simonsi Objavljeno Februar 26, 2007 Opozori Objavljeno Februar 26, 2007 Če mene vprašaš 90% nas, povprečnih userjev ne opazi razlike med Motul, Silkolene in Gericke. Wrong. Kje si pa dobil Silkolene in katerega. Lahko na PM. Naj me kdo popravi (kot da je treba opozorit oz. prosit za kritiko :photo:), če se motim, ampak pravijo da je olje boljše če je črno, ker boljše čisti motor. lp Imaš prav.
royal Objavljeno Februar 26, 2007 Opozori Objavljeno Februar 26, 2007 Sej se ne gre zarad tebe. Ampak zarad vseh ki hvalijo eno kot da je sveto. Če mene vprašaš 90% nas, povprečnih userjev ne opazi razlike med Motul, Silkolene in Gericke. Sam sem vlil zdaj Silkolene ker se mie je zdelo da se je Motul 5100 prehitro pobarval v črno, kljub temu da se je motor vrtel na 8k rpm, pri 600ccm. ČE bo s tem kaj boljše OK, če ne, pa tud OK :D Motul sigurno ni edino kar obstaja :grrr , ker sem sam uporabljal že veliko drugih, res pa je, da se mogoče pri enem motorju(moj primer) pozna bolj tekoče-mehko pretikanje :grim , kar pa se mogoče pri drugem vzorcu ne bi potrdilo ...res pa je da se druge razlike bolj težko opazijo kot si dejal :grrr ......vsak pač naj nalije kar mu paše ali dopušča denarnica.
Stric Burek Objavljeno Februar 27, 2007 Opozori Objavljeno Februar 27, 2007 Naj me kdo popravi (kot da je treba opozorit oz. prosit za kritiko :photo:), če se motim, ampak pravijo da je olje boljše če je črno, ker boljše čisti motor. lp Pozabil sem napisat da je tudi nekoliko zgubilo mastnost :D Serviser ki mi je po 3k km od menjave olja menjal lamele v sklopki, je reku da to je z azamenjat. Ku sm mu povedu da ima komej 3k km, se je kr mal začudu.(Pa me ni hotu nategnt, ker se poznamo, in ve da delam vse sam doma, razn kakih hujših posegov v motor...) Wrong. Kje si pa dobil Silkolene in katerega. Lahko na PM. Imaš prav. To pomeni da ti nisi "normalen" :D PM maš .)
Ice Objavljeno Februar 27, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Februar 27, 2007 Nekaj tvojih postov ali delnih vsebin čudežno izginilo ali se mi zdi :grim nimam ne razloga in ne volje karkoli brisati za menoj (mogoce mi ti poves razlog za taksno pocetje), predvsem ce stojim za napisanim. torej se ti zdi (karkoli se ti pac zdi). Ok zatevaj od vseh stotih ali več, ki so kaj napisali o Motulu naj ti to znastveno dokažejo kot ti hočeš od mene, edino prosim te ,--brez zamere :topic: je obrazlozitev tvoje "ugotovitve" ta, da je nekaj "ugotovilo" tudi 100 drugih ? vprasal sem tebe, ne "100 drugih". nikjer nisem napisal da bi rad znanstveno utemeljitev; rad bi slisal/prebral tvojo utemeljitev te ugotovitve, nic drugega. ....prečisti malo svoj besednjak, da ne boš hodil sam sebi nasproti.... mi lahko tole razlozis prosim.
royal Objavljeno Februar 27, 2007 Opozori Objavljeno Februar 27, 2007 nimam ne razloga in ne volje karkoli brisati za menoj (mogoce mi ti poves razlog za taksno pocetje), predvsem ce stojim za napisanim. torej se ti zdi (karkoli se ti pac zdi). je obrazlozitev tvoje "ugotovitve" ta, da je nekaj "ugotovilo" tudi 100 drugih ? vprasal sem tebe, ne "100 drugih". nikjer nisem napisal da bi rad znanstveno utemeljitev; rad bi slisal/prebral tvojo utemeljitev te ugotovitve, nic drugega. mi lahko tole razlozis prosim. kdo deluje selektivno? Pa veš ,da bom ti odgovoril ja :nono:
Vanga Objavljeno Februar 27, 2007 Opozori Objavljeno Februar 27, 2007 Uporabljam olje Motul 5100, se mi zdi čisto o.k.!
no_name Objavljeno Februar 27, 2007 Opozori Objavljeno Februar 27, 2007 Pred 6 leti sem v CB 450 S nalival INA DELTA; ga je ostalo več kot pol hobuka še od fičota; olje je bilo kupljeno l.93 (se mi zdi) pa nisem nikoli imel z nobeno stvarjo problemov. Edino poraba olja je bila visoka; švoh liter/1000km. Z INA DELTA sem bil zelo zadovoljen :ninja:
Ice Objavljeno Februar 28, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Februar 28, 2007 kdo deluje selektivno? Pa veš ,da bom ti odgovoril ja :nono: ok. po zelji. potem debatiras............ zakaj ze ? :?
gogi5 Objavljeno Marec 13, 2007 Opozori Objavljeno Marec 13, 2007 Kaj pravite za olje iz LOUISA -procycle 4-T SAE 50W-ali ga je kdo že imel,en je za harlija in ostale zračno hlajene motorje,pa me zanima če to olje velja za Yamaho 750 xv wirago,cena je zelo ugodna. ja pa še to moj ma menda lamelo kuplunge v olju za harlija pa ne vem-da ne bi potem to drselo'?
Ice Objavljeno Marec 14, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 HD imajo locen sistem; eno je masina, drugo sklopka.
mobI Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 oprosti, samo me res zanima: kako si ugotovil, da motul tako _prednjaci_ ? v bistvu mi je vseeno ce da ali ne, ali katero olje ali ......... itd. zanima me, kako si ugotovil to "prednacenje", oz. kako lahko to prednost utemeljis. ce imas kje "na dohvat ruke" laboratorij in zagotovljene pogoje za _testiranje_ se oproscam vnaprej. izjave kot "se slisi" boljse/lepse/manj/whatever, "cuka" manj, "se lepse pelje" in podobne so abervezne v tem kontekstu. :) oprijemljivo lahko laik (in v tej kategoriji se najdem tudi sam) ugotovi samo spremembo barve olja, priblizno delovanje sklopke (drsi ali ne pri mocnem pospesevanju) in ce agregat prevec "papa" olje. o kemicnih in/ali mehanskih obremenitvah se lahko lepo zanesemo na marketinske oddelke, neodvisne institute ali posameznike, ki se poklicno ukvarjajo z olji (in to ne solatnimi, da ne bo pomote). vsak naj vlije v masino kar mu pase/mu pomiri vest/mu cenovno ugaja/je s strani proizvajalca predlagano/razno. iz katerihkoli razlogov. raznih "oljnih vojn" je po spletu malo morje in ne bi se tukaj zaceli s tem. Test je preprost: -vzemi kos stekla, -za vzorec in primerjavo vzemi motorno olje različnih znamk in seveda Motul, -s kapalko zajemi olje (ali pa s slamico) in ga nanesi na steklo (vsako olje posebej), -pusti zadevo 3-4 dni, -mazalne lastnosti so vidne.... Pa dopiši s s permanentnim flomastrom ime olja.
simonsi Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 In kaj s tem ugotoviš? :rolleyes:
no_name Objavljeno Marec 15, 2007 Opozori Objavljeno Marec 15, 2007 Test je preprost: -vzemi kos stekla, -za vzorec in primerjavo vzemi motorno olje različnih znamk in seveda Motul, -s kapalko zajemi olje (ali pa s slamico) in ga nanesi na steklo (vsako olje posebej), -pusti zadevo 3-4 dni, -mazalne lastnosti so vidne.... Pa dopiši s s permanentnim flomastrom ime olja. In na podlagi testa ugotoviš da je MOTUL olje "prava stvar" :slap:
Ice Objavljeno Marec 15, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Marec 15, 2007 In kaj s tem ugotoviš? :rolleyes: tudi mene zanima v cem je poanta tega "testa". @ mobi: ce podas se okvirne parametre (temperatura, rel. vlaga, okolje itd.) bom mogoce kdaj v prihodnosti to res naredil; ce kje dobim vzorce razlicnih olj. ekstra kupoval ne bi ravno od vsakega po liter samo za tak "test. :grrr
mobI Objavljeno Marec 15, 2007 Opozori Objavljeno Marec 15, 2007 tudi mene zanima v cem je poanta tega "testa". @ mobi: ce podas se okvirne parametre (temperatura, rel. vlaga, okolje itd.) bom mogoce kdaj v prihodnosti to res naredil; ce kje dobim vzorce razlicnih olj. ekstra kupoval ne bi ravno od vsakega po liter samo za tak "test. :grrr Najpomembnejša lastnost olja je mazanje oz. zmanjševanja trenja, vse ostale lastnosti olja so sekundarnega pomena (odstranjevanje ostankov-disperzijski in detergentski učinek, zaščita pred korozijo, zgoščevanje, vrelišče...). Predvsem od mazalnih lastnosti je odvisna življenska doba agregata in obisk pri serviserju. Z omenjenim poskusom boš ugotovil kako olje pronica in se širi na vse strani kar zagotavlja ustvarjanje zaščitnega filtra še na tako težko dostopnih delih motorja in tesno prilagajočih se motornih delih. Pri hiši imaš verjetno razen motorja še kakšno prevozno sredstvo z motorjem z notranjim izgorevanjem, tako, da olja za ta test res ni potrebno kupovati.
simonsi Objavljeno Marec 15, 2007 Opozori Objavljeno Marec 15, 2007 Najpomembnejša lastnost olja je obstojnost oljnega filma pod visokimi temperaturami in pritiski. S polivanjem olja po šipi na sobni temperaturi ne boš čisto nič ugotovil. :grrr Edino mogoče viskoznost, pa še to okvirno in zavajajoče.
Ice Objavljeno Marec 16, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Marec 16, 2007 Najpomembnejša lastnost olja je mazanje oz. zmanjševanja trenja, vse ostale lastnosti olja so sekundarnega pomena (odstranjevanje ostankov-disperzijski in detergentski učinek, zaščita pred korozijo, zgoščevanje, vrelišče...). Predvsem od mazalnih lastnosti je odvisna življenska doba agregata in obisk pri serviserju. Z omenjenim poskusom boš ugotovil kako olje pronica in se širi na vse strani kar zagotavlja ustvarjanje zaščitnega filtra še na tako težko dostopnih delih motorja in tesno prilagajočih se motornih delih. Pri hiši imaš verjetno razen motorja še kakšno prevozno sredstvo z motorjem z notranjim izgorevanjem, tako, da olja za ta test res ni potrebno kupovati. hvala, teoreticne lastnosti olj in njihova uporaba so mi malenkostno poznane. :) zanima me kaj dosezes s tvojim "testom"; razen da fseres par stekel. hladno prelivanje olja po steklenih povrsinah ne pove nic o njegovih lastnostih pod pritiskom in temperaturo; razen mogoce stopnjo umazanosti stekla po razlitju. BTW niso za vse masine "predpisana" polsinteticna ali sinteticna olja (hint :whistle: ). kot je napisal simonsi je prvotna poanta olja v masini preprecevanje suhega drgnjenja konvinskih delov drug ob drugega; potem najbrz hlajenje in ostalo.
metalc17 Objavljeno April 7, 2007 Opozori Objavljeno April 7, 2007 Mene zanima,če lahko mešam olja: Motul 5100 Ester 15W50 pol sintetika in Elf 4 XT TECH 10W50 sintetika Hvala
motofrik Objavljeno April 7, 2007 Opozori Objavljeno April 7, 2007 Načelona sicer lahko, samo ne vem zakaj... Ob zamenjavi daj komplet olje ene vrste. Jaz ne bi, če sem odkrit, mešal, čeprav se menda lahko. Pa ja ni tak strošek. .)
moto rider Objavljeno April 7, 2007 Opozori Objavljeno April 7, 2007 (popravljeno) Načelona sicer lahko, samo ne vem zakaj... Ob zamenjavi daj komplet olje ene vrste. Jaz ne bi, če sem odkrit, mešal, čeprav se menda lahko. Pa ja ni tak strošek. .) Jebeno je, če si kje, kjer ga ne dobiš. Zagotovo pa jih lahko v skrajni sili mešaš med seboj (enake kvalitete). Če je kriza stavim, da bi še na bučnega kar nekaj časa laufal. (Če bi kakšni domorodci s sekiro laufali za tabo...) :o :o :D :P Jaz Motula 5100 v endur'co šibam! :grim Prva liga!!! :OK: Popravljeno April 7, 2007. Popravil moto rider
ICE_MAN Objavljeno April 7, 2007 Opozori Objavljeno April 7, 2007 Generalno ni glih najbolš da mešaš različna olja med sabo, ker pokvariš strukturo prvotnemu olju v motorju. Če že to delaš pa potem naredi test in probi jih kje drugje v zelo majhni količini zmešat skupaj, tako da vidiš da ne reagirata med sabo. Sem že videl da sta 2 olja reagirala med sabo in kot stranski produkt je nastala neka čudna mast kot obloga v bloku motorja. Mene zanima,če lahko mešam olja: Motul 5100 Ester 15W50 pol sintetika in Elf 4 XT TECH 10W50 sintetika Hvala
metalc17 Objavljeno April 7, 2007 Opozori Objavljeno April 7, 2007 Jaz Motula 5100 v endur'co šibam! :grim Prva liga!!! :OK: Ja sej jaz tudi ampak mi je motula zmankal ze bom p probu če kej reagira čene ga bom pa dau nutr.
Guest Brumer Objavljeno April 7, 2007 Opozori Objavljeno April 7, 2007 Ja sej jaz tudi ampak mi je motula zmankal ze bom p probu če kej reagira čene ga bom pa dau nutr. To sam nemoreš probat,ker največkrat pride pri mešanju olja do penjenja pri visoki temperaturi in večjih obratih.Če že moraš mešat olje,kar ni priporočljivo,potem dolij samo malo,tako da bo nivo olja nekje v sredini med max in min. po krajši vožnji pa malo prekontroliraj,če je nivo normalen in se nepeni pa gassssssssss !!!!!!!!! maco47 1
moto rider Objavljeno April 7, 2007 Opozori Objavljeno April 7, 2007 (popravljeno) Ja sej jaz tudi ampak mi je motula zmankal ze bom p probu če kej reagira čene ga bom pa dau nutr. metalc17! Jaz nisem ravno profi za motorna olja. Sem pa praktik. Hotel sem reči le, "da se mešajo med sabo", če je nuja. DOMA pa raje kupi olje, kot ga imaš že v motorju. A sem pameten izpadu, kaj?! :D :P :P Popravljeno April 7, 2007. Popravil moto rider
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se