rebel Objavljeno April 10, 2006 Deli Objavljeno April 10, 2006 no če imajo r1 in r6 vsak letnik svojo temo in vse ninje ....... naj jo ima tudi ta model :grim da bodo informacije na kupu ne pa pomešane v temi o vseh letnikih .. povezava na temo o vseh CBR900 NAJ VSI LASTNIKI cbr954 (in cbr929, ki je dokaj sorodna) napišejo svoje izkušnje, napake, ki so jih doletele, itn... imam eno vprašanje .. kako do rezervnega ključa, če se zgubi?? kakšen je postopek zaeradi tega sistema h.i.s.s Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BadBuLL Objavljeno April 10, 2006 Deli Objavljeno April 10, 2006 Tud sam ravnokar kupujem CBR 954 RR, pa me zanimajo izkušnje lastnikov. Predvsem pa, kje so poglavitne napake (če spoh!) tegale modela. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GhostRR Objavljeno April 10, 2006 Deli Objavljeno April 10, 2006 (popravljeno) Zadnji pravi Tadao Babin motor - zadja prava fajrblejdka ... 10 let evolucije 900 RR serije! Honda napake? Kva so to napake :P ? Popravljeno April 10, 2006. Popravil GhostRR Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
andrej Objavljeno April 10, 2006 Deli Objavljeno April 10, 2006 Glede vprašanja o rezervnem ključu: nov ključ ti morajo kodirati na servisu. Pripeljati moraš nujno motor, ker se kodiranje izvši s pomočjo sprejemnika/oddajnika na motornem kolesu. Cena cca. 50 EUR. LP. Andrej Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rebel Objavljeno April 10, 2006 Avtor Deli Objavljeno April 10, 2006 Tud sam ravnokar kupujem CBR 954 RR, pa me zanimajo izkušnje lastnikov. Predvsem pa, kje so poglavitne napake (če spoh!) tegale modela. izkušenj nimam kaj dosti .. samo 1000km .. je pa ful lahkotna za vozit .. moči je ogromno .. na cesti je ne izkoristiš niti v 70% .. poraba nekje okrog 7L pri normalni vožnji .. v ovinkih je dobro vodljiva in požira luknje in izbokline na cesti, položaj sedenja je tudi dober in ni utrujajoč, po 4urah se čuti bolečino edino v zapestju... vozil sem tudi novo 1000RR in je 954 v nižjih obratih veliko bolj živahna, kar je za na cesto biolj uporabno; in sili na zadje kolo vsakič po 8000 obratih vse do 3 brzine .. nova 1000rr pa bolj enakomerno dobiva moč .. prvi vtisi so čudoviti .. kar se napak tiče ... :hmm: upam da velja stereotip o hondi ;) :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brdaus Objavljeno April 10, 2006 Deli Objavljeno April 10, 2006 BAJE... :hmm: tko pravijo in ne pišem iz svojih lastnih izkupenj.... je 954 rada poritala, se pravi, da je kdaj pa kdaj pomedla z ritjo. Ampak, kot pravim BAJE. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MK-R1 Objavljeno April 10, 2006 Deli Objavljeno April 10, 2006 Zadnji pravi Tadao Babin motor - zadja prava fajrblejdka ... 10 let evolucije 900 RR serije! Honda napake? Kva so to napake :P ? Nevem zakaj so potem tako hitro ukinili vpetje zandjih vilc direkt v blok motorja?? Če je bil motor malo ''bolj natleh'' rad poči okvir, kjer je ležaj in vpete sprednje vilice. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GhostRR Objavljeno April 10, 2006 Deli Objavljeno April 10, 2006 (popravljeno) Nevem zakaj so potem tako hitro ukinili vpetje zandjih vilc direkt v blok motorja?? Če je bil motor malo ''bolj natleh'' rad poči okvir, kjer je ležaj in vpete sprednje vilice. To so samo zlobne govorice tistih, ki mislijo, da je yamaha R1 bolj kvalitetna :P ... foušarija ne pozna meja :D Popravljeno April 10, 2006. Popravil GhostRR Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rebel Objavljeno April 11, 2006 Avtor Deli Objavljeno April 11, 2006 Nevem zakaj so potem tako hitro ukinili vpetje zandjih vilc direkt v blok motorja?? Če je bil motor malo ''bolj natleh'' rad poči okvir, kjer je ležaj in vpete sprednje vilice. je pa teža zato manjša .) 954rr --> 168kg 1000rr 2004----> 179kg tukaj je nekaj testov .. v italijanščini .. primerjalni test maxi športnih http://www.motociclismo.it primerjalni test CBR 900 2001 vs fireblade 2002 http://www.motociclismo.it/CBR900vsFIREBLADE in še preizkušnja 954rr http://www.moto.it/ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
peco Objavljeno April 18, 2006 Deli Objavljeno April 18, 2006 Je že kdo sprobal koliko litrov resnično sprejme rezervar. :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rebel Objavljeno April 19, 2006 Avtor Deli Objavljeno April 19, 2006 Je že kdo sprobal koliko litrov resnično sprejme rezervar. :hmm: povsod piše da drži 18 litrov .. od tega 4L rezerve.. ne vem, moj je vedno prazen .. :D s turistično, umirjeno vožnjo do130km/h ( brez kakšnih hujših pospeševanj ) narediš čez 300km z polnim tankom Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rebel Objavljeno Oktober 18, 2006 Avtor Deli Objavljeno Oktober 18, 2006 a ima mogoče kdo stikalo za vžig in izklop motorja .. tisti rdeč gumb na desni ročici ??? v bistvu bi rabil samo plastični nosilček na katerem je gumb vpet .. če ima kdo priložnost dobit samo to naj mi javi na PM .. verjetno pride prav tudi od kakšne druge Honde :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tlazar4 Objavljeno Oktober 18, 2006 Deli Objavljeno Oktober 18, 2006 emm mene pa zanima če ma kdo kakšn wallpaper vsaj 1280x1024 ker meni je ta motor fuul lep pa ne najdem nobenga ozadja:( zelo bi vam biu hvaležn(se pa opravičujem ker to nima veze z motorjem samim) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SEOI-NAGE Objavljeno Oktober 18, 2006 Deli Objavljeno Oktober 18, 2006 Res je super motorček, po izgledu, želim si ga enkrat peljat. Kako je pa z 16 colsko gumo spredaj ? Ali so imele to samo 900ke starejših letnikov ? Vsekakor med mojimi favoriti in mislim da celo prevladujoči. Sliko kako lepo najdeš na tej povezavi. Zaenkrat so le sanje, mogoče pa bo nekdaj moj :blush: :wub: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bu5a Objavljeno Oktober 18, 2006 Deli Objavljeno Oktober 18, 2006 Res je super motorček, po izgledu, želim si ga enkrat peljat. Kako je pa z 16 colsko gumo spredaj ? Ali so imele to samo 900ke starejših letnikov ? Vsekakor med mojimi favoriti in mislim da celo prevladujoči. Sliko kako lepo najdeš na tej povezavi. Zaenkrat so le sanje, mogoče pa bo nekdaj moj :blush: :wub: samo starejše majo 16 col spredaj. mislim da že model 929 nima več 16 col Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
smokey20 Objavljeno Oktober 19, 2006 Deli Objavljeno Oktober 19, 2006 :OK: :kva2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Klajba Objavljeno November 3, 2006 Deli Objavljeno November 3, 2006 emm mene pa zanima če ma kdo kakšn wallpaper vsaj 1280x1024 ker meni je ta motor fuul lep pa ne najdem nobenga ozadja:( zelo bi vam biu hvaležn(se pa opravičujem ker to nima veze z motorjem samim) Evo, tu so originalne slike večine tipov motorjev, ta naslov pa je izrecno za 954-ko :yea2: http://www.bikez.com/search/index.php Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SEOI-NAGE Objavljeno November 7, 2006 Deli Objavljeno November 7, 2006 Kako pravijo da je z prostornino motorja, oznaka 954 pomeni tudi prostornino ali samo model 900 kubičnega agregata ? Me zanima, saj če je 954 kubikov to je že tisočak, no le malenkost razlike je.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
T Objavljeno November 7, 2006 Deli Objavljeno November 7, 2006 (popravljeno) Kako pravijo da je z prostornino motorja, oznaka 954 pomeni tudi prostornino ali samo model 900 kubičnega agregata ? Me zanima, saj če je 954 kubikov to je že tisočak, no le malenkost razlike je.. Ja to je tudi prostornina L. 98-99 919 L. 00-01 929 L. 02-04 954 :D Vsaj tako vem sam. lp Popravljeno November 7, 2006. Popravil thonda Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gixxer Objavljeno November 8, 2006 Deli Objavljeno November 8, 2006 mene pa zanima sledece...in sicer za skoraj vsak motor obstaja blokada na 25kW, za tega pa je nisem nasel (tudi ne na alphatechnik strani). Tako da bi vas prosil, ce kdo kaj najde, naj pove :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brdaus Objavljeno November 9, 2006 Deli Objavljeno November 9, 2006 mene pa zanima sledece...in sicer za skoraj vsak motor obstaja blokada na 25kW, za tega pa je nisem nasel (tudi ne na alphatechnik strani). Tako da bi vas prosil, ce kdo kaj najde, naj pove :P Ne vem, zakaj bi imel blokado pri 25 kW... AJAAAAAAAAAAAAA, ni še "By the book" :devil: Mogoče se je pa ne da zmontirat, ker je preveč brutalen stroj :lol1: Osebno ti ne morm dat kake dobre reference, ampak komentar sm pa mogu spustit.... sorry :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gixxer Objavljeno November 9, 2006 Deli Objavljeno November 9, 2006 ja na zalost pac drugo leto ne bom smel vozit motorja z vec kW in preverjam vse opcije :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno November 9, 2006 Deli Objavljeno November 9, 2006 In pol boš kupu 954 in jo zablokiral na 25kw? :slap: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zx_R Objavljeno November 9, 2006 Deli Objavljeno November 9, 2006 (popravljeno) Če boš 954 zablokiral je isto kot če bi športnemu konju nataknil lisice in ga poslal na galopske dirke. :BUA: Kupi raje kaj sebi(beri letom) primernejšega ne glej le na image, kmalu boš spoznal da je to le majhen delček v svetu motociklizma. :grim :grim Sploh pa če ne kupuješ novega stroja ob prodaji ne izgubiš toliko, zato se ti splača da do polne A kategorije kupiš kaj manjšega in nato zamenjaš za 954 če ti je ta lepotica všeč! :OK: Popravljeno November 9, 2006. Popravil Zx_R Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Klajba Objavljeno November 13, 2006 Deli Objavljeno November 13, 2006 Naj mi nekdo pove, če je še kšn sportak težke kategorije lažji od te makine. Mater, ta se mor pelat zlo dobr. Vsi piloti, ki krmarite to raketo, prosim podajte mi svoje občutke, kako se obnaša v ovinku, kakšen je vstop in izstop iz ovinka. Zanimajo me namreč težiščne lastnosti v ovinku, ali ga je treba "pobirat " ali tiščat v ovinek :? . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se