jo želel.

Objavljeno

Moram pa pritrdit da je slednje (motul, op.red.) res prednjači, pa to naj ne zveni marketinško. :)

oprosti, samo me res zanima: kako si ugotovil, da motul tako _prednjaci_ ?

v bistvu mi je vseeno ce da ali ne, ali katero olje ali ......... itd.

zanima me, kako si ugotovil to "prednacenje", oz. kako lahko to prednost utemeljis.

ce imas kje "na dohvat ruke" laboratorij in zagotovljene pogoje za _testiranje_ se oproscam vnaprej.

izjave kot "se slisi" boljse/lepse/manj/whatever, "cuka" manj, "se lepse pelje" in podobne so abervezne v tem kontekstu. :)

oprijemljivo lahko laik (in v tej kategoriji se najdem tudi sam) ugotovi samo spremembo barve olja, priblizno delovanje sklopke (drsi ali ne pri mocnem pospesevanju) in ce agregat prevec "papa" olje. o kemicnih in/ali mehanskih obremenitvah se lahko lepo zanesemo na marketinske oddelke, neodvisne institute ali posameznike, ki se poklicno ukvarjajo z olji (in to ne solatnimi, da ne bo pomote).

vsak naj vlije v masino kar mu pase/mu pomiri vest/mu cenovno ugaja/je s strani proizvajalca predlagano/razno. iz katerihkoli razlogov.

raznih "oljnih vojn" je po spletu malo morje in ne bi se tukaj zaceli s tem.

Objavljeno

Torej višja ko je prodajna cena in marža, več ostane mehaniku... Priporočena prodajna cena pa ni toliko odvisna od kvalitete proizvoda... A mislite, da vam bo nekdo ki živi od šmira, raje prodajal olje za en evro pa mel 0,3 EUR marže, al vam bo rajši prodal olje za 10 EUR in od tega mel 3 EUR marže? :slap:

Pa človk mora tud jest, pa otroke u šolo dat... .)

Objavljeno

oprosti, samo me res zanima: kako si ugotovil, da motul tako _prednjaci_ ?

v bistvu mi je vseeno ce da ali ne, ali katero olje ali ......... itd.

zanima me, kako si ugotovil to "prednacenje", oz. kako lahko to prednost utemeljis.

ce imas kje "na dohvat ruke" laboratorij in zagotovljene pogoje za _testiranje_ se oproscam vnaprej.

izjave kot "se slisi" boljse/lepse/manj/whatever, "cuka" manj, "se lepse pelje" in podobne so abervezne v tem kontekstu. :)

oprijemljivo lahko laik (in v tej kategoriji se najdem tudi sam) ugotovi samo spremembo barve olja, priblizno delovanje sklopke (drsi ali ne pri mocnem pospesevanju) in ce agregat prevec "papa" olje. o kemicnih in/ali mehanskih obremenitvah se lahko lepo zanesemo na marketinske oddelke, neodvisne institute ali posameznike, ki se poklicno ukvarjajo z olji (in to ne solatnimi, da ne bo pomote).

vsak naj vlije v masino kar mu pase/mu pomiri vest/mu cenovno ugaja/je s strani proizvajalca predlagano/razno. iz katerihkoli razlogov.

raznih "oljnih vojn" je po spletu malo morje in ne bi se tukaj zaceli s tem.

Ne mislim se spuščat v brezvezne debate, preberi svoj post malo nazaj ko hvališ Castrol, jaz pač uporabljam trenutno Motul, (ki sem ga nabavil po nižji ceni od n.pr. Castrola), pa tudi proizvajalec ga priporoča. Kot pa je že bilo ugotovljeno že od nekaterih, zaradi mene lahko uporabljate tudi extra deviško olje, mešano bučno .)

Razlika v kvaliteti olj pa obstaja neglede na marketinške poteze, sam si navedel že nekaj dejstev.(sklopka,poraba, menjalnik)odvisno od znamke in tipa vozila.

Objavljeno

1. kje sem hvalil castrol ? napisal sem da z njim vecinoma nisem imel problema (razen s polisinteticnim), ergo kje ga hvalim ?

2. nisi odgovoril na vprasanje: kako si ugotovil to kar trdis. ce samo domnevas ali je vse skupaj hear-say povej da je temu tako, ne pa da si umetno uzaljen.

3. nikjer nisem napisal, da razlik pri motornih oljih ni.

4. ker ocitno zelo selektivno beres ti napisem se enkrat: trenutno uporabljam gericke mineralno olje 10w-40, katerega baje za njih polni motul. zdaj kaj bolj jasno vse skupaj ?

in se vedno cakam na tvoj odgovor. negativen ali pozitiven.

kar nekaj trditi brez oprijemljivih podatkov ..........sorry, zame to ni upostevanja vredna informacija.

Objavljeno

1. kje sem hvalil castrol ? napisal sem da z njim vecinoma nisem imel problema (razen s polisinteticnim), ergo kje ga hvalim ?

2. nisi odgovoril na vprasanje: kako si ugotovil to kar trdis. ce samo domnevas ali je vse skupaj hear-say povej da je temu tako, ne pa da si umetno uzaljen.

3. nikjer nisem napisal, da razlik pri motornih oljih ni.

4. ker ocitno zelo selektivno beres ti napisem se enkrat: trenutno uporabljam gericke mineralno olje 10w-40, katerega baje za njih polni motul. zdaj kaj bolj jasno vse skupaj ?

in se vedno cakam na tvoj odgovor. negativen ali pozitiven.

kar nekaj trditi brez oprijemljivih podatkov ..........sorry, zame to ni upostevanja vredna informacija.

Nekaj tvojih postov ali delnih vsebin čudežno izginilo ali se mi zdi :grim Ok zatevaj od vseh stotih ali več, ki so kaj napisali o Motulu naj ti to znastveno dokažejo kot ti hočeš od mene, edino prosim te ,prečisti malo svoj besednjak, da ne boš hodil sam sebi nasproti--brez zamere :topic:

Objavljeno

Nekaj tvojih postov ali delnih vsebin čudežno izginilo ali se mi zdi :grim Ok zatevaj od vseh stotih ali več, ki so kaj napisali o Motulu naj ti to znastveno dokažejo kot ti hočeš od mene, edino prosim te ,prečisti malo svoj besednjak, da ne boš hodil sam sebi nasproti--brez zamere :topic:

Sej se ne gre zarad tebe. Ampak zarad vseh ki hvalijo eno kot da je sveto. Če mene vprašaš 90% nas, povprečnih userjev ne opazi razlike med Motul, Silkolene in Gericke. Sam sem vlil zdaj Silkolene ker se mie je zdelo da se je Motul 5100 prehitro pobarval v črno, kljub temu da se je motor vrtel na 8k rpm, pri 600ccm.

ČE bo s tem kaj boljše OK, če ne, pa tud OK :D

Objavljeno

....... Sam sem vlil zdaj Silkolene ker se mie je zdelo da se je Motul 5100 prehitro pobarval v črno.......

Naj me kdo popravi (kot da je treba opozorit oz. prosit za kritiko :photo:), če se motim, ampak pravijo da je olje boljše če je črno, ker boljše čisti motor.

lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!