Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

zanimivost... včeraj sem mel čas, pa sem se šel za hec okoli vozit in na koncu je zadeva že pri vključenih lučeh speljevala, pospeševala iz malih obratov itd. danes zjutraj pa je na poti v službo samo enkrat hotel vgasnjene luči, potem pa tudi ok... izgleda, da se mora Trnjulčica samo zbudit iz 10letnega spanja...

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Avtomatik čist lepo normalno užge in laufa. K se mal segreje (po 100metrih) ga čist zamori in crkne. Če počakaš ene 20 sekund in ga užgeš, normalno zalaufa sm pol po dveh sekundah spet crkne. Štrom je u redu, za ostalo pa ne vem kaj bi še lahk blo narobe???? Če kej veste...

Objavljeno

Vsekakor ni vzrok segrevanje. Prej bi rekel, da je problem pri uplinjaču. Preglej tank, cevko za bencin, uplinjač in spucaj use.

Objavljeno

zapacana diza al pa dovod bencina... spucej frgazr, tko k je že Sadida reku pa bo delal brez problema...

Objavljeno

probaj z drugo cinšpulo .)

LP, El Barto

Objavljeno

pomojm frgazer jebe stvar .)

Objavljeno

Šansa je svečka ali zapacan dovod goriva v uplinjač (verjetno od rezervoarja do vključno plovca). Naberejo se ti smeti pri dovodu goriva v uplinjač, se zamašijo (ponavadi) pri plovcu, zato teče v uplinjač premalo goriva. Ko ti crkne, se tačas spet nateče in ponovno vžge, in spet in spet...

Prej je nekdo omenil dizo. Če bi bila zamašena diza, bi mopedek na splošno morilo, ne samo po 100 m, tudi težje bi vžigal.

Kakšne barve je svečka? Najprej prekontroliraj to, se pravi, če je črna, mastna, je goriva dovolj, problem je vžig. Če je svetla, suha, potem je problem dovod goriva. Če je nova, je lahko napačna toplotna vrednost.

Najverjetneje je dovod goriva, preglej pa tudi zaug, če ni mogoče kako zaštekan ali podobno (nisi napisal kako ti crkne)

P.S. Za informacijo: imel APN 6 pri katerem sem dal brusit cilinder, vstavil nov bat, zložil skupaj pa se je dogajalo isto. Samo ni bil problem nikjer drugje, kot cilinder pobrušen v premajhni toleranci do bata. Ko se je motor segrel je zagrabil. Ko se je spet ohladil (cca. 10 s) je pa laufal normalno. Samo to ni to - BI VEDEL ČE BI SE TI TO ZGODILO :D

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

ja ne vem, najbrž je fergazer, pomislu sm tut na zračn filter. probi spucat stvar, pa povej, a ti kej duši ko se peleš, če daš gas ??

LP

Objavljeno

hm.. :hmm: to se je tut men dogajal poglej fergazer pa plovček!

lp

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

razdri karburator

poberi use šprucote vn malo jih spihaj

(špruco je zak zvat prevrtan šraufek) če slučajo ne bi vedel

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Da vidim strokovnjake.

Revival original z original prenosi diza 53, sveča je rjava taka kot mora bit, kompresija ok kapa zategnena, ferg original dellorto filter tut.Skratka vse original razen mf2 je gor pa nikjer ne pušča benz ker bi se vohal al bi pa madež ostal.Pije mi 2,8 litra na 100km. Frči z enakimi nastavitvami+mf bullet mi je pil pod 2 litroma.Po knjižici naj bi bila poraba 1,8l pri meni pa je za 1l večja??Pri računanju se nisem zmotil ker je bilo preverjeno 3 krat. Kaj bi še bilo za pogledat???

Objavljeno

čaki zdej se tle maltraš za 2 deci ajej

škarik neki pripomore k porabi

Objavljeno

jah,odvisno že od mašine,...... .) je pač bol žejna :evilgrin: LP

Objavljeno

čaki zdej se tle maltraš za 2 deci ajej

škarik neki pripomore k porabi

Misliš auspuh?Z mfom bi moglo piti še manj kot z originalom.

Objavljeno

Z mf-om manj ? Zdej če se bolj zavrti motor iz mf-ko pol je tuki vzork večje porabe.

Objavljeno

Z mf-om manj ? Zdej če se bolj zavrti motor iz mf-ko pol je tuki vzork večje porabe.

Ja seveda poglej si delovanje resonančnih izpuhov in boš videl ,da je izkoristek večji proti originalu.

Objavljeno

jaz mam tud probleme z tomosom avtomatikom

ko va vzges v standgasu laufa, ko pa malo po gasu das pa mrkne. ko da bi ga zalivalo (na ta original fergazer se pa ne spoznam)

mogoce kdo ve kaj bi blo? :)

Objavljeno

Ja seveda poglej si delovanje resonančnih izpuhov in boš videl ,da je izkoristek večji proti originalu.

To vrjetno misliš na "stuffing" efekt in če si boš pogledal delovanje boš videl, da ta pride do cilindra ko so pretočni zaprti tako, da nimaš direktne povezave z karterjem, da bi ti tega še nevem kok nazaj zapolnilo :) Prej bi znalo direktno ali pa vsaj posredno na to vplivat difuzor pa naj ma večjo amplitudo ali manjšo čez večje območje ampak glih toliko, da dost časa oz. z zadost moči še potegne zmes iz pretočnih oz. karterja in kar je na njega povezano, pri lamelnem seveda ni povezave razen če bi res timingi prišli nekot skupaj z vsem. Čeprav to nebi melo neke direktne povezave z porabo. Še vseeno pa velja kar sem zgoraj napisal vse to kar je tukaj napisano bo pomagalo boljšemo scavenging-u v cilindru in to, da motorju boljše pogoje, da se razvrti in razvije moč tak, da normalo če se ti bo bolje vrti, da boš mel večjo porabo potem iz reso. rorom. Drugače pa sploh ne vem kak vsis imaš. Če maš batno krmiljenga si pač zniži timing pa boš malo znižal porabo sej če je za avtomatika tak, ne bo razlike z malo nižjim :D

Objavljeno

To vrjetno misliš na "stuffing" efekt in če si boš pogledal delovanje boš videl, da ta pride do cilindra ko so pretočni zaprti tako, da nimaš direktne povezave z karterjem, da bi ti tega še nevem kok nazaj zapolnilo :) Prej bi znalo direktno ali pa vsaj posredno na to vplivat difuzor pa naj ma večjo amplitudo ali manjšo čez večje območje ampak glih toliko, da dost časa oz. z zadost moči še potegne zmes iz pretočnih oz. karterja in kar je na njega povezano, pri lamelnem seveda ni povezave razen če bi res timingi prišli nekot skupaj z vsem. Čeprav to nebi melo neke direktne povezave z porabo. Še vseeno pa velja kar sem zgoraj napisal vse to kar je tukaj napisano bo pomagalo boljšemo scavenging-u v cilindru in to, da motorju boljše pogoje, da se razvrti in razvije moč tak, da normalo če se ti bo bolje vrti, da boš mel večjo porabo potem iz reso. rorom. Drugače pa sploh ne vem kak vsis imaš. Če maš batno krmiljenga si pač zniži timing pa boš malo znižal porabo sej če je za avtomatika tak, ne bo razlike z malo nižjim :D

Mam avtomatik mašino ima lamelni ventil.Mogoče bi z drugačnim predvžigom pridobil nekaj samo mislim,da bi bilo to zelo malo.Glede obratov pa pri frčakih kot sam veš niso visoki niti pri mf kaj šele pri originalu.Hotel sem povedati da bistvenih razlik ni v porabi med mf pa original(brez resonance),kvečjemu je boljši izkoristek pri resonanci.Meni ne gre v glavo zakaj moj motor popije cca 1l preveč kar je pri tako malih porabah 50%!Izgorevanje je ok svečka rjava.

Objavljeno

jaz mam tud probleme z tomosom avtomatikom

ko va vzges v standgasu laufa, ko pa malo po gasu das pa mrkne. ko da bi ga zalivalo (na ta original fergazer se pa ne spoznam)

mogoce kdo ve kaj bi blo? :)

lahko,da maš noter kakšno smet!!!! sčisti fergazer! :rolleyes: LP

Objavljeno

pre malo bencina preveč zraka dizo spuci al pa dotoči bencino :OK: :OK: :OK:

  • 11 mesecev pozneje...
Objavljeno

en problem

avtomatik ne užge :headbang:

ima iskro

fergater sm spucu

tak da se mi ne sanja zaka ne dela

prvo ga je kr zamoril ko sm dal gas zej pa sploh noče delat

ideje???

hvala in LP

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Diza ??? :trance_33_sleep:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!