k0ci Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 5100 je liter okoli navadno med 9 in 12 eur.. 2 litra pa maksimalno 22.. Vse kar je več je res pretirana cena.. Jaz npr. dobim 5100 2l za 18,6. V300 je pa točno še enkrat dražji :) 300v se da dobit tudi za 60€/kantico (4L), sem zadnjič zvedel :whistle:
Jure Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 U mater, pa sem res pozabil takrat :rolleyes: Ampak mi je opravičeno, ker nisem imel doma ampak spravljeno pri starem atu, a ne, a ne? :D No preko PM naprej :)
simonsi Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 Kje bi najceneje dobil Motul 5100 ter oljni filter za mojo kobilico? Motul ima Herkules še kar ugodno.
shark357 Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 Motul ima Herkules še kar ugodno. Tole je res kar pocen 17€ in drobiž za 2L, drugje je povsod 11€ ali več za 1L.
dive Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 Jst mam eno vprašanje... :hmm: .peljal sem svojo johanco na servis k primcu, s seboj pa sem imel tudi material (olje, filter,svečke...). Imel sem 300V, ker so mi ga priporočili tako kolegi motoristi kot prodajalec. Jure Primec, pa je uporabo tega olja odsvetoval, češ da je enostavno predobro, posledice naj bi bile vidne v glasnem menjalniku pri pretikanju ter ležaj na glavni gredi (mensezdi :? ) je omenjal da gre kmalu k vragu. S tem me je prepričal, da sem v motor vlil 5100. Ali je kaj resnice v tem? Ima kdo kakšne izkušnje? Zanima me pa še primerjava 5100 in 7100? Kakšna je razlika?
biker77 Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 Jst mam eno vprašanje... :hmm: .peljal sem svojo johanco na servis k primcu, s seboj pa sem imel tudi material (olje, filter,svečke...). Imel sem 300V, ker so mi ga priporočili tako kolegi motoristi kot prodajalec. Jure Primec, pa je uporabo tega olja odsvetoval, češ da je enostavno predobro, posledice naj bi bile vidne v glasnem menjalniku pri pretikanju ter ležaj na glavni gredi (mensezdi :? ) je omenjal da gre kmalu k vragu. S tem me je prepričal, da sem v motor vlil 5100. Ali je kaj resnice v tem? Ima kdo kakšne izkušnje? Zanima me pa še primerjava 5100 in 7100? Kakšna je razlika? 300V je čist brez veze not dajat, razlik ne boš opazil med tema.. 5100 10W40 ali 15W50 je za nas amaterje čist dost dobr pa pika..
dive Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 300V je čist brez veze not dajat, razlik ne boš opazil med tema..5100 10W40 ali 15W50 je za nas amaterje čist dost dobr pa pika.. Ja, ok, sej sem zadovoljen s tem oljem, motor čist uredu laufa, ampak mene zanima, če je res to kar je rekel primec. :hmm:
Stric Burek Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 Ja, ok, sej sem zadovoljen s tem oljem, motor čist uredu laufa, ampak mene zanima, če je res to kar je rekel primec. :hmm: Meni je prav on povedal da ko je enkrat na začetku svoje kariere nalil 300V v R1 je skor razbil sebe in motor. Namreč prvo je mal prbil, ko je pa sklopko stisnu sploh ni prjela in je motor kr šel naprej... Tako da nevem. BREZVEZE ti je... Smo že tokrat omenli da je 5100 ali 7100 čist zadosti. Razen če hočeš biti frajer
JeRn3j Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 dejte men neki povedat... dans sm eno urco po btc ju iskou motul 300V 10W 40 .... pa ga nikjer niso imel našu sm samo 300V 15W 50 , zdej pa mi povejte če je to isto al sta to 2 različna olja??? ker tega majo povsod, unga pa nism najdu Namreč sprašujem zato ker imam notr 300V 10W 40 in bi rad malo dotočil in nebi rad mešal, zato me pa zanima če je to le nova oznaka ali gre za čisto drugačno olje? recimo motul je imel učasih motul 600, kasneje se je preimenoval v motul 710... je biu pa isti olje, sam da so ime spremenil (vsaj zdi se mi tako). če pa kdo ve kje bi lahko v lj dobil 300V 10w 40 bi se pa priporočal da mi sporoči po PM LP
reesko Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 dejte men neki povedat... dans sm eno urco po btc ju iskou motul 300V 10W 40 .... pa ga nikjer niso imel našu sm samo 300V 15W 50 , zdej pa mi povejte če je to isto al sta to 2 različna olja??? ker tega majo povsod, unga pa nism najdu Namreč sprašujem zato ker imam notr 300V 10W 40 in bi rad malo dotočil in nebi rad mešal, zato me pa zanima če je to le nova oznaka ali gre za čisto drugačno olje? recimo motul je imel učasih motul 600, kasneje se je preimenoval v motul 710... je biu pa isti olje, sam da so ime spremenil (vsaj zdi se mi tako). če pa kdo ve kje bi lahko v lj dobil 300V 10w 40 bi se pa priporočal da mi sporoči po PM LP tele oznake so samo oznake viskoznosti olja...pomenijo pa to pri kateri temperaturi je boljše, pa tudi za bolj precizn menjalnik, itd, da uporabljaš določeno viskoznost, ni pa dobene panike če daš noter malo bolj različno viskoznost---pa itak ti v user manualu od ninje piše, da so dovoljena tudi olja drugačnih viskoznosti- ki pa so odvisna od temperature zraka v katerem bi naj se določeno olje uporabljalo...imaš pa že v eni temi točno te diagrame katera viskoznost je za kero temperaturo...ni pa to tak ekstra pomembno, da če je malo drugače, da bi zaj blo kaj narobe, sam sem tudi dal drugo viskoznost noter, kot je bla prej, pa ni nobene panike...
reesko Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 no, sem zdaj pogledal ta diagram, in za viskoznost 15w-50, velja največji temperaturni razpon- od -20 do +30 stopinj celzija, tak da nimaš kaj grešit...
Petzl Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 dejte men neki povedat... dans sm eno urco po btc ju iskou motul 300V 10W 40 .... pa ga nikjer niso imel našu sm samo 300V 15W 50 , zdej pa mi povejte če je to isto al sta to 2 različna olja??? ker tega majo povsod, unga pa nism najdu Namreč sprašujem zato ker imam notr 300V 10W 40 in bi rad malo dotočil in nebi rad mešal, zato me pa zanima če je to le nova oznaka ali gre za čisto drugačno olje? recimo motul je imel učasih motul 600, kasneje se je preimenoval v motul 710... je biu pa isti olje, sam da so ime spremenil (vsaj zdi se mi tako). če pa kdo ve kje bi lahko v lj dobil 300V 10w 40 bi se pa priporočal da mi sporoči po PM LP 15W50 se bolje obnese pri delovanju motorja ko so zunaj visje temperature od 10w40, tako da.. ce se ne vozis ko je mraz brez problema das notri 15W50... drugace gre pa za isto olje, samo viskoznost je razlicna ;)
JeRn3j Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 15W50 se bolje obnese pri delovanju motorja ko so zunaj visje temperature od 10w40, tako da.. ce se ne vozis ko je mraz brez problema das notri 15W50... drugace gre pa za isto olje, samo viskoznost je razlicna ;) aha no pol pravte da bo tole u redu ja zanimalo me je samo, če je zadeva podobna, ker bom le dolival... torej mešal hvala za odgovor :)
FazerMan Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 Nekje sem prebral da tista prva številka pomeni ( npr. 10w ) temperaturo v zimskem času. Kaj pa potem pomeni tista druga številka ( npr. 30,40,50.. ). Iz zgornje razpredelnice bi pa reku da za tiste ki motor vozimo samo pozno spomladi in poleti bi bil ok 10w30 al pa 10w40 mislim da za višje temerature pa ne. Če se pri svojem razmišljanju motim me nej kdo popravi.
simonsi Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 Če je motor novejši in nič ne kuri olja je 10w40 popolnoma v redu. Če pa kuri olje ali pa je zračno hlajen pa 15w50 ali podobno. In to je vsa znanost, kar se viskoznosti tiče.
Prevtzer Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 a kdo ve a se Silkolene pri nas dobi le v Brežicah ali še kje drugje (npr. v LJ)? Iščem pa Chain Lube pa Chain Cleaner Spray Hvala in LP
NejcZ Objavljeno Februar 18, 2008 Opozori Objavljeno Februar 18, 2008 (popravljeno) Mam js eno vprašanje glede svojega motorja...V manualu piše da je originalno olje notri SAE 10W-50. Že vseskozi se vozim z 10W-40, ker mi je tega na obeh servisih dal notri (pač moram na servise hodt zarad garancije..). Zdej me pa zanima, katero olje bi bilo najprimernejše za moj motor? Gre za zračno hlajen agregat, 125cc. Ali naj nebi bilo pomembno da ma tisto drugo številko (40,50) čim višjo? Popravljeno Februar 18, 2008. Popravil NejcZ
Jure Objavljeno Februar 18, 2008 Opozori Objavljeno Februar 18, 2008 Če bi se vozil pri -20 bi bilo bolje imet 40 ker je manj gost, ob oporabi pri "običajnih" pogojih pa je čisto vseeno ali je 40 ali 50.
NejcZ Objavljeno Februar 18, 2008 Opozori Objavljeno Februar 18, 2008 Kaj pa poleti ko so temperature 30 stopinj, pa se te mašine kr fino segrevajo, včasih kr zmanjka že tkao ne viška moči v kaken breh. Torej Motul 5100 15W50?
simonsi Objavljeno Februar 18, 2008 Opozori Objavljeno Februar 18, 2008 Ja, mora kar bit 15w50. Omenjenega Motula 5100, Shell Advance, Motorex Formula 4T, najboljš pa sintetični Motorex Top Speed. Vsa olja so nekje v podobnem cenovnem rangu.
NejcZ Objavljeno Februar 18, 2008 Opozori Objavljeno Februar 18, 2008 Ok, hvala, bom šel iskat jutri kar motula :worship: Cene pri tem ne gledam, ker ne menjaš tega tak pogosto da bi bil to problem.. pa še samo en liter mi gre notri :krneki:
Guest Brumer Objavljeno Februar 18, 2008 Opozori Objavljeno Februar 18, 2008 (popravljeno) Ok, hvala, bom šel iskat jutri kar motula :worship: Cene pri tem ne gledam, ker ne menjaš tega tak pogosto da bi bil to problem.. pa še samo en liter mi gre notri :krneki: Nejc ti si taprav!!! Ps; nešparaj na olju-kdor maže ta vozi OK. Popravljeno Februar 18, 2008. Popravil Brumer maco47 1
Greyhound Objavljeno Februar 18, 2008 Opozori Objavljeno Februar 18, 2008 Ali kdo ve, kje se da dobiti alu tesnila - podložke za vijake za menjavo olja. Rabim takšnega z notranjim premerom 14 mm. Bau..... in podobni odpadejo, tega namreč nimajo. LP GH
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se