Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
dore

Suzuki GSF 500

Recommended Posts

Ozzy620

sej js ti vrjamem, sam čudno se mi zdi in mi ni lih jasno al sm ga js tolko tiščal al pa se ti res sam po klancih navzdol voziš :D

Pač na obrate ga dam ko prehitevam drugače ne tolko... Menjam pa še kr ja, gledam da ga mam čisto v nizki prestavi. Varčujem tak da gledam 1 -10km 2-20  3-30 . 4-40- 5-50km - 60-60km. Se glih ujema da vsakih 10km dam prestavo gor, brez da bi ga kaj matral.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

sej js ti vrjamem, sam čudno se mi zdi in mi ni lih jasno al sm ga js tolko tiščal al pa se ti res sam po klancih navzdol voziš :D

samo 1x sm te slišau mimo pršibat in upam da ne boš kej zamiru ampak bi potrdil da si ga ti tiščau na obratih ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ozzy620

ja saj 4l/100 to je 500km ;) Ka ste kaj vi delali da ste delali po 250km res nevem. Če se bi z 8000 obratov skos vozo ko mi nebi tejk popiv :D Taj ste pa res terali bogo mašino...

Edited by Ozzy620

Share this post


Link to post
Share on other sites
Efendi

sej js ti vrjamem, sam čudno se mi zdi in mi ni lih jasno al sm ga js tolko tiščal al pa se ti res sam po klancih navzdol voziš :D

Ma vidiš da (te/nas) zeza! NIč nisi preveč tiščal - si imel čisto normalno porabo.

GS 500 ima 17 litrski tank in ne 20 litrski (razen če ga ni zamenjal za neko "heavy duty" varianto) in bi zato moral kurit samo 3,4 litre na 100 km, da bi spravil skupaj 500 km - in bi spraznil tank do čisto konca, tako da bi zanje metre delal že na hlape.

 

Če pobrskam po spominu - jaz sem do rezerve spravil skupaj okoli 220/230 km, poraba  pa je bila nekje okoli 4 litre al pa malenkost čez. Pa ni bilo neke bistvene razlike glede na vožnjo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Efendi

je pa rfes, da so potem dobili GS-i 20 litrski tank in potem bi pri porabi 4 litrre na 100 km  matematika držala - če bi ga scuzal do konca....

 

Ampak glede na to, da je vse možno - je tud' to....  :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
NejcZ

Yamaha XT660 pije pri čisto nešparovni vožnji glih komaj nekaj čez 5 litrov, tako da je čisto možno. Če pa "šparaš" pa dobre pol litra manj. Verjamem da novejši motorji pokurijo manj, tudi testi to potrjujejo. Pač niso to neki dirklaniki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ozzy620

Lp. Imam problem z suzki gs 500 f se pravi... Ko je motor mrzel imam zavh gor da lavfa čene kar ogasne in potem, ko se pelem mi se neki cajta tk malo poka ph ph pr avspuho tk pac ga malo zaduši ko pokne sam to dela ko je mrzel, ko je topel to dela občasno. Pol ko se ogreje mi pa dela tako na tisoč obratov pač ful počasi. Ko se pripeljem pa je rdeca luc pa v 1,2,3,4,5,6 brzini kuplongo stisnem mi vedno ogasne potem morem pa se gas zravn dat da ga ozgem al pa tut ce pelem v 2,3,4,5,6 brzini na 4 k 5k ibratov pa stisnem kuplongo mi bo vedno ogasno... pac nima one meje kje more obstat npr pr 1.200- 1.400 . Prej sm dav gas npr od 2k do 11k obratov pa je lpo padvo takoj na jurja al pa mi ogasno. Zaj pa ko sm štangas naštelal na več obratov gre gor lepo na obrate pol pa tk pocasi padajo in je še kr moteno ker zgleda ko bi malo zravn gas držal ko menjam. Sam ce kuplongo stisnem pr 5 6 brzini al pa 3.4 glih tk ogasne. Al pa ko stojim na jurja lavfa pa tut ogasne. Pa tsko uzge ko je mrzel. Zdaj sem dal v prvotno stanje in moram vedno ko stojim nekaj časa držati gas da mi ne uglasne oz. vedno. Zdaj pa kaj mislite da je narobe. Eni prajijo vžig, eni frgazer itd. itd. Pozna kdo koga iz okolice koroške ko se z tem ukvarja da bi mi pošlihtal. Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ozzy620

Je pa tudi to... Preden sem šev na morje z motorjem sem začel tankati na OMV 100 oktanski bencin. Prej sm vedno tankal 95 oktanskega. In motor mi je začel ugašati vedno bolj ko sem se vračal iz morja. Vedno pri semaforjo mi je ugasnil. Ko sm pršu domov sm mislo bom dal malo več štangasa ampak ni kriv štangas, fora je v nečim drugem. Drugače mi je motor prej pred morjem vedno ko je bil mrzel pokalo iz auspuha. Potem ko se je motor ogrel je delal normalno... Zdaj pa mi to dela tudi ko je motor vroč, da mi poka... Poklico sm mehanika pa je rek ker bencin tankam. Pa sm reku da sm zaj nekajkrat tankal 100 oktanskega. Reku je da naj spremenim nazaj na 95 pa če bo manj pokalo... Malo manj je ampak je isto... Motor mi zdaj teško užge ko je mrzel. Zauh dajam čisto malo gor ker če ga dam več noče vžgati. Zdaj ga užgem samo tako če imam zauh dol in dodam malo gasa pa pol nastelam pocasi zauh da drži 1,4 obratov. Seveda ko je mrzel tudi težko speljujem morn ful zabulat gas ker čene se ne primaknem nikamor pri tem pa poka ful ph ph ph p... Zdaj pa sm dobu plastike dol pa pogledal obidve svečki in tudi zamenjal in je isto... Prej mi je rezervo metal na 380-400km zdaj mi jo je na 300km se pravi da nekaj ni vredu. In seveda ko sem vedno mislil da mi poka iz auspuha... Ne poka mi iz auspuha ampak mi poka ven iz zračnega filtra?????? Ko zrak not vleče pol poka nazaj vn in to kr fajn močno.. Kva je narobeeee help :D Je pa tudi to da sem na srečanjih večkrat pokal in auspuha z tem da sem drzis gas na 6k obratov pa das zasilno ostavitev pa potem nazaj gor in fajn useče iz auspuha, mogoc bi lahko blo tut to... Mam namen dobit narazn frgazerja  pa mi svetujte kaj naj nardim? hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
trojan69

Verjetno prerevna mešanica gorivo/zrak - poglej če ti na prirobnicah uplinjača vleče zrak. Mogoče pa celo ventili.... Skratka zadevo bi bilo treba videt v živo.

Tankaj 95, 100 = denar v zrak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ozzy620

Zdaj sm dobil narazen frgazerje tak da jih jutr spučem pa nardim nazaj da vidimo kaj bo...  Poka mi od 1k obratov do 3,5k obratov ali kkr dam malo vec gasa pri speljevanju kr poka iz frgazerja oz. iz zračnega filtra.  Drugače motor dela normalno od 4k obratov naprej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ozzy620

frgazer spucan in vse tak da frgazer ni kriv. Svečke niso krive. Motor mi pije več kot mi je pil in z tem se tudi ful voha bencin. Vrjetno so ventili ali vžig..

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

Če so ventili makenkost mimo se ne bi smelo vohat bencina. Poglej še pletenice gasa, pa če ti čok lepo dela. Na spletu imaš slike svečk in primerjaj z svojimi. Svečke veliko povejo o stanju motorja. Preglej še gumijaste dele okoli vplinjača in pa cev za prezračevanje karterja. Je kar precej stvari, ki ti znajo nagajat, tako da je takole preko neta malo težko uganit, kaj je narobe. Od vžiga pa bi lahko bile tuljave, kabli, kapice svečk... Skratka ne obubat, če ne bo šlo oa lepo do mehanika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ozzy620

Sem peljal mehaniku. Je bil motor tam neki časa predn sm ga dobil... dal sem 172e ko je še dizo popravu ko sm jo utrgal :P . Še enkrat je spucal frgazerje in rekel da jih je naštelal. Zamenjal je zračni filter ker naj bi pr tistemu prejšnemu preveč prihajal zrak notri in svečki je zamenjal. Popravil je da mi ne poka več vn iz frgazerjov oz. iz zračnega filtra. Zaj motor leti veliko bolš na obratih kot je letev ko sem ga kupil :)  ko dam zauh do polovice lepo užge. Nesmem dat zauh do konca taj ga kr zadusi. No ko je motor mrzov taj še ugaša zato vedno držim gas zraven. Ko je vroč motor še ogaša občasno. In zdaj je štangas nastavljen čisto vredo če ga bolj nastavim bojo obrati počasi padali od 4 navzdol kot bi dobival preveč bencina. Če ga dam pa premalo pa bo tk ogašal... On je reku da je sam frgazerje delu ventilov pa tega ni pogledo vrjetno. Ker jst sm še kar pokal z motorjem z tisto opcijo ogasnitev v sili (rdeč gumb) in sm zasledil da prajijo da ventile pa to zjebeš.. In pač gre mi naživce ker motor ugaša in pol ga še včasih teško nazaj prižgem newem zakaj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
criptus

Eno vprsanje glede vziga GS500. Motor je letnik 2007 in ima 22 tkm. Zadnje case malo vožen. Ker je bil akumulator prazen smo bike vzigali s kablom povezanim na avto. 

Zaverglat ni hotel, se je pa slisal rele in klik starterja v motorju trenutek zatem.... 

Kaksna ideja v cem bi lahko bil problem? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
criptus

Je ze kdo menjal starter sam? Se splaca to kupit na ebay recimo in menjat sam?

Sraufat sicer znam, nisem pa se nikoli Suzi :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 21 minutami, criptus pravi:

Je ze kdo menjal starter sam? Se splaca to kupit na ebay recimo in menjat sam?

Sraufat sicer znam, nisem pa se nikoli Suzi :)

 

če včasih v dotični temi ni odgovora, bodisi je malo motorjev, bodisi nima nihče iskušenj, se splača tudi tule vprašat:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!