Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Priporočene objave

Objavljeno

So se pritožili grafiki brez dela in naročil. :/ Zadnje čase sem krepko naveličan kam naša ljuba (ali manj) kokoška gre. PRE-Veliki večini se gre le za denar in so pripravljeni vse zanj. Menda kmalu dobimo nov še bolj varen trikotnik pa prvo pomoč. Osnovne moralne vrednote upadajo premo sorazmerno s številom bankovcev podkupnin. Ne toži se mi po tovarišu Titu čeprav bi mu vseeno velikokrat z veseljem stisnil roko za razliko naših bebcev v parlamentu, razen če nebi prej fajn pljunil vanjo in to šele po sendviču z mortadelo.

Nima veze z oljem ampak po 2 pirih s katerimi sem podmazal grlo (po napornem dnevu) je prav pasala ta psihološka sprostitev. :D

No da ne bom prav defekten... s čim pa naoljite zajle?

Objavljeno

So se pritožili grafiki brez dela in naročil. :/ Zadnje čase sem krepko naveličan kam naša ljuba (ali manj) kokoška gre. PRE-Veliki večini se gre le za denar in so pripravljeni vse zanj. Menda kmalu dobimo nov še bolj varen trikotnik pa prvo pomoč. Osnovne moralne vrednote upadajo premo sorazmerno s številom bankovcev podkupnin. Ne toži se mi po tovarišu Titu čeprav bi mu vseeno velikokrat z veseljem stisnil roko za razliko naših bebcev v parlamentu, razen če nebi prej fajn pljunil vanjo in to šele po sendviču z mortadelo.

Nima veze z oljem ampak po 2 pirih s katerimi sem podmazal grlo (po napornem dnevu) je prav pasala ta psihološka sprostitev. :D

No da ne bom prav defekten... s čim pa naoljite zajle?

Tam kjer lahko celo pletenico potegneš ven je najbolje,da jo namažeš z grafitno mastjo,to naj bi naredil že proizvajalec. Pletenice,ki se neda izvleči ven jo mamaži z hipoidnim oljem (dif.olje) ,če ga nimaš pa kar z navadnim oljem,če so na pletenici kake zaščitne gumice potem pa z ATF oljem,ker nerazjeda gume !

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Opala! Shranjeno v mali priročnik. Hvala!

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

 

ker sem relativno svež motorist in sem si v zimi prilastil MV Agusto Brutale, me zanima, kje ponavadi kupujete olje? 

 

V priročniku sem prebral, da bi naj olje bila sintetika 10w-60 Agip 4T Racing (sedaj ENI), olje mora po proizvajalčevih navodilih najmanj JASO MA standard. Pravijo, da je tudi Bardhal ok. 

 

Ima kdo kak nasvet katero olje izbrati, ter predvsem kje ga kupiti?

 

Hvala za pomoč.

Objavljeno

Pozdravljeni,

 

ker sem relativno svež motorist in sem si v zimi prilastil MV Agusto Brutale, me zanima, kje ponavadi kupujete olje? 

 

V priročniku sem prebral, da bi naj olje bila sintetika 10w-60 Agip 4T Racing (sedaj ENI), olje mora po proizvajalčevih navodilih najmanj JASO MA standard. Pravijo, da je tudi Bardhal ok. 

 

Ima kdo kak nasvet katero olje izbrati, ter predvsem kje ga kupiti?

 

Hvala za pomoč.

Ni nujno,da je 10W-60 Agip 4-T lahko daš notri tudi npr. Catrol 15W-50 Racing 4T

JASO pomeni Japonske norme   API pa ameriške

MA dodatek-aditiv za mokro sklopko (lahko je zraven še kaka številka)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Nič nebo narobe saj je to samo majhna razlika v gostoti(vizkoznosti) olja z redkejšim oljem se bo lepše šaltalo,lažji zagon (za zaganjač),glasnejši menjalnik, gostejše pa poleti malo bolje maže(večji pritisk) sploh pri višjih zunanjih temperaturah,tišji menjalnik,malo težje prestravljanje (sklopka slabše odvaja),malo težji zagon za zaganjač !

 

Ps: še tole:

Motul z oznako 3000 = mineralno olje

                       5000 = pol sintetika

                       5100 = tehnološka sintetika

                       7100 = 100% sintetika

 

Žal v varnostnih listih piše, da so to vse mineralna olja. Vsaj jaz si tako razlagam:

LUBRICATING OILS
(PETROLEUM), C20 50,
HYDROTREATED NEUTRAL
OIL-BASED
in kolikor vem imajo ta ''sintetična olja'' le tako dobre lastnosti kot sintetična.
Sploh ne vem, če se na trgu dobi pravo sintetično olje, ker bi moralo v varnostnem listu pisati nekaj takega:
Polyalpholefins, Organic esters, Polyglycols
Objavljeno

Imam vprašanje in sicer, po kolikšnem času zastara olje v motorju?

 

Ker imam dva motorja, ne naredita oba letno dovolj kilometrov, da bi prišla do potrebne kilometrine, pri kateri je predpisana menjava olja.

Objavljeno

Imam vprašanje in sicer, po kolikšnem času zastara olje v motorju?

 

Enkrat letno zamenjaj olje in to je to. Nek velik strošek pa to spet ni.

Objavljeno

Hvala za odgovor.

 

Mene zanima bolj podrobno, recimo na tej strani http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=296468 , v temi z naslovom "Does oil "go bad" after sitting in an unused car for 6 mths?" sem našel sledeč odgovor, ki me je zaintrigiral

 

 

sorry, it's an informal title, search the SAE paper number...
behold the "aunt millie" test.

The information you want is in SAE Paper #981444, entitled: "Advanced Synthetic Passenger Vehicle Engine Oils for Extended Oil Drain Performance"

Presented by Mobil at the 1998 Fuels and Lubricants Meeting of the SAE


the infamous "aunt millie test", probably the most destructive oil test ever invented, don't try this at home kids, we are trained professionals....


1. The aunt minnie test is the test of "the severity on the engine oil during this type of testing is attributed to conditions where the engine rarely reaches optimum operating temperatures."
2. The driving test consists of two short cycles, a 3 mile and 1.5 mile test.
3. "Under this severe driving condition, synthetic oil can provide excellent protection against engine wear and deposit formation."
4. The bulk oil temp ranged from 90 C in the summer to 30 C in the winter.
5. Fuel dilution was as high as 11%.
6. Cleanliness was excellent, the deck sludge rating was 9.7 out of 10.
7. "The iron content showed a low rate of increase, only 100 ppm after 40 months, although there has been a steady increase to over 600 ppm over the last 22 months. The source of iron has not been determined, as visual inspection of the engine did not indicate any abnormal wear or corrosion. In addition, elevated iron levels have not appeared in other test vehicles operating under 'aunt minnie' conditions."

The oil was a 5W30 running in a 3.1 L V6 with no oil drains.

The oil volume sampled was 5.5L and make-up was 4.4L. TBN retention was 33.

Test duration was for 60 months.

if synthetic will last 5 YEARS under these conditions, i think any TIME interval is strictly for your memory, not for the oil. note that some manufacturers say that oil SHELF life is 5 years (what, you wanted consistency???). actually, the bottles may start coming apart after then<G>.

there is a trick to this test though (ok, its not a trick, they tell you, but most miss it), they made up 80% of the oil during the 5 years, due to the draw off for the analysis testing. this jibs well with the 3MP test, which showed M1 going to pretty much steady state after 18k with a 4oz draw/makeup every 1k.

the other thing you need to note is that this was done with 1998 oils.

 

Torej moderna sintetična olja naj bi imela več kot 5 let življenjske dobe in naj ne bi maščobe razpadale na kislino in vodo, tudi če stoji v bloku motorja daljši čas in je olje izpostavljeno zraku.

 

Pa me je zanimal, ali ima kdo kaj več znanja / informacij o tem?

Objavljeno

Imam vprašanje in sicer, po kolikšnem času zastara olje v motorju?

 

Ker imam dva motorja, ne naredita oba letno dovolj kilometrov, da bi prišla do potrebne kilometrine, pri kateri je predpisana menjava olja.

Ne se sekirat sploh,če voziš sintetiko brez težav 2 leti+ !

Objavljeno

Imam vprašanje in sicer, po kolikšnem času zastara olje v motorju?

 

Ker imam dva motorja, ne naredita oba letno dovolj kilometrov, da bi prišla do potrebne kilometrine, pri kateri je predpisana menjava olja.

 

jst v svojem motorju vsako sezono menjam olje, pa če naredim 10.000 km/sezono ali pa 3.000 km/sezono.

Objavljeno

Enkrat letno bo kar dobro, četudi bi naredil le par jurjev... se verjetno vsi strinjamo. Mogoče bi vrgel kost -menjati jeseni ali spomladi (če smo na letnem intervalu)? :smoke:

Objavljeno

Bom kr tuki vprašal. Je se litijeva mast topi v motornem olju?

Objavljeno

Kaj zdej toči kdo to v zračno hlajenega GSa ?

 

castrol-power-1-4t-15w-50.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Bom kr tuki vprašal. Je se litijeva mast topi v motornem olju?

še iz cajtov k sm mel jawo, se spomnim da se; v posodi na ognju sem segrel olje in litijevo mast in notri čez noč potopil zajlo za sklopko in ji tko podaljšal življenjsko dobo; tko da, topi se, temperatura pa ne vem kakšna mora bit da se zgodi.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Mene zanima, ali lahko motorno olje prelijem v navadno 0,5L plastenko, da ne bi vlačil s seboj 1L. Ne pride do nobenih reakcij, zjedanja...? Rabim pa to za na daljšo pot.

Objavljeno

Mene zanima, ali lahko motorno olje prelijem v navadno 0,5L plastenko, da ne bi vlačil s seboj 1L. Ne pride do nobenih reakcij, zjedanja...? Rabim pa to za na daljšo pot.

:eek: kako pa da yamaha olje papa?

Objavljeno

Js sm meu v navadni plastenki od soka olje za KTMa. :grim Pa je blo vse ok....

Objavljeno

:eek: kako pa da yamaha olje papa?

Zračno hlajena mašina. Vse v mejah normale. Če vem, da imam za nredit nad 3000km ne grem več brez olja.

Objavljeno (popravljeno)

Mene zanima, ali lahko motorno olje prelijem v navadno 0,5L plastenko, da ne bi vlačil s seboj 1L. Ne pride do nobenih reakcij, zjedanja...? Rabim pa to za na daljšo pot.

Ne bo neke panike. Jst olje na daljše ture vozim tud v 0.5 L plastenki od vode.

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Res je, bolj ali manj sem začetnik v motociklizmu, zato tudi butasta vprašanja...

 

Katero olje bi priporočali za 05' Yamaha FZ6s in kako je z servisi. 10 000km servis - olje + filtri? Cenovno?

Objavljeno

Js sm meu v navadni plastenki od soka olje za KTMa. :grim Pa je blo vse ok....

LC4 olje pije? To je biu neki zjeban :P

Objavljeno

Mene zanima, ali lahko motorno olje prelijem v navadno 0,5L plastenko, da ne bi vlačil s seboj 1L. Ne pride do nobenih reakcij, zjedanja...? Rabim pa to za na daljšo pot.

LAHKO brez problema ! !

Ps. nobeno olje tudi jedilno ne sme biti izpostavljeno svetlobi !

Objavljeno (popravljeno)

Kolegu bi naredil menjavo olja in filtra, prinesel mi je Castrol r4 superbike 10-50 full sintetik olje, katero je imel doma. Skoraj mu zamenjam olje in me kliče kako mu je nekdo rekel,da bo sklopka drset začela če bo to olje uporabil... A je to res, je problem v full sintetiki ali nakladanje?? Aja gre se za enovaljno dominatorco "kosilnico" :)

Popravljeno . Popravil Yoshimura
Objavljeno

Problem se pojavi pri "mokrih" sklopkah kjer so posebni aditivi potrebni da ne pride do tega. Če aditivi so ali pa sklopka ni "mokra" teh težav ne bo.

Honda dominator pa je še iz časov samo mineralnega olja... po drugi strani zakaj notri tlačit eno koma povprečno robo z zvenečim imenom kar casrtol tudi večinoma je? (nima nevem kakšne reputacije dandanes...)

To jemlji kot nekaj kar ti pove relativno nov navdušenec in bo kdo znal povedati še kaj več oz me kje popraviti.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!