Jure Objavljeno Februar 28, 2008 Opozori Objavljeno Februar 28, 2008 Jest sem slišu, da je v LJ neka firma, kjer lahko naročiš vso robo, ki jo drži Louis. Pa še po isti ceni dobiš. Edin pr davku je razlika, k je pr nas 20% gor pa 19%. ravno danes sem našel to stran:http://www.crazymotomania.com-dobijo se tudi ključi za filter vseh vrst. Ima kdo izkušnje z tem univerzalnim ključem za filtre? Zanima me če dovolj ˝zgrabi˝ filter?-men deluje majčken sumljivo. Pa kje bi se te zadeve dobilo v LJ? Pomoje je slišal za Trg d.o.o. Je precej bolj uveljavljen od motomanie :)
simonsi Objavljeno Februar 28, 2008 Opozori Objavljeno Februar 28, 2008 ravno danes sem našel to stran:http://www.crazymotomania.com-dobijo se tudi ključi za filter vseh vrst. Ima kdo izkušnje z tem univerzalnim ključem za filtre? Zanima me če dovolj ˝zgrabi˝ filter?-men deluje majčken sumljivo. Pa kje bi se te zadeve dobilo v LJ? Malo si ti zakompliciral s temle filtrom. Včasih je potrebno malo improvizacije. :P Daj kakšno fotko filtra, me prav zanima če je res tako nedostopen.
bikez Objavljeno Februar 28, 2008 Opozori Objavljeno Februar 28, 2008 Malo si ti zakompliciral s temle filtrom. Včasih je potrebno malo improvizacije. :P Daj kakšno fotko filtra, me prav zanima če je res tako nedostopen. Saj filter se da dobiti dol brez panike. Samo zakaj ga ne bi snemal elegantno, ne pa z kakšnimi "šraufencigerji". No še vedno preostane varianta z brusilnim papirjem :naughty: .
trojan Objavljeno Februar 28, 2008 Opozori Objavljeno Februar 28, 2008 Fora je v tem, da je filter dostopen samo z sprednje strani, kjer je dovolj prostora med krivinami izpuhov (4 v 2 izpuha). Od spodaj in z strani ne pridem zraven. oz. nimam dovolj prostora za ključ. Sej bi stvar že nekak spajsal dol sam bi se verjetno kar namučil pa po možnosti še kaj uničil. Fotoaparata pa nimam-zginil neznano kam :headbang: .
simonsi Objavljeno Februar 28, 2008 Opozori Objavljeno Februar 28, 2008 No še vedno preostane varianta z brusilnim papirjem :naughty: . A nisi vedel? Če imaš kej moči v rokah in ti filter drsi, ga oviješ v šmirgel in odviješ. :naughty:
bikez Objavljeno Februar 28, 2008 Opozori Objavljeno Februar 28, 2008 A nisi vedel? Če imaš kej moči v rokah in ti filter drsi, ga oviješ v šmirgel in odviješ. :naughty: Vedel, vedel :grim . Saj tako delam na avtu. No, filter odvijem z jermenom, privijem pa na roke z šmirgl papirjem. Včasih tudi odvijem na roke :yes: .
Stric Burek Objavljeno Februar 29, 2008 Opozori Objavljeno Februar 29, 2008 Zabij šraufenciger skozi če maš plac s strani za le tega. Sicer so pa ponavadi samo na roko zašravfani...
Hytech Objavljeno Marec 7, 2008 Opozori Objavljeno Marec 7, 2008 (popravljeno) A mi lahko kdo razloži zakaj bi se slabše prestavljalo (na olju Motul 7100 piše celo,da se boljše prestavlja), pa šponer (kater sploh?) zakaj bi šel po gobe, če namesto predpisanega 10-40 pol sintetičnega motornega olja,vliješ v motor 10-40 sintetično olje? A je to tok slabo če mu daš (ER6N-u) sinteik olje namesto pol sintetike iste gradacije :hmm: :eek: Popravljeno Marec 7, 2008. Popravil Hytech
Jure Objavljeno Marec 7, 2008 Opozori Objavljeno Marec 7, 2008 Tole o sintetiki pa šponarju so pomoje bučke.. Edino kar se lahko zgodi pri sintetiki je to, da pri nekaterih motorjih (ponavadi pri tistih manj športne narave) lahko drsi sklopka..
trojan Objavljeno Marec 7, 2008 Opozori Objavljeno Marec 7, 2008 Evo še ena debata-vsi vemo kaj se zgodi mašini če je v njej premalo olja :wacko: . Kaj pa če ga je preveč? Lahko škodi tesnilom, se pregreva,...???
Dolenc™ Objavljeno Marec 7, 2008 Opozori Objavljeno Marec 7, 2008 Pri nekaterih motorjih ga zmeče v filter zraka.
royal Objavljeno Marec 7, 2008 Opozori Objavljeno Marec 7, 2008 Evo še ena debata-vsi vemo kaj se zgodi mašini če je v njej premalo olja :wacko: . Kaj pa če ga je preveč? Lahko škodi tesnilom, se pregreva,...??? pregreva ne...so pa na udaru tesnila-višek se nekje pač izloči:slap: ...odsvetuje se preveč olja nalivat :nono:
Fabo Objavljeno Marec 8, 2008 Opozori Objavljeno Marec 8, 2008 (popravljeno) Ustvarjajo se previsoki tlaki v motorju, olje se lahko zacne penit (zaradi nivoja ga gredi mesajo pena pa kot veno ravno najbolje lezaje ne maze...), lahko pride v zgorevalno komoro, zapaca svecke in kasneje se katalizator.... ;) Uglavnm not good... Popravljeno Marec 8, 2008. Popravil Fabo
axilon Objavljeno Marec 11, 2008 Opozori Objavljeno Marec 11, 2008 kolko preveč je to? Ker pri mojmu je olja noter tolko, de je okence polno...malo nad zgornjo črtico. To pomojm ni panike?
simonsi Objavljeno Marec 11, 2008 Opozori Objavljeno Marec 11, 2008 Če je par deci preveč ni sile. Če je pa liter, dva potem je pa problem.
royal Objavljeno Marec 12, 2008 Opozori Objavljeno Marec 12, 2008 Če je par deci preveč ni sile. Če je pa liter, dva potem je pa problem. Par deci ...si smešen ali kaj ali se šališ :kva2: :slap:
no_name Objavljeno Marec 12, 2008 Opozori Objavljeno Marec 12, 2008 Simon verjetno govori iz izkušenj na FZR1000. Za te je znano, da si lahko nalil še 0,5L preko max. da si zaradi porabe olja imel več km med dolivanji. Je motor imel toliko nižji nivo olja... Pa še to: 1dl hitro fališ pri nalivanju olja ko odčitavaš preko okenca...
axilon Objavljeno Marec 12, 2008 Opozori Objavljeno Marec 12, 2008 pole to neb smelo bit panike če mam rečmo malo čez maximum na okencu...de je okence polno...in nič več kot polno :) Motor pa hornet
simonsi Objavljeno Marec 12, 2008 Opozori Objavljeno Marec 12, 2008 (popravljeno) Par deci ...si smešen ali kaj ali se šališ :kva2: :slap: Simon verjetno govori iz izkušenj na FZR1000.Za te je znano, da si lahko nalil še 0,5L preko max. da si zaradi porabe olja imel več km med dolivanji. Je motor imel toliko nižji nivo olja... Pa še to: 1dl hitro fališ pri nalivanju olja ko odčitavaš preko okenca... Simon govori kar za vse motorje, ki imajo vsaj 3l v karterju. 2dl preveč olja sigurne ne bo povzročilo popolnoma nobenih težav. To velja za "klasični" karter, pri motorju s suhim karterjem ali z manjšo količino olja je pa treba biti bolj natančen. Bolj pomembno je pravilno odčitavanje nivoja ali pa vsaj vedno na enaki način. Ni pa treba namerno nalivat preveč olja. Če pa že pogleda čez max se pa ni ravno treba pulit lase. :P A je kaj bolj razumljivo? :whistle: Popravljeno Marec 12, 2008. Popravil simonsi
rude Objavljeno Marec 12, 2008 Opozori Objavljeno Marec 12, 2008 Kaj se dogaja v avtomobilskem motorju v katerem je preveč olja. Link o oljih tako in drugače.
RenoRaines Objavljeno Marec 13, 2008 Opozori Objavljeno Marec 13, 2008 :lol1: Zakon napisan članek! Drgač pa ja ... če pr 10.000 obratih glavna gred udari ob olje, zna bit zanimivo.
blahec Objavljeno Marec 15, 2008 Opozori Objavljeno Marec 15, 2008 http://www.louis.de/_20e431a5c8483518911bd...tnr_gr=10038255 Uporablja kdo to olje v motorju?
Guest Brumer Objavljeno Marec 15, 2008 Opozori Objavljeno Marec 15, 2008 (popravljeno) Simon govori kar za vse motorje, ki imajo vsaj 3l v karterju. 2dl preveč olja sigurne ne bo povzročilo popolnoma nobenih težav. To velja za "klasični" karter, pri motorju s suhim karterjem ali z manjšo količino olja je pa treba biti bolj natančen. Simonsi;Daj še meni mal razloži ZAKAJ bi moral biti,pri nalivanju olja, bolj natančen pri suhem karterju.Namreč jaz imam suh karter,pa bi me zanimala tvoja razlaga,namreč moje mnenje je popolnoma nasprotno. :whistle: Ps:Namreč pri suhem karterju je v oljni posodi 2/3 olja,ko je nivo na max. v primeru da bi nalil preveč olja in bi se pri visoki tem.toliko raztegnilo,da bi posoda postala premajhna bi odprl ventil in bi olje preko odduška iztisnilo ven naprosto.Samo moral bi naliti vsaj 1/2 l preveč,da bi se kaj takega zgodilo.Ni pa problem namreč,če bi preveč nalil ga samo malo izpustiš iz olne posode(sname se samo cevka,ki kaže nivo olja),par sekund dela. Popravljeno Marec 15, 2008. Popravil Brumer special749 in maco47 1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se