Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

ti si pa k en k mi je reku, da on ne bi imel evropskega motorja, ker on eno staro fazerico, samo vžge in se pelje. res mi je zelo žal, da ga nism povprašala, kaj po njegovem moremo pa mi narest :? kakšne magične besede al kako? in kaj to pomeni nezahtevna za vzdrževanje? do zdej razn 2t mašin in specialnih zadev (bodisi kros ali za na pisto) so redni servisi pr vseh en in isti šmorn.

Povej to tistim ko majo starejše Ducatije. :D Menda si s časoma imel doma že celo spodobno delavnico. Kaj pa vem kak suzuki proti hondi in yamahi zgleda občutno slabše pri enakih letih in podobno nego. Imel sem sicer samo honde sem se pa vozil v družbi vsega ostalega. Eni starost dočakajo bolje eni slabše (s tem da eni skrbijo za svoje konjičke eni pa ravno nasprotno).

 

Tisti ki imate intervale na 10.000 km... kakšno olje dobite ven? Jaz bi za mojo "by the book" menjaval olje tudi na 10.000Km in filter na 20.000km pa raje menjam na 6-7k oboje. Ni strošek za v jok in na drevo (gume so dražje) pa še menjalnik lepše dela in nenazadnje pa še tisti občutek, da si naredil nekaj dobrega za motor je prisoten kak teden dokler ne pozabiš.

Popravljeno . Popravil Horny-et
Objavljeno

Jaz dajem v"traktor, snežno frezo in v kosilnico" ( tudi v čoperja 2 leti kolikor sem ga pač imel) vedno najcenejše olje laufalo je vse brezhibno in še laufa brez porabe olja  !

Pozabljate nekateri,da je tu predvsem govora o mašinah, ki se ne vrtijo med 500 in max. tja do 3000 o/min. pri katerih sploh nemore priti do trganja oljnega filma in pregrevanja olja ampak bi bilo pametno, da vsak napiše kako visoko v obrate vrti svoj motor.

Namreč problem mazanja nastane pri visokih obratih,ko se začne oljni film trgat.Prestavljanje pri slabšem olju je lažje zato, ker se že pri manjši temperaturi spremeni vizkoznost(postane bolj redko) in nima dodanega aditiva za boljši oprijem in mazanje zobnikov zato  lažje prestavljanje,tudi sklopka lažje odvaja in kasneje začne drseti olje pa dosti bolj zgori in postane bolj črno.Seveda to se neugotovi takoj šele po parih menjavah je razlika očitna !

Ps: pri prvi menjavi iz slabše kvalitete na boljše olje nebo razlika takoj vidna zamenjati je potrebno vsak 2X kajti pri vsaki menjavi ostane v glavi motorja in v kanalih za mazanje ca 3-5 dl starega olja zato tudi po menjavi, ko mašino vžgeš olje takoj postane malo črno !

Objavljeno

Pozdravljeni,

 

glede na to, da vsako pomlad menjam olje saj čez leto naredim nekje 6000 km me zanima, katero olje naj nalijem v Kawasaki Ninja ZX-6R 2008 ?

In sicer, ko sem  motor kupil rabljen je imel 10 000 km in se je v njega na pooblaščenem servisu nalivalo olje Castrol GPS 4T 10W40. Ker je to moj prvi motor in sem poslušal enega starejšega motorista sem takrat nalil Motul 15W50 300V.

Sedaj me zanima ali ima smisel nalivati dalje 300V ali 10W40?

Dirkališč ne obiskujem in jih nimam namena,olja mi na 6000 km požere nekje 0.4-0.5 litra (300v).Glede težav s speljevanjem sklopke, ki jih eni opisujete ne morem povedat, da jih mam ali ne. Par krat sem speljal čudno vendar mislim, da je bila moja napaka. Od takrat ko nalivam olje 300v se pojavlja težava, da mi pri senzorju faze masti agregat vendar minimalno(če z prstom potegneš vidiš, da je masten prah).Zaradi te težave sem vedno bolj nagnjeni k temu, da bi zamenjal olje in prešel nazaj na 10W40, kakor tudi piše v servisni knjigi, da bi se naj nalivalo. Vem, da če se motor navadi enega olja ni pametno zamenjat.

 

Prosim za pametne odgovore in se že v naprej zahvaljujem.

 

Lep pozdrav!

Objavljeno

Motul 5100 je za tvoj motor in nacin voznje...viskoznost si pa sam izberi

Objavljeno

tocno tako, visoki obrati, krajsi intervali pri menjavi olja.

 

a potemtakem se Honda GW vrti čež 12.000....

Objavljeno (popravljeno)

a potemtakem se Honda GW vrti čež 12.000....

 

A potem se Suzuki SV1000 S vrti pod 2.000... (ne vem kako ti naj odgovorim, ker mas odg. na dlani oz. v svojem zapestju)

Predvidena menjava olja pri GW je 10.000km, kot pri vecini ostalih mot.

Popravljeno . Popravil urkoman
Objavljeno

Pozdravljeni,

 

glede na to, da vsako pomlad menjam olje saj čez leto naredim nekje 6000 km me zanima, katero olje naj nalijem v Kawasaki Ninja ZX-6R 2008 ?

In sicer, ko sem  motor kupil rabljen je imel 10 000 km in se je v njega na pooblaščenem servisu nalivalo olje Castrol GPS 4T 10W40. Ker je to moj prvi motor in sem poslušal enega starejšega motorista sem takrat nalil Motul 15W50 300V.

Sedaj me zanima ali ima smisel nalivati dalje 300V ali 10W40?

Dirkališč ne obiskujem in jih nimam namena,olja mi na 6000 km požere nekje 0.4-0.5 litra (300v).Glede težav s speljevanjem sklopke, ki jih eni opisujete ne morem povedat, da jih mam ali ne. Par krat sem speljal čudno vendar mislim, da je bila moja napaka. Od takrat ko nalivam olje 300v se pojavlja težava, da mi pri senzorju faze masti agregat vendar minimalno(če z prstom potegneš vidiš, da je masten prah).Zaradi te težave sem vedno bolj nagnjeni k temu, da bi zamenjal olje in prešel nazaj na 10W40, kakor tudi piše v servisni knjigi, da bi se naj nalivalo. Vem, da če se motor navadi enega olja ni pametno zamenjat.

 

Prosim za pametne odgovore in se že v naprej zahvaljujem.

 

Lep pozdrav!

Jaz bi ti priporočal, da ostaneš na Motulu V 300 T-4 Vizkoznosti pa izbiraš poljubno:

  5W40  Za hladnejše razmere pozna jesen zima zgodna spomlad

15W40  celoletno olje za normalno uporabo od +10 pa tja do +40 stop.zunanje temperature

10W40  priporočljivo za pisto

15W50  priporočljivo za zelo vroče podnebja kjer temperature presegajo 40 + stopinj

Objavljeno

A je kej ekstra narobe če se držim 10W40 za celo leto? Pa niti blizu piste ne grem. :)

Objavljeno

brezveze tankaš 300v, čez glavo dober ti bo tudi 5100 ali katero drugo polsintetično olje. če boš pa opazu spremembe na slabše ( kar dvomim), pa še zmeraj lahko zamenjaš.

Objavljeno

Bral sem o 5100 in sem same pozitivne stvari prebral.Sedaj me pa zanima katero je bolje naliti? Ali 10w40 ali 15w50?V navodilih za motor piše 10w40 in tako se je tudi na pooblaščenem servisu!

Objavljeno

brezveze tankaš 300v, čez glavo dober ti bo tudi 5100 ali katero drugo polsintetično olje. če boš pa opazu spremembe na slabše ( kar dvomim), pa še zmeraj lahko zamenjaš.

 

meni se je zgodilo celo nasprotno. Po treh-stirih menjavah 300v sem "downsizal" na 7100, in japonc je laufal obcutno tisje.

Bral sem o 5100 in sem same pozitivne stvari prebral.Sedaj me pa zanima katero je bolje naliti? Ali 10w40 ali 15w50?V navodilih za motor piše 10w40 in tako se je tudi na pooblaščenem servisu!

Zakaj bi dvomili v navodila proizvajalcev in pooblascenih serviserjev?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Tudi meni je mehanik odsvetoval sintetiko (čeprav bi z njo lahko zaslužil kak cekin več) za mojo žverco. On ponuja sicer bardahl-a in ni preveč godrnjak ko sem mu rekel da sem prej mel motul 5100...

(Mater je mraz zadnje par dni... )

Popravljeno . Popravil Horny-et
Objavljeno

Na hornetki 600 2005l, sem enkrat in edinkrat menjal 300v (hja, zelenčeve zelje da bo motor potem bl v GP kategoriji) 

Pojavile se same slabosti, glasno pretikanje pri menjanju prestav, veckrat se sploh ni dalo menjat v prvo (smesno ko si na kriziscu in se guncas malo nazaj in naprej da presalta) katastrooofaaaaa. Isto sezono po par 1000kmjev zamenjal za 5100, od tu naprej je pa pravljica.

lp 

Objavljeno (popravljeno)

Bral sem o 5100 in sem same pozitivne stvari prebral.Sedaj me pa zanima katero je bolje naliti? Ali 10w40 ali 15w50?V navodilih za motor piše 10w40 in tako se je tudi na pooblaščenem servisu!

10/40 = 17,81€

15/50 = 17,93€

Vzami cenejsega :D

 

Evo še zapis iz "manuala" priporočena viskoznost SAE 10/40.

Popravljeno . Popravil urkoman
Objavljeno

Na hornetki 600 2005l, sem enkrat in edinkrat menjal 300v (hja, zelenčeve zelje da bo motor potem bl v GP kategoriji) 

Pojavile se same slabosti, glasno pretikanje pri menjanju prestav, veckrat se sploh ni dalo menjat v prvo (smesno ko si na kriziscu in se guncas malo nazaj in naprej da presalta) katastrooofaaaaa. Isto sezono po par 1000kmjev zamenjal za 5100, od tu naprej je pa pravljica.

lp 

Ko sem kupil hornetko od enega šalabajzerja sem po uspešnem pristanku doma zamnejal olje na motul 5100. Kakšen cekin je tip mel notri prej niti ne vem dejstvo pa je, da je bila razlika noč in dan kljub nejgovim besedam da ima olje niti 1000km (nevem kaj je slabše, laganje o km ali zanič olje).  Menjava je bila cenejša od živcev ki bi mi jih spilo razmišljanje v tej smeri. Kakorkoli z Motul 5100 sem se imel prav fajn za tistih 6500/7000km kolikor sem ga gnal. Prešaltal sem na bardahl izključno zaradi spleta okoliščin in mi tako ustreza. V nasprotnem primeru bi fural naprej motula 5100.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jaz dajem notri Motul 5100 15w-50 v R6, Motul 5100 10w-40 pa v Fazerja za avtošolo.

Objavljeno

A je kej ekstra narobe če se držim 10W40 za celo leto? Pa niti blizu piste ne grem. :)

Nič nebo narobe saj je to samo majhna razlika v gostoti(vizkoznosti) olja z redkejšim oljem se bo lepše šaltalo,lažji zagon (za zaganjač),glasnejši menjalnik, gostejše pa poleti malo bolje maže(večji pritisk) sploh pri višjih zunanjih temperaturah,tišji menjalnik,malo težje prestravljanje (sklopka slabše odvaja),malo težji zagon za zaganjač !

 

Ps: še tole:

Motul z oznako 3000 = mineralno olje

                       5000 = pol sintetika

                       5100 = tehnološka sintetika

                       7100 = 100% sintetika

Objavljeno (popravljeno)

Furaš avto erm a ni bolje reči moto šolo?

S fazerco se stežka naredi B kategorijo. :D Bi pa bilo zagotovo 100x bolj zabavno :)

Aja moj motulčič je bil vedno 5100 10w40.

Popravljeno . Popravil Horny-et
Objavljeno

Furaš avto erm a ni bolje reči moto šolo?

S fazerco se stežka naredi B kategorijo. :D Bi pa bilo zagotovo 100x bolj zabavno :)

Aja moj motulčič je bil vedno 5100 10w40.

 

Jst delam v avtošoli in ne moto šoli. In ja, zaenkrat učim A in B kategorijo.

Kaj pa ko začnem učiti še C in E? Veš kako težko bo reči, da učim v tovornjak-priklolica šoli? :P

Objavljeno

Šola vožnje ?

 

Ja, načeloma se je moralo spremeniti. Samo mi imamo še vedno uradni naziv Avto šola

Objavljeno

sicer OT, ampak to sm opazu pa me čudi u čem je zdej to fora da piše šola vožnje in ne veš avto šola na avtih? Kaj spet kakšna pametna politična padla in je blo treba spremenit napisae na avtih?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!