Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Ice

Priporočene objave

Take filtre pa uporabljajo zaradi večje granulacije

:lol1: O kaki granulaciji ti govoriš? A to granulacija lupin bučnic, ki nastanejo pri prešanju olja? :slap:

Če je govora o viskoznosti se uporablja beseda GRADACIJA, ampak pri segretem olju menda ni neke omembe vredne razlike v pretočnosti med olji različnih gradacij, vsaj po besedah tehnikov Mapetrola :unsure:

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol1: O kaki granulaciji ti govoriš? A to granulacija lupin bučnic, ki nastanejo pri prešanju olja? :slap:

Če je govora o viskoznosti se uporablja beseda GRADACIJA, ampak pri segretem olju menda ni neke omembe vredne razlike v pretočnosti med olji različnih gradacij, vsaj po besedah tehnikov Mapetrola :unsure:

:slap: Mile bože. Sem ga pa usral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pa kupu olje pri Louisu,uni 4 litrski tank...mi je rablo lih za kakih 500km,sej sem na naovo naredu motor yamahi TTR motard:

vse lepo inprav,samo sklopka je drsela...kot po olju!

Sem moral "potrpel" 500km,vozu bolj pocasi potem pa sem dal Bardahl TXC60...druga masa!

Tega dajem tudi v ZX10 in je uredi!

2x letno menjam olje tako da sme ziher in amen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, kaksno olje je najbolj priporočljivo za 4T yamaho in sicer za YZ 426. To je kros varjanta za tiste , ki mogoče ne vedo. :rolleyes:

Ne vem, zanima me ali je motul 5100 dovolj primeren, ali morda kaj bolj specifičnega, sitetičnega...7100 :?

Tisti ki ta stroj mate pa mal povejte....

Hvala, Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vem da je blo govora ampak: filter se zategne samo z roko? v knjižici piše

vijak za izpust: 29Nm (3kgfm, 22ftlb)

filter: 31Nm (3.2kgfm, 23ftlb)

nimam ne moment ključa ne ključa za filtre :?

aja pa če koga zanima poceni olje: za motul 5100 10W40 sem dal 9,3€/L, 300V pride 14€/L, filter pa je bil 11,6€....številko za olje lahko dam na PM, ga je pa treba prit iskat v Šentjernej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst pa bom v svoje motorje nalival samo še 300V ker itak ne vozim z nizkimi in srednjimi vrtljaji. Če bo treba dolivat pa bom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, kaksno olje je najbolj priporočljivo za 4T yamaho in sicer za YZ 426. To je kros varjanta za tiste , ki mogoče ne vedo. :rolleyes:

Ne vem, zanima me ali je motul 5100 dovolj primeren, ali morda kaj bolj specifičnega, sitetičnega...7100 :?

Tisti ki ta stroj mate pa mal povejte....

Hvala, Lp!

Bo kar treba sintetiko, pa redno menjat. Pri teh motorjih se olje hitro iztroši, ker je majhna količina in dosti zmogljivi agregati.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo kar treba sintetiko, pa redno menjat. Pri teh motorjih se olje hitro iztroši, ker je majhna količina in dosti zmogljivi agregati.

Hvala!

Naslednje vprašanje, ki se poraja je, kaj se smatra pod redno menjavo?

Zdaj nekako po kilometrih ne bo šlo, potem ena menjava na leto bi mogoče bla, če bi se bolj malo vozil, verjetno gre tukaj po urah...hm,

slišal sem da okoli 30 ur....?

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15-20ur.

15 ur je pa nekje 100l bencina.

Pa vsaj še verigo ventilov poglej, vidi se po iztegnjenosti napenjalca in zračnost ventilov. Par malenkosti okrog agregata, da boš bolj miren.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eee, dokazal sem da najboljše ni nujno najboljše. Predlani sem mel v motorju ipone full power katana? al nek podobnega. ga je zelo žrlo. lani sem nalil Motul 300V, ga je žrlo občutno manj, ampak vseno, na 2000km je kar manjkalo, in sem moral dolit, ker se mi je zdelo bedasto kurit dirkalno olje, sem letos nalil not motul 7100, po 3800km ga je požrlo minimalno. če ga bom menjal na 6000, mislim da dolivanje sploh nebo potrebno. isti motor, isti pilot. isti režim vožnje.

Vse izto samo kvaliteta olja je veliko slabša.Rad bi videl,da bi eden od vas raznih stručkotov za olja opisal kdaj,zakaj, kako pride do porabe olja in kako se sploh pri motorjih(novih) dozira poraba olja saj vsaka mašina mora biti podmazana in posledično rabit olje.

Ps: pa ne neke angeške texte gor limai rad bi od enega izvedel samo kako se dozira poraba olja,kajti zaradi tega pride,pri slabših oljih do manjše porabe olja!

Razprava je prosta,pa brez;sem mislil,je rekel itd. itd. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15-20ur.

15 ur je pa nekje 100l bencina.

Pa vsaj še verigo ventilov poglej, vidi se po iztegnjenosti napenjalca in zračnost ventilov. Par malenkosti okrog agregata, da boš bolj miren.

Hvala! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse izto samo kvaliteta olja je veliko slabša.Rad bi videl,da bi eden od vas raznih stručkotov za olja opisal kdaj,zakaj, kako pride do porabe olja in kako se sploh pri motorjih(novih) dozira poraba olja saj vsaka mašina mora biti podmazana in posledično rabit olje.

Ps: pa ne neke angeške texte gor limai rad bi od enega izvedel samo kako se dozira poraba olja,kajti zaradi tega pride,pri slabših oljih do manjše porabe olja!

Razprava je prosta,pa brez;sem mislil,je rekel itd. itd. :hmm:

ne zastopm čist. Kar sm jaz tel povedat je to, da najboljše olje ni nujno najbolj primerno. ne pa direktna primerjava kvalitete. (kako nej sploh vem kero olje je bolše? napišem lahko lde svoje izkušnje)

Ps: moj motor je bil nov za olimpijske v Sarajevu. Karkoli požre in mu paše, mu nalijem z veseljem.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne zastopm čist. Kar sm jaz tel povedat je to, da najboljše olje ni nujno najbolj primerno. ne pa direktna primerjava kvalitete. (kako nej sploh vem kero olje je bolše? napišem lahko lde svoje izkušnje)

Ps: moj motor je bil nov za olimpijske v Sarajevu. Karkoli požre in mu paše, mu nalijem z veseljem.

Hotel bi prebrat post od nekoga,ki bi mi razložil zakaj nov motor rabi olje (saj malo ga mora)in kako se to dozira.Namteč ker je vse novo teoretično sploh nebi smel rabiti olja;novi cilindri,bati,obročki,ventili,tefloni,vodila ventilov,kvalitetno olje, nov motor neobremenjujemo in vseno porabi fabriško določeno količino olja in to je ca 1 dl na 1K kil.

Ps. strinjam se s teboj,da je res nepotrebno v starejše motorje,ki pač rabijo malo več olja dajat draga sintetična olja.Za nov motor,pa vedno dobro drago sintetično olje in ga menjat enkrat letno ali na 6K kil. max.na 10K kil.pri motorjih z suhim karterjem in oljnim hladilnikom.

Kdor maže ta vozi!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hotel bi prebrat post od nekoga,ki bi mi razložil zakaj nov motor rabi olje (saj malo ga mora)in kako se to dozira.Namteč ker je vse novo teoretično sploh nebi smel rabiti olja;novi cilindri,bati,obročki,ventili,tefloni,vodila ventilov,kvalitetno olje, nov motor neobremenjujemo in vseno porabi fabriško določeno količino olja in to je ca 1 dl na 1K kil.

einlaufen/einfahren ti kaj pomeni ? ker so novi deli in niso oz. se ne dotikajo po celem obodu (recimo bat in cilinder) se mora masina vpeljati. kar tocno to tudi pomeni.

mehanski deli se "navadijo" eden na drugega, zato utekalno olje (vecinoma mineralno ali polsinteticno). proces traja ca. 1000 km (lahko tudi manj, ce ves kako).

redna menjava olja in filtra je pomembnejsa kot neko fantasticno olje, katerega masina niti prebaviti ne more in/ali ne potrebuje, ker voznik ne izkorisca materiala.

bandit je zacel piti olje; ca. 3/4 l na 3-4000k km, odvisno. im 83.000+ km.

glede na "serijsko napako" (ovalni bati) relativno pozno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

einlaufen/einfahren ti kaj pomeni ? ker so novi deli in niso oz. se ne dotikajo po celem obodu (recimo bat in cilinder) se mora masina vpeljati. kar tocno to tudi pomeni.

mehanski deli se "navadijo" eden na drugega, zato utekalno olje (vecinoma mineralno ali polsinteticno). proces traja ca. 1000 km (lahko tudi manj, ce ves kako).

redna menjava olja in filtra je pomembnejsa kot neko fantasticno olje, katerega masina niti prebaviti ne more in/ali ne potrebuje, ker voznik ne izkorisca materiala.

bandit je zacel piti olje; ca. 3/4 l na 3-4000k km, odvisno. im 83.000+ km.

glede na "serijsko napako" (ovalni bati) relativno pozno.

ICE ti dobro veš,da se steboj v polemiko nebom spuščal,kar pa se tiče kontrolirane-dozirane porabe olja(koliko naj bi mašina olja rabila)in kako to fabriško porabo nastavijo,pa nažalost ti in še marsikdo na tem forumu o tej nastavitvi nima pojma zato se tudi noben neoglaša.Nihče pa negovori o utekanju,o trajanju utekanja,o fantastičnih oljih,o prebavnih motnjah,naleganju materijala na materijal itd.itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
.....kar pa se tiče kontrolirane-dozirane porabe olja(koliko naj bi mašina olja rabila)in kako to fabriško porabo nastavijo,pa nažalost ti in še marsikdo na tem forumu o tej nastavitvi nima pojma zato se tudi noben neoglaša.

najbrz. celo verjetno.

in ker ti to vse ves razlozi. na civiliziran nacin.

da masine porabijo doloceno kolicino olja je znano. kdo kako to kje nastavi mi je v koncni fazi vseeno. poraba ne sme biti vecja od dolocene vrednosti, katera se pri redni kontroli olja naj ne bi opazila. ergo ne more/ne sme masina porabiti "pol litra" med servisnimi intervali. ce ga, je nekdo nekje nekaj "spregledal" (milo receno).

ce govorimo o masinah zasnove Y2K+. da kaksen GPZ 900 "srkne" vec........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da se porabe olja ne da nastavit, da je to čista fizika in da je od mašine do mašine različno, če se motim preberite moj podpis, bi pa želel razlago

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da masine porabijo doloceno kolicino olja je znano. kdo kako to kje nastavi mi je v koncni fazi vseeno. poraba ne sme biti vecja od dolocene vrednosti, katera se pri redni kontroli olja naj ne bi opazila. ergo ne more/ne sme masina porabiti "pol litra" med servisnimi intervali.

sem vidu še par BMW, ki jim je serijsko "naštimano" na par deci na 1000km :evilgrin: , drugim mašinam (vsaj mojim - da mi ne boste po glavi skakali), pa cca max. 1dl na 10.000km, olja mi še nikoli ni bilo potrebno dolivati, bomo pa videli kaj se bo zgodilo nad 50.000 km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni so priporočili original, pride okoli 10€, konkurenca ima podobno ceno, če boš pohitel lahko še danes, jeršin dela do 5ih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!