Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Ice

Priporočene objave

Eno vprašanje, ker me res zanima

Moj suzuki se vrti tja do 14k rpm, pa še čez.. Uradno priporočeno olje je pa Motul 5100, to je polsintetika. Kako to, da inženirji pri Suzukiju, ki so razvili agregat in so brez dvoma vrhunski strokovnjaki, priporočajo olje, ki naj bi bilo slabo oz neprimerno za ta motor.. Konec koncev vsaka tovarna gleda na ugled in na to, da njihovi izdelki dobro delujejo, ker to je najboljša reklama za njih.

ker je tvoj motor letnik 04 300V je pa pršu vn 05 mogoče? :whistle:

ej ne vem..

v glavnem 5100 je čist dobra stvar za normalno vožnjo in pa občasne izlete na dirkališča..kjer se pa vseeno motor ne vrti na 13.000 skos razen če si Haga :naughty:

najbrž ne bo škodovalo dat not čiste sintetke kakor mu ne bo škodovala pol sintetka..razlike pa ne bo popolnoma nobene...vsaj po občutku ne..

sem pa bral naj bi z boljšim oljem pridobil konja ali dva..hmm..kdo bo pa to čutil?? itak nikoli ne izkoristiš motorja do konca..

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje, ker me res zanima

Moj suzuki se vrti tja do 14k rpm, pa še čez.. Uradno priporočeno olje je pa Motul 5100, to je polsintetika. Kako to, da inženirji pri Suzukiju, ki so razvili agregat in so brez dvoma vrhunski strokovnjaki, priporočajo olje, ki naj bi bilo slabo oz neprimerno za ta motor.. Konec koncev vsaka tovarna gleda na ugled in na to, da njihovi izdelki dobro delujejo, ker to je najboljša reklama za njih.

Dex;saj to olje je nesporno vredu samo interesantno bi bilo izvedet tvoj letnik motorja in vprašanje je če je takrat sploh bil na trgu že olje V300 T-4 kajti kolikor je meni znano se je pred parimi leti dobil samo V-200 in sploh nevem,če je immel dodatek T-4.Nevem naj me kdo popravi.

Ps. Samo še tole:bolje mažeš-boljše se voziš voziš,VEČ GNARJA VEČ MUZIKE! :worship:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ni res saj navadna olja in polsintetična olja tega dodatka NEPOTREBUJEJO zato ker,če sklopka zadrsi se oljni film strga(zaradi slabše kvalitete olja) in zgori tako sklopka(lamele) prime-jo pri DOBREM polno sintetičnem olju pa mora biti ta dodatek,kajti polno sintetično olje ne zgori(ali mnogo kasneje) in zato sklopka-lamele zadrsijo brez tega aditiva - dodatka T-4 Tudi Castrolovo sintetično olje ima dodatek 4-T. :whistle:

Tudi tole ne bo čisto držalo. T-4 T4 ali 4T so različne oznake in imajo različen pomen...In 4T na motulovih oljih na prednji strani pomenijo 4 temps (temps je čas po Francosko, Motul pa je Francoska firma). Sigurno...

Pa tudi vsa olja, ki preprečujejo drsenje mokre sklopke in so priporočljiva za take motorje (s sklopko v kopeli), ni nujno, da imajo ta dodatek, kot si že povedal mineralna tega ne potrebujejo, za polsintetična ne vem. Sem pa že zasledil, da so morali dodajat dodatke za mokro sklopko tudi v polsintetična.

Zato se ti bolj splača, da gledaš, če olje ustreza specifikaciji JASO MA (Japanese Motorcycle Association), ta olja so sigurno dobra za motocikle z mokro sklopko (kar je tudi eden izmed kriterijov, da olje prestane preizkus), če olje ustreza tem specifikacijam lahko vidiš ponavadi na hrbtni strani embalaže olja.

Čisto tako za zabavo, zakaj pa potem piše na Motulovih oljih za dvo-taktne motorje na prednji strani 2T. Verjetno ne zato, da izpade lepša embalaža...

@Dex, tisto 5100 olje je dovolj dobro za preganjanje po cesti in po pisti, razlika med 300V in 5100 oljem se pokaže le pri zelo visokih in dolgotrajnih obremenitvah, kjer se 5100 film začne malenkost prej trgat. To pa dvomim, da boš dosegel, razen če boš nažigal po Ameriki na slanih planotah :) Škodi pa sigurno ne 300V, vendar ga tudi potrebuješ najverjetneje ne...če imaš denar kupi, če ne, pa ne. Easy as that...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi tole ne bo čisto držalo. T-4 T4 ali 4T so različne oznake in imajo različen pomen...In 4T na motulovih oljih na prednji strani pomenijo 4 temps (temps je čas po Francosko, Motul pa je Francoska firma). Sigurno...

Pa tudi vsa olja, ki preprečujejo drsenje mokre sklopke in so priporočljiva za take motorje (s sklopko v kopeli), ni nujno, da imajo ta dodatek, kot si že povedal mineralna tega ne potrebujejo, za polsintetična ne vem. Sem pa že zasledil, da so morali dodajat dodatke za mokro sklopko tudi v polsintetična.

Bo držalo kajti Motul ima oznako T-4 Castrol pa 4-T za isti aditiv.Namerno sem tako napisal saj sem vedel,da se boš v to spotaknil.

Glede Francoščine in 4-temps(čas)po naše bi lahko bilo v zvezi z trganjem oljnega filma saj se meri v metrih na sekundo (m/s).Predlagal bi ti,"če smem", da se malo načitaš prevedeš in kar napišeš argumentiraj,sicer ti in jaz zapravljava samo čas. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo držalo kajti Motul ima oznako T-4 Castrol pa 4-T za isti aditiv.Namerno sem tako napisal saj sem vedel,da se boš v to spotaknil.

Glede Francoščine in 4-temps(čas)po naše bi lahko bilo v zvezi z trganjem oljnega filma saj se meri v metrih na sekundo (m/s).Predlagal bi ti,"če smem", da se malo načitaš prevedeš in kar napišeš argumentiraj,sicer ti in jaz zapravljava samo čas. :hmm:

Aha, Motul ima oznako T-4. A ni bilo še prej 4T?? Govorim o oznaki na prednji strani embalaže olja...To oznako, na katero se je nanašalo Dexovo vprašanje 4T in 2T. In tisti 4T pomeni (še enkrat) nič drugega kot 4 temps, v tem smislu kot, da se mora bat premaknit 4x, da pride do delovnega takta. In v francoščini tudi ni nujno, da pomeni temps čas dobesedno, kot tudi v angleščini ni nujno, da pomeni time čas dobesedno...4 times ali 4 temps ima pa že smisel, kajne?

Tudi ta 4T oznaka nima nič s trganjem oljnega filma, saj je označena na vseh njihovih oljih za 4-taktne motocikle...pa naj bodo mineralna, polsintetična ali sintetična. Zdaj pa sklepaj, po tvoje se film trga pri isti hitrosti pri mineralnih oljih ali sintetičnih? Se mi ne zdi da je tako...

Pa da ne boš zdaj mislil (kot predvidevam) da enačim T-4 in 4T...mi je dobro jasno kaj je eno in kaj je drugo, samo nekaterim ostalim ni. Tudi T-4 ni bila edina rešitev problema zdrsavanja sklopke...zato sem v prejšnjem postu pojasnil še JASO...

Pa naredi nam uslugo, in poglej na Motulovo embalažo, ko boš naslednjič menjal olje in malo preštudiraj kaj sem ti povedal. Bo to kar najboljša argumentacija :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od kok do kok je sintetika?in kok pol sintetika?

Od kok do kok kaj?

Če misliš SAE oznake, nimajo nobene veze s tem ali je olje mineralno ali sintetično...Kaj je pa sintetika, pol-sintetika in mineralno olje sva pa jaz in še nekdo kasneje že napisala na dolgo in široko pred časom. Mogoče bi malo prebrskal po temi nazaj preden izdaviš tako vprašanje...Imaš tudi razloženo kaj je SAE kaj je W in kako se razlagajo številčne oznake...

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, Motul ima oznako T-4. A ni bilo še prej 4T?? Govorim o oznaki na prednji strani embalaže olja...To oznako, na katero se je nanašalo Dexovo vprašanje 4T in 2T. In tisti 4T pomeni (še enkrat) nič drugega kot 4 temps, v tem smislu kot, da se mora bat premaknit 4x, da pride do delovnega takta. In v francoščini tudi ni nujno, da pomeni temps čas dobesedno, kot tudi v angleščini ni nujno, da pomeni time čas dobesedno...4 times ali 4 temps ima pa že smisel, kajne?

Tudi ta 4T oznaka nima nič s trganjem oljnega filma, saj je označena na vseh njihovih oljih za 4-taktne motocikle...pa naj bodo mineralna, polsintetična ali sintetična. Zdaj pa sklepaj, po tvoje se film trga pri isti hitrosti pri mineralnih oljih ali sintetičnih? Se mi ne zdi da je tako...

Pa da ne boš zdaj mislil (kot predvidevam) da enačim T-4 in 4T...mi je dobro jasno kaj je eno in kaj je drugo, samo nekaterim ostalim ni. Tudi T-4 ni bila edina rešitev problema zdrsavanja sklopke...zato sem v prejšnjem postu pojasnil še JASO...

Pa naredi nam uslugo, in poglej na Motulovo embalažo, ko boš naslednjič menjal olje in malo preštudiraj kaj sem ti povedal. Bo to kar najboljša argumentacija :naughty:

Zdi se mi, da je prišlo do nesporazuma.. Brummer je že takoj napisal T-4, ampak ker je popravil Langusa, ki je napisal samo Ime olja brez tega, sem smatral, da misli oznako na embalaži. 4T sem omenil jaz, da to pomeni za 4 taktne motorje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da nebomo spet tople vode odkrili tu imate obe škatli pa si oglejte. Dobro pa vem kaj pomeni 4T-aktni in 2T-aktni motor o tem sploh ni govora govor je o ADITIVU proti zdrsevanju,sklopke,ki je na embalaži Motula in Castrola označen z 4T . :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, vidim, da je tudi na Castrolovi embalaži 4T, kot sem predvideval...Jap, tudi tukaj to pomeni 4 takt in ne T-4 dodatka...

Kako si pa potem razlagaš 2T na embalaži olja za 2-taktne motorje? Morda dodatek proti zdrsevanju sklopke pri 2-taktnih motorjih direktno pri zgorevanju?? :whistle:

Castrol.bmp

No ja, vidim, da ti ni moč razložiti te blazne znanosti. Pač goni svojo, če hočeš, jaz vem zakaj je tisti 4T na škatli od olja, vsaj na teh dveh. Ne izključujem možnosti, da je kje oznažen tudi T-4 dodatek, vendar tu temu ni tako...

post-13524-1199054592.gif

post-13524-1199054599.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem bil prepozen, da še uredim moj odgovor...

Hotel sem ti še povedat, da sem nalepil še slike polsintetičnih olj, ki naj dodatka ne bi potrebovala. In ne boš verjel, tudi tu piše 4T na embalaži...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še slika embalaže Castrol MINERALNEGA olja, ki teh dodatkov sigurno nima...in spet, glej ga zlomka, piše 4T na embalaži...

post-13524-1199055343_thumb.jpg

Še opis

Mineralische Premium-Qualität für ein langes Motorenleben

4-Takt-Motorenöl, speziell für Motorrad-Motoren. Es sorgt für einen dauerhaft belastbaren Schmierfilm, welcher in jeder Situation einen kompletten und lang anhaltenden Schutz vor Verschleiß und Korrosion bietet. Sehr gut auch für den Einsatz in Ölbadkupplungen geeignet.

Technische Informationen:

Ausgewogenes mineralisches Motorenöl für 4-Takt-Motorräder

SAE 20W-40

Übertrifft API SG, JASO T 903:2006 MA

Mislim, da imaš dovolj utemeljitev za nekaj časa, kajne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno lahko vprašanje za vas.

Mal sm gledal tist okenček ,ki prikazuje(pomoje)nivo olja.Če motor stoji naravnost ni nič olja.olje se prikaže le ko motor nagnem na stran okenčka.Zdj po moji logiki je to premalo olja??Rad bi ga zamenjal in me zanima kako vem,kdaj je dovolj olja not?Ko olje celotno prekrije okenček??Merilne paličice pa ni na čepu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno lahko vprašanje za vas.

Mal sm gledal tist okenček ,ki prikazuje(pomoje)nivo olja.Če motor stoji naravnost ni nič olja.olje se prikaže le ko motor nagnem na stran okenčka.Zdj po moji logiki je to premalo olja??Rad bi ga zamenjal in me zanima kako vem,kdaj je dovolj olja not?Ko olje celotno prekrije okenček??Merilne paličice pa ni na čepu.

idealno je če je olje do sredine okenca ko motor stoji naravnost

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko litrov gre v cbr 600 rr?

z menjavo oljnega filtra, da se še ta napije ---> 3,1 litra :) po nobenih analizah, izvidih, podatkih, ampak iz prakse (letnik 2005)

Popravljeno . Popravil Čamac
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

z menjavo oljnega filtra, da se še ta napije ---> 3,1 litra :) po nobenih analizah, izvidih, podatkih, ampak iz prakse (letnik 2005)

:) Ok, you win.

Tukaj pa link do service manuala za CBR 600RR 03-04, mogoče bo dinottiju dal odgovor na še kakšno vprašanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno lahko vprašanje za vas.

Mal sm gledal tist okenček ,ki prikazuje(pomoje)nivo olja.Če motor stoji naravnost ni nič olja.olje se prikaže le ko motor nagnem na stran okenčka.Zdj po moji logiki je to premalo olja??Rad bi ga zamenjal in me zanima kako vem,kdaj je dovolj olja not?Ko olje celotno prekrije okenček??Merilne paličice pa ni na čepu.

glede na to da postavljaš najbolj osnovna vprašanja bi ti predlagal da daš vsaj prvič olje menjati nekomu ki to zna, zraven gledaš pa se kej naučiš.

če se do pomladi ne misliš vozit počakaj do takrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!