biker77 Objavljeno Marec 28, 2009 Opozori Objavljeno Marec 28, 2009 Motorno olje zamenjati pa že znaš sam. Če pa ga neseš serviserju, da ti ga v okviru rednega servisa zamenja, mu boš pa že moral toliko zaupati... ali se pač zmeniti da ostaneš "v bližini" ko poseg opravlja..če ti tega nikakor ne dovoli potem naj se sladko malo j*** res, da potem malo dlje traja, ker moraš počakat da se mašina ohladi in te zadeve, ampak jest vseeno delam tako, poleg tega mi lahko iz prve roke serviser pove, če me v bližnji prihodnosti čaka še kaka malenkost za popravit, nenazadnje pa se tudi kaj naučim.
Rokxy Objavljeno Marec 31, 2009 Opozori Objavljeno Marec 31, 2009 Živjo, konc tedna bom motor spravil v pogon in je treba olje menjat. Za F650 sem več kje prebral da je dober motul 5100 - na Herkulesu sem našel tri vrste: 15W50, 10W40, 10W50. Katerega izbrati - razlike v ceni so minimalne (vsi so okoli 11€ po L), tako da to ni važno.
Jure Objavljeno Marec 31, 2009 Opozori Objavljeno Marec 31, 2009 (popravljeno) Ker ne živimo v ekstremnem mrazu, da bi se vozil pri -20 in nismo v afriki pri +50 je vseeno, naredi izštevanko :D Popravljeno Marec 31, 2009. Popravil Jure
k0ci Objavljeno Marec 31, 2009 Opozori Objavljeno Marec 31, 2009 Živjo, konc tedna bom motor spravil v pogon in je treba olje menjat. Za F650 sem več kje prebral da je dober motul 5100 - na Herkulesu sem našel tri vrste: 15W50, 10W40, 10W50. Katerega izbrati - razlike v ceni so minimalne (vsi so okoli 11€ po L), tako da to ni važno. vsi trije so dovolj dobri, ampak z 10W40 ne boš čisto nič falil, to je tudi najpogosteje uporabljano olje
simonsi Objavljeno Marec 31, 2009 Opozori Objavljeno Marec 31, 2009 če ti pa motor rabi olje, pa lahko vliješ 15w-50.
Rokxy Objavljeno Marec 31, 2009 Opozori Objavljeno Marec 31, 2009 Hvala za pojasnila. Sm sedaj naroču 15W50. LP!
axilon Objavljeno April 12, 2009 Opozori Objavljeno April 12, 2009 motul 300 V pa sej ne bo dirkal z njim na pisti...
robb Objavljeno April 12, 2009 Opozori Objavljeno April 12, 2009 zdravo! sej ravnokar kupil hornetko l.03 na računu zadnjega servisa ki je bil narejen v LJ, je razvidno da so vlili Motul 5100 15w50... pri nas na obali skoraj da ne najdeš Motul olja (razen v izoli po mojih raziskavah) in to zato, ker naj bi bilo motulovo olje "zanič" (naj bi ga mašine dosti več porable) koliko je tu resnice??? ...bi rad vedu za takrat ko bo treba menjat oz. "dolit"..če res toliko pije
biker77 Objavljeno April 12, 2009 Opozori Objavljeno April 12, 2009 zdravo! sej ravnokar kupil hornetko l.03na računu zadnjega servisa ki je bil narejen v LJ, je razvidno da so vlili Motul 5100 15w50... pri nas na obali skoraj da ne najdeš Motul olja (razen v izoli po mojih raziskavah) in to zato, ker naj bi bilo motulovo olje "zanič" (naj bi ga mašine dosti več porable) koliko je tu resnice??? ...bi rad vedu za takrat ko bo treba menjat oz. "dolit"..če res toliko pije zaradi motula ne pije motor olja..
k0ci Objavljeno April 12, 2009 Opozori Objavljeno April 12, 2009 zdravo! sej ravnokar kupil hornetko l.03na računu zadnjega servisa ki je bil narejen v LJ, je razvidno da so vlili Motul 5100 15w50... pri nas na obali skoraj da ne najdeš Motul olja (razen v izoli po mojih raziskavah) in to zato, ker naj bi bilo motulovo olje "zanič" (naj bi ga mašine dosti več porable) koliko je tu resnice??? ...bi rad vedu za takrat ko bo treba menjat oz. "dolit"..če res toliko pije je brumer že velikokrat napisu zakaj je to tako, motul je dobro olje in ti izpere umazanijo izpod obročkov, zato ti moped žre olje, tako da ne motula krivit da imate zgonjene mopede tam doli
Jure Objavljeno April 12, 2009 Opozori Objavljeno April 12, 2009 Tako je.. Motul je čist super olje, samo precenjeno po mojem mnenju. Ni pa meni nič pilo Motula..
Jure Objavljeno April 12, 2009 Opozori Objavljeno April 12, 2009 je brumer že velikokrat napisu zakaj je to tako, motul je dobro olje in ti izpere umazanijo izpod obročkov, zato ti moped žre olje, tako da ne motula krivit da imate zgonjene mopede tam doli Tole je Brumer pisal za full sintetična olja, oziroma Motulov 300V. Za 5100 nisem še slišal da bi ga žrlo bolj kot druga, pa poznam ogromno folka, ki ga uporablja pa tudi jaz sem ga zelo dolgo.
robb Objavljeno April 12, 2009 Opozori Objavljeno April 12, 2009 Super, pol lahko ostanem kar na tem olju! hvala za odgovore!!!
m@dness Objavljeno April 17, 2009 Opozori Objavljeno April 17, 2009 Motul 300V 10w40 za 16€ če koga zanima.
Scarabeo 500 Objavljeno April 25, 2009 Opozori Objavljeno April 25, 2009 Dolivanje olja. Zanima me, če si na daljši poti in slučajno ne veš kakšno olje je v motorju (xxW - XXX) ali pa takšnega olja ne dobiš. Kakšno olje dolit, da ne bo škode? mineralno + ?? polsintetično + ?? sintetično + ?? Hvala, Scarabeo.
simonsi Objavljeno April 25, 2009 Opozori Objavljeno April 25, 2009 Po možnosti isti tip olja kot imaš sedaj (minera, polsintetično, sintetično). Avtomobilskega se pa izogibaj in le če je res nuja, povsem običajnega mineralnega.
Guest Brumer Objavljeno April 25, 2009 Opozori Objavljeno April 25, 2009 Dolivanje olja. sintetično + ?? Bolj važno je da ga doliješ,seveda je vedno bolje če doliješ boljše (dražje)olje saj ga ni potrebno kupit več kot 1 liter pri 1-nem litru pa neboš nevem kaj prišparal. Npr. 1 L najdražjega sintetičnega olja pri nas Motul V-300 4-T 5W-40 stane 17,5 € special749 in maco47 1 1
Scarabeo 500 Objavljeno April 25, 2009 Opozori Objavljeno April 25, 2009 Hvala Za dolivanje torej najboljše. Imam pa še eno vprašanje. Ali se lahko meša mineralno olje in sintetično. Scarabeo
simonsi Objavljeno April 25, 2009 Opozori Objavljeno April 25, 2009 Za dolivanje torej najboljše. Ali se lahko meša mineralno olje in sintetično. Ne. Ne. Poglej moj post zgoraj.
Guest Brumer Objavljeno April 25, 2009 Opozori Objavljeno April 25, 2009 Hvala Za dolivanje torej najboljše. Ali se lahko meša mineralno olje in sintetično. LAHKO kaj pa misliš,da je polsintetiaka 1/2 mineralnega in 1/2 sintetike.Ravno tako lahko mešaš Npr. Motul 5w-40 in 10W-50,če mešaš 1:1 imaš potem 7,5W-45. maco47 in special749 1 1
Ice Objavljeno April 27, 2009 Avtor Opozori Objavljeno April 27, 2009 kolikor meni znano, sintetike in mineralnega ne smes mesati. je pa najbrz bolje doliti kot se voziti brez. najbolje da ves, kaj imas noter in kupis ustrezno.
carmagedon Objavljeno Maj 5, 2009 Opozori Objavljeno Maj 5, 2009 ko ste že ravno pri mešanju olja... ali lahko torej mešaš motul 5100 (polsintetik) in 7100 (sintetika)? npr. pri dolivanju. če NE - kako je potem pri menjavi olja, npr imam v mašini motul 5100, pa se odločim da bi imel motul 300v, pri menjavi namreč ostane v mašini skoraj liter starega olja ?
Jure Objavljeno Maj 5, 2009 Opozori Objavljeno Maj 5, 2009 (popravljeno) No ja, če menjaš tudi filter liter ziher ne ostane v mašini, ampak manj kot pol litra.. Trenutno iz glave vem samo za Hyosunga, tam pride 3l pri menjavi olja brez filtra, 3.2l če še filter menjaš in 3.4l, če razstaviš mašino. Torej ti ostane noter v mašini, če menjaš še filter (kar ponavadi se menja), samo 2 dl starega olja. Pri nekaterih motorjih nekaj več, ampak liter pa ziher ne. Drugače pa glede tega ni panike, zliješ starega 5100 ven in vliješ novega 300V Nima bit kej narobe. Popravljeno Maj 5, 2009. Popravil Jure
carmagedon Objavljeno Maj 5, 2009 Opozori Objavljeno Maj 5, 2009 za druge ne vem, tole pa je kopirano iz manuala za yamaha r6 2003 - 2004 iz poglavja o menjavi olja: Quantity Total amount 3.4 L (2.99 Imp qt, 3.59 US qt) Without oil filter cartridge replacement 2.4 L (2.11 Imp qt, 2.54 US qt) With oil filter cartridge replacement 2.6 L (2.29 Imp qt, 2.75 US qt) torej brez menjave filtra ostane natanko liter starega olja, pri menjavi filtra pa 0,8 l. Ali si pa kaj narobe tolmačim.. Da bi pa v service manualu pisalo narobe pa tudi skor ne verjamem? LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se