Skoči na vsebino

Olje za motor - razno...


Priporočene objave

Objavljeno

Slabše kvalitete je olje manjša je poraba olja ! !

To pa zato, ker je olje poceni in nima dodatnih mašini potrebnih ADITIVOV,ki olju "zelo" zvišajo ceno.

Torej dražje je boljše in več ga bo mašina pokurila.

Meni se zdi nekam nelogično.

 

Scarabeo

Objavljeno

Torej dražje je boljše in več ga bo mašina pokurila.

Meni se zdi nekam nelogično.

 

Scarabeo

 

v bistvu je logično; v golfa 1.6 dizel sem nalil po vseh mogočih oljih mineralno olje ki je steklo ven iz traktorja. s tem oljem je mel zlo mejhno porabo. pred tem je bla pa 1l na jurja km.

Objavljeno

Če je motor nov tut 0w30 nebi smeu pretiranožret, bol je mašina znucana ali pa starejše izdelave ima večje tolerance in zelo tekoče olje beži mimo batnih obročkov, če je pa olje bol 'medeno' oz. viskozno pa mu mala reža med batnim obročkom in cilindrom ni dovolj da bi zbežalo.

Objavljeno

Thumper, opazil kakšno razliko sedaj poleti z 10w50 ?

. Jaz imam tudi noter čez poletje 50ko. Tak fino je zlaufal, da sem začetek junija imel servis čez en mesec ko bi spet servis pa nazaj na 40. Na daljših furah, ko je motor naložen mi ga ne spije praktično nič. Minus je, da se mi prvih par minut, ko je motor popolnoma hladen malo zatika menjalnik. Nič strašnega, ker je to sam kadar je zjutraj hladno zunaj. Drugih razlik ni opazit. V teoriji naj bi bilo mazanje v vročini boljše... Na kratko... to je olje za poletje. Sploh za zračno hlajene mašine je nekak smiselno poleti dat noter 50ko, ali pa razmislit o kakšnem sintetičnem.
Objavljeno

po tej teoriji je dalec najbols olje ippone. pred par leti sta bla Gpz900 in CBR900 s tem oljem skor 2taktna. predlani je to probal se frend z Burgmanom 650. enako vrhunska poraba. Z motuli (probal sm use, 300v 7100 in 5100) Shelom in Bardahlom(slednjega nism maral zarad trdga menjalnika cudne sklopke in pozimi je ratal mast) pa je bla pred in po ipponeju poraba zanemarljiva.

:hmm: zdej pa ne vem, katere Bremzerjeve absolutne resnice naj se drzim? Obvezno Motul, al tistga k gre najraj u raufnik?

u vtr sm lani nalil motorex, zelo poceni kupljen v angliji, okrog 25€ za 4l in se mi zdi cist enako fajn kot motul. bom pa v kratkem menjal, ker ma 9000km, in spet nalil motul, pa se se enkat oglasim, ce bo kej drugace.

Objavljeno

O porabi olja in zakaj sploh rabi, koliko naj rabi olja itd.sem že neštetokrat pisal in nebom več.Zapomnite si vsi samo eno vozite še sploh dokler je motor nov z "dobrim" oljem, ki ga predpiše proizvajalec ali ekvivalentnim olje druge firme. Ko pa je motor že v letih in začne rabit olje pa izberite slabše cenejše olje,ker cenejše olje naredi garež še sploh izzaobročkov kar zmanjšuje porabo tega nevidiš neslišiš in ne občutiš za mašino pa je to slabše ker se manj maže in ko tak motor nekomu prodaš on nalije v mašino kvalitetno olje se poraba drastično poveča,to pa zato ker aditiv za izpiranje ta gareš očisti in to povzriči porabo ! !

Ps ; AMEN !

Objavljeno

Bo držalo, kar Bremzer piše. Vsaj pri avtu imam takšne izkušnje. Malo več prevoženih. Ves čas sem uporabljal mineralno olje in ni pil skoraj nič olja. Potem sem pa v neki akciji poceni dobil sintetično. Oslarija, to sem naredil z menjavo. Če je dalj časa stal, mi je pri startu fajn modro zakadil.... Ob naslednji menjavi sem dal nazaj mineralca, sedaj se vedno manj zakadi... Enaka viskoznost.

Objavljeno

Preizkusil sem veliko olj. Vsa olja je moj motor kuril nad 1 liter na menjavo.

Motorex 10 - 40 polsintetika, tega olja je pokuril dobrega pol litra. Izredno sem zadovoljen s tem oljem.

Tudi menjalnik je šel super. 

 

Scarabeo

 

Torej bom letos poizkusil z Motorex. Drugače pa moj KLE ne popije niti kapljice olja, vsaj ne da bi opazil. Imam ga že 4 leta in še nikoli nisem dolival olja ker je na okencu količina olja enaka na dan servisa in čez 5000km. 

Objavljeno

kolega iz dirkaški voda mi je ponudil putoline olje, pa sem ga vzel.

 

servis narejen danes test...poročam

Objavljeno

Jst sm pa tegale ulil v svojga.

post-23467-0-93348200-1408108934_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Torej bom letos poizkusil z Motorex. Drugače pa moj KLE ne popije niti kapljice olja, vsaj ne da bi opazil. Imam ga že 4 leta in še nikoli nisem dolival olja ker je na okencu količina olja enaka na dan servisa in čez 5000km. 

 

Če maš čas, poglej malo hrvaški KLE forum.

Predvsem hvalijo FUCHS Silkolene Comp 4 10w-40.

 

Aja, pa predvsem zaradi tega problema /copy

 

Imam težavo na Kawasaki Kle 500. Motor je parkiran in ni v prestavi. Motor prižgem. Mineta 2 minuti dokler zvlečem še preostanek opreme nase. Motor porinem dva metra nazaj iz garaže. Se usedem gor. Pritisnem sklopko. Ko prestavim v prvo prestavo cukne in crkne. Ko motor ponovno prižgem, ga brez problema prestavim v prvo. Kaj je lahko vzrok? Olje je bilo zamenjano pred 2000 km septembra. Med zimo sem ga vsak mesec prižgal za 5-10 min. Stvar se pa pojavlja samo, ko se motor popolnoma ohladi. lp

 

To zadevo sem jaz rešil na ER5, ki ima enako "mašino" z oljem fuchs silkolene ,lamele se zlepijo, ko je mrzel motor, menjava s tem oljem je rešila probleme.

Popravljeno . Popravil birca
Objavljeno

Če maš čas, poglej malo hrvaški KLE forum.

Predvsem hvalijo FUCHS Silkolene Comp 4 10w-40.

 

Aja, pa predvsem zaradi tega problema /copy

 

 

To zadevo sem jaz rešil na ER5, ki ima enako "mašino" z oljem fuchs silkolene ,lamele se zlepijo, ko je mrzel motor, menjava s tem oljem je rešila probleme.

 

Hvala za info, bom preveril še to olje. Ampak z zatikajem sklopke sem imel samo prvo sezono ko sem imel motor, zdaj zadnje 3 pa se mi sklopka ne zatika ko je mrzla.

Objavljeno

Zanimivo da je Motul 5100 po vseh trgovinah 12€ (cca) na liter, na MotornaOlja pa 3e na liter cenejši :)

Objavljeno

Zanimivo da je Motul 5100 po vseh trgovinah 12€ (cca) na liter, na MotornaOlja pa 3e na liter cenejši :)

http://www.sm-moto.com/ pa kodo  SMMOTO10

 

Lp 

Objavljeno (popravljeno)

Ja saj pravim, se dobi tut kje drugje, zadnjič sem moral vzet v Velenju pri Yogiju ki drugače velja za ugodnega oz z normalnimi cenami.. bla je sila in sem rabil čez pol ure servis nardit doma, drugače nebi vzel. Pri 3 litrih 10e je kar ogromna razlika! Nikoli več, sem kupil na zalogo po normalni ceni :grim

 

 

edit: zdej študiram (n i 100%), mogoče je bila cena celo nad 12€ za liter oz malenkost pod 13.

Popravljeno . Popravil NejcZ
Objavljeno (popravljeno)

Še malenkost ceneje kot na sm-moto pa je na www.motul-olje.si

 

Naročeno pred parimi dnevi

post-44186-0-43454300-1408443807_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil igor0203
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Lastniki kawasaki er5, katero olje nalivate? Kje ga kupiti v lj? Hvala!

Objavljeno

Rogerg, za ER-5 je tut friol dobr :P. Ma komot daš motul 10W40, ne pa vlivat kot si napsial v drugi temi olje za avto viskoznost je res enaka ampak avo tolja imajo še dodatke proti zmanjševanju trenja pa določene fore ki ne pašejo sklopki. (tolk kot si na forumu bi si lahko prebral malo to temo prej)

Malpoglej to temo pa se določi ali boš dal ipone, motul, castrol, shell...

V ljublajni lahko kupiš skoraj kjer češ. Euroton, olje-direkt ( so v dravljah čisto pri obvoznici), mogoče ti tut actinia direkt proda, BS center, TC center, KMC ....

Pa sigurno še kaj mest kjer prodajajo moto stvari, če ne poznaš lasntika od prej svetujem takoj ob prevzemu motorja menjavo olja, včasih se malo zlažejo kdaj so nazandje menjali oolje in ob pogledu na olje dobiš malo občutek za motor, poglej če kaj smrdi po bencinu.

Objavljeno (popravljeno)

Ja sej bom menjal, nism pa vedu da majo u BS u olje.. sam filtra pa zihr nimajo al kk? sm mislu da sam opremo za motriste drgac tm dobis..

Popravljeno . Popravil Rogerg
Objavljeno

Sicer ne gre za motocikel, ima pa nekaj skupnega – menjalnik in sklopko istem v olju. Gre za menjalnik za kosilnico firme BiCiDi, na njihovi spletni strani piše, da se maže s hidravličnim oljem. In nič drugega: hobi pogoni z mastjo, profi pogoni s »hydraulic oil«. Nobenih specifikacij, nič o viskoznosti.

Google pove, da nekatera hidravlična olja ustrezajo tudi menjalnikom, blizu so tudi STUO – univerzalna olja za traktorje, kjer poudarjajo uporabo za »wet brakes«. Menim, da mokre zavore zahtevajo enako olje kot mokre sklopke.

Kakšne izkušnje? Olje, ki je dobavljivo pri nas?

Objavljeno

Sicer ne gre za motocikel, ima pa nekaj skupnega – menjalnik in sklopko istem v olju. Gre za menjalnik za kosilnico firme BiCiDi, na njihovi spletni strani piše, da se maže s hidravličnim oljem. In nič drugega: hobi pogoni z mastjo, profi pogoni s »hydraulic oil«. Nobenih specifikacij, nič o viskoznosti.

Google pove, da nekatera hidravlična olja ustrezajo tudi menjalnikom, blizu so tudi STUO – univerzalna olja za traktorje, kjer poudarjajo uporabo za »wet brakes«. Menim, da mokre zavore zahtevajo enako olje kot mokre sklopke.

Kakšne izkušnje? Olje, ki je dobavljivo pri nas?

Mogoče ATF olje? - hidravlično olje za avtomatske menjalnike...kupiš na petrolu

Objavljeno

Sicer ne gre za motocikel, ima pa nekaj skupnega – menjalnik in sklopko istem v olju. Gre za menjalnik za kosilnico firme BiCiDi, na njihovi spletni strani piše, da se maže s hidravličnim oljem. In nič drugega: hobi pogoni z mastjo, profi pogoni s »hydraulic oil«. Nobenih specifikacij, nič o viskoznosti.

Google pove, da nekatera hidravlična olja ustrezajo tudi menjalnikom, blizu so tudi STUO – univerzalna olja za traktorje, kjer poudarjajo uporabo za »wet brakes«. Menim, da mokre zavore zahtevajo enako olje kot mokre sklopke.

Kakšne izkušnje? Olje, ki je dobavljivo pri nas?

Ne kompliciraj in se ne sekitaj z ATF oljem neboš pogrešil, ker ni mineralno je rastlinsko ne spreminja vizkoznosti in ne razjeda tesnil(semeringov,manšet itd.) če je dober za zahtevne avtomatske menjalnike jih dovolj maže tako zobnike kot tudi sklopke v njem bo tudi tvojo bogo kosilnico.

Ps;in še NIKOLI ga ni potrebno menjat po potrebi ga samo dolivaš .

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!