Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Priporočene objave

Objavljeno

Če mene vprašaš 90% nas, povprečnih userjev ne opazi razlike med Motul, Silkolene in Gericke.

Wrong.

Kje si pa dobil Silkolene in katerega. Lahko na PM.

Naj me kdo popravi (kot da je treba opozorit oz. prosit za kritiko :photo:), če se motim, ampak pravijo da je olje boljše če je črno, ker boljše čisti motor.

lp

Imaš prav.

Objavljeno

Sej se ne gre zarad tebe. Ampak zarad vseh ki hvalijo eno kot da je sveto. Če mene vprašaš 90% nas, povprečnih userjev ne opazi razlike med Motul, Silkolene in Gericke. Sam sem vlil zdaj Silkolene ker se mie je zdelo da se je Motul 5100 prehitro pobarval v črno, kljub temu da se je motor vrtel na 8k rpm, pri 600ccm.

ČE bo s tem kaj boljše OK, če ne, pa tud OK :D

Motul sigurno ni edino kar obstaja :grrr , ker sem sam uporabljal že veliko drugih, res pa je, da se mogoče pri enem motorju(moj primer) pozna bolj tekoče-mehko pretikanje :grim , kar pa se mogoče pri drugem vzorcu ne bi potrdilo ...res pa je da se druge razlike bolj težko opazijo kot si dejal :grrr ......vsak pač naj nalije kar mu paše ali dopušča denarnica.

Objavljeno

Naj me kdo popravi (kot da je treba opozorit oz. prosit za kritiko :photo:), če se motim, ampak pravijo da je olje boljše če je črno, ker boljše čisti motor.

lp

Pozabil sem napisat da je tudi nekoliko zgubilo mastnost :D Serviser ki mi je po 3k km od menjave olja menjal lamele v sklopki, je reku da to je z azamenjat. Ku sm mu povedu da ima komej 3k km, se je kr mal začudu.(Pa me ni hotu nategnt, ker se poznamo, in ve da delam vse sam doma, razn kakih hujših posegov v motor...)

Wrong.

Kje si pa dobil Silkolene in katerega. Lahko na PM.

Imaš prav.

To pomeni da ti nisi "normalen" :D

PM maš .)

Objavljeno

Nekaj tvojih postov ali delnih vsebin čudežno izginilo ali se mi zdi :grim

nimam ne razloga in ne volje karkoli brisati za menoj (mogoce mi ti poves razlog za taksno pocetje), predvsem ce stojim za napisanim. torej se ti zdi (karkoli se ti pac zdi).

Ok zatevaj od vseh stotih ali več, ki so kaj napisali o Motulu naj ti to znastveno dokažejo kot ti hočeš od mene, edino prosim te ,--brez zamere :topic:

je obrazlozitev tvoje "ugotovitve" ta, da je nekaj "ugotovilo" tudi 100 drugih ?

vprasal sem tebe, ne "100 drugih". nikjer nisem napisal da bi rad znanstveno utemeljitev; rad bi slisal/prebral tvojo utemeljitev te ugotovitve, nic drugega.

....prečisti malo svoj besednjak, da ne boš hodil sam sebi nasproti....

mi lahko tole razlozis prosim.

Objavljeno

nimam ne razloga in ne volje karkoli brisati za menoj (mogoce mi ti poves razlog za taksno pocetje), predvsem ce stojim za napisanim. torej se ti zdi (karkoli se ti pac zdi).

je obrazlozitev tvoje "ugotovitve" ta, da je nekaj "ugotovilo" tudi 100 drugih ?

vprasal sem tebe, ne "100 drugih". nikjer nisem napisal da bi rad znanstveno utemeljitev; rad bi slisal/prebral tvojo utemeljitev te ugotovitve, nic drugega.

mi lahko tole razlozis prosim.

kdo deluje selektivno?

Pa veš ,da bom ti odgovoril ja :nono:

Objavljeno

Uporabljam olje Motul 5100, se mi zdi čisto o.k.!

Objavljeno

Pred 6 leti sem v CB 450 S nalival INA DELTA; ga je ostalo več kot pol hobuka še od fičota; olje je bilo kupljeno l.93 (se mi zdi) pa nisem nikoli imel z nobeno stvarjo problemov. Edino poraba olja je bila visoka; švoh liter/1000km.

Z INA DELTA sem bil zelo zadovoljen :ninja:

Objavljeno

kdo deluje selektivno?

Pa veš ,da bom ti odgovoril ja :nono:

ok. po zelji. potem debatiras............ zakaj ze ? :?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kaj pravite za olje iz LOUISA -procycle 4-T SAE 50W-ali ga je kdo že imel,en je za harlija in ostale zračno hlajene motorje,pa me zanima če to olje velja za Yamaho 750 xv wirago,cena je zelo ugodna. ja pa še to moj ma menda lamelo kuplunge v olju za harlija pa ne vem-da ne bi potem to drselo'?

Objavljeno

HD imajo locen sistem; eno je masina, drugo sklopka.

Objavljeno

oprosti, samo me res zanima: kako si ugotovil, da motul tako _prednjaci_ ?

v bistvu mi je vseeno ce da ali ne, ali katero olje ali ......... itd.

zanima me, kako si ugotovil to "prednacenje", oz. kako lahko to prednost utemeljis.

ce imas kje "na dohvat ruke" laboratorij in zagotovljene pogoje za _testiranje_ se oproscam vnaprej.

izjave kot "se slisi" boljse/lepse/manj/whatever, "cuka" manj, "se lepse pelje" in podobne so abervezne v tem kontekstu. :)

oprijemljivo lahko laik (in v tej kategoriji se najdem tudi sam) ugotovi samo spremembo barve olja, priblizno delovanje sklopke (drsi ali ne pri mocnem pospesevanju) in ce agregat prevec "papa" olje. o kemicnih in/ali mehanskih obremenitvah se lahko lepo zanesemo na marketinske oddelke, neodvisne institute ali posameznike, ki se poklicno ukvarjajo z olji (in to ne solatnimi, da ne bo pomote).

vsak naj vlije v masino kar mu pase/mu pomiri vest/mu cenovno ugaja/je s strani proizvajalca predlagano/razno. iz katerihkoli razlogov.

raznih "oljnih vojn" je po spletu malo morje in ne bi se tukaj zaceli s tem.

Test je preprost:

-vzemi kos stekla,

-za vzorec in primerjavo vzemi motorno olje različnih znamk in seveda Motul,

-s kapalko zajemi olje (ali pa s slamico) in ga nanesi na steklo (vsako olje posebej),

-pusti zadevo 3-4 dni,

-mazalne lastnosti so vidne....

Pa dopiši s s permanentnim flomastrom ime olja.

Objavljeno

Test je preprost:

-vzemi kos stekla,

-za vzorec in primerjavo vzemi motorno olje različnih znamk in seveda Motul,

-s kapalko zajemi olje (ali pa s slamico) in ga nanesi na steklo (vsako olje posebej),

-pusti zadevo 3-4 dni,

-mazalne lastnosti so vidne....

Pa dopiši s s permanentnim flomastrom ime olja.

In na podlagi testa ugotoviš da je MOTUL olje "prava stvar" :slap:

Objavljeno

In kaj s tem ugotoviš? :rolleyes:

tudi mene zanima v cem je poanta tega "testa".

@ mobi:

ce podas se okvirne parametre (temperatura, rel. vlaga, okolje itd.) bom mogoce kdaj v prihodnosti to res naredil; ce kje dobim vzorce razlicnih olj. ekstra kupoval ne bi ravno od vsakega po liter samo za tak "test. :grrr

Objavljeno

tudi mene zanima v cem je poanta tega "testa".

@ mobi:

ce podas se okvirne parametre (temperatura, rel. vlaga, okolje itd.) bom mogoce kdaj v prihodnosti to res naredil; ce kje dobim vzorce razlicnih olj. ekstra kupoval ne bi ravno od vsakega po liter samo za tak "test. :grrr

Najpomembnejša lastnost olja je mazanje oz. zmanjševanja trenja, vse ostale lastnosti olja so sekundarnega pomena (odstranjevanje ostankov-disperzijski in detergentski učinek, zaščita pred korozijo, zgoščevanje, vrelišče...). Predvsem od mazalnih lastnosti je odvisna življenska doba agregata in obisk pri serviserju. Z omenjenim poskusom boš ugotovil kako olje pronica in se širi na vse strani kar zagotavlja ustvarjanje zaščitnega filtra še na tako težko dostopnih delih motorja in tesno prilagajočih se motornih delih.

Pri hiši imaš verjetno razen motorja še kakšno prevozno sredstvo z motorjem z notranjim izgorevanjem, tako, da olja za ta test res ni potrebno kupovati.

Objavljeno

Najpomembnejša lastnost olja je obstojnost oljnega filma pod visokimi temperaturami in pritiski.

S polivanjem olja po šipi na sobni temperaturi ne boš čisto nič ugotovil. :grrr Edino mogoče viskoznost, pa še to okvirno in zavajajoče.

Objavljeno

Najpomembnejša lastnost olja je mazanje oz. zmanjševanja trenja, vse ostale lastnosti olja so sekundarnega pomena (odstranjevanje ostankov-disperzijski in detergentski učinek, zaščita pred korozijo, zgoščevanje, vrelišče...). Predvsem od mazalnih lastnosti je odvisna življenska doba agregata in obisk pri serviserju. Z omenjenim poskusom boš ugotovil kako olje pronica in se širi na vse strani kar zagotavlja ustvarjanje zaščitnega filtra še na tako težko dostopnih delih motorja in tesno prilagajočih se motornih delih.

Pri hiši imaš verjetno razen motorja še kakšno prevozno sredstvo z motorjem z notranjim izgorevanjem, tako, da olja za ta test res ni potrebno kupovati.

hvala, teoreticne lastnosti olj in njihova uporaba so mi malenkostno poznane. :)

zanima me kaj dosezes s tvojim "testom"; razen da fseres par stekel.

hladno prelivanje olja po steklenih povrsinah ne pove nic o njegovih lastnostih pod pritiskom in temperaturo; razen mogoce stopnjo umazanosti stekla po razlitju.

BTW niso za vse masine "predpisana" polsinteticna ali sinteticna olja (hint :whistle: ).

kot je napisal simonsi je prvotna poanta olja v masini preprecevanje suhega drgnjenja konvinskih delov drug ob drugega; potem najbrz hlajenje in ostalo.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Mene zanima,če lahko mešam olja:

Motul 5100 Ester 15W50 pol sintetika

in

Elf 4 XT TECH 10W50 sintetika

Hvala

Objavljeno

Načelona sicer lahko, samo ne vem zakaj... Ob zamenjavi daj komplet olje ene vrste. Jaz ne bi, če sem odkrit, mešal, čeprav se menda lahko. Pa ja ni tak strošek. .)

Objavljeno (popravljeno)

Načelona sicer lahko, samo ne vem zakaj... Ob zamenjavi daj komplet olje ene vrste. Jaz ne bi, če sem odkrit, mešal, čeprav se menda lahko. Pa ja ni tak strošek. .)

Jebeno je, če si kje, kjer ga ne dobiš. Zagotovo pa jih lahko v skrajni sili mešaš med seboj (enake kvalitete).

Če je kriza stavim, da bi še na bučnega kar nekaj časa laufal. (Če bi kakšni domorodci s sekiro laufali za tabo...) :o :o :D :P

Jaz Motula 5100 v endur'co šibam! :grim

Prva liga!!! :OK:

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno

Generalno ni glih najbolš da mešaš različna olja med sabo, ker pokvariš strukturo prvotnemu olju v motorju. Če že to delaš pa potem naredi test in probi jih kje drugje v zelo majhni količini zmešat skupaj, tako da vidiš da ne reagirata med sabo. Sem že videl da sta 2 olja reagirala med sabo in kot stranski produkt je nastala neka čudna mast kot obloga v bloku motorja.

Mene zanima,če lahko mešam olja:

Motul 5100 Ester 15W50 pol sintetika

in

Elf 4 XT TECH 10W50 sintetika

Hvala

Objavljeno

Jaz Motula 5100 v endur'co šibam! :grim

Prva liga!!! :OK:

Ja sej jaz tudi ampak mi je motula zmankal ze bom p probu če kej reagira čene ga bom pa dau nutr.

Objavljeno

Ja sej jaz tudi ampak mi je motula zmankal ze bom p probu če kej reagira čene ga bom pa dau nutr.

To sam nemoreš probat,ker največkrat pride pri mešanju olja do penjenja pri visoki temperaturi in večjih obratih.Če že moraš mešat olje,kar ni priporočljivo,potem dolij samo malo,tako da bo nivo olja nekje v sredini med max in min. po krajši vožnji pa malo prekontroliraj,če je nivo normalen in se nepeni pa gassssssssss !!!!!!!!!

Objavljeno

Ok hvala bom jutri sprobal.

Objavljeno (popravljeno)

Ja sej jaz tudi ampak mi je motula zmankal ze bom p probu če kej reagira čene ga bom pa dau nutr.

metalc17!

Jaz nisem ravno profi za motorna olja. Sem pa praktik. Hotel sem reči le, "da se mešajo med sabo", če je nuja.

DOMA pa raje kupi olje, kot ga imaš že v motorju.

A sem pameten izpadu, kaj?! :D :P :P

Popravljeno . Popravil moto rider

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!