Matic7 Objavljeno Julij 5, 2006 Opozori Objavljeno Julij 5, 2006 zanimivost... včeraj sem mel čas, pa sem se šel za hec okoli vozit in na koncu je zadeva že pri vključenih lučeh speljevala, pospeševala iz malih obratov itd. danes zjutraj pa je na poti v službo samo enkrat hotel vgasnjene luči, potem pa tudi ok... izgleda, da se mora Trnjulčica samo zbudit iz 10letnega spanja...
Ghostrider na apn Objavljeno December 27, 2006 Opozori Objavljeno December 27, 2006 Avtomatik čist lepo normalno užge in laufa. K se mal segreje (po 100metrih) ga čist zamori in crkne. Če počakaš ene 20 sekund in ga užgeš, normalno zalaufa sm pol po dveh sekundah spet crkne. Štrom je u redu, za ostalo pa ne vem kaj bi še lahk blo narobe???? Če kej veste...
Sadida Objavljeno December 27, 2006 Opozori Objavljeno December 27, 2006 Vsekakor ni vzrok segrevanje. Prej bi rekel, da je problem pri uplinjaču. Preglej tank, cevko za bencin, uplinjač in spucaj use.
_Fingi_ Objavljeno December 27, 2006 Opozori Objavljeno December 27, 2006 zapacana diza al pa dovod bencina... spucej frgazr, tko k je že Sadida reku pa bo delal brez problema...
elbarto Objavljeno December 28, 2006 Opozori Objavljeno December 28, 2006 probaj z drugo cinšpulo .) LP, El Barto
Janez Kranjski Objavljeno December 28, 2006 Opozori Objavljeno December 28, 2006 Šansa je svečka ali zapacan dovod goriva v uplinjač (verjetno od rezervoarja do vključno plovca). Naberejo se ti smeti pri dovodu goriva v uplinjač, se zamašijo (ponavadi) pri plovcu, zato teče v uplinjač premalo goriva. Ko ti crkne, se tačas spet nateče in ponovno vžge, in spet in spet... Prej je nekdo omenil dizo. Če bi bila zamašena diza, bi mopedek na splošno morilo, ne samo po 100 m, tudi težje bi vžigal. Kakšne barve je svečka? Najprej prekontroliraj to, se pravi, če je črna, mastna, je goriva dovolj, problem je vžig. Če je svetla, suha, potem je problem dovod goriva. Če je nova, je lahko napačna toplotna vrednost. Najverjetneje je dovod goriva, preglej pa tudi zaug, če ni mogoče kako zaštekan ali podobno (nisi napisal kako ti crkne) P.S. Za informacijo: imel APN 6 pri katerem sem dal brusit cilinder, vstavil nov bat, zložil skupaj pa se je dogajalo isto. Samo ni bil problem nikjer drugje, kot cilinder pobrušen v premajhni toleranci do bata. Ko se je motor segrel je zagrabil. Ko se je spet ohladil (cca. 10 s) je pa laufal normalno. Samo to ni to - BI VEDEL ČE BI SE TI TO ZGODILO :D
DrummY Objavljeno Februar 1, 2007 Opozori Objavljeno Februar 1, 2007 ja ne vem, najbrž je fergazer, pomislu sm tut na zračn filter. probi spucat stvar, pa povej, a ti kej duši ko se peleš, če daš gas ?? LP
Misko13 Objavljeno Februar 5, 2007 Opozori Objavljeno Februar 5, 2007 hm.. :hmm: to se je tut men dogajal poglej fergazer pa plovček! lp
pinktomos Objavljeno Marec 28, 2007 Opozori Objavljeno Marec 28, 2007 razdri karburator poberi use šprucote vn malo jih spihaj (špruco je zak zvat prevrtan šraufek) če slučajo ne bi vedel
e90 Objavljeno April 13, 2007 Opozori Objavljeno April 13, 2007 Da vidim strokovnjake. Revival original z original prenosi diza 53, sveča je rjava taka kot mora bit, kompresija ok kapa zategnena, ferg original dellorto filter tut.Skratka vse original razen mf2 je gor pa nikjer ne pušča benz ker bi se vohal al bi pa madež ostal.Pije mi 2,8 litra na 100km. Frči z enakimi nastavitvami+mf bullet mi je pil pod 2 litroma.Po knjižici naj bi bila poraba 1,8l pri meni pa je za 1l večja??Pri računanju se nisem zmotil ker je bilo preverjeno 3 krat. Kaj bi še bilo za pogledat???
pinktomos Objavljeno April 16, 2007 Opozori Objavljeno April 16, 2007 čaki zdej se tle maltraš za 2 deci ajej škarik neki pripomore k porabi
Ribitch Objavljeno April 16, 2007 Opozori Objavljeno April 16, 2007 jah,odvisno že od mašine,...... .) je pač bol žejna :evilgrin: LP
e90 Objavljeno April 16, 2007 Opozori Objavljeno April 16, 2007 čaki zdej se tle maltraš za 2 deci ajej škarik neki pripomore k porabi Misliš auspuh?Z mfom bi moglo piti še manj kot z originalom.
ts007 Objavljeno April 16, 2007 Opozori Objavljeno April 16, 2007 Z mf-om manj ? Zdej če se bolj zavrti motor iz mf-ko pol je tuki vzork večje porabe.
e90 Objavljeno April 16, 2007 Opozori Objavljeno April 16, 2007 Z mf-om manj ? Zdej če se bolj zavrti motor iz mf-ko pol je tuki vzork večje porabe. Ja seveda poglej si delovanje resonančnih izpuhov in boš videl ,da je izkoristek večji proti originalu.
Maniak Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 jaz mam tud probleme z tomosom avtomatikom ko va vzges v standgasu laufa, ko pa malo po gasu das pa mrkne. ko da bi ga zalivalo (na ta original fergazer se pa ne spoznam) mogoce kdo ve kaj bi blo? :)
ts007 Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 Ja seveda poglej si delovanje resonančnih izpuhov in boš videl ,da je izkoristek večji proti originalu. To vrjetno misliš na "stuffing" efekt in če si boš pogledal delovanje boš videl, da ta pride do cilindra ko so pretočni zaprti tako, da nimaš direktne povezave z karterjem, da bi ti tega še nevem kok nazaj zapolnilo :) Prej bi znalo direktno ali pa vsaj posredno na to vplivat difuzor pa naj ma večjo amplitudo ali manjšo čez večje območje ampak glih toliko, da dost časa oz. z zadost moči še potegne zmes iz pretočnih oz. karterja in kar je na njega povezano, pri lamelnem seveda ni povezave razen če bi res timingi prišli nekot skupaj z vsem. Čeprav to nebi melo neke direktne povezave z porabo. Še vseeno pa velja kar sem zgoraj napisal vse to kar je tukaj napisano bo pomagalo boljšemo scavenging-u v cilindru in to, da motorju boljše pogoje, da se razvrti in razvije moč tak, da normalo če se ti bo bolje vrti, da boš mel večjo porabo potem iz reso. rorom. Drugače pa sploh ne vem kak vsis imaš. Če maš batno krmiljenga si pač zniži timing pa boš malo znižal porabo sej če je za avtomatika tak, ne bo razlike z malo nižjim :D
e90 Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 To vrjetno misliš na "stuffing" efekt in če si boš pogledal delovanje boš videl, da ta pride do cilindra ko so pretočni zaprti tako, da nimaš direktne povezave z karterjem, da bi ti tega še nevem kok nazaj zapolnilo :) Prej bi znalo direktno ali pa vsaj posredno na to vplivat difuzor pa naj ma večjo amplitudo ali manjšo čez večje območje ampak glih toliko, da dost časa oz. z zadost moči še potegne zmes iz pretočnih oz. karterja in kar je na njega povezano, pri lamelnem seveda ni povezave razen če bi res timingi prišli nekot skupaj z vsem. Čeprav to nebi melo neke direktne povezave z porabo. Še vseeno pa velja kar sem zgoraj napisal vse to kar je tukaj napisano bo pomagalo boljšemo scavenging-u v cilindru in to, da motorju boljše pogoje, da se razvrti in razvije moč tak, da normalo če se ti bo bolje vrti, da boš mel večjo porabo potem iz reso. rorom. Drugače pa sploh ne vem kak vsis imaš. Če maš batno krmiljenga si pač zniži timing pa boš malo znižal porabo sej če je za avtomatika tak, ne bo razlike z malo nižjim :D Mam avtomatik mašino ima lamelni ventil.Mogoče bi z drugačnim predvžigom pridobil nekaj samo mislim,da bi bilo to zelo malo.Glede obratov pa pri frčakih kot sam veš niso visoki niti pri mf kaj šele pri originalu.Hotel sem povedati da bistvenih razlik ni v porabi med mf pa original(brez resonance),kvečjemu je boljši izkoristek pri resonanci.Meni ne gre v glavo zakaj moj motor popije cca 1l preveč kar je pri tako malih porabah 50%!Izgorevanje je ok svečka rjava.
Ribitch Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 jaz mam tud probleme z tomosom avtomatikom ko va vzges v standgasu laufa, ko pa malo po gasu das pa mrkne. ko da bi ga zalivalo (na ta original fergazer se pa ne spoznam) mogoce kdo ve kaj bi blo? :) lahko,da maš noter kakšno smet!!!! sčisti fergazer! :rolleyes: LP
pinktomos Objavljeno April 23, 2007 Opozori Objavljeno April 23, 2007 pre malo bencina preveč zraka dizo spuci al pa dotoči bencino :OK: :OK: :OK:
rs fan Objavljeno Marec 28, 2008 Opozori Objavljeno Marec 28, 2008 en problem avtomatik ne užge :headbang: ima iskro fergater sm spucu tak da se mi ne sanja zaka ne dela prvo ga je kr zamoril ko sm dal gas zej pa sploh noče delat ideje??? hvala in LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se