spidybaw Objavljeno Julij 1, 2014 Opozori Objavljeno Julij 1, 2014 Jaz sem v Banditu imel (tako kot že prejšnji lastnik) cca 30000km Motul 5100 15W 50 (seveda sem ga parkrat zamenjal vmes... :grim ), v Hondi pa imam 5100 10W 40. Za zdaj bp.
Bremzer Objavljeno Julij 1, 2014 Opozori Objavljeno Julij 1, 2014 Problem se pojavi pri "mokrih" sklopkah kjer so posebni aditivi potrebni da ne pride do tega. Če aditivi so ali pa sklopka ni "mokra" teh težav ne bo. Honda dominator pa je še iz časov samo mineralnega olja Samo v vednost jaz sem vozil vol-sintetiko že davnega leta 1970 BP - corso z Alfa Romeo Facceti 11K o/mim 160 Ps.
StaraFeltna Objavljeno Julij 2, 2014 Opozori Objavljeno Julij 2, 2014 Oh, pa sem mislil da je full sintetika bolj pogosta šele proti koncu prejšnjega stoletja... kakorkoli če se ne nažiga 300% nonstop je tudi minerlano čisto ok (menda).
Wakasaki Objavljeno Julij 2, 2014 Opozori Objavljeno Julij 2, 2014 hja pri vseh 200km pa res zdrsne sklopka, Vrjemi nalij pa gasa.
cisco Objavljeno Julij 2, 2014 Opozori Objavljeno Julij 2, 2014 eno vprašanje, mogoče je že blo kje napisano... se lahko med seboj meša olje 10-40 in 15-50 naprimer istega proizvajalca?
Wakasaki Objavljeno Julij 2, 2014 Opozori Objavljeno Julij 2, 2014 cisco za dolit ni panike, nebi pa prakticeru pol pol, čeprav dvomim da bi škodovalo.
Bremzer Objavljeno Julij 2, 2014 Opozori Objavljeno Julij 2, 2014 če daš pol/pol imaš potem 12,5-45 Točno tako in se meša brez problema ! !
Bremzer Objavljeno Julij 2, 2014 Opozori Objavljeno Julij 2, 2014 Oh, pa sem mislil da je full sintetika bolj pogosta šele proti koncu prejšnjega stoletja... kakorkoli če se ne nažiga 300% nonstop je tudi minerlano čisto ok (menda). Nemoreš to izrazit v %-tih nažiganja ampak v hitrost bata v m/na sekundo,kajti pri določenih obratih in hitrosti bata pride do trganja oljnega filma in tam nad ca 10K o/min.zdrži - dobro maže samo še dražja sintetika ! Ps: ne pozabljat kdor maže ta vozi in 1X letno vsak lahko privošči motorju dobro malo dražje olje, sicer pa kot je bilo že mnogokrat rečeno zaradi mene lahko vozite tud sončnično,olivno, bučno itd. olje, moji vsi štirje motorji laufajo z sintetiko.
StaraFeltna Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Hvala za info. Meni ne uspe frderbat mineralca na 6000km (mama honda pravi da se olje menja na 12.000km ampak glede na ceno menjave se grem raje ziheraša). Ko sem menjal prvo olje je pritekla ven ena brozga. Odkar sam skrbim za pravočasno menjavo olja pa prileze ven nekaj kar je skoraj škoda zavržt...
damjandugi Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 eno vprašanje, mogoče je že blo kje napisano... se lahko med seboj meša olje 10-40 in 15-50 naprimer istega proizvajalca? Ti ne bi predlagal.Sem nalil olje Motul 5100 15-50.Sem mislil kako sem pameten.Vendar motor je postal nenadoma čisto drugačen.Sploh menjalnik in sklopka.To sploh ni bilo za vozit.Občutek in zvok je bil takšen kod da prestavljam v avtu brez sklopke in slišiš vse zobnike.Po prevoženih 200 km nisem več zdržal in sem zamenjal olje in filter ter nalil edino pravo oje 10-40. Prosim upoštevaj moj nasvet.
bentley Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 (popravljeno) Ravno kupujem olje pa mi je v oci padla razlicna embalaza pri MOTUL 5100ester. Kdo ve je med obema oljema kaksna razlika, ker razlika v ceni namrec je? (recimo za 2l kantico 6.9e pri istem prodajalcu) Popravljeno Julij 3, 2014. Popravil bentley
gregorjanc Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Razlika je v v črkah MA al pa MA2, se pravi standard JASO ki zagotavlja optimalen zaklep mokre sklopke. Jest na svojmu Monstru uporabljam MA2.
motom Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Nemoreš to izrazit v %-tih nažiganja ampak v hitrost bata v m/na sekundo,kajti pri določenih obratih in hitrosti bata pride do trganja oljnega filma in tam nad ca 10K o/min.zdrži - dobro maže samo še dražja sintetika ! Ps: ne pozabljat kdor maže ta vozi in 1X letno vsak lahko privošči motorju dobro malo dražje olje, sicer pa kot je bilo že mnogokrat rečeno zaradi mene lahko vozite tud sončnično,olivno, bučno itd. olje, moji vsi štirje motorji laufajo z sintetiko. Hmm, kolikor pa jaz vem BMW ne predvideva sintetike za BMW-F-800-ST? baddad 1
k0ci Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Ravno kupujem olje pa mi je v oci padla razlicna embalaza pri MOTUL 5100ester. Kdo ve je med obema oljema kaksna razlika, ker razlika v ceni namrec je? (recimo za 2l kantico 6.9e pri istem prodajalcu) MA2 ima v sebi manj fosforja in cinka, ki škodujeta katalizatorju----torej MA2 je za daljšo življenjsko dobo le-tega......MA2 zagotavlja tudi boljše trenje pri mokri sklopki
micfic Objavljeno Julij 8, 2014 Opozori Objavljeno Julij 8, 2014 (popravljeno) Mene pa zanima če je kaj narobe če mešam MA in MA2 namreč ostalo mi je se 1,5 l MA in pa kupil sem 2 litra MA2 motul 10 w40 da se ve... Popravljeno Julij 8, 2014. Popravil micfic
smasher Objavljeno Julij 8, 2014 Opozori Objavljeno Julij 8, 2014 joj sploh nism šou za tem da je res razlika MA in MA2, jst sm mislu da so samo pomladili embalažo... hvala za obrazložitev. Kaj je kdo kdaj opazil veliko razliko med olji enake znamke? Sicer je bilo olje za avto, ampak ko sem menjaval olje sem opazil da tisto kar je ostalo v 4L flaši od prejšnje emnjave je bilo dosti bol svetlo in voedno olje, medtem kot pakriano v 1L flašah pa tako lepo kot olje za fritezo
partyzan07 Objavljeno Julij 9, 2014 Opozori Objavljeno Julij 9, 2014 Tudi jaz sem nalil sedaj v motor Motul 5100 Ester z oznako MA2 in se mi zdi da je menjalnik bolj mehek kot prej ko sem imel identično olje z oznako MA. Neki sem slišal da naj bi ta oznaka MA pomenila da je olje testirano tudi na japonskih motorjih (poudarjam da sem slišal ne vem pa ali je res)
thumper Objavljeno Julij 9, 2014 Opozori Objavljeno Julij 9, 2014 jaz bom dal noter za čez poletje namesto 10w40 10w50 pa da vidimo kako se obnese pri višjih temperaturah http://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/7FB088ACE40BAE9780257CB60040A2B3/$File/KRAE-9J2FYA.pdf
gregorjanc Objavljeno Julij 9, 2014 Opozori Objavljeno Julij 9, 2014 (popravljeno) MA2 ima v sebi manj fosforja in cinka, ki škodujeta katalizatorju----torej MA2 je za daljšo življenjsko dobo le-tega......MA2 zagotavlja tudi boljše trenje pri mokri sklopki jp razlike so predvsem v Dinamičnem, statičnem ter ustavnem količniku trenja kateri bolj al manj vplivajo na samo mokro sklopko. jaz bom dal noter za čez poletje namesto 10w40 10w50 pa da vidimo kako se obnese pri višjih temperaturah http://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/7FB088ACE40BAE9780257CB60040A2B3/$File/KRAE-9J2FYA.pdf Eh jest mam skoz not 15w50 varianto pa mi ga žoka v mrazu al pa v vročini, verjetno je sam znamka motorja kriva Popravljeno Julij 9, 2014. Popravil gregorjanc
miklavc Objavljeno Avgust 4, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2014 Počasi bo treba narediti spet servis in se ne morem odločiti katero olje naj nabavim. Odločam se med Motul 5100 10w40 in Motorex Formula 4T 10w40. Razlika v ceni je minimalna, katerega bi priporočali? Prosim ne mi ponujat kakšnega Yamaluba ker ga imam sedaj v motorju in bi rad preizkusil še kaj drugega. LP!
hajoktejn Objavljeno Avgust 4, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2014 motul je "klasik" ki paše večini motorjev, z njim ne morš falit. miklavc 1
Scarabeo 500 Objavljeno Avgust 4, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2014 Počasi bo treba narediti spet servis in se ne morem odločiti katero olje naj nabavim. Odločam se med Motul 5100 10w40 in Motorex Formula 4T 10w40. Razlika v ceni je minimalna, katerega bi priporočali? Prosim ne mi ponujat kakšnega Yamaluba ker ga imam sedaj v motorju in bi rad preizkusil še kaj drugega. LP! Preizkusil sem veliko olj. Vsa olja je moj motor kuril nad 1 liter na menjavo. Motorex 10 - 40 polsintetika, tega olja je pokuril dobrega pol litra. Izredno sem zadovoljen s tem oljem. Tudi menjalnik je šel super. Scarabeo
smasher Objavljeno Avgust 4, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2014 Thumper, opazil kakšno razliko sedaj poleti z 10w50 ?
Bremzer Objavljeno Avgust 4, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2014 Slabše kvalitete je olje manjša je poraba olja ! ! To pa zato, ker je olje poceni in nima dodatnih mašini potrebnih ADITIVOV,ki olju "zelo" zvišajo ceno.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se