'.' Objavljeno Avgust 6, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2014 sej js ti vrjamem, sam čudno se mi zdi in mi ni lih jasno al sm ga js tolko tiščal al pa se ti res sam po klancih navzdol voziš
Ozzy620 Objavljeno Avgust 6, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2014 sej js ti vrjamem, sam čudno se mi zdi in mi ni lih jasno al sm ga js tolko tiščal al pa se ti res sam po klancih navzdol voziš Pač na obrate ga dam ko prehitevam drugače ne tolko... Menjam pa še kr ja, gledam da ga mam čisto v nizki prestavi. Varčujem tak da gledam 1 -10km 2-20 3-30 . 4-40- 5-50km - 60-60km. Se glih ujema da vsakih 10km dam prestavo gor, brez da bi ga kaj matral....
smasher Objavljeno Avgust 6, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2014 sej js ti vrjamem, sam čudno se mi zdi in mi ni lih jasno al sm ga js tolko tiščal al pa se ti res sam po klancih navzdol voziš samo 1x sm te slišau mimo pršibat in upam da ne boš kej zamiru ampak bi potrdil da si ga ti tiščau na obratih '.' 1
Jernej1975 Objavljeno Avgust 12, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2014 Meni porabi od 3,2 do 4l/100, normalne vožnje.
Ozzy620 Objavljeno Avgust 14, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2014 (popravljeno) ja saj 4l/100 to je 500km Ka ste kaj vi delali da ste delali po 250km res nevem. Če se bi z 8000 obratov skos vozo ko mi nebi tejk popiv Taj ste pa res terali bogo mašino... Popravljeno Avgust 14, 2014. Popravil Ozzy620
Efendi Objavljeno Avgust 14, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2014 sej js ti vrjamem, sam čudno se mi zdi in mi ni lih jasno al sm ga js tolko tiščal al pa se ti res sam po klancih navzdol voziš Ma vidiš da (te/nas) zeza! NIč nisi preveč tiščal - si imel čisto normalno porabo. GS 500 ima 17 litrski tank in ne 20 litrski (razen če ga ni zamenjal za neko "heavy duty" varianto) in bi zato moral kurit samo 3,4 litre na 100 km, da bi spravil skupaj 500 km - in bi spraznil tank do čisto konca, tako da bi zanje metre delal že na hlape. Če pobrskam po spominu - jaz sem do rezerve spravil skupaj okoli 220/230 km, poraba pa je bila nekje okoli 4 litre al pa malenkost čez. Pa ni bilo neke bistvene razlike glede na vožnjo.
Efendi Objavljeno Avgust 14, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2014 je pa rfes, da so potem dobili GS-i 20 litrski tank in potem bi pri porabi 4 litrre na 100 km matematika držala - če bi ga scuzal do konca.... Ampak glede na to, da je vse možno - je tud' to.... :naughty:
Ozzy620 Objavljeno Avgust 14, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2014 http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_gs500f%2004.htm Fuel Capacity 20L tk btw
Efendi Objavljeno Avgust 14, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2014 Ja sem dodal da ie potem dobil 20-litrski tank ampak kaze da je ta post nekam izpuhtel.
NejcZ Objavljeno Avgust 15, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2014 Yamaha XT660 pije pri čisto nešparovni vožnji glih komaj nekaj čez 5 litrov, tako da je čisto možno. Če pa "šparaš" pa dobre pol litra manj. Verjamem da novejši motorji pokurijo manj, tudi testi to potrjujejo. Pač niso to neki dirklaniki.
Ozzy620 Objavljeno September 1, 2015 Opozori Objavljeno September 1, 2015 Lp. Imam problem z suzki gs 500 f se pravi... Ko je motor mrzel imam zavh gor da lavfa čene kar ogasne in potem, ko se pelem mi se neki cajta tk malo poka ph ph pr avspuho tk pac ga malo zaduši ko pokne sam to dela ko je mrzel, ko je topel to dela občasno. Pol ko se ogreje mi pa dela tako na tisoč obratov pač ful počasi. Ko se pripeljem pa je rdeca luc pa v 1,2,3,4,5,6 brzini kuplongo stisnem mi vedno ogasne potem morem pa se gas zravn dat da ga ozgem al pa tut ce pelem v 2,3,4,5,6 brzini na 4 k 5k ibratov pa stisnem kuplongo mi bo vedno ogasno... pac nima one meje kje more obstat npr pr 1.200- 1.400 . Prej sm dav gas npr od 2k do 11k obratov pa je lpo padvo takoj na jurja al pa mi ogasno. Zaj pa ko sm štangas naštelal na več obratov gre gor lepo na obrate pol pa tk pocasi padajo in je še kr moteno ker zgleda ko bi malo zravn gas držal ko menjam. Sam ce kuplongo stisnem pr 5 6 brzini al pa 3.4 glih tk ogasne. Al pa ko stojim na jurja lavfa pa tut ogasne. Pa tsko uzge ko je mrzel. Zdaj sem dal v prvotno stanje in moram vedno ko stojim nekaj časa držati gas da mi ne uglasne oz. vedno. Zdaj pa kaj mislite da je narobe. Eni prajijo vžig, eni frgazer itd. itd. Pozna kdo koga iz okolice koroške ko se z tem ukvarja da bi mi pošlihtal. Hvala
Ozzy620 Objavljeno September 14, 2015 Opozori Objavljeno September 14, 2015 Je pa tudi to... Preden sem šev na morje z motorjem sem začel tankati na OMV 100 oktanski bencin. Prej sm vedno tankal 95 oktanskega. In motor mi je začel ugašati vedno bolj ko sem se vračal iz morja. Vedno pri semaforjo mi je ugasnil. Ko sm pršu domov sm mislo bom dal malo več štangasa ampak ni kriv štangas, fora je v nečim drugem. Drugače mi je motor prej pred morjem vedno ko je bil mrzel pokalo iz auspuha. Potem ko se je motor ogrel je delal normalno... Zdaj pa mi to dela tudi ko je motor vroč, da mi poka... Poklico sm mehanika pa je rek ker bencin tankam. Pa sm reku da sm zaj nekajkrat tankal 100 oktanskega. Reku je da naj spremenim nazaj na 95 pa če bo manj pokalo... Malo manj je ampak je isto... Motor mi zdaj teško užge ko je mrzel. Zauh dajam čisto malo gor ker če ga dam več noče vžgati. Zdaj ga užgem samo tako če imam zauh dol in dodam malo gasa pa pol nastelam pocasi zauh da drži 1,4 obratov. Seveda ko je mrzel tudi težko speljujem morn ful zabulat gas ker čene se ne primaknem nikamor pri tem pa poka ful ph ph ph p... Zdaj pa sm dobu plastike dol pa pogledal obidve svečki in tudi zamenjal in je isto... Prej mi je rezervo metal na 380-400km zdaj mi jo je na 300km se pravi da nekaj ni vredu. In seveda ko sem vedno mislil da mi poka iz auspuha... Ne poka mi iz auspuha ampak mi poka ven iz zračnega filtra?????? Ko zrak not vleče pol poka nazaj vn in to kr fajn močno.. Kva je narobeeee help Je pa tudi to da sem na srečanjih večkrat pokal in auspuha z tem da sem drzis gas na 6k obratov pa das zasilno ostavitev pa potem nazaj gor in fajn useče iz auspuha, mogoc bi lahko blo tut to... Mam namen dobit narazn frgazerja pa mi svetujte kaj naj nardim? hvala
trojan69 Objavljeno September 14, 2015 Opozori Objavljeno September 14, 2015 Verjetno prerevna mešanica gorivo/zrak - poglej če ti na prirobnicah uplinjača vleče zrak. Mogoče pa celo ventili.... Skratka zadevo bi bilo treba videt v živo. Tankaj 95, 100 = denar v zrak.
Ozzy620 Objavljeno September 14, 2015 Opozori Objavljeno September 14, 2015 Zdaj sm dobil narazen frgazerje tak da jih jutr spučem pa nardim nazaj da vidimo kaj bo... Poka mi od 1k obratov do 3,5k obratov ali kkr dam malo vec gasa pri speljevanju kr poka iz frgazerja oz. iz zračnega filtra. Drugače motor dela normalno od 4k obratov naprej.
Ozzy620 Objavljeno September 15, 2015 Opozori Objavljeno September 15, 2015 frgazer spucan in vse tak da frgazer ni kriv. Svečke niso krive. Motor mi pije več kot mi je pil in z tem se tudi ful voha bencin. Vrjetno so ventili ali vžig..
ciciban Objavljeno September 16, 2015 Opozori Objavljeno September 16, 2015 Če so ventili makenkost mimo se ne bi smelo vohat bencina. Poglej še pletenice gasa, pa če ti čok lepo dela. Na spletu imaš slike svečk in primerjaj z svojimi. Svečke veliko povejo o stanju motorja. Preglej še gumijaste dele okoli vplinjača in pa cev za prezračevanje karterja. Je kar precej stvari, ki ti znajo nagajat, tako da je takole preko neta malo težko uganit, kaj je narobe. Od vžiga pa bi lahko bile tuljave, kabli, kapice svečk... Skratka ne obubat, če ne bo šlo oa lepo do mehanika.
Ozzy620 Objavljeno Oktober 24, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2015 Sem peljal mehaniku. Je bil motor tam neki časa predn sm ga dobil... dal sem 172e ko je še dizo popravu ko sm jo utrgal . Še enkrat je spucal frgazerje in rekel da jih je naštelal. Zamenjal je zračni filter ker naj bi pr tistemu prejšnemu preveč prihajal zrak notri in svečki je zamenjal. Popravil je da mi ne poka več vn iz frgazerjov oz. iz zračnega filtra. Zaj motor leti veliko bolš na obratih kot je letev ko sem ga kupil ko dam zauh do polovice lepo užge. Nesmem dat zauh do konca taj ga kr zadusi. No ko je motor mrzov taj še ugaša zato vedno držim gas zraven. Ko je vroč motor še ogaša občasno. In zdaj je štangas nastavljen čisto vredo če ga bolj nastavim bojo obrati počasi padali od 4 navzdol kot bi dobival preveč bencina. Če ga dam pa premalo pa bo tk ogašal... On je reku da je sam frgazerje delu ventilov pa tega ni pogledo vrjetno. Ker jst sm še kar pokal z motorjem z tisto opcijo ogasnitev v sili (rdeč gumb) in sm zasledil da prajijo da ventile pa to zjebeš.. In pač gre mi naživce ker motor ugaša in pol ga še včasih teško nazaj prižgem newem zakaj.
criptus Objavljeno Maj 26, 2017 Opozori Objavljeno Maj 26, 2017 Eno vprsanje glede vziga GS500. Motor je letnik 2007 in ima 22 tkm. Zadnje case malo vožen. Ker je bil akumulator prazen smo bike vzigali s kablom povezanim na avto. Zaverglat ni hotel, se je pa slisal rele in klik starterja v motorju trenutek zatem.... Kaksna ideja v cem bi lahko bil problem?
criptus Objavljeno Maj 30, 2017 Opozori Objavljeno Maj 30, 2017 Bom kar samemu sebi odgovoril. Starter je fuc kot kaze.
criptus Objavljeno Maj 31, 2017 Opozori Objavljeno Maj 31, 2017 Je ze kdo menjal starter sam? Se splaca to kupit na ebay recimo in menjat sam? Sraufat sicer znam, nisem pa se nikoli Suzi
DAMI34 Objavljeno Maj 31, 2017 Opozori Objavljeno Maj 31, 2017 pred 21 minutami, criptus pravi: Je ze kdo menjal starter sam? Se splaca to kupit na ebay recimo in menjat sam? Sraufat sicer znam, nisem pa se nikoli Suzi če včasih v dotični temi ni odgovora, bodisi je malo motorjev, bodisi nima nihče iskušenj, se splača tudi tule vprašat:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se