Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Ice

Priporočene objave

sem vidu še par BMW, ki jim je serijsko "naštimano" na par deci na 1000km :evilgrin: , drugim mašinam (vsaj mojim - da mi ne boste po glavi skakali), pa cca max. 1dl na 10.000km, olja mi še nikoli ni bilo potrebno dolivati, bomo pa videli kaj se bo zgodilo nad 50.000 km

ce mislis boxer masine iz zacetka tega tisocletja: "napaka" odpravljena, kolikor vem so uporabljali preredko (i.e. sinteticno) prvo olje in se deli dolgo niso "ulegli".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest točim notr kar Valvoline olje, sem v service manual za mojo hondo prebral, kakšna mora biti viskoznost in temperaturno območje olja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...
A pozna gdo kakega prodajalca oz. kak naslov (net) da prodaja motorno olje Motul 5100?

Hvala

Moto center Ptuj (Simon Habjanič), 02 780 04 30

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pozna gdo kakega prodajalca oz. kak naslov (net) da prodaja motorno olje Motul 5100?

Hvala

dobis ga v vsaki malo bolje zalozeni moto trgovini. js sm ga kupoval v btc v ljubljani v hali A, kjer majo skuterje pa take stvari.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Sem lastnik motorja Kawasaki ER-6N.

Zanima me, kakšno olje priporočate za v motor? (da nebom uliv kaj napačnega notri)

Že v naprej se vam zahvaljujem za odgovor!

Lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem lastnik motorja Kawasaki ER-6N.

Zanima me, kakšno olje priporočate za v motor? (da nebom uliv kaj napačnega notri)

Že v naprej se vam zahvaljujem za odgovor!

Lep pozdrav!

MOTUL 5100 4T 15W50

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ mopek: zakaj motul ?

@ sacr: najbrz imas servisno knjizico, katero si dobil pri nakupu motocikla. vrzi uc v njo. potem pa dalje po specifikacijah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa iščem ročno črpalko za na sod 60L, za motorno olje, mogoče ve kdo kje bi se to našlo? (po možnosti za ugodno ceno) :blush:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ mopek: zakaj motul ?

@ sacr: najbrz imas servisno knjizico, katero si dobil pri nakupu motocikla. vrzi uc v njo. potem pa dalje po specifikacijah.

Na servisu so v mojega er 6f,vlili motul.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem se pa odločil, da bom nehal preplačevat Motul in začel uporabljat HGjevo full sintetiko :) Tisti, ki so jo sprobali so zadovoljni, tisti, ki pa niso, pa kritizirajo ker je pač cenejša od Motula :D

Pomoje ji nič ne fali, pa baje naj bi itak HG olja polnili pri Motulu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem lastnik motorja Kawasaki ER-6N.

Zanima me, kakšno olje priporočate za v motor? (da nebom uliv kaj napačnega notri)

Že v naprej se vam zahvaljujem za odgovor!

Lep pozdrav!

Nešparaj na olju !!!! kar Motula V- 300 T-4 daj notri je sigurno najboljše olje,kar lahko daš(privoščiš) tvojemu motorju.Čeprav sam vozim Kastrola vol sintetiko(predpis fabrike-zaradi garancije) v ženinega Kawasakija prej ER-5-N in zdaj v ER-6-N vedno Motula V-300-T4 (T-4 je oznaka),da ima olje dodatek-aditiv za mokro sklopko. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To smo že enkrat predebatirali, pa še vedno narobe razlagaš..

Motul nima oznake Motul V-300-T4 ampak Motul 300V 4T T-4 je res dodatek in tudi ta motul ga ima, ampak oznaka 4T v imenu olja in na embalaži olja se ne nanaša na ta dodatek ampak na to, da gre za olje za 4 taktne motorje.

post-1190-1234287366_thumb.jpg

To je pa npr Motul za cvajtaktarje oznake Motul 710 2T. 2T se enostavno nanaša na dva takta, kot se tam 4T na štiri, in ne pomeni T-2 dodatka v olju.

post-1190-1234287672_thumb.jpg

Pa ne vzet narobe tale post Brumer, vem kaj si hotel povedat in se strinjam, samo rad bi razjasnil kaj pomenijo te oznake na embalaži.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To smo že enkrat predebatirali, pa še vedno narobe razlagaš..

Pa ne vzet narobe tale post Brumer, vem kaj si hotel povedat in se strinjam, samo rad bi razjasnil kaj pomenijo te oznake na embalaži.

Saj je vseno ali T-4 ali 4-T(važno da se razumamo) meni je bilo od strokovnjaka,ki prodaja to olje tako razloženo,da 4-T pomeni,da ima olje dodatek (aditiv)za mokro sklopko sicer bi drsela zaradi netrganja oljnega filma na lamelah.To ni zraslo na mojem zelniku ,ti pa verjemi ali ne to je tvoj problem!!! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ti popolnoma verjamem, da ima olje ta dodatek ter prav tako tvoji razlagi kaj je funkcija tega dodatka, le tu bom pač vztrajal da 2T in 4T pomenita takte motorja, ker nekako je pač potrebno označit na embalaži ali je olje za cvajtaktarje ali štiritaktarje :)

Takšno označevanje uporavljajo vsi proizvajalci, ne samo Motul

Hein Gericke 2T in 4T:

post-1190-1234290067_thumb.jpg

post-1190-1234290072_thumb.jpg

Castrol 2T in 4T:

post-1190-1234290076_thumb.jpg

post-1190-1234290177_thumb.jpg

ipd..

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se pravi da so motul 5100 in tudi vsa ostala olja, ki nimajo 4-T oznake popolnoma neprimerna za motor?

kaj pa če ti pri 300V sklopka drsi? kar se tudi dogaja?

in kaj če piše v navodilih da je priporočljivo olje 10W40 - takega ni 300V?

se pravi ultra natančne Japonce ignorirat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To smo že enkrat predebatirali, pa še vedno narobe razlagaš..

Nikar ne dvomi v Brumerjeve nebuloze, sicer te bo dal na ignore! :nono:

T-4 je res dodatek in tudi ta motul ga ima, ampak oznaka 4T v imenu olja in na embalaži olja se ne nanaša na ta dodatek ampak na to, da gre za olje za 4 taktne motorje.

Daj mi prosim razloži, od kod ti informacije o tem skrivnostnem 'T-4' dodatku? Mene namreč močno zanima, kakšen dodatek je to, kako pomaga pri mokrih sklopkah - a ata Google na to temo ne najde ničesar... In če dandanes ata Google česa ne najde, tega ni!

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kaj če piše v navodilih da je priporočljivo olje 10W40 - takega ni 300V?

se pravi ultra natančne Japonce ignorirat?

...brez skrbi 10w40 tudi obstaja..

26881_0.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj je vseno ali T-4 ali 4-T(važno da se razumamo) meni je bilo od strokovnjaka,ki prodaja to olje tako razloženo,da 4-T pomeni,da ima olje dodatek (aditiv)za mokro sklopko sicer bi drsela zaradi netrganja oljnega filma na lamelah.To ni zraslo na mojem zelniku ,ti pa verjemi ali ne to je tvoj problem!!! :whistle:

operativna fraza. on je (najbrz) strokovnjak za prodajo, le v zelo redkih primerih so ti strokovnjaki tudi toliko solani, da vedo tocno kaj sploh prodajajo.

prej bi rekel, da si se pogovarjal z okrajnim (grosisticnim) zastopnikom za motul. in on ti najbrz ne bo priporocal castrol, bardahl, yamalube, shell, bp in podobne.

ce se poznamo agresivno politiko motulovega marketinga v sloveniji ni cudno, da drugega olja povprecen slovenec ne pozna. od tod izvira celotna "fama" motulovega olja.

ce olje ustreza nekemu motorju je najlazje preveriti preko predpisanih specifikacij s strani proizvajalca motorja; ce jim zeljeno olje ustreza ali jih celo nadmasi potem ni neke dileme.

n.pr. za motul 7100 4T 10W-40 MA2 je podatek o standardih API SL/SJ/SH/SG in JASO MA2.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bo bral vseh59 strani......v prejšnje motorje sem vlival full sintetiko,a lahko dam v starega V maksa pol sintetiko?Katero raj ne bom vprašal ,da ne bom kaosa povzročil!!!Specifikacije poznam!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj mi prosim razloži, od kod ti informacije o tem skrivnostnem 'T-4' dodatku? Mene namreč močno zanima, kakšen dodatek je to, kako pomaga pri mokrih sklopkah - a ata Google na to temo ne najde ničesar... In če dandanes ata Google česa ne najde, tega ni!

D.

V spominu imam, da je enkrat že tekla debata o tem na MS in da smo nekako prišli do zaključka, da naj bi T4 dodatek obstajal.. Lahko pa se tudi motim, ker nisem šel nazaj brat.

Pa ni bil to point mojega posta, hotel sem le razjasnit, da neglede na to ali T-4 dodatek je ali ni, da sama 4T oznaka na olju itak označuje to, da je olje namenjeno štiritaktim motorjem :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V spominu imam, da je enkrat že tekla debata o tem na MS in da smo nekako prišli do zaključka, da naj bi T4 dodatek obstajal.. Lahko pa se tudi motim, ker nisem šel nazaj brat.

To je res, debata o tem je že tekla, ampak je tudi takrat ta 'T-4' dodatek prisanjal Brumer. A ker si ti tokrat 'potrdil' obstoj te misteriozne substance, sem za trenutek podvomil (celo) v ata Googla.

Strokovnjak, ki prodaja Motul olja, pa je po vsej verjetnosti strokovnjak kvečjemu na kakšnem drugem področju...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bo bral vseh59 strani......v prejšnje motorje sem vlival full sintetiko,a lahko dam v starega V maksa pol sintetiko?Katero raj ne bom vprašal ,da ne bom kaosa povzročil!!!Specifikacije poznam!

Motul - svetovalec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:headbang: tolk teh odgovorov da zdj še sam nevem ker olje dat v moj motor pa fullsintetika pa polsintetika ma sj nč nevem(brez zamere),

najbolj me mika BARDAHL XTM Syntronic 10W-40 al kšn motul 300v sam zdj pa res sam nevem,kaj pravte a bi bil dobr al mate kej bolšga za suzuki gsx-r 600 srad l.00

:worship:

Popravljeno . Popravil lossantos
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!